Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Továbbá nem ajánlom, hogy felvágjátok, mert ha megsérül a plomba, az komoly büntetést von maga után
Az én területemhez tartozik, de nem vagyok ügyeletes, szép is lenne... hiszen az már "élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető hiba" besorolású és azonnal ugrani kellene
Te Laci, remélem nem te vagy az ügyeletes, mert Földesen, az egyik háznál szikrázik a fogyasztásmérő, sőt már lángol is
Na ide figyelj Laci! Hát Te tényleg nem érted a tréfát . Nehogy megharagudj rám, mert akkor én is megharagszok rád. Beszéljünk a tortáról. Kicsiben látva a képet nem értettem mi is ez a villany óra, utána rákattintva értettem meg az egészet. Nagyon ötletes és biztos finom is volt. Még egyszer Happy birthday! Ja és a lényeg! Köszi a tisztítás menetét!
Volt már szerencsém találkozni Lacival, és egy elég tartalmas és hosszú napot eltölteni. Ott megmutatta, hogy milyen jó szervező és jó vezető. Egy kellemes túrát rakott össze a CB 500 fórum tagjainak. De Ti is gurultatok már párszor együtt. Jó néhány fotót is láthattunk már ezekről. Talán még lesz alkalmunk találkozni és nem csak így a billentyűzet mögül eszmét cserélni.
Nem győztél meg és nem is értem milyen helyzetből jövök ki szarul, na de maradjunk a fékeknél, merthogy az egy elég fontos alkatrésze a motornak... Szóval én hallottam már vad dolgokat, pl. rozsdamaró vagy a vízpapíros csiszolás... merthogy már akkor nyúlnak hozzá amikor berohad és csak azzal boldogulnak... Nem szabad megvárni, kinyomtam a dugattyúkat kb.2cm-re, de nagyon óvatosan mert nem szabad túlnyomni! Mindig csak egy féknyerget szabadítok fel a másik a helyén marad! Miután kipumpálom a dugattyúkat csak olyan anyagot használok hozzá ami nem maró hatású és nem is durva oldószer, ha nincs más akkor jó lehet a csavarlazító is, de a féktisztító a legjobb, vagy benzines folttisztító is jó lehet. Kicsit körülményes de körbe kell fogni ruhával és körkörösen húzgálni a henger alakú dugattyúkon az átitatott ruhát. Szokták ecsettel is, leszerelve a fékcsőről a féknyerget és egy tál felett lemosni, én ennyire nem akartam szétszedni mert tavaly volt fékfolyadék csere. Zsírozni lehelet vékonyan kell a dugattyúkat és visszanyomni a helyére, így a felesleget letolja magáról, ezt le kell törölni! Eztán a csapokat is át kell kezelni egy vékony zsírréteggel és lehet összerakni. Egyszerű mint a pofon és évente egyszer ha megcsinálod tökéletes lesz a féked viszont ez csak egy sok közül amire én nem sajnálom az időt és igazából nem is szeretném másra bízni hiszen a Csühösről van szó aminek amúgy is lelke van...
A fele! "Dolgozni csak csendesen szépen ahogy a csillag megy az égen....!"
Igazából nem értem mi a "szopi", vagy hogy miért ne számítsak jóra piáltam kicsit -meg most is- de nem voltam bántó senkivel -és nem is leszek- csak poénosra vettem a figurát... de hagyjuk nem lényeg
Viszont Kriszti rendesen meglepett, tudtam hogy ma jönnek a családtagok de azt nem, hogy előre megfontolt szándékkal leszek meghatva. Egyszerre jött mindenki és korábban megrendelt hidegtálakkal hirtelen megterített asztal várt mire bejöttem a garázsból, mindenki rám vár és énekelték a boldog születésnapot... és az a torta... hát meghatódtam az az igazság! Ha megnézitek az óraállást az is beszédes!
Ma már többet ne igyál! Amúgy a hó el van már lapátolva?
A Laci mint villanyszerelő, ha akar 5 percig megáll a levegőben!
Viszont azt kirúgtuk volna alóla, nehogy már magasabb legyen nálunk!
Hát igen, 1 kis sámli kellett volna még, hogy abba a magasságba emelkedjen, ahol mi leledzünk. De hát nem a sudár termetéért szeretjük!
Akkor már aktív olvasótok voltam, talán még képeket is raktál fel róla. Nekem sajnos szürke színű a blokk, és ezt az árnyalatot megtalálni nem lesz egyszerű. Most hogy szóba került a baleseted megnéztem a képeidet, hát tényleg kár volt érte. De nagyon szép lett a masina, még ha nem is volt egyszerű a biztosítóval vívott harc. Utólagos engedelmeddel belenéztem a többi galériádba is és ez a kép nagyon jó, bár Laci mintha csalna egy kicsit.
Úgy, hogy a mélyebben lévő Honda felirat is jó legyen.
Nekem egyszerű volt, matt fekete, olyan mint a váz. Inkább a karcok eltüntetése volt a nehezebb.
A festést én is megtudnám oldani, a megfelelő szín kiválasztása okoz gondot. Vagy itt vagy a CB 500 fórumon volt már erről szó, Laci is ill. más is javította már a motorját házilag.
Amikor a köcsög gyalogos miatt elestem, akkor sérült a dekli fedél is. Azt megoldottam én magam. Vettem szórópalackos gittet, festékem volt, fújtam ,csiszoltam, festettem. Aztán, mivel nem voltam megelégedve az eredménnyel, újra csiszoltam, fújtam, csiszoltam, festettem. És már meg is voltam elégedve!
Ha jól számolok-már pedig nem ittam-96-os a motorod. Az enyém is. Ez még gyári fényezésű, lepolírozva szerintem egész jó. Persze ezen is vannak apróbb hibák, pl.: a bal deknin -valószínű só miatt- a festék fel van maródva kis darabon. Azt jó lenne valahogy kijavítani. De van még persze több is de sajnos használat mellett ezek előfordulnak.
Na most a gépem lassan 17 éves. Tehát csodát ne várjunk. Én elfogadom esztétikailag, szerintem jó. De ha nagyon kekec hangulatban vagyunk, szerintem akkor se rossz!
Én mindig megpróbálok valamit kihozni a gépsárkányomból, van is rá idő, hála a télnek, tehát mindig van annyi idő, hogy kicsit törődjek vele. Tehát kicsit dörzsölöm, króm pasztázom, óvatosan polírozom, hogy jobban nézzen ki, ha már a szerelő része nem megy nekem.
Inkább az esztétikai állapotuk felöl érdeklődtem, mert a Laci fékei most igen csinosak.
Én csináltattam évekkel ezelőtt Hódmezővásárhelyen az Albert gépműhelyben. Minta alapján, pár nap alatt megvolt. Egy próbát talán megér.Itt vannak elérhetőségek.
Köszi az aggódásod a fékeim iránt, de HálIstennek - no meg a szerelőmnek - jó állapotban vannak.
Azt már kibeszéltük itt a fórumon, hogy mivel én képtelen vagyok a saját fékbetéteimet kicserélni, elviszem a szerelőhöz.
De olyan rosszul nem járok, mivel neki kedvezménye van alkatrészileg, egy részét érvényesíti a kuncsaftok fele, így én sacc/kábé fékbetét árában kapom a cserét, nem elfeledve azt, hogy ha valami gond van, azt Ő csuklóból hárítja!
Köszi,írok nekik, őket nem ismerem de van egy sejtésem hogy csak gyárit fognak tudni!
A Te fékeid milyen állapotban vannak? Azt hiszem nekünk kell kitalálni valamit, hogy ne csak jó legyen hanem szép is. Ezek után örülhetünk ha egyáltalán szóba áll velünk.
Háááááát......., ez telitalálat!
LackóMackó, ez szopi! De belegondolva, igaz!
Ezek után, Zsolt, - de már én se, mivel kacagtam, ( na jó, röhögtem ) - sok jóra ne számítsál!