Az emócióig világos... viszont az esőcsatorna csak példa volt és nem rád vonatkozott... már csak az hiányzik az életemből, hogy Te is moderálni akarj mint ahogy amott... merhogy nem fogalmazok szerencsésen, vagy valami ilyesmi...
Amúgy valószínű Neked is csak egy killer kellett volna mert túl nagy volt a "huzata", nem véletlenül húzódtunk fedezékbe Lillafüreden...
"akár iszom, akár nem,
részeges csavargó a nevem" (népdal részlet)
Nem az a a baj hogy akár, hanem hogy mindig isztok!
Átgondoltam. Ez lehet, hogy nem is akkora baj!
Sőt, egyáltalán
A karburátorszinkronizációval kapcsolatban még annyit szeretnék elmondani, hogy jogszociológiai aspestusból a jog ontológiailag imperatív- attributív emóció.
Nem tettem fel egy esőcsatornát, viszont utána tudatosult bennem, hogy a a karbin állítani csak az alapjárati üzemanyagkeverék dússágát lehet. át kellett volna fúvókázni, mint ahogy azt a majtika szerelője megtette.
De megelégszem a mostani gsxr 750 dobbal, egy kicsit szól mélyebben mint a a gyári, viszont visszakaptam a saját motorom teljesítménygörbéjét.
csak már végre az aszfaltra kéne radírozni
Fáj a csuklóm, de hogy mitől azt nem tudom. Sajnos jó ideje nem is ittam annyit, hogy ne emlékeznék, de 7-re kaptam időpontot a reumatológiára, majd ott kiderítik. Hiába, nem leszünk fiatalabbak igaz-e?
Emberek lassan lehet motorozni Tegnap is és ma is 10 fok környéke volt. Már csak a kezem kellene rendbe rakatni, mert anélkül nehéz lesz terelgetni negyed tonnát
Ez a cikk semmit nem bizonyít, nem szedi külön a 2T-t a 4T-től és általánosít, nem motordoktorhoz méltó Nekem a CB-1 nyitott dobos volt amikor vettem, igazából a hangja zavart azért nyultam hozzá, talán alul picit nyomatékosabb lett... de egy 400-as sor4-es motornál milyen nyomatékról lehet beszélni egyáltalán kisfordulaton... Aztán jött az Ina a nyitott karbonnal, az vagányul szólt de hosszú úton zavart a monoton búgás... kapot gyárit, igaz gixer dobot de semmit nem karburáltam rajta, tehát bármikor visszarakhatnám a karbont! Karburálás nélkül Viszont Billig márkatársam motorja durrogott a nyitott dobbal és középtartományban még meg is torpant... nem csak a nyitottságtól de az átmérőtől is függ a gázlengés, de szerintem a "levegőoldal" variálása sokkal kényesebb. Eddig 4T-ről beszéltem, viszont a 2T meg egyenesen kipufogó függő és egy napon nem említhető a 4T-vel... ott már ténylegesen számolni kell a rezonátor kúpjaival ami nem egyszerű, szemben a 4T-vel amit én is hangolni tudtam karburálás nélkül a dB killer átmérőjével
Karburátor vs. injektor megint más világ, a karbis anyit szív a fuvókákon keresztül a karbicsésze benzinkészletéből amennyi jól esik neki, természetesen a pillangószelep nyitásától azaz a csuklónk vérmérsékletétől függően... ha minden beállítás ideális akkor ez az egyszerű mechanizmus tökéletesebb mint az injektor ami tele van minden kütyüvel ami légtömeget mér meg kipugázt analizál és még ráadásul "injektor-lyukkal" is megajándékoz, ami van hogy alig érezhető, de van amikor meg egyenesen kellemetlen. Ráadásul sok esetben nem is fogyaszt kevesebbet az injektorvezérelt blokk mint ugyanaz karbival... példa a kis Fiat uno ami karburátorosan meghámozta fogyasztásban 95-ös év autóját a Puntót, amiben ugyanaz a Fire blokk dobogott csak kapott injektort meg lambdaszondát... és ez motoroknál is jellemző, hiszen sokan panaszkodnak a modernebb technika magasabb fogyasztására. Ha pedig hozzá kell nyúlni mindjárt injektortérkép módosítás meg ilyen finomságok és nem is biztos a siker... vagy ott van a chiptuning az injektorosok fickósítója... míg a karbisoknál házilagosan Dyno kittel vagy egyszerű fúvóka cserével az ügyesebbek megoldják maguknak. Na, szóval szerintem (mert nem olvastam utána csak volt nyitott dobos tapasztalatom) nem kényesebb a karbis a dobcserére ha nem esünk túlzásokba és nem esőcsatornát szerelünk nyitott véggel a motorunkra.... viszont ha piszkálni kell akkor a karbist könnyebb szerintem... a sógorom chip tuningos autóját úgy elb@szták, hogy csak akkor lett megint jó amikor kidobták belőle a kacatot, viszont a sport kipu rendszer rajta maradt és mégis jók voltak hozzá a gyári paraméterek... még a szervíz sem tudta megválaszolni minek kellett rá a chip... Persze lehet találni a neten sok mindent, sőt meg lehet magyarázni a szerelő 30-éves tapasztalatát is... olyan ez mint amikor valaki nem próbál ki mondjuk egy új olajat de megmagyarázza, hogy az nem lehet jó mert ütközik a régi beidegződésekkel amik a mai anyagok világában már kövületnek számítanak. Vitatkozni én sem akarok, sőt azt sem akarom, hogy igazam legyen... nem vagyok vele előrébb és nem is érdekel, a lényeg amit az évek alatt tapasztaltam és ha elb@szok is valamit tudom mit nem kellett volna és tudom korigálni.
Miki!
Majd meglátjuk tavasszal... de szerintem jó lesz, igaz terhelésnél nem hallottuk de így innen a monitor mögül úgy tünik szépen veszi a lapot! No para!
úgy megörültem, mikor észrevettem hogy a Givi az utolsó csavaranyáig szétszedhetővé és vásárolhatóvá tette a dobozainak minden egyes kis részecskéjét. Mivel nekem eltört egy kis műanyag biszbasz, ami rendesen zárná a dobozt.
Láttam, hogy a shoxban lehet is venni ilyeneket fillérekért.
Elkezdtem keresni partsmanual-t ahol rá lehet keresni az alkatrészek kódjára, és rájöttem, hogy a szemét Givi csak a Simply II-től csinálja ezt.... http://www.revzilla.com/motorc...
Ezen a linken a legbaloldalibb kép az a doboz ami nekem van (Simply I). a másik kettő a simply II. Látjátok a különbséget?
Az a kis piros biszbasz gomb a nyitójánál. Csak ez a különbség, és nekem csak ott van gondom. Szóval nem gyártják a részecskéit ennek már, viszont a 2nek igen. Szemétség.
Kerestem olcsóbb és újabb Giviket, aminek olyan zárja van, mint az enyém, de azok annyira gagyik, hogy azokhoz se gyártanak alkatrészt. Úgyhogy ezt bebuktam, valamit ügyködök majd rajta...
Helló Miklós!Nem akart itt senki sem vitatkozni , csak voltak halvány emlékek erre vonatkozóan. Biztosan foglalkoznak ezzel a témával több helyen is, de én ezt találtam legelsőnek. Itt a cikk eleje vonatkozik a Te motorodra. Egyébként lehet, hogy ez a bizonyos állítgatás sokkal inkább javasolt egy komplett rendszer cseréjekor, mint egy dob megnyitásakor. Nekem egyébként e téren abszolut nincs tapasztalatom, az enyémen gyári kipuf van. Egyébként még régen találtam a youtube-n egy videót ahol egy CB 500 volt két gyári kipufogóval szerelve. Eredetileg szimpla cső van rajta. Azóta se találtam meg, pedig gyönyörű hangja volt. Na egy ilyen átalakítást én is bevállalnék, ha lenne egy olcsó leszerelt rendszer valahol.
Majd az első próbameneten kiderül. Mikor én lecseréltem a kiherélt kipufogómat, rendesre, utána jobban megy! És nem sajog a fülem, legfeljebb a szélzajtól.
Nem vitatkozom!
Az biztos, hogy Ő ezt 30 éve csinálja, a tudását mindenki elismeri, én csak jókat tudok mondani róla, tehát nincs okom kételkedni abban amit mond.
Amúgy meg amikor a Zoli motorja - mikor még enyém volt - megkapta a nyitott dobot, semmit nem kellett tekergetni a karbin. Vígan - hangosabban - szaladt tovább.
Én továbbra is úgy gondolom a karburátorosnál kell és szoktak után állítani, hangolni a kipufogó cserekor, a Te estedben átalakításkor. Az injektorosnál mit tud állítani? Ott a vezérlő szoftvert szokták módosítani, ami valljuk meg nem egyszerű módosítás. Ilyeneket gyári szervizek, vagy tuning cégek szoktak csinálni. De ettől függetlenül lehet, hogy mi tudjuk rosszul .
Beleültetted a bogarat a fülembe. Persze átvitt értelemben. Így felhívtam a szerelőmet, hogy mennyi az annyi. Kiderült, hogy nekem van igazam, mert az injektoros gépeknél kell gépészkedni, az enyimnél meg az fordulhat elő, hogy mivel nyitott a dob, alacsony fordulaton lehet némi nyomatékvesztés, de följebb már jól működik. Ez pedig az első karikánál kiderül, eddig üresen, valamint a járdán motorozás közben még nincs tapasztalat.
Azt hittem, hogy szavazni kell, hogy mikor legyen tél
Egyébként félig már elintéztem, mert ha jól tudom, éjszaka tél van. Már csak az kell, hogy nappal meg ne legyen
A mai napra meghirdetett jóidő a hideg miatt elmaradt
Amúgy valószínű Neked is csak egy killer kellett volna mert túl nagy volt a "huzata", nem véletlenül húzódtunk fedezékbe Lillafüreden...