Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondhatjuk annak is. De nagyon király volt.
Ja, tegnap levettem a dobot, és elvittem 1 sráchoz, kicsit át lesz alakítva. Nyitottabban fog hozzáállni az eseményekhez. De azért kap 1 Db killert is, ami keveset fog szerepelni.
Éljen a töklámpa!
Mindjárt gondoltam, hogy nem tegnap! Nosztalgia ?!
Itt még csak 11 óra van! Egész pontosan tavaly május 24. Csém és Nagyigmánd közt. Valahol.
Te zsivány! Ezen a képen a Nap nagyon magasan delel!
Na ugye! Szurkolunk Neked!
Mondjuk az úgy nehezebb lesz. mindegy, utánaérdeklődök, ha lesz valami, jelentkezek.
Akartam is kérdezni tegnap, csak aztán más dolgom volt és nem voltam gépközelben. Ha majd jutsz valamire írd meg!
Üdv. az Uraknak!
Megérkezett a tűgörgő a motorhoz. Most már csak idő kellene, hogy ki legyen cserélve. Talán a hétvégén sikerül majd. A héten délután dolgozok, így csak munka után, igaz már ágyban fekve telefonon szoktam olvasgatni értekezéseiteket.
Köszi, amint lesz kulcsom, kinyitom és fotózok!
Naná, hogy kézzel Legalábbis eddig.
Látni kéne miről van szó, legalább egy kép nem ártana. Sajátomat is elhagytam vagy 2-éve és azután inkább 3X túlbiztosítottam, hogy legközelebb ne járjak úgy. Ugyanaz a típus volt a karcagi cimborámnak is aki elhozta és -a saját példámból okulva- megerősítettem az ő dobozának is a gyenge pontjait. Csináltam már miskolci ismerősnek is, ott nem a zár felől volt gyenge, hanem a beakadó-tartó rész lett fémlemezzel kiváltva. Nem biztos, hogy te törted el, lehet a rezgéstől már repedt volt és a jég csak segített rajta. Ragasztani sem egyszerű és nem is minden műanyag ragasztható, ha lehet ki kell váltani fémes nyelvre vagy a régit megerősíteni lemezes megoldással... kép kell és talán okosabbak leszünk
Kézzel vagy géppel kell rajzolni?
lenne egy borzasztó fontos kérdésem.
Mikor szerelőhöz vittem a motort, aszonta h szedjem le a dobozt, mert az csak zavarni fogja. Na de arra nem gondoltam hogy előtte lemostam és a doboz és a tartója közt odafagyott kicsit, így nehezebb volt leszedni, annyira hogy az a pöcök ami zárja a dobozt (egy piros műanyag szar) letört. Illetve egy picike belőle.
A dobozt elhoztam, de a kulcsok ugye még ott vannak szerelőnél.
Amint megkapom a motort, meg szeretném csinálni a dobozt is.
Nem szívesen vennék újat, amúgy is csak alja kéne, azt meg senki nem ad el csak úgy, mert a tetejét ugye festettem szépre, azt szeretném úgy hagyni.
Hallottam én mindenféle szuper ragasztókról, és valami olyan kéne ami nem túl drága (nem tizenezer forint) és megragasztja rendesen ezt a pöcköt. Pont ott tört le egy kicsi, amibe a fém zár belekapaszkodik. Ha egyszer megragad, és bekattan a zár, utána szerintem annyira nem hat rá túl nagy erő, szóval szerintem egy rendes ragasztó bírná. Igazából most se lehet kinyitni, csak nem akad bele a zár (nincs mibe), ezért 1-2 centit lötyög, de nem annyira tört le, hogy ki lehessen teljesen nyitni.
Szóval műanyag ragasztó kéne. És Ti biztosan tapasztaltabbak vagytok ebben mint én.
Vettem
A mai rendszerben el lehet végezni éppen bárkinek egy főiskolát/egyetemet. 5x lehet felvenni egy tárgyat, így a kérdés csak az: ki mikor végez Nekem nincs sok időm tolni, ezért igyekszem mihamarabb letudni. Az viszont beszédes, hogy az ösztöndíjszerződésem is úgy szól, hogy a képzési idő 1,5-szerese alatt kell végeznem. Építészt én is ismerek egy párat, de úgy vettem észre nem illik őket tananyaggal zaklatni, mert senki nem szeret zavarba jönni egy ábris feladattól pl. A régen volt pedig nem segít ki Azon viszont gondolkodom, hogy néha ledobok magamról 1-1 beadandó rajzfeladatot, mert egyszerre zh-k ra is készülni és rajzolni is majd minden tárgyból marha sok. Szóval, ha van építész bérrajzos ismerősöd olyan kontakt jöhet
Én a motorról beszéltem, nem a gazdájáról!
Hm. CB 1,3 ?
Jó helyen van az a motor, kívánni se kívánhatna jobbat
1999-ben gépész levelezőn (főiskola) Miskolcon, Egerben, meg Nagykanizsán 750-en kezdtünk. Mikor az első előadáson bejött a gépelemeket oktató professzor bá, azt mondta: " de sűrűen ülnek itt, na nem baj, majd félévkor csinálunk helyet". és csináltak a 750-ből szakirányonként 20-an államvizsgáztunk, 5 szakirány volt, könnyű kiszámolni.
én mazopista voltam, ott maradtam mesterképzésen is. 55-en voltunk induláskor- az első matematika előadásig. utána már csak 16-an. De ez a 16 ember végigcsinálta a 8 félévet. az már csak hab volt a tortán, hogy az 55 ember tandíját szétdobták 16-unk között, így sikerült félévente 160 ezer pénzt fizetni tandíj gyanánt 2003-2007-ig.
Ne gondold azt, hogy végig szívás az egész, nyilván az eleje nehéz, amíg belerázódsz, utána meg megy a buli magától Arra gondolj, hogy mások is elvégezték ezt a sulit, akkor neked mér ne sikerülne.
Mivel hasonló területen mozgolódom, meg ismerek egy csomó építészt, ha valami segítség kell, keressél nyugodtan.
Csak kitartás kérdése!
Az estin volt így Józsi, több mint 40fővel indult az osztályunk, 3év múlva 12fő érettségizett le és érdekes módon zömében 30felettiek...
Minket itt mindig megtalálsz!
Volt ilyen gondolatom is, de most ezzel tolódik az is, majd egyszer... a Csühös jó motor okom sincs szabadulni tőle