Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor sem ha szépen mosolyogsz?
A múltkor beszélgettünk a szerelővel, hogy esetleg valami túrásabbra elcserélném a Pengét. Mondta, hogy a cseréhez 2 ember, 2 motor kell, de sokszor a kettő közül valamelyik nem véletlenül akar cserélni. Vagy esetleg mind a kettő.
A másik kérdés, hogy mire.
De még ezen vakarózok 1 kicsit.
Nem akarok vitatkozni, de ha "görbén" rakod be az ajtót, annak is nyoma van! Rögtön nem fizetnek!
Te Józsi! Azért nem annyira régen írtam ide, hogy elfelejtsd a sok rossz tulajdonságom mellett az a kevés kis erényemet ami pl. a motorokkal kapcsolatos figyelmességben nyilvánul meg.
Öreg motor esetében két fajtát találsz a piacon, amelyik jó azt hírdetni sem kell mert anélkül is gazdára talál -lásd Pedro CB-je- a másik (ebből van a több) hírdetések útján próbál új gazdát találni, ezekhez kell vevői részről kisebb nagyobb kompromisszum... általában később szokott kiderülni, hogy nagyobb.
Jó a szeme.. Egy is elég volna neki? Gondolom tiszta villanyszerelő. Ronda szőrszálhasogató preciz alak!
Tipikus villanyszerelő! Te görbén rakod be az ajtót, legfeljebb nem lehet becsukni. Ha a villanyszerelő elqr valamit , annak nyoma van!
Jó a szeme..... , nem úgy, mint Neked!
Meg hogyha megnagyítja az ember, mintha tényleg lehetne (?) látni rajta valamit........ gondolom én....... kicsit bizonytalanul.....
Hogy a csipába vetted észre, hogy elvan qrva a csavar?
Valamennyire ismerem a típust, a Sevenfifty és Nighthawk is ugyanezzel a hidrotőkés motorral van szerelve ami legendásan üzembiztos és a lég-olaj hűtésű motorok közül talán ez a legcsendesebb. A CBX 93 lóerőre van felhúzva akárcsak a Nighthawk (bár abból is van 73 lovas), ez bőven elég, sőt a Sevenfifty 73 lóereje is elég ha dinamikus motorozásra vágysz. A fogyasztása is igen kedvezőnek mondható, az ismerősöm Nighthawkja két személlyel is 5liter alatt fogyaszt 100-110-es tempónál.
Így a képek alapján nagy bátorság lenne azt mondani, hogy tutira jó vétel hiszen 83 óta eltelt lassan 30-év... ránézésre szemetgyönyörködtető, persze az élő kép mindig más. Az ekeidom felfogatásánál látszik némi anyaghiány, mert bizony a műanyag idomok is öregednek, a belső rögzítési fülek állapota is tartogathat meglepetéseket. Ami még így képről feltünt az a hengerfej csavaranya állapota, látszik rajta a kulcs nyoma, tehát már volt buherálva... de az nem is lenne baj hiszen eltelt 30-év és ki tudja mennyi kilóméter... de olyan nyomot egy jól beállított nyomatékkulcs nem csinál így félő, hogy nem szakszerű beavatkozás eredményét viseli magán. Meg kell alaposan nézni, hallani kell a hangját, a kopóalkatrészek féktárcsák, fékcsövek, munkahengerek stb. állapota is fontos, ezek igen drága mulatságok és még ugye le is kell papírozni. Ha szeretsz szerelni és nem okoz gondot egy ilyen motort rendberakni akkor jó vétel lehet, egyszer kell rendesen megcsinálni aztán csak vigyázni kell rá. Nekem nagyon tetszik egyébként, csak tudom magamról, hogy könnyű elvakulni ha talál az ember egy ilyen klasszikus szépséget, aztán később ha felszáll a rózsaszin köd kellemetlen szembesülni az esetleges hibáival.
Nem nagyon van róla teszt, még régebben találtam egy érdekes történetet már mutattam itt korábban, szerintem összefoglalja szépem milyen dolgokba futhat bele az ember egy ilyen koros gép esetében.
Sok szerencsét kívánok hozzá, ha esetleg megveszed!
link
link
link
Írtam neked és megnéztem a képeket, nagyon jó állapotban van. Majd írj mire jutottál, aztán a nyáron ha megvetted látogass meg a hátán.
Üdv a Klánnak!
Találtam egy CBX 750 F gépet! Németországban! Patent állapotú! Ért hozzá, vagy ismeri valaki ezt a vasat? VÉLEMÉNYT kérnék róla!
1983-as! Tudom, MÚMIA! De gyönyörű és olyan állapotban van, amiről csak a mesében szólnak a nagy öreg motorguruk!
Most jöttem be az udvarról elég bánatos idő van , 12 fok, de állítólag ma még a nap is kisüt!
Az én kis "segédmotorom" teletankolva 265 kg, nem szeretném odatenni. meg már ki is nőttem abból a korból, hogy 20 centis hóban motorozzak.
De majd jön a nyár , és ihaj!
Hello Józsi!
Dehogynem tettem már le a gépet az aszfaltra "rendesen"!
Nézd meg az adatlapomon a képeket, ott láthatod hogy igen csak "rendesen" oda lett illesztve. ( GPZ 500 S)
Persze ott "segítettek" oda tenni.
Nyilván én se a jeges útra gondoltam, de április közepén már ki lehet fogni igen jó időket, mint pld tavaly a Tisza túra 17.-én.
No meg az idén is mentünk már márciusban, igaz akkor még határozottan hideg volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem a négy centis hideggel van a baj ! Hanem a jeges úttal! te még nem tetted le rendesen az aszfaltra a gépet, majd utána óvatosabb leszel! Az "erényes" Mariska is addig járt a kútra , amíg "úgy " nem maradt!
Ez így is van, de én azzal a pár hónappal nem tudok kibékülni!
Amúgy már áprilisban - esetleg márciusban ? - lehet motorozni.
Persze az idősebbek - vén trottyok - majd ha kicsit jobb az idő, - melegebb - akkor merészkednek ki a szabadba.
"Csepereg az eső, vizes már a tető, csúnya az idő!"
De le van szrva, pár hónap és itt a május!
Affenye a gusztusodat! Mindjárt gondoltam!
Valahogy avval nem. Nem is értem...
köszi, remélem menni fog. Majd beszámolok :)
A Szódavízzel is így vagy?!
Ahol van a szűrő pereme (mint a konzerves doboznak) Ott csavarhúzóval lazítás irányba megütöd ( az óra járásával ellentétes irányba) és az már elég ahhoz, hogy le tudd csavarni.
csak ha elkezdi inni az ember, egyre szomjasabb lesz, mindig kell még. Nincs határ, addig vagyok szomjas amíg egy helybe ülök :)
igen, én is néztem h be kell kenni. Persze nem az orromat
De akkor a leszedéssel szenvedni fogok asszem. Vagy ha occsó, és van a boltban leszedő akkor veszek.
Ha jó a bor akkor is elég belőle egy fél liter!
Én úgy iszom mint az ökör!
Csak addig amíg szomjas vagyok.
Nekem a kiszedéshez van szerszám.
Én is kézzel húzom meg, az újat csak előtte a tömítőgumit ne felejtsd el beolajozni. Ezt úgy szokták végezni, hogy a régi és az új szűrőt összeérinted talppal, és attól olajos lesz az újnak a gumija! vagy belemártod az ujjadat a leengedett olajba, és azzal kened be! Akkor van gond ha azzal az ujjaddal vakarod meg az éppen akkor viszkető orrodat.
Ki is jött, még aznap este meg másnap reggel is....
Kurvaszarul voltam, nemtudom ezekből a pécsi borokból sokat lehet inni, de a gyomromat felforgatják. Nem kívánom senkinek azt a másnapot. 2kor elindultam visszafele, bnőhöz aki épp nagyszülőknél volt Paks környékén. Hát az valami eszméletlen jó volt. Azon a vidéken, picit még labilis gyomorral. Amint kiértem az országútra, egyből kitisztult minden és jól lettem. A nap is sütött. Talán ennyire nem élveztem még a motorozást, mint most akkor. Egyedül a hegyekben, motoron...végül ott aludtam falun, és tegnap délután jöttünk haza még bőven a vihar előtt. Szóval minden királyság volt. Ma veszek olajat és szűrőt, és lecserélem, mert már ideje :)
Mennyire nehéz kiszedni a szűrőt egy ilyen motornál, ha nincs célszerszám? Ahogy utánaolvastam az új szűrőt elég csak kézzel betekerni, és nem is szabad nagyon meghúzni. Valóban így van?