Meló az meló. Tolni kell, mert abból élünk. Semmi gond.
Nem titkos, megpróbálom rövidre venni.
A csapágyak felületét kicsit megpolírozta, de egyet cserélt, mert azon a kopóréteg már igen "foghíjas" volt. Volt neki bontott, jobb állapotú. Kicserélte az olajszivattyú láncát, mert ugyan elment volna még, de az övé jobb állapotú volt. Valamelyik fogaskoszorú -remélem jól írom - egyik oldali csapágyát is cserélte, mert annak volt 1 kis hangja. A CBR 600-é jó hozzá. A hengerfejtömítést lepucolta, és így visszamehetett. feljavította a fagyállót, szelehézag állítás, valamint volt nála 1 levegőszűrő, amit valaki kilöketett vele, - pedig nem volt indokolt - azt megkaptam az enyém helyett, mert az meg már gatya volt. Olaj, olajszűrő csere. Mikor összerakta a blokkot, akkor derült ki, hogy a vízpumpánál nem oké a forgás, tehát szétbontotta, kiderült, hogy valamikor a blokk ott kapott 1 ütést, és így a vízpumpa, valamint az olajszivattyú valamilyen közös forgásban van, de kis eltéréssel. Ezt is egybehozta, hogy később ebből ne legyen gond.
A szét össze munkadíja 35, így a többiért 17-et fizettem. Szerintem jól jártam.
Ja, és most már, hogy láttam szérborítva a blokkot, tudom, hogy miről beszélünk, amikor csúszócsapágyról, hajtókar csapágyról, valamint ilyesmikről beszélünk.
Ja, és mondta, hogy mikor valaki anno összerakta a blokkot, koszosan szerelhette össze, mert az olajcsatornákban is voltak nyomai, valamint a blokk is túl volt húzva. Valamint láthattam a csapágyakon az egyenetlen kopás nyomait sk.
Amúgy a többi rendben van, ami adhatta volna a hangot az mind jó, nem lötyög, kotyog, és most összerakás után nincs is semmiféle kis kótogó hang.
Lehet itt is hamarabb kezdte csak meló után még elmentem melózni, aztán amikor onnan kijöttem már esett...
Nagyjából elmondtad a szerelős sztorit csak közben még folyt a meló és nem tudtam rád rendesen odafigyelni amit szerintem észre is vettél, ráadásul bunkó módon még el is köszöntem hamar... bocsánat!
Írd le ha nem titkos
Akkor késésben vagytok, Debrecenben 6 körül kezdett el esni.
Ja, elmondtam a telefonban mindent, amit a szerelő szerelt a motoromon? Meg mi került mibe?
Akkor olyan öreg suttyó leszek mint Te és lehet én sem értem majd néhány hozzászólás átvitt értelmét... tudod ami egyfajta allegória aminek jelentése van, vagy ha úgy tetszik üzenet ami vagy eljut valaki(k)hez vagy nem.
Ahogy korosodok a memóriámmal gondok vannak... még szerencse hogy a rövidtávú működik így tudom ki a Miki vagy ki a Józsi
Viszont nem ugrik be ki az a Zoli sőt Pedró sem igazán, Louithebadról nem is beszélve... de a másik fórumon volt valami Darkmind nevezetű is, de már ő sem ugrik be... nagy kár mert kedveltem őket
Üdv Mindenkinek és azt még Miki nem is mondhatta, hogy a váltó is finoman jár, mivel nem Ő vezette, abban az istenkirály időben , amiben a Penge hazatért....Mondjuk a tükrökben lószart sem látni (nem is volt meghúzva a csavar és az egyik be is hajlott, az volt a használható) ez viszont kompenzálható a sebességgel . Olyan szar időben nem javallott ! Ja és azt nem is látta, mert lemaradt az autóban, hogy a vak opel astrás, azért még előzni akart , amikor én már majdnem mellette voltam, aztán villám sebesen tért vissza a sávba , miután észlelt....
Én meg inkább a blokk hangját hallgatom. Ezért cseréltem le, a kiherélt kipuffot! Megkönnyebbülés és jóval kevesebb fogyasztás mellett nagyobb alacsony-fordulati nyomaték.
Nem sajnáltatom én magamat, és nem is szeretném, ha valaki sajnálna. A családban pedig én vagyok a legnagyobb. Agyilag!
De azért karácsonyra de király lenne 1 nyitott sport dob!
Most azt mondod, hopgy az álmodozás az élet megrontója?
Nem titkos, megpróbálom rövidre venni.
A csapágyak felületét kicsit megpolírozta, de egyet cserélt, mert azon a kopóréteg már igen "foghíjas" volt. Volt neki bontott, jobb állapotú. Kicserélte az olajszivattyú láncát, mert ugyan elment volna még, de az övé jobb állapotú volt. Valamelyik fogaskoszorú -remélem jól írom - egyik oldali csapágyát is cserélte, mert annak volt 1 kis hangja. A CBR 600-é jó hozzá. A hengerfejtömítést lepucolta, és így visszamehetett. feljavította a fagyállót, szelehézag állítás, valamint volt nála 1 levegőszűrő, amit valaki kilöketett vele, - pedig nem volt indokolt - azt megkaptam az enyém helyett, mert az meg már gatya volt. Olaj, olajszűrő csere. Mikor összerakta a blokkot, akkor derült ki, hogy a vízpumpánál nem oké a forgás, tehát szétbontotta, kiderült, hogy valamikor a blokk ott kapott 1 ütést, és így a vízpumpa, valamint az olajszivattyú valamilyen közös forgásban van, de kis eltéréssel. Ezt is egybehozta, hogy később ebből ne legyen gond.
A szét össze munkadíja 35, így a többiért 17-et fizettem. Szerintem jól jártam.
Ja, és most már, hogy láttam szérborítva a blokkot, tudom, hogy miről beszélünk, amikor csúszócsapágyról, hajtókar csapágyról, valamint ilyesmikről beszélünk.
Ja, és mondta, hogy mikor valaki anno összerakta a blokkot, koszosan szerelhette össze, mert az olajcsatornákban is voltak nyomai, valamint a blokk is túl volt húzva. Valamint láthattam a csapágyakon az egyenetlen kopás nyomait sk.
Amúgy a többi rendben van, ami adhatta volna a hangot az mind jó, nem lötyög, kotyog, és most összerakás után nincs is semmiféle kis kótogó hang.
Nagyjából elmondtad a szerelős sztorit csak közben még folyt a meló és nem tudtam rád rendesen odafigyelni amit szerintem észre is vettél, ráadásul bunkó módon még el is köszöntem hamar... bocsánat!
Írd le ha nem titkos
Ja, elmondtam a telefonban mindent, amit a szerelő szerelt a motoromon? Meg mi került mibe?
Itt elkezdett esni a hó...
Van ez így.
Viszont nem ugrik be ki az a Zoli sőt Pedró sem igazán, Louithebadról nem is beszélve... de a másik fórumon volt valami Darkmind nevezetű is, de már ő sem ugrik be... nagy kár mert kedveltem őket
Ki mit érez, gondol. Semmi extra, semmi asztal - virtuális - csapkodás.
De azért karácsonyra de király lenne 1 nyitott sport dob!
Most azt mondod, hopgy az álmodozás az élet megrontója?