Én azon az áron nem találtam sehol amennyiért hozzák nekem, ha gondolod, szívesen érdeklődök majd ha szükség lesz rá. Én komolyan gondolkozok azon, hogy az autót is átállítom erre az olajra, de előtte kipróbálom a Xado Vitaflush nevű tisztítót, mert már picit hallatszik egy-két hidrotőke. Rákerestem, erről is igen jókat írtak.
Ezért írtam példának a Duna tengerszint feletti magasságát Jóbátyám! Mert ha levonod (kb.100m) akkor a Gellért is csak 130m körül van és mégis "hegy".
Mire legközelebb megyek -hogy bírjam az iramot- lábra gyúrok vazze!
Az igazság az, hogy a gyári hüvelyhez amin a kosár forog nem akartuk átalakítani. Laci kollegánk ötlete, egy új legyártása nem tünt egyszerűnek. Pillanatnyilag ez tünt a legegyszerűbb megoldásnak. A másik fórumon Lecsóval értekeztünk arról, hogy elkophat a hézagoló a fordulatszám különbség miatt. De nem a kuplungon belül van a hézagoló hanem a kosár mögött. Mielőtt véglegesen összeraktam hosszasan nézegettem és változatlanul úgy látom ott nincs súrlódás ami elkoptatná. A képen látható 19-es és 20-as lánckerék és hüvely közé került a hézagoló. Ha Te is rossznak látod az ötletet kérlek írd meg, akkor inkább tovább lesz gondolva a dolog. Köszi, helló!
A vákumcsövet szívkáltam én is eddig... de mire llejön 18liter szétmegy a paraszt szopóizma
Ez meg ha 3-at rápumpálsz úgy marad mert visszafelé nem enged, aztán takarosan lecsorog a benzin, nem kell ott ülni mellette
Az olajos flaskákon nem látok én semmi eltérést, legközelebb én is inkább megrendelem a neten, ekkora árkülönbségre nem számítottam én sem, tanulópénz...
Mar en is alig varom mi lesz az eredmeny. Drukkolok ha sikerul akkor atveszem a licenszet toled valami dijazas elleneben. Bar en az alatet ujragyartasan tortem a fejem. Azaz vastagabb alatetet legyartatni.
Mielőtt a kuplung javítás miatt szétszedtem a motort járattam jó ideig, persze csak álltó helyben. Mikor leszedtem a deknit én is találtam fehér hab szerű (emulzió) maradványokat. Ez valószínű az előző járatás eredménye volt. Mielőtt összeraktam természetesen kitörölgettem. Gondoltam arra is, hogy megvárom még olyan idő lesz ami alkalmas legalább egy rövidebb körre, talán akkor elmarad ez a hab képződés. No mindegy keddig még van idő kitalálni.
Az a nagy igazság, Zsolt, hogy ez a nagy embereket is megosztja. azt állítják, hogy télen, hiába egy helybe üzemmelegre járatod a motort, az nem olyan, mintha mennél vele 20 km-t. mert ha egy helyben járatod, akkor a pára kicsapódik a blokk belsejében, oszt emulziót képez az olajjal, és az olaj savasodásához vezet.
Nekem az a problémám ezzel, hogyha egy helyben járatom a motort, akkor elképzelhető, hogy felmegy az olajhőmérséklet 80-90 fokig. ha a külső hőmérséklet teszem azt 5 fok, és elmegyek vele 20 km-t, az intenzív hűtés miatt az üzemi hőmérséklet szerintem kicsivel mehet 60 fok felé(légolajos gépeknél, vizessel még nem volt tapasztalatom . )Ezek alapján nem értem, hogy a 20 fokkal magasabb üzemi hőmérséklet miért károsabb, ha egy helyben áll a gép, Mint akkor, ha halad.
Az inazuma fórumon erról egy hosszabb vita is napvilágot látott, és az lett a vége, hogy mindenki cselekedjen belátása szerint.
Én holnap beleteszem az olajat, természetesen üzemmelegre is járatom (egyhelyben, Mert bele kell rakni a gélt), és alig várom a száraz idót, hogy végre kipróbálhassam, hogy sikerült a fél motorgenerál.
!30 méteres , persze , hogy! Az Adfriai tenger szinthez viszonyítva! A bazaltsapka csak 100 méter körüli vastagságú, csak síkvidéki embernek már a domb is hegy! Majd megedződtök!
Nekem kedden jön meg az olaj és a gél, a szűrőkkel együtt. Én azon gondolkodtam, hogy belerakjam-e vagy sem. Ugyanis már előzőekben volt szó az olaj oxidációjáról. Bár engem reszel az ördög és meghallgatnám szívesen a gép hangját.
Lassan elő leszel léptetve tiszteletbeli gépészmérnökké
Találékonyságod, kreativitásod (ó, milyen divatos szó ) utolérhetetlen!
Én eddig a cimborám féklégtelenítőjét használtam, de leginkább lehúztam a csövet a 4. karbiról, oszt megszívtam.(ha ez lett volna az egyetlen az életben, amit megszívtam, boldog ember lennék ).
Más. elhoztam ma a csomagot a pikkpakkpontról, átnéztem a tartalmát, szerintem korrekt. a gélen hologram feszít, az olajos doboz fémből van, a nagy kupak alatt szépen lezárva, az olaj sötétzöld, de ezt egyébként a dobozon is írja. nézz már rá légyszíves, hogy látsz -e szembetűnő eltérést. Ha áldásod adod, akkor holnap megy bele az arany motorbiciklibe
Peti!
Nézmá' mit találtam ki mivel a gyetya cseréhez le kellett venni a tankot gondoltam egyúttal leeresztem és kitakarítom a szűrőt is. Járó motornál a vákumcső szívóereje nyitja a csapot, azt kellett valahogy imitálni... aztán eszembe jutott a pumpás jégoldó 3 pumpálás és jott a benya mint a távírat!
Tudom a nagyja szerelésen már túl vagy, de talán a későbbiekben hasznát veszed!
Sziasztok! Kicsi ország kicsi hegyek. Nekünk ekkorák jutottak. De mikor mászni kell hamar elfogy az erő. Tavaly nyáron Erdélyi utunk alatt Tusnád fürdőn voltunk. Az útikönyv szerint egy könnyű túra vezetett át a hegyen a Szent Anna tóhoz és a Mohos láphoz. Hát ez a bizonyos könnyű túra oda felé 3óra hosszat tartott, és még a gatyámból is folyt a veríték. Vissza felé már "csak" másfél óra volt. De megcsináltuk és nagyon szép volt.
A Gellért-hegy is "hegy"-ként van számontartva pedig sokkal kisebb és nem is a Duna magasságától mérve esit át a 200m-es határon ami indokolná hegyi rangját Akkor a Badacsony miért ne lehetne hegy a 430m-es magasságával? Persze a Mont Everest-hez képes csak egy kis púp, viszont ez legalább a miénk és bizony nagyon szép! Majd legközelebb felmegyünk, hátha addigra felvonót építenek rá Mára gyertya cserét terveztem, eléggé szét kell kapni hozzá a Csühöst... de nem gond, szeretem csinálni
Pedig a Badacsonyra a "hegy"-nem nevezett dombra még fel sem mentünk! A bazaltsapka csak olyan magas mint egy 30 emeletes ház, tavaly háromszor voltam fent.
Hát igen, nem érted, mi is megpróbáltuk poénosra venni, de ezek szerint nem sikeredett. A ne számíts jóra, az a Zsoltra vonatkozott, a beszólása végett, felőled, de már rácáfoltál, mivel már elmondtad a betétcsere menetét. És ne hagyjuk, mert ha valakiben valami marad, az nem jó.
Mire legközelebb megyek -hogy bírjam az iramot- lábra gyúrok vazze!
Ez meg ha 3-at rápumpálsz úgy marad mert visszafelé nem enged, aztán takarosan lecsorog a benzin, nem kell ott ülni mellette
Az olajos flaskákon nem látok én semmi eltérést, legközelebb én is inkább megrendelem a neten, ekkora árkülönbségre nem számítottam én sem, tanulópénz...
Nekem az a problémám ezzel, hogyha egy helyben járatom a motort, akkor elképzelhető, hogy felmegy az olajhőmérséklet 80-90 fokig. ha a külső hőmérséklet teszem azt 5 fok, és elmegyek vele 20 km-t, az intenzív hűtés miatt az üzemi hőmérséklet szerintem kicsivel mehet 60 fok felé(légolajos gépeknél, vizessel még nem volt tapasztalatom . )Ezek alapján nem értem, hogy a 20 fokkal magasabb üzemi hőmérséklet miért károsabb, ha egy helyben áll a gép, Mint akkor, ha halad.
Az inazuma fórumon erról egy hosszabb vita is napvilágot látott, és az lett a vége, hogy mindenki cselekedjen belátása szerint.
Én holnap beleteszem az olajat, természetesen üzemmelegre is járatom (egyhelyben, Mert bele kell rakni a gélt), és alig várom a száraz idót, hogy végre kipróbálhassam, hogy sikerült a fél motorgenerál.
Találékonyságod, kreativitásod (ó, milyen divatos szó ) utolérhetetlen!
Én eddig a cimborám féklégtelenítőjét használtam, de leginkább lehúztam a csövet a 4. karbiról, oszt megszívtam.(ha ez lett volna az egyetlen az életben, amit megszívtam, boldog ember lennék ).
Más. elhoztam ma a csomagot a pikkpakkpontról, átnéztem a tartalmát, szerintem korrekt. a gélen hologram feszít, az olajos doboz fémből van, a nagy kupak alatt szépen lezárva, az olaj sötétzöld, de ezt egyébként a dobozon is írja. nézz már rá légyszíves, hogy látsz -e szembetűnő eltérést. Ha áldásod adod, akkor holnap megy bele az arany motorbiciklibe
Nézmá' mit találtam ki mivel a gyetya cseréhez le kellett venni a tankot gondoltam egyúttal leeresztem és kitakarítom a szűrőt is. Járó motornál a vákumcső szívóereje nyitja a csapot, azt kellett valahogy imitálni... aztán eszembe jutott a pumpás jégoldó 3 pumpálás és jott a benya mint a távírat!
Tudom a nagyja szerelésen már túl vagy, de talán a későbbiekben hasznát veszed!