Na akkor levezetem Neked én is, hogy mi az igaz és mi nem az!
Kisebb az alapjárati fordulatom és akkor mi van? A kolibrinek jobb? 1200/perc a szívverése és 80-at csap másodpercenként a szárnyával ha nem ideges... Normális?! Elszalad a nektár a virágból? Vagy jön egy másik madár 1500-as szívveréssel? Minek pörög annyira? Oszt csodálkozik, hogy annyit zabál naponta mint a saját testsúlya! Normális? Lassabban nem megy neki? Ez pont olyan mintha én úgy enném a marhapörköltet, hogy nem látszana a kanál... kiverném a saját fogam!
Ez hülyeség! Nem?
De!
Nem szégyen az csak kellemetlen, látom Te is tapasztalt vagy ilyen téren Mondjuk ha mindennap annyit találkoznánk az asszonnyal mint ma... kevesebb eséllyel válnék a családon belüli erőszak áldozatává
A 100 alatti vérnyomást a szakirodalom vérhúzásként említi.
Én is így vagyok vele, a kávé bármikor jöhet. Van, aki ha este kávét iszik, nem tud aludni, én viszont pont fordítva vagyok vele: ha alszok, nem tudok kávét inni
Volt már, hogy megittam a kávét és elaludtam a TV előtt... a vérnyomásom akkor is alig éri el a 100-at ha megíjesztenek
viszont mostmár tényleg lépek mert segíteni kell az asszonynak még mielőtt nagyon megijeszt
Még régebben egyszer egy nagy cég egyik nagy autóját egy vidéki szervízbe kellett vinni mert a munkaterületünkhöz az volt közelebb és így volt ésszerűbb. Előtte mindig egy másik nagy cég elegáns üvegpalotájának szervízébe hordtuk az autót, ahol leadtuk és a megbeszélt időben mentünk érte. Történt, hogy a vidéki szervíz még éppen nem végzett a munkával amikor már én ott voltam a járműért. A szerelő srác pont akkor bontotta ki a légszűrő fedelét merhogy légszűrő csere is hozzátartozik az olajcseréhez. A legszűrőházból egy veder szemetet szedet ki előttem és kérdőn nézett rám hogy mikor volt az autó legutóbb szervízben... én mutattam a szervízkönyvet a pontos dátummal ami nem is olyan régen volt és mondtam, hogy az olajcserekor ez is cserélve volt. Erre csak annyit mondott a gyerek: "akkor lehet cserélték, csak mondjuk 5 olajcserével ezelőtt..." én meg csodálkoztam, hogy miért világít néha a "check engine" lámpa és innentől kezdve a korábbi olajcserék elvégzése is kérdésként merült fel bennem...
Igen.
"Most egy kávé mellett fórumozok, pedig volna dógom, ...... "
Én is az előbb pakoltam meg a mosogatógépet, hogy mennyit küzdöttem vele.....
Na ilyen jó példával járok elől!
Amúgy meg fél nyolckor kávé? Reggel még ok. de este? Alvás mikor lesz?
" Előtte voltam vele szervizben érdeklődni és lapkákat rendelni, ott azt mondták tegyek bele sűrűbb olajat és akkor elhallgat.... "
Erről jutott eszembe, amikor az eladó járműhöz írják, hogy végig szakszervizben szervizelt. Aha. Pld ilyenben?
Középsztenderen emeld fel a motor elejét úgy, hogy a hátsó kerék érje a betont és úgy mérd meg a blokk alatti legalacsonyabb pontot, akkora legyen a tönk. Nekem így biztonságosan megáll, még azt felejtettem el, hogy amiket leszedsz (kormány, műszeregység, lámpa) tekerd be ronggyal és úgy lógasd le, így az esetleges mozgatások közben nem karcolódnak. Először leszeded a féknyergeket majd kiveszed az első kereket ekkor hátra kerül a súlypont és stabilabb lesz a motor, a telószáraknak is lesz annyi helyük, hogy lefelé ki tudod venni őket. Vagy külön-külön szereld ki őket -de akkor le kell bontani a sárvédőt is- vagy egyben kihúzod alsó kiflistől (kormánytengelyestől) együtt, persze csak ha előtte a kormánycsavart oldottad és a felső kiflit leszedted. Nekem egybe kijött (erről is küldtem képet) és az alsó csapágycsészét is könnyen ki tudtam ütni a leírásnak megfelelően, de erről a motorrevüs szerelési leírásban is olvashatsz amit a képeimel együtt elküldtem Neked. Legfogósabb a kormánytengelyen lévő alső csapágy volt, ezért is írtam azt, hogy elképzelhető az alsó porvédó sérülése, ami viszont az új szettben van (kell lennie), viszont ennek a szereléséhez jobban hozzáférsz mert ekkor már a motortól külön van Az összeszerelés adja magát, a golyós és a kúpgörgős csapágy közötti különbségeket is lefotóztam és elküldtem, ha kérdésed van írj e-mailt. Hidd el nem a felbakkolás a dolog legbonyolultabb része, bár a többi sem az, főleg egy szeleplapkázáshoz képest... bár az is csak elsőre volt nehéz. Előtte voltam vele szervízben érdeklődni és lapkákat rendelni, ott azt mondták tegyek bele sűrűbb olajat és akkor elhallgat ezek után láttam jobbnak azt is magamnak megcsinálni a gyári értékeknek megfelelően.
Eső itt is van rendesen és a külső hőmérőm is csak 3,8°C-ot mutat most, itt a csúf idő holnaptól meg ügyelek... na de nem csak szórakozásból áll a világ...
A hétvégén én nem dolgoztam, ettől függetlenül elég mozgalmas volt Tegnap délután szalagtűző volt Lacának és későn értünk haza, ráadásul akkora esőben, hogy alig 70-el döcögtem... aztán gyorsan és rövid idő alatt kellett sokat aludni hiszen másnap délre -azaz mára- vártuk a vendégeket. Még most mentek el úgyhogy romokban a ház, van tennivaló bőven, holnap meg munka.
Most egy kávé mellett fórumozok, pedig volna dógom, de az csak kifogás lenne ha nem lenne rátok 10percnyi időm, hiszen pont ez az amit másoktól sem tudom elfogadni.
Amúgy örülök, hogy tisztáztuk...
a telokat mindenkepp szedd ki. a nyakcsapagy csere fajdalmas tud lenni, izombol ra tud gyogyulni az also csapagy, szoval allj keszen ;) amugy mondok jobbat, ugorj be egyik nap, adok emelobakot, ket oldalt kitamasztja a vazbolcsot, ugralhatsz is rajta ;)
Szerintem is a 4 vadászmester lett volna indokolt.