Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze, nem mehet festett részre, arra figyelek :)
most vettem észre, van egy kb 3 mm átmérőjű lik az egyik leömlőmön :(
Alacsony fordulatról elég nehezen gyorsul mostanában, lehet ez az oka?
Az aszfaltot oldószeres ruhával (gázolajos, benzines, petróleumos) maradéktalanul le lehet szedni, a polírpaszta is egy ezres körül van, de legalább 50szer elég a leömlők tisztításához, ha azok nincsenek elhanyagolva...
Arra is vigyázni kell, hogy ezek a löttyök akár kárt is okozhatnak pl. a blokk fényezésén, láttam én már olyan motorvázat amit elintézett a bogároldó... sőt a nighthawk-os haverom valami hideg zsíroldóval cseszte el az egyik oldali blokkdeknijét!
Óvatosan próbálgasd ezeket még ha annyira jó is a híre.
tegnap voltam bolban, vettem térdmelegíős térdvédő, meg ilyen zsákot a kormányra hogy ne fázzon a kéz, és a pali mutatott vmi olyan szert, amivel a leölmlőket nagyon szépen le lehe takarítani. A polír paszta is nagyon jó volt, csak azt azért kapirgálni kellett, és nem jött le pl az aszfalt ami felverődik. Az nagyon undorító. Ez a lötty pedig erőlködés nélkül leszed mindent, nagyon szép lesz utána. Nemtudom miből van, de ezres egy kis fiola, az elég sztem 3 tisztításra biztosan.
Azt a gyűszűnyit - amit nagyritkán szoktam, hisz ismertek már - ha nem iszom meg, attól még nincs Repsolom!
Na látod ezért nincs repsol fényezésed!
"Jobb ha megissza az árát?"
Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb ...........
Örülök én, örülök, de 1 szép Repsol festésnek jobban örülnék.
Ja, semmi hír egyenlőre.....
16évesen 90%-ban gyári fényezés... mit akarsz ettől többet? Örülj neki hogy olyan!
Ő viszont költött! és jól tette! Igazi klasszikus motorja van amiből egyre kevesebb futkorászik főleg ilyen színösszeállításban
Jobb ha megissza az árát? Ugyehogydehogy!

Viszont megjegyezném a többi alkatrész alapos ápolásának szükségességét is négyzetcentiméteres alaposággal! Mert az összképet az apróságoknak vélt dolgok is meghatározzák...
Bezony e nagy igazság!
Amúgy már én is gondolkodtam 1 Repsol-os festésen, de nincs rá elég "tehetségem".
Pedig disznó lenne!
Na most, Te, az Te vagy. Ő meg Ő. És mivel Ő nem Te vagy, Ő költött ennyit rá, mert - mint mondottam előbb - Ő az Ő!
Nagyon szép, de én nem költöttem volna ennyit festésre!
Ez alapján csináltattam.
A blokkot nem akarom feketére mert egyrészt drága, másrészt meg minek.
Korábban néztem oldalakat, ahol reklámoznak motorfényezést, a legolcsóbbak amiket találtam, egyszínű tankfestés 20e ft.
A csíkos drágább, nem írták mennyi, de gondolom sok.
Ha azt vesszük, hogy a tankon a repedést kihúzták, a műanyag idomok töréseit, hiányait javították, teljesen más színre lefújták az egészet, a dobozt grátiszba, akkor szerintem nem drága. Mondjuk kb annyiba került, mint ha egy új bridgestone (vagy más márkás) gumiszettet vettem volna.
És bnő ismerőse csinálta állítólag azért volt ilyen "olcsó"
Utánam egy VFR-t fog csinálni, amin jóval több idom van, meg az is repedt azthiszem, de azt 110ért. Na az drága.
Ez a stílust azthiszem csak japánban adták ki a 2000 utáni modelleknél. Képet is csak 3at találtam a neten erről :)
Mo.-n nemhiszem hogy van mégegy ilyen :)
Szerintem ez a régebbi formavilágot idézi, a klasszikust, de igen meggyőző! És a doboz is passzol hozzá.
Laci gondolatára válaszolva, igen "szép" összeg lehetett.
Hátha összefutunk 1szer személyesen is.
Nagyon szép és ízléses színösszeállítás!
Nem is merem megkérdezni mennyibe került főleg azok után, hogy Péter barátom Inazumájának csak a hátsó kapaszkodóját fényezték le olyan összegért amitől dobtam egy hátast...
Pedig azt hittem már azóta felbátorodtál?
úgy ahogy eddig, az nem változott
Hogy megy?
Majd a nyáron megnézem!
na mit szóltok?
Na azt már úgy hívják, hogy perverzitás!
Látod Miklós megint lebuktál! Az igazság megint felütötte a fejét! De nekem is lennének ötleteim hogy mit is szeretnék! Több is egyszerre! De volt valaki aki azt mondta: "Földi ember kevéssel beéri, vágyait ha kevesebbre méri!"
Nem mondtam? De mondtam....... legalábbis azt hiszem...... de ebben nem vagyok biztos.
Szép formájú, arányos gépek.
De akkor inkább a big 1 !