Konkrétan szerintem itt még nem jelent meg nyomtatásban, utalások voltak rá. Éppen Lacival vótunk világot látni, amikor a kedvenc motorom nemcsak az én, hanem az ők napját is elcseszte.
Nagyon remélem, hogy nem tartogat több meglepit.
Fájdalomdíjként a német bácsi rajta hagyta a blokkon a generátort, önindítót, olajhőfokmérőt, a komplett olajhűtőt egyedi hűtőmaszkkal együtt. Egy kicsit jobban éreztem magam, mikor megláttam, bár így is sjagott a pénztárcám
Erről nem is olvastam. Már ha itt volt róla szó. A valós kárértékhez képest "olcsón" megúsztad. Akkor már tényleg csak a szerencse és a jó idő hiányzik. Remélhetőleg több ilyen meglepetést már nem tartogat a géped. Ja és az új olaj plusz gél biztos ízlik majd neki.
Szeptemberben az ételhordó úgy ment, "Mint az őrült, ki letépte láncát"
Világosabban, eddig ismeretlen ok miatt elszakadt a vezérműlánc minden előzetes jel nélkül, valamint búcsúajándékként kitörte a hajtó lánckerék 3 fogát, ami a főtengely anyagából van kialakítva. Mivel a gyári főtengely 300 pisztolyorrú, elkezdtem gondolkodni a motorom virágtartóvá történő átalakításán.
Azért szerencsém is volt egy kicsit, mert a típus fórumon az egyik srác, aki jól beszél németül, a német ebayról előkerített egy komplett blokkot 200 juróért, és azt sikerült is megvenni. Eléggé kalandos úton hazajutott, majd itthon mindkét blokkot széthúzva, az összes alkatrészt átmérve, az alkatrészekben dúskálva raktuk össze az új hajtóműegységet, amely hangra rettenetesen szépen muzsikál.
már csak a gyakorlat van hátra...
Elmondom Neked Miki, hogy most úgy áll ott a garázsban, hogy mindene rendben van! Ez volt a cél mert nem jut rá idő mostanság, ha pedig jön a jó idő kulcs elfordít és már nyeríthet is a ménes Az viszont felettéb bosszant, hogy még nem tudtam kipróbálni az új ülést
Na de ami késik...
"Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is."
De már a sörben is benne van! Kaptam a zasszonytú két üveg sört, az egyik szilvás -azt bontottam ki- a másik meggyes -azt ki se bontom-
Soproni Démon, 4%-os valami karamellmalátás vagy mi a búbánat ritka szar... Na de megmondtm a magamét, hozzon nekem hónap rendeset mer' kutyavilág lesz!
Hát az lett... még mindig cseng a fülem
A tanulótársaim által létrehozott dropboxról szedtem le két elektrotechnikai példát... az elsőt sikerült is megoldani kínkeservesen, a másodikba beletört a bicskám... ott egye a fene! Majd reggel meló előtt frissen még rágyúrok...
Lacival már volt szerencsém találkozni és valóban hosszasan méregette a vasakat. De kritika nem hangzott el! Minek is, véleményem szerint-és ez nem puncsolás!-az Ő gépe volt a legszebb. Visszatérve arra a bizonyos hölgyre- BORZASZTÓ
"Talán az idén sikerül csatlakozni egy gurulásotokhoz, persze ha "befogadtok"."
Ha komolyan gondolod, akkor van egy 23 oldalas - rövid - alapszabályunk, azt majd áttanulmányozod, lélekben megerősödsz! Aztán már csak Laci gurulás előtti gépátvételén kell csak megfelelned, - Laci ebben nem ismer pardont - és már semmi akadálya az együtt gurulásnak!
Nagyon remélem, hogy nem tartogat több meglepit.
Fájdalomdíjként a német bácsi rajta hagyta a blokkon a generátort, önindítót, olajhőfokmérőt, a komplett olajhűtőt egyedi hűtőmaszkkal együtt. Egy kicsit jobban éreztem magam, mikor megláttam, bár így is sjagott a pénztárcám
Világosabban, eddig ismeretlen ok miatt elszakadt a vezérműlánc minden előzetes jel nélkül, valamint búcsúajándékként kitörte a hajtó lánckerék 3 fogát, ami a főtengely anyagából van kialakítva. Mivel a gyári főtengely 300 pisztolyorrú, elkezdtem gondolkodni a motorom virágtartóvá történő átalakításán.
Azért szerencsém is volt egy kicsit, mert a típus fórumon az egyik srác, aki jól beszél németül, a német ebayról előkerített egy komplett blokkot 200 juróért, és azt sikerült is megvenni. Eléggé kalandos úton hazajutott, majd itthon mindkét blokkot széthúzva, az összes alkatrészt átmérve, az alkatrészekben dúskálva raktuk össze az új hajtóműegységet, amely hangra rettenetesen szépen muzsikál.
már csak a gyakorlat van hátra...
Veszett kíváncsi vagyok, hogy dolgozik élesbe az új erőmű
Na de ami késik...
De már a sörben is benne van! Kaptam a zasszonytú két üveg sört, az egyik szilvás -azt bontottam ki- a másik meggyes -azt ki se bontom-
Soproni Démon, 4%-os valami karamellmalátás vagy mi a búbánat ritka szar... Na de megmondtm a magamét, hozzon nekem hónap rendeset mer' kutyavilág lesz!
Hát az lett... még mindig cseng a fülem
Az öregedés jele, hogy a reggeli merevedést a derekamban érzem...
Az embernek három korszaka van: ifjúság, felnőttkor és a "remekül nézel ki".
Két kéz és csak egy száj... ez a probléma az ivással!
A borban bölcsesség, a sörben szabadság, a vízben pedig baktériumok vannak...
Nem szabad vizet inni, mert az nagyon erős ital. Fenntartja azokat a nagy hajókat...
A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
Rómában a papi nőtlenség apáról fiúra szállt...
Olyan világban élünk, amelyben a limonádé mesterséges aromákat tartalmaz,
ellenben a bútorápoló szerek valódi citromot...
Régebben csak úgy futottak utánam a nők, de ma már nem lopok retikült...
A második házasság az optimizmus győzelme a tapasztalat felett!
A stressz az, amikor üvöltve ébredsz fel, aztán rájössz, hogy nem is aludtál.
Ha egy kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye !
Olyan nincs, hogy valami nem jó sörnyitónak.
Ha nem lenne utolsó pillanat, akkor semmi sem készülne el.
A hülye ötletek valósulnak meg a leggyorsabban...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz.
Zseniális, ha tudod, melyik felét.
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is.
ez de nagyon hülye
Nesze mégegy (ez se veszélytelen)
Ha komolyan gondolod, akkor van egy 23 oldalas - rövid - alapszabályunk, azt majd áttanulmányozod, lélekben megerősödsz! Aztán már csak Laci gurulás előtti gépátvételén kell csak megfelelned, - Laci ebben nem ismer pardont - és már semmi akadálya az együtt gurulásnak!
Komolyra fordítva: gyere!