Üdv urak.
8as nincs a kerékben, megnéztem. Viszont Laci, van ötleted hogy bakoljam fel a motort? Ha mondjuk már van egy tönk, a kormanycsapagy cserehez, hogy ne kelljen a telókat külön leszedni, hogy emelem fel annyira a motort, ráadásul úgy hogy ne dőljön el?
Arra viszont ügyelni kell, hogy akkor, mivel igen meleg van, árnyékban légy, és nem győzöm hangsúlyozni a megfelelő mennyiségű - minőségű - védőital bevitelének fontosságát!
Hát igen, ahogy Te is említetted, a fórum nem mindig alkalmas a gondolatok kifejezésére, mivel csak a töredékét írjuk le annak amit szeretnénk, így a többiek a tovább vitt gondolatokat már nem látják, könnyen lehet másképp értelmezni mint ahogy a szándék szerint elhangzott ( leíródott ). Aztán meg ha félreértés van, az nem jó. Majd jobban koncentrálok, hogy mit írok le. Már amikor butaságokat írok le, mert azokat minden erőlködés nélkül szoktam abszolválni, szemben az okosságokkal, mert azok nehezebben mennek.
Csak hogy lásd, hogy hányadán állunk.
Ja, tegnap dolgoztam, és vas ablakba fogattunk, de előtte bizonyos részeit ki kellett flexelni, - persze fel is kellett mászni - le kellett bontani. Nekem. Hogy én azt hogy utáltam csinálni!
Persze azt most nem illik megkérdezni, hogy melyik részét szeretem!
(egyiket se!)
Ismerős 1000-es suzukis azt mondja , hogy neki 6.5 liter körül eszik.
Ezt nem értem mert én a Cordoba 1,4. /44 kW-al 20 liter benzinnel 320 km-t megyek, igaz nem vad kigyorsításokkal, és fékezésekkel.
Persze az is igaz, hogy a lúerőket nem az Isten irgalma állítja elő, ahhoz megvan mennyi benzint kell elégetni.
Itt jó szár lett az idő, de most ezzel kell beérni.
Hoztam magammal az ETZ-s világból a "kereklámpa" iránti vonzódást, aztán erre még rátett egy lapáttal az az élmény amikor a keleti motorokhoz szokott füleim meghallották élőben az első sornégyes duruzsolást. A kereklámás nagy CB gyönyörű "díszcsomagolásban" tartalmazza mindezt, ezért sokunk álma.
A Sevenfifty-nél, vagy az én Csühösömnél is ugyanez a koncepció, klasszikus forma, sor4-es blokk és négy króm leömlő. Dupla acél bölcsőváza és robosztus futóműve strapabíróbb mint a mai társainak amelyek ropi futóművel és pille súllyal mozgatnak iszonyatos lóerőket... csak a probléma az, hogy ehhez viszont nincs életterük, főleg itt mi útjainkon
A túraendúrós irányon már én is elgondolkodtam, mert talán nagyobb szabadságot engedne, de azokból meg hiányzik az a "valami" ami felnőtt fejjel visszaterelt a motorozás felé. Nehéz megtalálni a középutat, de ezekkel a mi öreg harcosainkal még mindig esélyesebb, mert ezek bírják a kátyúkat, ha kell elpöfögnek kilómétereken keresztül a múrván és ezért nem kérnek többet mint az 5Xdrágább társai. Nyilván nem lehet egy túraendúróhoz hasonlítani, de nem is kell olyannak lenniük, ha elfogy a múrvás út (vagy földút) letámasztjuk és felvesszük a túracipőt... az is lehet egy jó motorozás része, én ebben hiszek.
A szívemből szóltál Laci, a csupasz 1300-as CB mindig is nagy kedvencem, ill. álmom volt. Amikor a SevenFifty-t vettem, akkor is ez a moci inspirált, csak az ára... Az nem nekem való kategória. :D
Egyébként mostanában sokat vívódtam.
Szerintem az itthoni utak egészen egyszerűen nem valóak feszes futóműre. Én a használt Varadero vonalon gondolkodtam el. Talán. Mert igénytelen, akárcsak a régi CB nagyöregek, viszont a telója / kereke megengedi a keményebb terepen vagy földúton való motorozást. Persze ne ugratásra gondoljatok, csak pl. a 2-es útra... :D Az is elég meredek néhány szakaszon. Vagy a Mátra... Nyami. Atombombatölcsér méretű kráterekkel. Persze mondom mindezt úgy, hogy a 750-estől kellene így megszabadulnom. Ami nem fog menni... Első gyerek, és ráadásul szép is. :D Nem adom! :D
Küldd el a képeket légyszi :)
Amúgy is érdekel és nem árt. De ha elviszem szerelőhöz, az 2 óra munkadíj, kb egy 20asba fájna nekem 10 helyett.
Tegnap előre hátra mozgatást néztem, semmi kotyogás.
Ha jobbra balra fordítom a kormányt, már akkor mikor vettem (1 éve) lehetett érezni hogy középen egy picit pöccen. Engem nem zavart, mert ezt a kígyós hibát nem produkálta eddig. Ma reggel pedig egyre jobban. Most 4-5x figyeltem és mindig előjött, ráadásul eléggé. A felnit is megnézem amint lesz időm, és a gumit is jobban.
Elég jó h szombat hajnalban esőben kell 20 km-t motoroznom a fővároson át. Szombat is, eső is....
Húha! Itt viszont nincsenek ikonok... akkor ez most komoly? Pedig az én válaszmondókám is tele volt a kis vihoráncokkal így azt hittem egyértelmű a helyzet Látod ilyen az amikor torzít a fórum.
Az viszont igaz, hogy Isten látja lelkünket, így aztán ha tiszta nincs miért aggódnunk
Én nem beszóltam, csak megpróbáltam poénosra venni a figurát, de úgy látom, hogy ez nem sikerült. Pedig a kis ikonokkal ezt igyekeztem kihangsúlyozni, Isten látja lelkem, senkit nem akartam megbántani! Ha mégis sikerült, elnézést kérek, igaz az a mondás, nem szól szám, nem fáj fejem, egyszerűbb, ha befogom.
Ami a fékbetétet illeti, elviszem a szerelőhöz, mivel soha nem mutatta meg senki, így nem is tudom megcsinálni, és mivel a fék fontos dolog a motoron, inkább legyen sikeres a mutatvány.
8as nincs a kerékben, megnéztem. Viszont Laci, van ötleted hogy bakoljam fel a motort? Ha mondjuk már van egy tönk, a kormanycsapagy cserehez, hogy ne kelljen a telókat külön leszedni, hogy emelem fel annyira a motort, ráadásul úgy hogy ne dőljön el?
Nálunk csak az eső esik. De hideg van. Viszont a motor nagyon jól fogyaszt, mert a szerelőnél áll.
Csak hogy lásd, hogy hányadán állunk.
Ja, tegnap dolgoztam, és vas ablakba fogattunk, de előtte bizonyos részeit ki kellett flexelni, - persze fel is kellett mászni - le kellett bontani. Nekem. Hogy én azt hogy utáltam csinálni!
Persze azt most nem illik megkérdezni, hogy melyik részét szeretem!
(egyiket se!)
Ezt nem értem mert én a Cordoba 1,4. /44 kW-al 20 liter benzinnel 320 km-t megyek, igaz nem vad kigyorsításokkal, és fékezésekkel.
Persze az is igaz, hogy a lúerőket nem az Isten irgalma állítja elő, ahhoz megvan mennyi benzint kell elégetni.
Itt jó szár lett az idő, de most ezzel kell beérni.
A Sevenfifty-nél, vagy az én Csühösömnél is ugyanez a koncepció, klasszikus forma, sor4-es blokk és négy króm leömlő. Dupla acél bölcsőváza és robosztus futóműve strapabíróbb mint a mai társainak amelyek ropi futóművel és pille súllyal mozgatnak iszonyatos lóerőket... csak a probléma az, hogy ehhez viszont nincs életterük, főleg itt mi útjainkon
A túraendúrós irányon már én is elgondolkodtam, mert talán nagyobb szabadságot engedne, de azokból meg hiányzik az a "valami" ami felnőtt fejjel visszaterelt a motorozás felé. Nehéz megtalálni a középutat, de ezekkel a mi öreg harcosainkal még mindig esélyesebb, mert ezek bírják a kátyúkat, ha kell elpöfögnek kilómétereken keresztül a múrván és ezért nem kérnek többet mint az 5Xdrágább társai. Nyilván nem lehet egy túraendúróhoz hasonlítani, de nem is kell olyannak lenniük, ha elfogy a múrvás út (vagy földút) letámasztjuk és felvesszük a túracipőt... az is lehet egy jó motorozás része, én ebben hiszek.
(szeretem tudni kivel hanyadán állok)
Egyébként mostanában sokat vívódtam.
Szerintem az itthoni utak egészen egyszerűen nem valóak feszes futóműre. Én a használt Varadero vonalon gondolkodtam el. Talán. Mert igénytelen, akárcsak a régi CB nagyöregek, viszont a telója / kereke megengedi a keményebb terepen vagy földúton való motorozást. Persze ne ugratásra gondoljatok, csak pl. a 2-es útra... :D Az is elég meredek néhány szakaszon. Vagy a Mátra... Nyami. Atombombatölcsér méretű kráterekkel. Persze mondom mindezt úgy, hogy a 750-estől kellene így megszabadulnom. Ami nem fog menni... Első gyerek, és ráadásul szép is. :D Nem adom! :D
Köszíííí!
Amúgy is érdekel és nem árt. De ha elviszem szerelőhöz, az 2 óra munkadíj, kb egy 20asba fájna nekem 10 helyett.
Tegnap előre hátra mozgatást néztem, semmi kotyogás.
Ha jobbra balra fordítom a kormányt, már akkor mikor vettem (1 éve) lehetett érezni hogy középen egy picit pöccen. Engem nem zavart, mert ezt a kígyós hibát nem produkálta eddig. Ma reggel pedig egyre jobban. Most 4-5x figyeltem és mindig előjött, ráadásul eléggé. A felnit is megnézem amint lesz időm, és a gumit is jobban.
Elég jó h szombat hajnalban esőben kell 20 km-t motoroznom a fővároson át. Szombat is, eső is....
Az viszont igaz, hogy Isten látja lelkünket, így aztán ha tiszta nincs miért aggódnunk
Ami a fékbetétet illeti, elviszem a szerelőhöz, mivel soha nem mutatta meg senki, így nem is tudom megcsinálni, és mivel a fék fontos dolog a motoron, inkább legyen sikeres a mutatvány.
Ne félj More! Mi bajod lehet?