Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na meg azt elfelejtettem, hogy a nagykaput is ki kell nyitnom az megduplázza a 7 métert... megoldás az elektromos kapu amit már régen megcsinálhattam volna, ha munka után nem volnék lusta disznó...
Na ez jobb kép, az előzőnél sokat takart a néni
Generációs szakadék? szerintem meg simán a Grand-kanyon... haccázas? minek az? bótba járni? Egy V6-os FGR 2500-as! Az a motor! nekem pont bepasszolna... legfeljebb villástargoncával állítanám fel ha netalán felborulna...
Persze én is tudom, Te nem iszol! Úgy öntöd magadba!
Most látom, hogy nyelvtanilag milyen hülyén fogalmaztam.
"Vedelés"? ? El nem tudom képzelni, hogy miről beszélsz!
"Ti tudjátok, hogy én, aki soha nem iszik, milyen megpróbáltatás elé kellett, hogy nézzek! " Mi tudjuk! Mióta a vedelést kitalálták!?
A hideget mi jól bírjuk, ugyanis az elfogyasztott felesek arányában sz@rjuk le a hideget!
Amúgy meg berakjuk a termo bélést, és több cuccot veszünk fel. Ennyi.
"Kicsit én is fáztam reggel amíg kb. 7 métert gyalogoltam a bejárati ajtótól a garázsig"
Hát ha lesz 1 kis szabadidőm, Isten bizony, sajnálni foglak!
Nem is tudom, hogy bírtad ki!
Az a baj, hogy ez csak 1 fórum itt, és az a számtalan gondolat, ami az eszembe jutott a hozzászólásokkal kapcsolatban, sajna nem berakható ide, mert olyan sok, hogy még órák múlva is itt gépelnék, a 3 ujjas technikámmal!
A kanyarsebességünkkel semmi baj, az tök jó, és itt nem is említem meg, hogy a múltkor, fenn a
hegyekben, a srác a GSXR-el, utassal, úgy elment mellettünk, mint a pinty!
Ma van az Asszonynak a szülinapja, és hát ebből az alkalomból inni kellett megint, és Ti tudjátok, hogy én, aki soha nem iszik, milyen megpróbáltatás elé kellett, hogy nézzek!
Na most megmondom őszintén, Te már vén vagy, nem értheted, hogy itt mi miről beszélünk!
Mondhatnám, hogy ez itt 1 generációs szakadék!
Kit érdekel, hogy hány kila az 1.4-es? Az ENYÉM, és 1.4-es!
Zabálja a gumit? Hát persze, hogy zabálja, hisz 1.4-es!
Itt meg "sütött" a nap , igaz nagy meleg nem lett, 19 fokig bírta, a reggeli ködöt délre szárította fel.
"Azé' kell a nagybandit mer baj van a kanyarsebességünkel "
Pedig ahogy én ismerlek titeket, elég kanyarbevevős fajtából vagytok! Azt a dögöt, ha feldől nem könnyű felállítani! Majd megtudjátok , ha ezt a kort megéritek!
Kicsit én is fáztam reggel amíg kb. 7 métert gyalogoltam a bejárati ajtótól a garázsig Aztán beültem és ott valahol középen kerestem egy felepiros-felekék forgatógombot és azt elforgattam a piros irányába! Persze még ekkor is fáztam egy kicsit, de miután mentem egy olyan 2-3 kilómétert és felfigyeltem egy másik gombra is amit 2-esre állítottam akkor már nem is fáztam, sőt egy 30kilóméter után meg mán melegem vót
-Azé' kell a nagybandit mer baj van a kanyarsebességünkel viszont a brutál teljesítménnyel ezt kompenzálni tudjuk az egyenesben
-Elvisz a haccázas is de mi nagyra vágyunk!
-Majdnem 230 kiló szárazon.
-Csukló kérdése de amúgy nagyon eszi...
én pont azt hallottam, hogy nem eszik olyan sokat. Kb , mint az enyém. De valószínű aki mondta, máshogy használja, mint én.
Mondjuk egy CB1300 sem ehet kevesebbet, neme?
Gyerekjek , mi a fisznek "nagybandit" nektek, sok a pénzetek benzinre? Nem visz el a Haccccázas oda ahová akarjátok?
Hány kiló egy ilyen egynégyes csupasz?! Mennyire eszi a gumit a brutál teljesítmény?
én a nagybanditról csak szépeket hallottam. A kicsik viszont egyáltalán nem is tetszenek.
A csavarról jut eszembe. Képzeljétek lecseréltem az olajat. Pechemre a leeresztő csavar menetestül jött ki. Szerelőhöz el, leszedte a kartert elvitte gépműhelybe, ahol csináltak új menetet, és vmi haverral esztergáltatott új csavart. Mindennel együtt 13forintomba fájt, és 3 napba amíg bkv-val kellett közlekednem de legalább a kormányomat is kiegyenesítette, mert korábbi eset miatt ferde volt (én alig vettem észre, és nem is zavart).
Hétvégén vettem egy használt ezüst színű Givi simplyt. Monolock, de egyelőre elég lesz ez is. Viszont kezdek fázni. Reggel 7 fok volt, mikor elindultam.
Ti hogy bírjátok a hideget?

Pedig asszonyt el akarom vinni Dobogókőre már, csak legyen jobb idő.
Na, menjünk sorban.
Igen, nehéz eset vagyok.
A "valami "nékides", állatul kinéző gépsárkány" kategóriába 1 állatosan kinéző, nékid gépsárkány illene bele. Múltkor az apróban láttam 1 nagybaditot, elöl dupla lámpával, - tudom, Neked nem jön be - alu kormánnyal, átalakított hátsó - brutálisan jól kinéző - résszel. El tudtam volna képzelni magamnak. Az, hogy Suzuki, nékem nem akadály, csak azóta nagy a pofám, mióta Hondám van.
Így nem volna gond az 1,4-es változat se, mivel - mint említetted is - nyomaték hegyekkel rendelkezik.
A nagy banditákat is figyeltem már, sőt a Horneteket, és annak 900-as változatát, de azt anyagilag nem tudom elérni.
Vagy ott vannak a naked Ducatik, - bár olasz motor - a 750-es, vagy a 900-as V2-es, az is bejönne.
Vagy valami épített gép ........
Na majd látjuk, hogy hogy is lesz, de az biztos, hogy anyagilag elég cefetül állok, bár vannak elképzeléseim, hogy is kéne a továbbikban hozzáállni a melóhoz is, de ezt már ide nem írom le, majd elmondom.
Ha csak endúrós helyeken motoroznék... de nem csak, viszont az aszfalt útról addig a szintig szerintem belefér lemmenni ameddig azt mi is bevállaltuk Petivel, arra meg alkalmas a Csühös is ez bebizonyosodott. Ezért volt ott a "ha", de egyébként nem is gondolkodom ebben.
Te viszont nehéz eset vagy, mert az a "valami "nékides", állatul kinéző gépsárkány" kategóriába hírtelen nem is tudom mi férne bele... viszonylag olcsó pl. a GSX 1400 ami igaz, hogy nincs még 100lovas se, viszont a 126 Nm-es nyomatékával azért odab@sz rendesen... de azzal meg az a baj, hogy -idézlek- szutyuki... így aztán a nagybanditot nem is merem említeni Marad az 1,3-as Honda, mondjuk 300ezerrel drágábban mint a GSX 1400 azonos évjárat esetében. Neked kell eldönteni mi fekszik a stílusodhoz legjobban, én nem is lennék jó tanácsadó mert nálam a V2 szóba se jönne, csak a sornégy, ami állítólag unalmas, meg pörgetni kell meg sokat eszik, meg tudom is én miket mondanak rá CBF 1000... gyönyörű túracsikó, Nagyhornet (CB900)... adrenalin bomba, Big One... ha találsz még épkézláb darabot igazi klasszikus szépség. Na meg az is lényeges, hogy mennyit tudsz mellé tenni a Penge árának, legalábbis nekem most -ha motort akarnék venni- ez okozná a legnagyobb fejtörést.
"Ha nagyon akarnám eltudnám cserélni egy Transalpra"
Isten ments attól, nem Neked való, meg azon el se tudnálak képzelni. A Csühös sokkal jobban illik hozzád.
"Egyenlőre én nem gondolkodom motorcserébe". Nem is arról volt szó, hogy Te, hanem hogy én!
Ha nagyon akarnám eltudnám cserélni egy Transalpra, de akkor mi maradna a klasszikus stílusból ami megdobogtatja a szívemet?
Az ilyen utakon az is benne van a pakliba, hogy kicsúszik a talaj -volt is rá példa- na itt se mindegy, hogy egy drága motorral teszed ezt, vagy egy olyannal amit arra tettél fel, hogy számodra eddig ismeretlen utakat fedezz fel esetleg egy két prezúrt bevállalva nem mintha az nem fájna úgyanúgy lelkileg...
Egyelőre én nem gondolkodom motorcserébe, hülye volnék mikor idén a láncszettől a gumikig meg egy csomó mindent cseréltem rajta és most a következő 3évben nagyobb kiadásra nem is kell számolnom. Aztán majd meglátjuk, szerencsére a CB 1300 is öregszik, lassan 1milla körül egész tűrhetőt lehet találni még egy kicsit hagyni kell őket öregedni és akkor az álom is valósággá válhat
Ezen már én is többször gondolkodtam - Józsinak mondom, hogy igen, olyat is tudok, de csak néha csinálom, mert igen fárasztó - de csak nem lépek az ügyben, mert nem tudom, hogy merre kellene. Az biztos, és ebben igaza van Józsinak, hogy valami keményebb (V2) kellene, ami ha kell, szedi a lábát. Vagy valami "nékides", állatul kinéző gépsárkány. ( Már el ne ítélj érte! )
Viszont abban meg Veled értek 1et, hogy 1 CB 1,3-ast zokszó nélkül "zsebre" tennék, és igen lelkes lennék!
Figyeltem az újabb dimenzióidat, nagyon látványos helyek, viszont az utak néhol igen csak endúrósak. Apropó, endúró. Abban viszont csak az Afrika twin jöhetne szóba........ esetleg még a Varadéro...... talán.....
Sőt! Néha még annál is nagyobb. Magyarországi motoroknál ez rizikós! Nem kicsit!
A legutóbbi dolgon amit telefon beszéltünk én is elgondolkodtam de végül arra jutottam, hogy mondhatnék én neked akármit ha egyszer a sportgépekhez húz a szíved...
Mint ahogy nekem is ígérhetnének aranyveretes beszélni tudó speed gépet is... nem kéne csak az ára és onnan már tudnám is a helyes irányt. Az idei év kicsit másabb volt mint a többi, azt hiszem a motorozás új dimenziója tárult ki előttem ami bár rögös úton vezetett néha de olyan élményeket adott ami semmi máshoz nem hasonlítható.
Neked egy V2-es kellene!