Nyilván ingyen volna a legjobb, de olyan már a mesékben sincs. Ilyenkor elkezd az ember tájékozódni árak felől, és-sajnos- rájön hogy jó az a lámpa úgy ahogy van.
Nem bizony egy kortyot se, soha! Mondjuk én most a 3 nap alatt megittam annyit... tán meg is lehetett volna benne fürödni... Miki orrol is rám egy kicsit mert -ivászat szempontjából- letaszítottam a trónról
De még így mátyósan is elértem azt, hogy a Billig tiszteletbeli Gépészmérnököt akart belőlem csinálni! Hoppá!
Persze holnaptól már kezdek egy szép ügyeletes hetet... vége az ivászatnak egy időre
Nyilván nem lenne logikus feltölteni olajjal kipróbálni és utána újra szétszedni. Ha Te is így látod mindenképpen el kell gondolkozni a hüvely megmunkálásán. Az esztergályos sráccal beszéltünk erről is, és abban maradtunk ha kell mérőórával beállítja és annyit vesz le amennyit mondok.
Én viszont értek hozzá, - végre én is értek valamihez - és abból lehet megformálni. Csak a megfelelő ledet kell megtalálni, és mint írtam, 1 másik hátsó lámpába bele "eszkábálni" . Szóval megvalósítható, de nem egyszerű, az biztos, elnézve az eredeti lámpa hátsó formáját. De először legyen 1 másik hátsó lámpa.
Latom a kepet amit kuldtel. Olvastam is amit lecsoval ertekeztel. Van igaszsag abban amit o mond. Nos. Ahogy mondod a #19 es #20 koze kerult a hezagolo. A 20-as szamu persely a kupplung anyaval le van szoritva tehat a tengellyel allandoan forog. Ill azzal a tengellyel ami a valtohazba megy. Namost: az olajpumpa fogaskereke viszont allandoan forog a kupplung kosarral egyutt azaz mikor sebessegbe teszed vagy valtassz le-fel akkor az olaj pumpa fogaskereke mas fordulaton forog a perselyehez kepest. Lecso arra utalt a fordulatszam kulombseggel. Itt vetodik fel az hogy a tavtarto lemezed eleg vekony (0.25mm) es valoszinu hogy ez nem viseli el az oldaliranyu terhelest. Viszont ha bevalik es a zaj eltunik vagy csillapodig es melegen sem szorul meg akkor le lehetne koszorulni a #20 perselybol mondjuk 0.2 mm-t abbol a vegebol ami a #15-os alatettel talalkozik igy az rovidebb lesz es jobban kozrefogja a kupplung kosarat. Azaz nem engedi logni billegni. Egy jo esztergalyos biztos precizen le tudja koszorulni a veget.
Mit gondolsz?
Én meg azon törtem a fejem, hogy szerezni kellene 1 másik hátsó lámpát, és csinálni egy olyan hátsó világítást, mint ami Neked van. Az enyém ugyancsak RC 33, de az is királyul mutatna, persze itt műszaki vizsga előtt vissza kellene rakni az eredetit, mert azzal nem menne át! ( Hiába lenne jobb, mint az eredeti! )
Főleg mikor már másfél órája állnak rajta , és nem tudsz elindulni!? Aztán kiderül, hogy magadnak bal lábbal állsz a jobb kezeden!? Na ez a "katasztrófa!
Na jó, azér a nagyját leszívtam úgy, mint a seregbe az Ural U4320-as autómból, nagy átmérőjű csővel:-)
Tudom, hogy annak le volt plombázva a tankja, de én a leszerelőktől vettem két láda sörér egy plombafogót, amikor meg leszereltem, eladtam 8000 Ft-ért
életem eddigi legjobb befektetése volt...
A mi autónkban 90000 van és már egy ideje főleg hidegen szól egy vagy két h.tőke. Sokat nem veszítek vele és tényleg jókat olvastam róla. Az öt literes Xado 10-40 picit 10000 fölé mondta az árát, és erről már van személyes tapasztalata, Ő is azt használja az autójában. Nekünk is csak ősszel lesz esedékes a csere, de szerintem ki fogom próbálni.
Köszönöm előre is, most a motorhoz rendbe vagyok 6ezer kilóméter erejéig, az meg lehet elég lesz őszig az iskola miatt... viszont az autóhoz én is gondolkodom... Shell Helix van benne és az nagyon jó, lehet gélezem azt is, bár még fickós a gép most van benne 115ezer körül, inkább megelőzés szempontjából lenne érdemes, főleg hogy a motornál is jó tapasztalataimk voltak
Tisztítót én nem díjazom, az olajnak -ha jó minőségű- kutya kötelessége védeni a motort a lerakódásoktól. Persze még majd érdeklődök erről is, főleg ha már ilyen drágán mérték nekem az olajukat...
Bár én sem jártam túl messzire...
De még így mátyósan is elértem azt, hogy a Billig tiszteletbeli Gépészmérnököt akart belőlem csinálni! Hoppá!
Persze holnaptól már kezdek egy szép ügyeletes hetet... vége az ivászatnak egy időre
Mit gondolsz?
Tudom, hogy annak le volt plombázva a tankja, de én a leszerelőktől vettem két láda sörér egy plombafogót, amikor meg leszereltem, eladtam 8000 Ft-ért
életem eddigi legjobb befektetése volt...
Tisztítót én nem díjazom, az olajnak -ha jó minőségű- kutya kötelessége védeni a motort a lerakódásoktól. Persze még majd érdeklődök erről is, főleg ha már ilyen drágán mérték nekem az olajukat...