Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elődeink.
Köszönöm, épp most van vége a napnak munkailag, gyorsan ittam 1 kis - gyűszűnyi - hp-t, ( kétszer ) innentől az Asszony vezet.
Ma olyan voltam, mint harcos elődeik, munkával "ünnepeltem". Nehéz ez a filmes szakma!
Mikulás nap alkalmából minden jót kívánunk Neked és magunknak is!
Viszont eleget szereltünk virtuálisan, ráadásul ma Miklós nap van, úgyhogy ebből az alkalomból kifolyólag szeretettel köszöntelek és minden jót kívánok!
Magamnak nem csináltam volna meg, mert az én tudásomat messze meghaladja 1 ilyen volumenű dolog. Így az én szerepem a megfigyelésre korlátozódik ebben az ügyben. Meglátjuk.
Hát, sajnos egyet kell értenem a Laci barátommal. A hengerfejtömítés két teflonnal bevont edzett lemez, amely között van egy lágyvas lemez, ami a megfelelő nyomatékra húzott hengerfejcsavarok által felveszi az egyenetlenségek okozta hiányosságokat, és megfelelő tömítést biztosít- egyszer. Mert még egyszer ugyanoda úgysem tudod visszatenni. Persze, lehet rá kenni bármit, és még be is sikerülhet, ha magadnak csináltad volna, azt mondanám, hogy lelked rajta. De hogy egy jólelkű motorszerelő ugyanezt megteszi... hát az érdekes.
Az én szerelőm azt mondta, hogy ha minden kötél szakad, vissza lehet tenni a hengerfejtömítést, de túl kell húzni a hengerfejcsavarokat. Szerintem meg nem kell túlhúzni, hanem ki kell cserélni, és így is lesz.
És nálunk nem tud összeugrani az olaj, meg a hűtővíz, csak látunk egy kis szivárgást, oszt letöröljük ronggyal
Nem akarok túlságosan szakértőzni, csak annyi, hogy figyeljél a pengére az eddiginél is jobban, hogy nem e okoz gondot a recy tömítés(szivárgás, olaj a hűtővízben, stb).
Bár, ha jobban meggondolom, azt csinálsz, amit akarsz
Na igen ez is igaz! Még a sündisznó is lemászott a gyökérkeféről. Belátás dolga az egész.
Meglátjuk.
Szerintem megfutatta párszor, és az élet az ő igazát igazolta. Gondolom hogy ha 1szer is tévedett volna, akkor többet nincs ujra berakás, mert akkor már lutri, és anyagi bukó. A hírnévről nem is beszélve.
Itt most nem feltétlenül a Te esetedre gondoltam, ha a szerelő úgy gondolta akkor biztosan jó, ha meg nem akkor jön egy olaj és hűtővíz cserével, legfeljebb majd akkor új tömítést is rak bele... neki felelőssége van ebben az esetben.
Tudom sajnos nem olcsó, Peti cimborám is most vesz az Inába egy újat 18 ezerért, pedig neki két bontott is van (a saját blokkja és az Ebay-en vett blokkból való) de inkább nem kockáztat.
Ha sérült, akkor már nyilván nem is jó. Mondta, hogy minden előző anyagot le kell róla szedni, nagyon finom csiszolóvászonnal kell megdolgozni, és ha rendben van, akkor hajrá. Amugy 16 ezredes újonnan.
Ha sérült tömítő felületre kenik a paszta sem ér semmit! Gondolom a szerelő mérlegelt és aszerint cselekedett amennyire épnek találta a hengerfejtömítést. Az én szerelő cimborám soha nem rak vissza olyat amit már egyszer lebontott, nem azért mert nem lehetne hanem a jóhírét félti és inkább nem kockáztat. Biztosan vannak olyan tömítések amelyek piros izzáson is tömítenek, sőt már 1986-ban is voltak, főleg a Nasa-nál, aztán mégis felrobbant a Challanger és a tengerbe hullott egy szigetelőgyűrű hibája miatt...
Most világít , és 4 fok van. Hó egy darab se.
Vannak olyan paszták, hogy piros izzáson még tömít! Régen rossz lenne ha ott akkora hő lenne. Nyomás viszont van rendesen.
Valahol olvastam, hogy olyan kettő tonna erővel tolja lefelé a dugót!
Te egy kissé!
Igen, így gondoltam én is.
Egyetértünk, itthon van, a hangja is szép, friss olajjal, viháncolhatnékja van, nekem is, de hát esik a hó...... meg az Asszony is húzódozik.......
Csak köszönnek egymásnak ha taliznak akkor gubanc van
Biztos vannak már speckó tömítőpaszták én sem kételkedni akartam, főleg nem a szerelődben hiszen jókat hallottam róla. Az a lényeg hogy kész van és jó
Ahogy én láttam, ez az a tömítés, ahol a dugattyú és a szelep taliznak.
Azt én tudom, hogy Te tudod, csak az volt a kérdés, hogy 1ről beszélünk e. De mint említettem, ez 1 fémlap, és gondolom a szerelő tapasztalta már a kérdést, és ennek szellemében döntött.
Én pedig - Veled ellentétben - csak ugatom a kérdést.
Tudom hol van a hengerfejtömítés, eddig úgy tudtam hogy azt nem szokták visszarakni.
van nekem valamilyen manuálom, mindjárt megnézem.
Ez a hengerfejtömítés - ami a dugattúknál van, gondolom az - egy fémlap spec nyomva, és azt letakarítva frankón, valamilyen tömítőpasztával visszarakható.
Érthető volt, bár a hengerfejtömítést lehet félreértetted mert azt nem szokták visszarakni, inkább szelepfedél tömítés lehetett az
A váltóban is előfordulhatott csapágycsere, de az a lényeg, hogy jöhet a tavasz aztán hajrá!
Nézzétek el ezt a "pongyola" fogalmazást nekem!