"Tudom, hogy miről beszélsz, ugyanis a GSXF-en az van. Egy idő után már úgy mentem vele, hogy jobb fülemben vatta volt. " Ez eléggé nagyképű megnyilatkozás volt, mert így 13000, Tizenháromezer km után azt tudom mondani, hogy hosszútávon valóban kell a vatta, or some thing like that. Városban nem.
Ezzel én rengeteget kísérleteztem perforált lapokkal 3részre osztottam a dobot, raktam bele killert... valamelyik fórumon képekkel is illusztráltam a történetet, ember annyit nem kinlódott mint én, de a monoton búgás mégis cseszte az agyam, pedig nem volt a gyári 90db-nél kétszer nagyobb a zajszintje (vannak 4x nagyobbak is az utakon). Aztán jött a Gixxi dob... de az meg azért idegesített mert nem hallottam szinte semmit... aztán roncsolásmentesen kiszedtem a katalizátort -az Inazumának gyárilag amúgysincs- na az rátett egy lapáttal mert az első kamra kb. kétszeresére nőtt, viszont a hangtompító rész sértetlen maradt! Az inazuma talin tetszett mindenkinek a szolíd de szép mély hang ami viszont a fordulatszám növekedésével sem válik üvöltőssé, sőt 90km/h felett "elhagyja a hangját" a motor. Legutóbb Romániában amikor Sólyomkővár után elértük az aszfaltot a sötétben egy erdőn keresztül vezetett a kanyargós út aminek egyik oldalán sziklafal is segítette az akusztikát... hatalmas élmény volt! Még a plexit is felhúztam és élveztem minden kigyorsítást és gázelvételt is! Talán az átalakított dob 90 dB helyett 110-120 lehet most... azt már hallom de nem zavar
A gyári nyitott dobok killerrel is többet nyomnak szerintem, bár a legális tuning dobok talán nem... de azok meg nagyon drágák.
Kajlák vagytok, különösen Te Sumi! Ismerős szokta mondani, hogy "a férfiember soha nem nő fel, csak a játékai változnak"!
Mondjuk én is eltudok képzelni egy két dolgot, de csakis erkölcsösen, és mértéktartással. Mint a Laci!
Tudom, hogy miről beszélsz, ugyanis a GSXF-en az van. Egy idő után már úgy mentem vele, hogy jobb fülemben vatta volt.
De én csak egy szolídan ordító dobot akarok, fogok csináltatni.
Ja, a fejem lágya arra a kis időre, ami még hátra van, már nem fog benőni!
Ja, és az való nekem!
Ja, és még annyit, hogy Krisztinától én is tartanék a helyedben, mert látszik a szemén a kegyetlen brutalitás!
Nem jó! Hosszútávon fárasztó, az én karbonom úgy szólt, hogy mindenki seggre esett tőle... de komolyan! Aztán amikor még itthon is a dörmögést hallottam egy egésznapos túra után... most ott pihen a polcon. Meg nem is való már az neked... mit szól a rendőr ha megállít? -magának még mindig nem nőtt be a feje lágya...- és nem is biztos, hogy ennyivel megúszod! Bár ha olyat fogsz ki mint aki a felhajtott rendszámodat kiszúrta...
Ez jobban tetszik: "Aki nappal álmodik, sok olyasmit tud, ami rejtve marad a csupán éjszaka álmodók számára"
Egyébként itt közöttünk nem hiszem, hogy lenne olyan aki nem becsülné azt amije van...
Ha lesz egy kis időm készítek egy galériát, ezen közeli képek lesznek apró részletekig kiterjedően. Az idei túrák után volt olyan ismerősöm aki a képek láttán úgy vélte "kár azért a motorért" pedig köszöni de semmi baja! Tudom az öndícséret gyalázat, de a Csühös még most is nagyon szép motor!
Na most jó lenne, ha visszatérnél a földre, és kinyitnád a szemed, mert még neki találsz menni az ajtófélfának! Aztán Krisztina azt fogja mondani Neked, hogy "Te kis ütődött"!
"Álmodozás az élet megrontója!" "Éhes sertés makkot álmodik"
Hát hogyne , tetszene mi? De kinek nem? Becsüljétek meg azt a műszert ami a seggetek alatt van! Nahát! Randa nyálcsorgató banda!
Nekem is volt hozzá szerencsém... nagyon dúrva! Főleg a motorfék, pedig én nem is a teli tüzet vettem el -nem nagyon mertem űberelni- viszont az SP3-as állítólag nagyon szép, de én nem értek a műanyag motorokhoz...
Neked biztosan bejönne
Tudtam én, csak kekeckedtem.
Amugy igen, mentem már vtr 1000-el, és tényleg durvább, mint a sor 4, mikor leugrottam a teli gázról, még cifrázta! No meg arról híres, hogy üzemanyag, és lánc kímélő! A gumikopás meg elhanyagolható!
Mert a V4 is tetszik, pl. a VFR, nem a hengerek elrendezésével van a bajom hanem ha csak kettő van belőle... mentél már VTR-el Te is nem? Mennyivel dúrvább mint egy többhengeres motor.
Amúgy csak poén volt és mivel nagyon nagyot akartam mondani éppen az a nagy mozdony ugrott be
Igy Ok?
Úgy látom, hogy már Te is be vagy rúgva!
Ugyanis most ezt írod:
"Egy V6-os FGR 2500-as! Az a motor! nekem pont bepasszolna.."
Tegnap viszont, 21.45-ös hozzászólásodban fejtegeted:
"én nem is lennék jó tanácsadó mert nálam a V2 szóba se jönne,"
Most akkor mi van?
A gyári nyitott dobok killerrel is többet nyomnak szerintem, bár a legális tuning dobok talán nem... de azok meg nagyon drágák.
Mondjuk én is eltudok képzelni egy két dolgot, de csakis erkölcsösen, és mértéktartással. Mint a Laci!
De én csak egy szolídan ordító dobot akarok, fogok csináltatni.
Ja, a fejem lágya arra a kis időre, ami még hátra van, már nem fog benőni!
Ja, és az való nekem!
Ja, és még annyit, hogy Krisztinától én is tartanék a helyedben, mert látszik a szemén a kegyetlen brutalitás!
néha lököttnek nevez, meg dilisnek... de most mit csináljak...? félek én a nagy derék asszonytól
Egyébként itt közöttünk nem hiszem, hogy lenne olyan aki nem becsülné azt amije van...
Ha lesz egy kis időm készítek egy galériát, ezen közeli képek lesznek apró részletekig kiterjedően. Az idei túrák után volt olyan ismerősöm aki a képek láttán úgy vélte "kár azért a motorért" pedig köszöni de semmi baja! Tudom az öndícséret gyalázat, de a Csühös még most is nagyon szép motor!
Hát hogyne , tetszene mi? De kinek nem? Becsüljétek meg azt a műszert ami a seggetek alatt van! Nahát! Randa nyálcsorgató banda!
Neked biztosan bejönne
Amugy igen, mentem már vtr 1000-el, és tényleg durvább, mint a sor 4, mikor leugrottam a teli gázról, még cifrázta! No meg arról híres, hogy üzemanyag, és lánc kímélő! A gumikopás meg elhanyagolható!
Amúgy csak poén volt és mivel nagyon nagyot akartam mondani éppen az a nagy mozdony ugrott be
Igy Ok?
De ha v2 nem, akkor a v6 hogyé?
Akkor tisztán látod, hogy milyen keserű sorsom van, ugye?
Ugyanis most ezt írod:
"Egy V6-os FGR 2500-as! Az a motor! nekem pont bepasszolna.."
Tegnap viszont, 21.45-ös hozzászólásodban fejtegeted:
"én nem is lennék jó tanácsadó mert nálam a V2 szóba se jönne,"
Most akkor mi van?
El tudom képzelni micsoda lelkierő kellett hozzá...
Ettől függetlenül Isten éltessen benneteket!