Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolj arra amikor megláttad a főtengelyen lévő fogaskerék hiányosságait... ahhoz képest most azért kicsit javult a helyzet!
Méghogy virágtartó...
Mostanában az ETZ-mmel tömködöm a zina által hagyott lyukat, de roppantul hiányzik az ételhordószínű főnix
Ebben az 1ben teljesen mindegy mit mondasz, akkor is kellene! Bizony!
Hát nekem még nem volt hozzá szerencsém, csak folyatom a nyálam az aszfaltra a látványára. nekem bejön a brutális megjelenése az iszonyatos erejével együtt.
Nem szebb mint a sima CB 1300, sőt szerintem kezelhetőségben is alatta marad!
Csőváz Péter!
Képzeld én mentem X4-el és bár gyönyörű de olyan széles, hogy úgy űltem rajta mint egy szűlő nő és nekem baromi kényelmetlen volt... viszont bármelyik fokozatban le akarta tépni mindkét karod, brutális egy állat!
Már nincs meg a cimborámnak (chopperre váltott) mert a minimum fogyasztása 7-8 liter volt kímélő üzemmódban.
Erről a motorról van szó
Na, most az 1szer nagy igazságot mondtál!
Nagyon egyet értünk, - bár anyagilag nem érem el - ha ilyen gépem lenne, nem is kéne más! ! ! Nagyon brutális, anális, állatos!
Akármilyen képet mutatsz, ismerlek már, mint a rossz pízt!
Innen a pálya széléről szeretném bekiabálni, hogy CB 1300 X4!
Még ránézni is felemelő
Próbálok nem olyan képet mutatni... csak tudod a fórum torzíthat és sokszor más jelenthet ha írod és más amikor olvasod.
Imádom az LGT-t és hiába ezerszer hallottam a számait a minap felfigyeltem valamire. Az "Egy elfelejtett szó" egyes mondatai eszméletlenül igazak pl. a fórumozásra is. A CB500 fórumon az egyik srác aki -bár jó érzésű gyerek- furákat írt... nem volt sértő vagy ilyenek ezért úgy voltam vele biztos rossz napja volt. Aztán kiderült, hogy akik bekapcsolódtak azok is máshogy értelmezték a dogokat mert kevés 1-2 mondat ahhoz, hogy pontosan azt értsd amit a másik akar mondani. Na ekkor volt a fülemen a fejhallgató és szólt benne az LGT és benne azok a mondatok...
LGT, Egy elfelejtett szó
Igen, nagyon esélytelen történet.
De ez nem keserít el engem, hisz van motorom, motorozhatok, és örömmel tölt el, hiszen ez 1 igen jó dolog!
Sőt, szeretem is a motorom, meg vagyok elégedve vele, és ha nincs túrásabb, akkor is, ez meg van!
De azért majd 1 próbát még teszek, az esélytelenek nyugalmával, aztán legfeljebb megmarad a Penge.
"Mindezt fogadd úgy mint egy baráti tanácsot." Ezt nem igazán értem, hogy fogadhatnám másképp? Ugyanis okoskodni nem szoktál, no meg nagyképűsködni se, egyik se a Te műfajod, akkor mire gondoltál?
Annyira nem érdekel, csak ha már kérdezett -és mi válaszoltunk- gondoltam említést tesz róla.
Munkaidőben én nem netezek, nem volna szerencsés, ugynis ott nem az a tét, hogy fizetnek-e, hanem én fizetnék... nagy árat!
Amúgy helló!
Szabin vagyok de ne izgulj van melóm, csak kötetlenebb. A csere csak kompromisszumok árán működik, minden együtt túl szép lenne. Legyen a motor pont olyan amilyet elképzelsz, találj olyat akinek pont a te motorod kell és még ráadásul az a motor amit a tiedért kapnál legyen jó is... eléggé esélytelen történet.
Minden motoromat kockára tettem egy másikért nem kis rizikóval, eddig ez bejött, legközelebb is úgy lesz. Ha tettekké érik az elhatározás akkor majd egyszer meghírdetem a Csühöst én is (bár nagyon fog fájni), amit kapok érte kipótolom de ha ezért egy szezont kell nélkülözni azt is kibírom valahogy... mert máshogy nem működik. Választási lehetőség az előtt van akinek ott a pénz a zsebében, eladó motorok mindig lesznek és soha nem az eladó van lépéselőnyben! Szokásos recept: telefonos egyeztetés (egy napra lehetőleg 4-5 motor) Pest környékén -ott nyomottabb az ár mint vidéken- nem kell delegáció csak egy utánfutó, szakértő sem kell (bízok a szememben és a fülemben), felveszem a fapofát és megpróbálom félretenni az érzéseimet és nem elsiklani a hibák felett mert a későbbiekben csak szívás van vele. Tudom nem kérdezted mert most nem az én vásárlási szokásaimról van szó, viszont a választásbeli szabadság csak így nem csorbul, a cserénél viszont korlátozva vagy! Mindezt fogadd úgy mint egy baráti tanácsot.
Szerintem megvan neki, nézz oda a motorszerelés topikba. Mintha az lenne az!
Hello Laci!
Látom, gondoltál rám, és azt is látom, hogy mennyire ráérsz munkaidőben internetezni! Innentől ne sírj, hogy milyen nehéz munkahelyed van!
Ami a motort illeti, nem lenne rossz, sőt..... !
De ami azt illeti, csak cserével tudok motort cserélni, mert anyagi lehetőségeim igen "korlátozottak". No meg először majd a szerelőt kell kifizetnem, aztán meglátjuk, hogy mennyi marad. Ezután pedig szembe kell nézni a Karácsony nevű pénzbefektetési - minuszos - "tranzakcióval", utána közvetlenül az új évi pénztelenséggel.
Tehát semmi biztosat nem tudok most még mondani a motor váltással kapcsolatban, lehet, hogy jövőre ugyanazt a motort nyüvöm, mint az idén.
Te Józsi!
A múltkor Oldklu kérdezett itt minket egy CBX-el kapcsolatban, nem tudod mi a helyzet a géppel? Vártam, hogy ír majd valamit ezzel kapcsolatban de azóta is semmi... Megnézte vajon?
Jobban látszik
A kréta helyet mi van ha a szelepet figyeli? Abból is csak egy van
Gondoltam, hogy nem nekem írtad le dióhéjban azt amit előtte már bővebben kifejtettem
Rá se ránts, egészség legyen az a lényeg!
Ezt neked akartam írni ,de kijött rajtam a maszopos betegség és elqrtam!
Felemeled az elejét, hogy a kerék szabadon forogjon. Aztán egy krétával húzol egy vonalat felülre. és annak a vonalnak mindig máshol kell megállni.
Ellenőrizd a kormány csapaágy nem lóg-e pl?
Nem neked akartam írni B+!
én? minek? az enyém jó
Felemeled az elejét, hogy a kerék szabadon forogjon. Aztán egy krétával húzol egy vonalat felülre. és annak a vonalnak mindig máshol kell megállni.
Ellenőrizd a kormány csapaágy nem lóg-e pl?
Előidézheti: kopott kormánycsapágy vagy járkerékcsapágy, meg lett ütve a felni, kopott a gumi vagy nem megfelelő az abroncsban a nyomás, a teleszkópok "leültek" (régen volt olajcsere)....stb
Hibakeresés: tehermentesítsd az elejét (bakkolj alá a blokknak) rögzíts valamit a telószárra amit a felni külső peremétől minimális (0,5-1mm) távolságra legyen, forgasd a kereket és látszani fog van-e hiba a felniben. A tehermentesített kormány egyik oldalon se "döcögjön" vagy lógjon. A gumi mintázatát is figyelmesen nézd meg, nincs-e kanylós kopás pl. a fáradt hibás telók miatt.
A hátsó felni hibája is okozhat ilyet, a kigyómozgás kialakul a kormány forgatópontján keresztül, ezért ellenőrizd a hátsó felni is.
Örülök h él a fórum. Sajna csak 3-4 naponta van időm visszaolvasni amiket írtok, de azt örömmel teszem. Vagy hétvégén.
Mostanában viszont felfedeztem egy furcsa jelenséget a motoron, ami egy kicsit aggaszt, és háha nektek is volt hasonló.
Ha elengedem a kormányt (tudom hülyeség, de ekkkor jön a jelenség) akkor ahogy lassul a motor egyre inkább elkezd rázkódni a kormány jobbra balra. Eddig nem volt ilyen. Lehet 8as került az elsőbe? És egyre durvább ahogy lassul ( de azért még megy mondjuk 40-50nel, szóval stabil a motor). Fújtam bele, hátha laposodik a gumi, de most is megvan a jelenség. Persze ha fogom a kormányt akkor nem érzem hogy rázna, de valamennyire biztos ráz, csak minimálisan. MEg nem engedem neki h picit is bedurvuljon, mert ugye fogom. Nemtudom hirtelen mitől lehet. Szerelőnél volt nemrég a motor, ő kiegyenesítette az eddig ferde kormányoma,t, azóta vettem észre ezt. Ötlet?