Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régi probléma volt, hogy állandóan csöpögött a takony a levegőszűrőből. Én Simsonon és társain nevelkedtem, nem ismertem a membrán vezérlést, soha nem foglalkoztam velük. A motorszerelés fórumon olvastam, hogy a membrán hiba okozhatja ezt a hiba jelenséget. Amellett, hogy visszafújja a levegőszűrőbe a keveréket, szegényebb keverék jut az égő térbe. Hasonló a falslevegő szíváshoz. Ezután jött a csere, ami nem hozott semmi változást. Utána visszaraktam a sajátját, pici egyengetés után-úgy már egész jól zártak- de így se sikerült beállítani. Hát itt tartok most. Egyébként lehet kapni különböző vastagságú szénszálas lapokat, azt adott formára vágva lehet beépíteni. Jó lenne de elég borsos áron mérik. Még keresgélek talán lesz valami alkalmi vétel.
Viszont az erősebb szívóhatás a fuvókákra is hat! Vagyis nagyobb vákum többlet üzemanyagot is produkálhat az égéstér felé, ami megint csak nem egészséges... Azok szimeringek nem egy ökör ára és mint látszott nincsenek is a helyzet magaslatán, ha pedig nem jól zár akkor a levegő bekavarhat a forgattyúsházon keresztül is. Ha netalán mégsem oldódik meg a probléma én következő lépésként a membránt méretezném az eredetihez, könnyebb mint esetleg a fúvókamérettel játszadozni...
Eddig azt nem említetted, hogy membránt is cseréltél

Az a dugattyú még nem olyan vészes, én is visszaraknám.
Nemrég a szívó oldalon található membránt kicseréltem, és a jelenség azóta felerősödött. Mivel gyárit nem tudtam szerezni ezért egy egyező formájú, de vastagabb lap lett berakva. Az én logikai következtetésem lehet rossz de én így gondolom. A vastagabb lapot erősebb vákum tudja csak nyitni. Mivel már egyébként is voltak tömítetlenségi problémák a keletkezett szívó hatás a szimeringeknél is ill. a sérült vagy szakadt hengertalp tömítésnél több levegőt szívott be, így még szegényebbé téve a keveréket. Az már ezekből talán logikusan következik,hogy ahol levegőt tud beszívni ott ki is tud nyomni üzemanyagot. Ez látható a szimering ill. a tömítés melletti olajosodásban. A dugattyún annyi kis kormolódás van ami a képen látható. Én emiatt nem fúratom meg, bár biztos az lenne az igazi. Egyébként már több helyen olvastam, hogy ennél a tipusnál a fúrás után szinte mindig megszorul a motor. Nem igazán értem, hogy miért, de többen írták már. Lehet a rossz illesztés miatt?
Ez az állapot már elképzelhető, hogy beleszólt a keverékképzésbe... szerintem időszerű lett a csere
Mivel robogóról van szó, elég eldugott helyen van a motor és még burkolat is van rajta. Mielőtt visszarakom el lesz szépen takarítva. Az, hogy ekkora szivárgás vagy tömítetlenség okozhatta-e azt a bizonyos beszabályozhatatlanságot, majd elválik. Új szimeringek és új tömítés, rosszabb csak nem lesz mint volt. Pár kép a hengertalp tömítés készítésről.
Nem vészes annyira, de ahogy nézem nem mosták agyon a blokkot!
Tegnap délután szétkaptam a robogót! A három kép jól mutatja a szimering körüli állapotokat illetve látszik a hengertalp is elég ganés. A hajtás felöl nem készült kép de hasonlóan olajos volt ott is. A henger dugó meglepően jól néznek ki alig látható korom a gyűrűk alatt. Egyenlőre ennyi, majd hétfőn megyek anyagért a fojtatás akkor.
Megvan még a vén csont , de már csak egy foga van, és macskakonzervet kap, azt meg tudja enni! Ha evett akkor viszont beszélni kell hozzá mert különben reklamál.
Az öreg Kormossal mi van?
Hatalmas hegyi cica, megszelídítettem, "minden nap egy kicsit közelebb ültünk egymáshoz"!
Üdvözlöm András urat így ismeretlenül is. Nekünk nincs szerencsénk a cicákkal, ugyanis forgalmas helyen lakunk és már több is autó alatt végezte. A Tied nagyon jól teszi, hogy bent van a melegben és pihen. Aludni tudnak akár egész nap is.
Jó van na! Csak kötözködök, én is fél nyolckor mentem Tapolcára boltba. Elfogyott a tápja a Kandúr András (Bandi) nevezetű macska egyénnek és már hattól itt követelőzött! Most meg húzza a macskabőrt!
Akkor már több mint másfél órája fent voltam! A többiek még aludtak.
Még rosszabb! Már hajnali 10:52 -kor "napozol" ?!
Valamit elnéztél Józsi bátyó! Én jó napot kívántam 10-52-kor. Valaki más köszönt be 11-30-kor jó reggelttel . Minden estre itt még kinézni se jó, olyan trágya idő van .
Te meg ne reggelezz itt hajnali 11:30 -kor!
Szép reggelt Urak! 1,8 °C gyenge északi szél. De már jön a március!
Jó napot Urak! Szállingózó hó és 0,8 fok. Hát nem egy motorozós idő!? Lehet megpróbálom kiépíteni a szimeringet a robogóból.
“Ha azt szeretnéd, hogy a dolgok valóban megváltozzanak, más gondolatokra van szükséged.”
Nem fog!
Szóra sem érdemes!
Biztos jelezni fogom időben. Előre is köszönöm!
Előtte legalább egy nappal írj egy mailt, és még helyem is van. Túracipő legyen nálatok.
Akkor esni fog az eső.