Nem akarok okoskodni, de szerintem a karburátoros gépeket kell hozzáállítani a kipufogóhoz, ha a kiszeded belőle a fojtást. Injektorosnál megoldja a számítógép.
Ezt onnan tudom, mert nekem is van egy nyitott dobom, és a jóistennek nem bírtuk hozzáállítani a gépet. Először durrogott gázelvételkor, mint a veszedelem, utána meg 2000-4000 fordulatig leadott a 86 lóból vagy 40-et, de közben úgy küszködött, hogy rossz volt hallgatni. egyébként jó erőszakos hangja van, ha kell valakinek, eladó dörgő
Örülök, hogy segítő szándékú nyilatkozatként értékelted a gondolataimat. Van egy példám amikor én is megszívtam a nagy paszulyt! Amikor felraktam a gixer dobot a dob feletti rögzítést egy saválló lemezből alakítottam ki, gondoltam én majd az elég lesz a rezgéscsillapításhoz hiszen a dob felfogatásában szilent is van. Csak az volt a baj, hogy a lemez felfeküdt... 110-nél szinte vibrált a lábtartó olyan rezgések ébredtek. Ezután úgy oldottam meg, hogy a dob és a váz között ne legyen fémes kapcsolat és csak a gumi szilenten nyugodjon a dob. Azonnal megszünt minden vibráció, mintha nem is ugyanaz a motoron ültem volna
Most néztem ezt a postot Nem azon múlnak a dolgok mit várunk és mit nem. Lényeg, hogy lehetőleg jól alakuljanak a dolgok, illetve a lehetőségekből a lehető legjobbat hozzuk ki. Úgyhogy az építő kritika mindíg jöhet, mégha esetlegesen a jelenlegi helyzetnek nem a legjobban illeszkedő verzió is az.
kicsit elmehetne az időjárás már a fenébe, nem gondoljátok?
Tavaly január végén megkaptam a motort a szerelőtől, és decemberig tudtam használni szinte folyamatosan. Nem volt ennyi hó január és februárban. Most nézem a jelentést, szerdán, csütörtökön még "meleg" is lehet, de aztán megint jön a hó meg fagy...
Hát, át sem gondoltam ilyen szemszögből, úgy gondoltam, ami gyári, csak jó lehet. Viszont a gondolatmenetedben nem látok hibát és valóban a blokk-váz kapcsolat nem valószínű, hogy szerencsés... A kinézete nem nagyon zavarna, viszont egy esetleges esésnél az átmenő csavar kb úgy viselkedne, mint egy feszítővas és az törné le a blokk alját, mégha az esés nem is intézné el.
Mindenesetre megpróbálok felhajtani egy olyan embert aki használ is ilyet, és van vele némi tapasztalata.
Kriszti azzal nyugtat, hogy majd motorral járok suliba... mondjuk szombaton 2-ig tart, de tegnap is vége lett 1-kor estig még sok az idő aztán ha rámsetítedik sem olyan nagy gond az, majd veszek én is xenon hatású izzót nekem csak egy kell
Nem, ez az eredeti dobja. A karbon palást már rajta volt, mikor vettem. Azt hittem, hogy kapott egyet a dob, és azért. De most, hogy szét volt szedve, az is lekerült, és mondta a srác, aki átalakította, hogy semmi nem indokolta, hogy ott van, legfeljebb a más kinézet. Valószínű, hogy 1 gianelli dob lett szétvágva, és annak palástját tették rá.
Egyszóval szét lett vágva, a felesleges dolgok ki lettek lökve belőle, át lett alakítva nyitottá.
A CB 500 szervízkönyve pl. 12ezres olajcsereciklust ír... szerintem is túl van reagálva egy normál utcai motor esetében (főleg túrás körülmények között) a 6ezres ciklus. Persze ennek tudatában is ki fogom cserélni ugyanúgy ha leketyeg a 6ezer km, csak mivel most elfoglaltabb lettem valószínű egész szezonban fogok összesen annyit menni...
Én már a múltkor is akartam mondani, - de nagyon laikus vagyok, és nem mertem - hogy szerintem - hangsúlyozom szerintem - nem kellene mereven ragaszkodni a fél év, vagy 6 ezer km-hez, mert ezek az olajak többet tudnak. Ráadásul a mi tempónk nem a "hajrá"-ról szól, sok benne a túra, és igen kevés a nyélgáz. Nekem pld novemberben volt olajcsere, vagyis májusban lenne "esedékes", amikor lesz benne mondjuk 2ezer km. Természetesen eszem ágában nem lesz kicserélni, és tudván, hogy hogy hajtok, ne is mondja senki, hogy ki kell cserélni, mert szerintem az olajnak ott még semmi baja nincs.
Amikor még a GSXF volt meg, elmentem az olajjal kb 9ezret. Kérdeztem utána a szerelőt, hogy milyen volt az olaj, amit leeresztett. Mondta, hogy nem volt elszíneződve, megégve, látszik, hogy nem ütöm a gépet.
Nyilván ahol extrém terhelés van, pályázás és más nyalánkságok, ott már ötezer is befigyel.
Azonkívül még megemlíteném az olajgyártó cégeket, akik nyilván a sűrűbb olajcsere periódust preferálják, - persze a motor nagyobb fordulatot produkál - hiszen a motor koránt sem fut annyit, mint egy autó, tehát akkor legyen 6 hónap a csereperiódus.
Persze aki lecseréli, az lecseréli, én csak itt hangosan, akarom mondani leírtam gondolataimat.
Ezt onnan tudom, mert nekem is van egy nyitott dobom, és a jóistennek nem bírtuk hozzáállítani a gépet. Először durrogott gázelvételkor, mint a veszedelem, utána meg 2000-4000 fordulatig leadott a 86 lóból vagy 40-et, de közben úgy küszködött, hogy rossz volt hallgatni. egyébként jó erőszakos hangja van, ha kell valakinek, eladó
dörgő
Tehát fél év és 2000 km után nem fogok olajat cserélni
Tavaly január végén megkaptam a motort a szerelőtől, és decemberig tudtam használni szinte folyamatosan. Nem volt ennyi hó január és februárban. Most nézem a jelentést, szerdán, csütörtökön még "meleg" is lehet, de aztán megint jön a hó meg fagy...
Mindenesetre megpróbálok felhajtani egy olyan embert aki használ is ilyet, és van vele némi tapasztalata.
Egyszóval szét lett vágva, a felesleges dolgok ki lettek lökve belőle, át lett alakítva nyitottá.
Amikor még a GSXF volt meg, elmentem az olajjal kb 9ezret. Kérdeztem utána a szerelőt, hogy milyen volt az olaj, amit leeresztett. Mondta, hogy nem volt elszíneződve, megégve, látszik, hogy nem ütöm a gépet.
Nyilván ahol extrém terhelés van, pályázás és más nyalánkságok, ott már ötezer is befigyel.
Azonkívül még megemlíteném az olajgyártó cégeket, akik nyilván a sűrűbb olajcsere periódust preferálják, - persze a motor nagyobb fordulatot produkál - hiszen a motor koránt sem fut annyit, mint egy autó, tehát akkor legyen 6 hónap a csereperiódus.
Persze aki lecseréli, az lecseréli, én csak itt hangosan, akarom mondani leírtam gondolataimat.