Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint a motorozásnál... minél nagyobb nyomaték annál nagyobb az élményfaktor
Bár a melónál milyen élményfaktorról beszélünk!?
Így igaz. No meg nyomaték is kell, mikor a tokrögzítő csavart bele kell tekerni a betonba. ( Előfúrás után. ) A nyomatékhoz pedig az akkumulátor is kell.
Végülis a komolyabb gépek többszörösen visszahozzák az árukat, ahol meg mindennapos a használat -mint nálatok is- nem érdemes ezen spórolni mert csak bosszúság van vele.
Otthon bütykölni vele az másabb... nincsenek is annyira igénybe véve
Ilyesmi volt, de nekünk nem volt időnk sokáig kísérletezni, - nem is vált be - vettünk újat.
A Dewalt a legjobbak között van ez biztos! Ha lehetne beszerezni azonos értékű cellákat (jó minőségűt) és magunknak csinálnánk meg talán olcsóbb lenne...
Mondjuk az igaz, hogy egy ipari gép akkuja nem valószínű, hogy a gyárival azonos minőségűre sikerülne, viszont otthon kisebb barkács célra talán még használható lenne. Megpróbálom majd alaposan körbejárni a történetet
Hirtelen találtam is három teljesen kuka akkut, a lényeg ezekből is látszik. A csavarost kaptam szét, első képen jól látszik a felépítése. Másodikon a cellák paramétere látható, ezek összességéből jön össze a géphez való feszültségszint. A harmadikon egy kis 7,2V-os Bosch akku látható... a gép még kifogástalan de mivel a nagyobbik 14,4V-ost használom így nincs rá szükségem, viszont most hogy szóba került (és ha találok hozzá cellákat megfelelő áron) lehet felújítom. Ezzel csak az a gond, hogy ragasztva van és nem csavaros... ha lesz időm majd megpróbálom a lehető legkisebb roncsolással szétválasztani...
Nekünk volt dewalt-os, űber fasza gépünk. Mindaddig, míg az akkujai bírták. Egy akkumulátor ára, majdnem a gép ára, nem éri meg. Sebaj, szétszedtük, - olyasmi volt az akksi formája, mint a Tiéd - kicseréltük a benne levő akkumulátorokat. Sose lett onnantól olyan, mint előtte, sőt elég gyenguskára sikerült. Így fájó szívvel, de az új lett a megoldás. Így csak azt tudom mondani, hogy csere, gépileg.
Köszönöm, már indulok is. Annyira nem fontos ez, hogy azon nyomban szét is szedd.
Van nekem is itthon döglött... lehet mindjárt szétszedek egyet van csavaros meg ragasztott is... végülis engem is érdekel.
Jó munkát Neked!
(már ha lehet ilyet kívánni egyáltalán... )
A gyártó neve van odaírva talán az nem fontos. Egyébként legutóbb 3 napig töltődött de egy furatot nem bírt ki. Totál vége van. Előre is köszi a fáradozást! Hogy jön ez szét? Nem sokára megyek dolgozni, ha nem válaszolok azért lesz. Még egyszer köszi! Jó éjszakát.
Pont a típusát nem látom vagyis az akku alján lévő apróbetűs részt
1,2V-os cellákból épül fel a komplett akku, szerintem olcsóbb lenne kibontani és cellákat cserélni. Neked 10 cella kellene, próbáld meg szétbontani, van ahol szervizekben is így csinálják... még a ragasztottat is!
Na de rákérdezek én erre is, nem hagyjuk veszni a gépet
Még egy kép a gépről, de ezen nem sok minden van.
Egyébként 13-ért lett volna valahol de már nem tudom hol találtam. Ha jól gondolom azért már lehet kapni. Lehet, hogy csak Tesco gazdaságos, de új.
Nem tudom ez segít-e három képet csináltam gyorsan telefonnal. Talán látható a lényeg.
Kisgépszervíz, küldd el a típust és rákérdezek az ismerőstől... van amit viszont tényleg nem érdemes... most cseréltettem a céges Bosch fúrómba szabályzókapcsolót 13ezer Ft-ért... viszont maga a gép több volt mint egy százas... úgy már nem is volt olyan drága, főleg mivel szuper kis gép!
Az akku viszont annál is méreg drága...
Az indexek nem voltak gyáriak és a hátsó lámpa sem, csak annyit kellett volna még összelomolni a veterán vizsgához... Amúgy sima sorozatrendszámos műszakis gép volt.
Van egy nagy vágyam, csepptankos 559-es Jawa 250, vagy 350 most a suli miatt tolódik mert tuti hogy a tanulás rovására menne...
Mégegyszer viszont nem esek abba a hibába, hogy más élvezze azt a sok sok munkaórát és lelkesedést amit beletettem...
Lenne még egy kérdésem. Ti honnan szerzitek be a gépek esetlegesen elpusztuló akkuit? Ugyanis van egy Skill akkus fúróm igaz barkács kategória nem profi gép és behalt az akuja. Nézegettem hozzá újat de szinte többe kerül mintha vennék egy új gépet. Létezik ilyen, vagy csak én nem találtam jobb áron?
Igen, de ha azt nézed, hogy 74-ben elől már tárcsaféket viselt... a Honda azzal is megelőzte a korát!
Meló mellett csinálgattam esténként, nem tudom mennyit dolgoztam rajta de nagyon sokat... viszont annyira szívvel lélekkel csináltam, hogy egyszerüen nem fárasztott...
Életem egyik legnagyobb hibás döntése volt, hogy eladtam...
Mindenfele, szanaszéjjel, igen sok fontos, valamint annál is fontosabb, valamint a soknál is sokabb dolgaim voltak. Ugye, el tudod képzelni? No meg a családdal töltöttem az időt. Az iker fiaim - 6 évesek - most tanulnak malmozni. Na igen érdekes technikájuk van.
Válaszolva a kérdésedre, igen sűrűn használunk olyat.
Helló Miklós! Merre voltál elveszve? Már régen szerettem volna megkérdezni, hogy Ti használtok-e akkumulátoros fúrót vagy csavarbehajtót?
Laci! Ez a motor gyönyörű! Ez túlzás nélkül kiállítási darab. Nagy kár, hogy már nincs meg. Képzeld el milyen lenne ezzel hétvégente korzózni egyet. Ülnél a padon nyalnád a fagyid, közben hallgatnád a népek hüledezését.
Igen komoly fékberendezések vannak rajta. Tudom, tudom, akkor ez volt.
Ott fut a hajtószíj elöl van a variátor hátul a röpsúlyos kuplung. A pofákról lekopó ferrodol por mocskolja össze ennyire. Többszöri nekifutásra lett ennyire "tiszta". A terv szerint elvittem volna egy kézi autómosóba forró nagynyomású mosóval biztos még jobb lett volna, de én is olyan mocskos voltam, hogy inkább ráhagytam.
"a szépérzékem határait feszegette"
Hej, de szépen becsomagoltad!
Amúgy igen, tanúsítom.