Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet rávert gyorsulásban, de az ETZ-vel lemehettél a térképről...
Én ugy értettem ezt a nem számító külsőségeket, hogy pld van 1 csapat, az egyiknek "cirkuszos" motorja van ,a másiknak hagyományos, a harmadiknak sportgépe, és itt nem az számít, hogy kinek milyen van, - kinek mi tetszik - hanem az együtt motorozók egymáshoz való viszonya.
Pedig a gépparkot le kellett volna cserélni, és nem maradni a "Rákosi Művek Csepel" szerszámgépeknél.
A ruszkik a T5-öst vitték mint a cukrot! Pont ez vágta hanyatt a Csepel gyárat... nem kellett az új fejlesztés!
Igen, ráfizetéses volt mert az oroszoknak "jóvátétel" fejében 7000 Ft-ért kellett odaadni darabját. és nem tudtunk acélt gyártani. pedig nagyon akartak. A minőség ellenőrzés sem volt a helyén, az első teleszkóp egyik szára rövidebb volt. Amikor kicseréltem krómozottra akkor lett egyenesen a kerék. És még sok ilyen kétbalkezesség! Viszont nagy nyomatékú és fürge motor volt.
Az ETZ lemaradt mellette mint a borravaló!
Az első darabok 1973 elején jöttek le a gyártósorról, akkor születtem úgyhogy csak olvastam róluk és nincs tapasztalásom velük kapcsolatban. Elődje a P20-as drágább előállítású volt, sőt veszteséget termelt, új olcsóbb előállítású típusra volt szükség, így született a P21-es ami hozta is az elvárást. Talán ennek is volt köszönhető a minőség romlása, bár a Japán koppintású karbik megbízhatatlanságát az előd (P20-as) modelltől örökölte a gép és valami gyújtásproblémát is emlegettek a régi öregek.
Pedig a Yamaha YDS2-es japán gép volt a mintája a kéthengeres Pancsiknak ha jól rémlik... csak aztán az anyagminőég és a munkamorál lehetett eltérő a japókéhoz képest...
Volt még a P21 Luxus kivitel, valami ötvenpár darab készült mindössze belőle, boltban nem is volt kapható még a gyártósor előtt folyékony fém formájában megvolt a gazdája, aki nem az egyszerű emberek közül került ki. Ma is van még belőle épkézláb darab, de az még most is komoly jelenség ha valami fanatikus gyüjtő feltünik vele az utakon, bár valószínű ezek a gépek nem a saját lábukon jutnak el egy egy veterán kiállításra.
Túl nagy rizikó lenne egy olyan kincset beengedni a mai forgalomba
Nem piáltam! Nem tudtam, motoroznom kellett!
A P21 emléke elég szép! Az már hozzá tartozott, hogy azt a motort havonta kéthavonta egy napig karbantartásnak kellett alávetni.
Sajnos "szocialista" volt a minősége neki! Pedig nagyon vigyáztam rá! Csak ahhoz , hogy rendben legyen nem győztem járni a Nagymező utcába a márkaboltba! Már majdnem gyalogút volt kitaposva!
Egy kis vidi a teljesség kedvéért:
2012 Honda CB 1300 Super Four
A 2. kép valamiért lemaradt... de teszek még egy próbát csak az összehasonlítás miatt...
Szerintem számítanak a külsőségek... nyilván azért nem egyformák a motorok, hogy mindenki választhasson
Láttad már a 2012-es nagy CB-t? Minimálisan változott a grafikája és fekete lett a blokkja, külön nagy öröm, hogy újra gyártják kereklámpás verzióban is.
A régebbi verzió (2.kép) viszont nekem valahogy jobban tetszik... vagy csak még szokatlan, hogy egy kissé modosítani kell az álomképet az agyamban...
Szép estét az uraknak!

Látom legalább részetekről megy a motorozás és a társalgás Nekem az utóbbi időben kissé hanyagolni kellett. A motor újra a szerelőnél van, mert a szenzor vezetékét beágyazó ragasztó anyag (második) újfent nem bírta a benzin kiképzését. Most próbálunk egy harmadikat... Éppen időm sem lett volna rá, ezért most ez nem idegesített. Pénteken letudtam két zh-t, szombaton pedig le kellett adnom négy rajzot. Ez kissé beosztotta a szabad időmet De mostantől hála az őszi szünetnek egy hétvége kimarad, hogy aztán jöhessen egy újabb zh és ha jól számolom 5-6 beadandó
Tudtam.
Mindenki azzal gurul, ami tetszik, vagy ami van neki. Ezek csak külsőségek, nem ezek számítanak igazán. De ezt Te tudod.
Inkább a cirkuszban tudnám elképzelni mint egy túrán... de az a lényeg Neked tetszen, egyébként a Banditok nagyon jó motorok, főleg egy gyári állapotú 1,2-es
Értem, leesett! Nekem meg az agyam fáradt meg!
Ezek csak lehetőségek, még bizonytalan minden. Még nincs elvetve semmi.
Amúgy tudom, azért is tettem idézőjelbe, mert Csühösöd csak Neked van!
Ja, a múltkor ilyesmi motorról beszéltem:
Ja és Neked nincs Csühösöd... az csak nekem van!
Azt írtad jövőre újra kezdjük, én csak tovább gondoltam, hogy vagy új hurkatöltővel (sportdob) vagy egy másik motorral... mivel a döntésed nagyszabású -hiszen felvállaltad előttünk a sportmotorról való átpártolás lehetőségét- így helytálló a Ceasari idézet, miszerint a kocka el van vetve
Laci! Te most milyen kockákat hajingálsz itt össze, vissza?
Józsinak az ízületei, Neked meg a szemed fáradt meg! Ez az én "Csühösöm", nem látod? Semmi változás, csak a régi felállás.
Többet már ne igyál ma!
Viszont volt P21-esed vazze! Ami nem sok mindenkinek adatott meg akkoriban... gondolom nem csak a végtagjaid amortizóciója jut eszedbe azokból az időkből? Biztosan tudnál mesélni, mint ahogy én is csak a szépre emlékezem az MZ-s időkből... bár nekem meg a térdem készült ki, viszont ha az az időszak nem lett volna akkor most sokkal szegényebbek lennének az emlékképeim...

"A pillanatok nem vesznek el soha. A legszebb pillanatokból áll össze az a kép, amit Életnek nevezünk."
Új hurkatöltővel vagy egy másik (másabb) motorral...?
alea iacta est!
Nőztél, piáltál, motoroztál! Állandóan. Most meg itt sírsz,rísz! A fene se érti!
"szar vakon, ködben, nyálkás úton motorozni! "

Nem volt olyan hideg és havas eső, hogy ne ment volna a motor!
Most meg a könyököm a csuklóm, a bokám "érzi", hogy mit csináltam.
Valószínű, hogy már az ucsó kép az idén. De jövőre újra kezdjük.
Hmmm. Ahogy sejtettem. A soktízezres szuper fóliákban nem igazán hiszek, a fizikában viszotn annál inkább. :D
A símaszk lesz a megoldás ilyen hidegekben, jó ötlet, köszi.

Egyébként hihetetlen, hogy milyen szar vakon, ködben, nyálkás úton motorozni! :) Ilyen szar időben még sosem mentem. Végig azzal nyugtattam magam az M3-ason, hogy talán jó kis lecke ez a Glocknerstrasse-ra, meg a Stelvio-ra... :D :D
A dolog lényege, hogy amit kilélegzünk -pára- ne ott kössön ki a plexin. A páramentesítő fólia nekem nem igazán vált be, a kicsit megnyitott plexi meg kellemetlen hidegebb időben... bár a keményebbeknek ez nem gond
A sisakomat először orrvédő nélkül használtam, aztán pont a pára miatt raktam vissza rá, ugyanis a párát inkább lefelé tereli mint a plexire. Lehet kapni páramentesítő maszkot is, vagy tépőzárral rögzíthető neoprém sisakmaszkot ami csak a szájrészt takarja. Bármelyik megoldás jó lehet.