Miki!
Azt hiszem találtam egy Neked való gépet, nem kell rajta kucorogni, megy mint az állat (140lú), ráadásul Honda, kis ügyeskedéssel még pakolhatóvá is lehet tenni, sőt még az ára is elfogadható. X 11 Videó
Na?
Mit szólsz?
Ezt csak halkan jegyzem meg, hogy a szimmetrikus lánckereket van aki megfordítja ilyenkor... aztán bírja egy darabig megint, ha a lánc még jó talán megoldás lehet. De tőlem ilyet nem is hallottál...
Egyszer mentem haza kb 70 kilométerről egy hengerrel, mert az egyik trafónak az a csavarja eltűnt, vagy rajta sem volt amire a nagyfeszültségű kábelt kell belecsavarni. Lehet, már gyárilag sem volt benne. Szerszán az volt nálam, és gyertya +megszakító.
Csak az acél alkatrészeket az oroszoknál kellett volna gyártatni. PL!
Ahogy most látod a lánckereket úgy volt a helyén a kihajtó tengelyen, a forgásiránya az óramutató járásával ellentétes, a fogprofilnak is az az oldala kopik ami a forgásiránnyal ellentétes, de ha jobban megnézed látszik a képen. A tieden is ezt véltem felfedezni, torzítástól függetlenül
Igen, azok másképp mennek, más korosztály, más érdeklődési kör. Sógoromék is 160 - 180-al tolják, utazóban. De minek? Jó, én is tolom néha - ritkán - de nem túrán, amikor látni is kéne.
A viszonnyal nincs is baj, de az eltérő stílus szelektálhatja a "csapatot" terepjáró képesség, pakolhatóság, kényelem stb... ez mind fontos ahhoz, hogy lépést tudj tartani. Vagy ott a sportmotorozás ami TISZTELET A KIVÉTELNEK még nagyobb kihívás, gondolom Te is azért választottál minket olyan motorosok helyett akik hozzád hasonló nagyteljesítményű géppel rendelkeznek, nem általánosítok de ami a 24-esen ment idén is... nem életbiztosítás.
Jó, de Te ne hasonlítsd magad másokhoz, mert ha baj volt elővetted a szerszámot és annyira meghergácsoltad, hogy hazajutottál vele! Az átlag motorosnak nem feltétlenül kell értenie a motorhoz és sokan tök hülyék is hozzá...
Nekem volt amikor a lánc szakadt el az ETZ-n, ott volt nálam az előkészített ideiglenes patentszem és igaz, hogy láncvédő bakelit nélkül -az felrobbant- de hazajöttem vele. Meg olyan is volt amikor megragadt a haverom ETZ-je... levettük a hengert kiszedegettük a felső gyűrű maradványait és 2 gyűrűvel hazament a motor.
Szerinted ezt minden motoros meglépi automatikusan?
Azt hiszem találtam egy Neked való gépet, nem kell rajta kucorogni, megy mint az állat (140lú), ráadásul Honda, kis ügyeskedéssel még pakolhatóvá is lehet tenni, sőt még az ára is elfogadható.
X 11
Videó
Na?
Mit szólsz?