Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miki!
Azt hiszem találtam egy Neked való gépet, nem kell rajta kucorogni, megy mint az állat (140lú), ráadásul Honda, kis ügyeskedéssel még pakolhatóvá is lehet tenni, sőt még az ára is elfogadható.
X 11
Videó
Na?
Mit szólsz?
Tessék. De nem mind....
http://www.sportmotor.hu/motor...
Még még még! Akarjuk! Sőt! tedd fel az összeset, legfeljebb holnapra nem marad...
Még 1 kép?
Semmit nem hallottam.
Igen, hasonlít a Tiedhez, csak még ehhez képest kicsi híja van.
Mármint hogy itt legyen. De oda tart.
Mondjuk az biztos, hogy azok belerakták ami bele kellett, nem voltak precizek de rombolásra minden termékük kiválóan alkalmas volt!
Ezt csak halkan jegyzem meg, hogy a szimmetrikus lánckereket van aki megfordítja ilyenkor... aztán bírja egy darabig megint, ha a lánc még jó talán megoldás lehet. De tőlem ilyet nem is hallottál...
Egyszer mentem haza kb 70 kilométerről egy hengerrel, mert az egyik trafónak az a csavarja eltűnt, vagy rajta sem volt amire a nagyfeszültségű kábelt kell belecsavarni. Lehet, már gyárilag sem volt benne. Szerszán az volt nálam, és gyertya +megszakító.
Csak az acél alkatrészeket az oroszoknál kellett volna gyártatni. PL!
Ahogy most látod a lánckereket úgy volt a helyén a kihajtó tengelyen, a forgásiránya az óramutató járásával ellentétes, a fogprofilnak is az az oldala kopik ami a forgásiránnyal ellentétes, de ha jobban megnézed látszik a képen. A tieden is ezt véltem felfedezni, torzítástól függetlenül
Megnéztem még 1x, igen, látszik a kopás, pedig 13000 van benne, én meg nem ütöttem annyira.
Mindjárt megkeresem és lefotózom milyet vettem le az idei láncszett csere alkalmával.
Meg lesz. Meg még van 1-2 apróság. Azok is.
Azért csak nézesd meg azt is holnap!
Na akkor tényleg egy ucsó kép:
A telefon, mint fényképezőgép, nem áll a helyzet magaslatán. Megfigyeltem, néha csal, kicsit valahogy nyújtja a képet.
Igen, azok másképp mennek, más korosztály, más érdeklődési kör. Sógoromék is 160 - 180-al tolják, utazóban. De minek? Jó, én is tolom néha - ritkán - de nem túrán, amikor látni is kéne.
*nagyobb baj
A nagyobbaj nem is az, hanem az, hogy a kislánckerék fogai erősen visszafelé kunkorodnak... érik a csere!
A viszonnyal nincs is baj, de az eltérő stílus szelektálhatja a "csapatot" terepjáró képesség, pakolhatóság, kényelem stb... ez mind fontos ahhoz, hogy lépést tudj tartani. Vagy ott a sportmotorozás ami TISZTELET A KIVÉTELNEK még nagyobb kihívás, gondolom Te is azért választottál minket olyan motorosok helyett akik hozzád hasonló nagyteljesítményű géppel rendelkeznek, nem általánosítok de ami a 24-esen ment idén is... nem életbiztosítás.
Ugyan nem nekem szólt a kérdés, de pld én nem tök, de eléggé hülye vagyok hozzá!
2 flakon lánc spray, kicsit megszilárdítva kosszal, némi kis növényzettel.
Jó, de Te ne hasonlítsd magad másokhoz, mert ha baj volt elővetted a szerszámot és annyira meghergácsoltad, hogy hazajutottál vele! Az átlag motorosnak nem feltétlenül kell értenie a motorhoz és sokan tök hülyék is hozzá...
Nekem volt amikor a lánc szakadt el az ETZ-n, ott volt nálam az előkészített ideiglenes patentszem és igaz, hogy láncvédő bakelit nélkül -az felrobbant- de hazajöttem vele. Meg olyan is volt amikor megragadt a haverom ETZ-je... levettük a hengert kiszedegettük a felső gyűrű maradványait és 2 gyűrűvel hazament a motor.
Szerinted ezt minden motoros meglépi automatikusan?
Igen, a 2. a nyerő! De a másikat se utasítanám vissza!
Nem volt baj ment ez is én voltam vele 420 km-t egy nap alatt. Dunántúlról Hidasnémetinél át Kassára. A sem meg is sínylette.