Látom azért annyira nem villanyozott fel egy másik hüvely készítésének gondolata gondoljátok át az esztergályos haveroddal aztán egy próbát megér.
Amúgy valóban sok helyen elmennek azok az autók, de itt már megállt... ilyenkor sem lehet ész nélkül gyepálni hiszen anyagi felelősséggel tartozunk... a hibához viszont el kell jutni, ha másképp nem megy, akkor gyalog!
A képről csinálsz egy fotót a PrtSc gombbal, nyisd meg a paint-et, a szerkesztés fülnél "beillesztés" aztán azt rajzolsz a képre amit akarsz ha ismered a paint-et. Szóval, Te vagy a béna nem a géped
Köszönöm az elismerő szavakat. Lehet ez a hézagolás tűnt egyszerűbbnek. Eszembe se jutott idáig hogy másikat csináltassak. Ha lesz időm holnap megkeresem az esztergályost és kikérem az ő véleményét is.
Az a második kép nem gyenge! És gondolom az még nem volt az út vége. Hol el nem mennek ezek az autók.
Nos az italozásokra visszatérve, volt olyan, hogy nem bírtam végig olvasni egy egész oldalt az irásaitokból mert szinte berúgtam. Jó én anti vagyok, mint azt korábban már említettem. Na de egy mondhatni nagy darab és erős ember vagyok. Ja és jó képű. Ja és okos! A legfontosabb jó tulajdonságomat még nem is említettem, az pedig a szerénység.
Zsolt, néztem a robbantott ábrát, nem értem miért hézagolsz amikor a hüvely cserélhető. Megfelelő keménységű anyagból 0,2mm-el hosszabb hüvelyt kellene esztergályoztatnod (mivel a 0,3-as illesztőgyűrű nagy, ezért gondolom a 0,2mm-el hosszabb hüvelyméretet jónak) és akkor nem kellene hézagolnod. Viszont az eredeti még mindig megmaradna ha esetleg mégsem válik be a dolog.
Isten éltesse a leányzót,és az egész családot! De Te se gondolod komolyan, hogy valaki is sajnálni fog . Korábban még olvasóköri tagként is sokat olvastam a Ti "tivornyáitokról". Maga volt a fertő.
Tartásra nincs is szükség mert két oldalról tartva van. Ha van türelmed itt a 64. oldalon található rajzon megnézheted hova kellett a hézagoló. A 19-es lánckerék és a 20-as hüvely közé kellett berakni. Itt nincs szükség tartásra hiszen a központi anya össze húzza az egészet.
Helló Józsi!
Hát igen, míg Ti itt lelkesen motort szereltetek, én igen nehéz nehézségekkel néztem szembe! A lányom szülinapját tartottuk hétvégén, és ez bizony ritkán tapasztalható nehézségeket szült. És ebben az volt a nehéz, hogy mindet meg kellett inni! Nem volt könnyű!
Őszintén szólva ha ez a módszer megoldja a problémát, én nem foglalkozok már vele. Még próbálok kutakodni erre-arra vékonyabb alátétért de ha nem lesz így marad. Tényleg ha véletlen felétek lehet kapni 30-as furatú 42-s külső átmérőjű alátétet 0,1 vagy 0,2 mm vastagságban gondolj már rám. Természetesen emiatt egy lépést se, de ha olyan helyen jársz és nem felejted el megköszönném ha megkérdeznéd. Nyugodtabb lennék ha kipróbálhatnám ezekkel.
Dehogy ironizálok! Ez ezeknél a motoroknál örök téma! Ha megoldod, sokaknak segítesz! Én azon gondolkoztam, hogy mi lenne ha a felfekvő felületet felgrundolnád, ipari ezüsttel, pl. és azt méretre esztergálni.
Helló Józsi! Pici iróniát érzek a mondandódban. De várjál! Még találkozhatunk az életben, és akkor szerintem se..re fogsz ülni a motorom hangján, olyan lesz mint új korában.
Helló kedves mindenki! Ma meló után bár volt dolgom nem bírtam ki hogy ne próbáljam bele a hézagolót a motorba. Először a 0,5 mm vastagságút tettem be. Összeraktam és a csavar meghúzása közben éreztem ahogy egyre szorosabb a kuplung mozgása. Éreztem hogy nem jó így szétszedtem vissza. A 0,3-assal összerakva, és a rögzítő csavart meghúzva megszünt mind a tengely irányú mozgás, mind a kosár billegése. A kosár forgása most olyan, mintha egy teljesen új passzos golyós csapágy lenne benne. Talán jobb lenne egy lehelettel vékonyabb alátét, de ennél vékonyabb már nincs sajnos. Még nincs véglegesen összerakva mindenképp átnézem még egyszer.
Amúgy valóban sok helyen elmennek azok az autók, de itt már megállt... ilyenkor sem lehet ész nélkül gyepálni hiszen anyagi felelősséggel tartozunk... a hibához viszont el kell jutni, ha másképp nem megy, akkor gyalog!
A képről csinálsz egy fotót a PrtSc gombbal, nyisd meg a paint-et, a szerkesztés fülnél "beillesztés" aztán azt rajzolsz a képre amit akarsz ha ismered a paint-et. Szóval, Te vagy a béna nem a géped
Na majd csak gyere erre a nyáron! Úgy jársz mint a vadászkutya!
Megtanítunk rókázni!
Az a második kép nem gyenge! És gondolom az még nem volt az út vége. Hol el nem mennek ezek az autók.
Nos az italozásokra visszatérve, volt olyan, hogy nem bírtam végig olvasni egy egész oldalt az irásaitokból mert szinte berúgtam. Jó én anti vagyok, mint azt korábban már említettem. Na de egy mondhatni nagy darab és erős ember vagyok. Ja és jó képű. Ja és okos! A legfontosabb jó tulajdonságomat még nem is említettem, az pedig a szerénység.
Viszont a "ritkán tapasztalható nehézségek"-ről nekem más véleményem van... de mutatok is neked egy kis inger gazdag környezetet
Mondtam már, mire jössz, veszünk másikat!
Hát igen, míg Ti itt lelkesen motort szereltetek, én igen nehéz nehézségekkel néztem szembe! A lányom szülinapját tartottuk hétvégén, és ez bizony ritkán tapasztalható nehézségeket szült. És ebben az volt a nehéz, hogy mindet meg kellett inni! Nem volt könnyű!