Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyáltalán nem szimpatikusak a velem kapcsolatos ténymegállapításaid!
Én sem bántottalak csak szerény ténymegállapítást tettem!
ÁMEN!
Na ezért is vettem eddig is 55-75 Le közötti motorokat Ha én ökör is szeretnék lenni, a teljesítmény lehatárol Bár ha meggondolom elég egy kanyarívet elbaxni ha épp egy kamion jön szembe, vagy bármi ami nagyobb és nehezebb.
Egyébként én azt szeretem, ha friss levegő mellett nézem a nap átszűrődő sugarait a nagy magas fák között, kanyargós hegyi utakon minél kevesebb ráfordítással Na erre való a Bulldog és a hozzá hasonló nagy köbcentis alacsony fogyasztású nakedek
ez városi legenda. mármint a 10l.

Normálisan hajtva (mármint sportmotorosan normálisan) bőven elég a 7,5-8 liter, persze tud 10et is enni, pl 250el pályán, vagy városban lámpától lámpáig stiften, de valszeg aki 10litereket etet vele már nem sokáig lesz köztünk, nem az a megbocsájtó gép.

természetesen drágább is fenntartani, de totál másra készült, és semmi más sportmotor sem olcsóbb, de a V2 az V2 :-)

imádom, szeretem, mindig mosolygok mikor ráülök (és mikor végre leszállhatok, mert töri a seggem ) de már nem arra használom amire való, és lássuk be túrázni vannak jobb gépek is.
Hát pedig én gondolkoztam rajta és a felsoroltak eszembe sem jutottak Viszont pont a sportossága miatt tettem le róla. Ha jól sejtem lehet 10 l körüli az étvágya, valószínűleg olaj, gyertya sem az olcsóbból való kell bele. Szóval nagyságrenddel többe kerülhet a VTR-t hajtani, mint a Bulldogot.
ááá, csak nagyságrendileg kérdeztem.Én sem láttam azt a gépet, de azért Pécsre lemenni...az messze lenne. Az lenne tényleg a tuti ha el tudnám adni a VTR-t de hiába hirdetem, olyan ajánlatok jönnek hogy ihaj. Csere fél disznóra, traktorra stb...nincs pénzük az embereknek és eléggé rétegmotor hogy ne vegyék meg. Mindenki GSXRCBRZXRR1 vonalon gondolkozik...
Valamiből neki is meg kell élnie. Jól......
Ne személyeskedjünk, ha kérhetném. Hát bántottalak valaha is Téged? Ugye, hogy nem?
Ja, tegnap Hajdúsámsonban, a vasútállomás mellett jártam, és csináltam pár fotót, a rakodó rámpán. Érdekes látni, hogy lassan minden leamortizálódik, ami régen érték volt, több embernek biztosított munkát, lehetőséget.
Itt látható: http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem is látta a gépet és már megmondta mennyit kér rá?
igen. Névre írva persze, csakúgy érdekel, mert nem magyar papírokkal nekem nem sokat ér
A 2002-esre?
Hát nem kimondottan az a filigrán alak vagy! Nagyjából, átlagban 15- 20 Lú van menet közben "üzemben"!
A többi csak előzéskor , vagy nagy sebességű haladáskor száll be!
ő 2 kilót kérne rá, 150et még fizetnék is...
Nemecsek Ernőt igen nehéz lenne csinálni belőlem, mert már csak alkatilag se hasonlítunk egymásra!
A mostani ezredes meg tudtommal kék. Nem zöld. De ha nagyon nagyon sok van belőle, az is jó!
A 65 ló pedig elég, mert mikor ott tekertél előttem, - felfele - igen haladósra vetted a figurát.
Múltkor írta itt valaki, hogy mentek felfele a hegyekbe, és az egyik srác a 60 lovas Ducatival - meglepő módon - simán tartotta a tempót felfele a nagy gépekkel.
Amúgy ez kereskedő, szóval valószínűleg beszámítja. Csak valószínűleg piaci ár alatt jóval. Mennyiért akarod beszámíttatni? Ja meg a km adatoknak kereskedőnél nem biztos, hogy érdemes hinni.
Izé bocs Miki, nem akartam belőled nemecsek ernőt csinálni
Tavaly az enyémet úgy vitték el innen a fórumról, hogy meg sem hírdettem Szóval lehet eladni, de az biztos, hogy kell hozzá szerencse is. Az biztos, hogy a bulldog vonza a tekinteteket, ahogy miki mondta "látványos motor" és igazából ezen kívül semmi különös nincs benne. Egy szépen megtervezett naked A lóerő sem olyan érdekes, aki kipróbálja, az megtapasztalja, hogy 65 ló is tud elég lenni.
manapság motort eladni nem igazán lehet ha jól látom...de igen úgy lehetne igazán válogatni. Kár, mert nagyon tetszett ez a gép.

Most még egy másikra is rákérdeztem, hátha ez.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_bt_1100_bulldog-6
189216


nagyon tetszik a gép. van stílusa :-)
Ugyanaz mint az enyém, a rendszáma is hasonló, ha jól vettem ki
Hát igen sok lett volna a kompromisszum. A legjobb az lenne ha a mostanit el tudnád cash-ért adni. Jobban lehetne válogatni.
sajna ez a gép induláskor is csattant, de a fő gond hogy a VTR beszámításával lett volna megvéve, de a srác nem akarta átíratni csak üzembentartóival, mert tovább akarta tavasszal adni. Értem én az ő érveit, de én nem akartam ebbe így belemenni.

Ez a gép lett volna:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_bt_1100_bulldog-621173
4
Nem érdemes elkapkodni.
Habár most olcsóbban lehet venni!
Leállításkor egy szolíd csattanás elfogadható a v2 jellege miatt (legalábbis a szerelőm szerint). Önindítózássnál nem csattoghat. Az enyém a felújítás után is csattan egyet leaállításkor. Nem mindíg, de általában igen. Ha szép a motor, ez lehet egy jó alkualap. Ha pesti vagy a felújítás kijön hetvenből, az új alkatrést már írtam. Szóval csak emiatt, ha elengedik az árát még meg lehet venni. Szabad tudni milyen évjárat és mennyit kérnek érte?
Volt ezres is Bartók arcképével Anank a mai megfelelőjével
Olyan okos leszel, hogy csak na!
12 zöldhasú? Anno, annak idején, - fiatalabbak emlékezhetnek rá - a 10 forintos volt zöld, Petőfi arcképével. Olyannal fizettél?