szép volt a gép viszont csattogott a szabadonfutó mint az állat, bár a srác szerint ez normális, de mivel felhívtátok a figyelmet rá, hogy az necces lehet így nem erőltettem a vásárlást.
Majd talán legközelebb egy másik gép jobb lesz. Mivel motor mint maga tetszett.
Még nem hoztam el, ma is tömték a fejem a tudománnyal. Amúgy a kopejkát tudom. 12 zöldhasúban megállt egy váltókar perselyezéssel együtt. Az meg csak a komfortérzetem miatt kellett
Egészségedre , és jöjjön ki belőled!
Hallom ahogy néhányan a 71-esen próbálják kiénekeltetni a géperejű járműből a magas "C" -t !?
Süt a nap, és 26,2 fok van!
1 óra múlva indulok haverral a 6os főúton le Pécsre. Holnap jövök vissza. Vagy vasárnap. Jó hosszú út lesz. 2 öreg 1 motoron :) Majd este kifáradva iszunk egyet az egészségünkre
Ugye milyen öröm?
Ezt legalább nem kell venni.
Néztem itt a polcon az összegyűjtött csekkeket, egy pillanatig se kell töprengenem, hogy hová is tegyem a kis pízecskémet.
Az az egy akit vittem, az azt, hogy egyenesen tartsam már, ne döntögessem, mert elborul
Viccet félretéve, komfortos széles hátsó ülése van, nem kuporgó. Nekem hátul doboz is van, annak neki lehet dőlni, már majdnem Gold Wing
van motorom, csak éppen kurv@ kényelmetlen már arra amire használom, mivel újabban csak túrázgatunk, de arra ezért egy SP1 nem a legalkalmasabb. Ha meg már valami akkor az legyen V2. Volt sornégy dögig, az meg uncsi...
Nos a Bulldog egy nagyon komfortos kényelmes motor, az én magasságomhoz (185) pl sokkal jobban passzol mint anno a CB750. A fogyasztása nálam 4,7!-5,8 között alakult. Alsó küszöb a 90-nel hosszú távon nézegetős, felső az a 140-150 tartósan. Megjegyzem mindkettő kiemelkedően jó. A motor nehéz, csak városban járni nem biztos, hogy jó választás, országútra, túrákra kiválló. 2005 utáni Bulldogok (új műszerfal) meg vannak áldva az euro normák miatt azzal a szenzorral, ami nálam most kiment.
Ha előtte lévő a kiszemelt gép, ezzel nem lesz probléma. Másik rákfenéje ennek a tipusnak az önindító szabadonfutója. Azt nagyon nézesd meg, hogy jó-e, mert 200k+ a gyári alkatrész. Fel is lehet újíttatni maszeknál, de arra pl én tavasszal két hónapot vártam.
Ezeket leszámítva filléres a fenntartása. Olaj ásványi kell bele, a két gyertya sem nagy összeg, a kardán miatt meg 20000-ként 2 dl olaj a hajtásköltséged
Nagyjából ennyi jut eszembe. Ha kell valami nyugodtan kérdezz telefonon, mert ide sajnos nem mindíg jut érkezésem benézni: 310-89-23 a Telenornál.
szép volt a gép viszont csattogott a szabadonfutó mint az állat, bár a srác szerint ez normális, de mivel felhívtátok a figyelmet rá, hogy az necces lehet így nem erőltettem a vásárlást.
Majd talán legközelebb egy másik gép jobb lesz. Mivel motor mint maga tetszett.