Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves mindenki! Ttudnátok nekem hátsó csomagtartóról képeket küldeni, akár gyári, akár maszek konstrukció? Pár hát mulva hazamegyek 1 hétre és van egy ügyes fémmegmunkáló ismerősöm akivel szeretnék csináltatni egyet, úgy, hogy csak a kapaszkodóvasat viszem haza, amire szokták rögziteni. Neten meigen találtam sok használható dolgot. Ha méret is lenne hozzá még nagyobb segítség lenne. Kontakt a nevem alatt. Köszönöm előre is!
Sziasztok!
Sajnálom de nélkülem kell terveznetek. A fórum bizonytalansága miatt (Billig lemondta, Miki úgy volt a Balatonon lesz...stb) egy másik csapattal indulok útnak. Az útvonal nem egyezik a Péter által javasoltal. Még tegnap bólintottam rá, egyik ismerősöm szervezi és gőzöm sincs hányan leszünk, csak annyit tudok nekem kell vezetni a sort és mivel megígértem nem mondom le.
Nem olyan nagy a gyöngyösi tesco parkoló valószínű megtaláljuk egymást, igazából a részvétel a lényeg, ami csak 20km az emlékműig és ott az a néhány perc csend.
Jó utat mindenkinek!
Péter! Ebben a kérdésben igen nyitott, és konstruktív vagyok! Ráadásul minden jó megoldás érdekel!
Magamtól már csak nem határolódok el!
Inkább szőkét, barnát, esetleg vöröset, ugye?
Jó.
Lackó ? ....... Where are you?
Azért a tankkal vigyázzatok, nehogy leessetek egy kanyarban és rátok hajtson. Motor amúgy nem való ilyen helyre, másnaposan nehéz az egyensúly.
Tankot vezetni? ? ?
Háááát...... vannak ilyen ferde hajlamú emberek..... én biztos, hogy nem ezt kértem volna......
Okés. Első körben van egy olyan javaslatom, hogy vagy Nyékládháza, vagy Miskolc legyen a találkahely. Lillafüred felé eljutunk Egerbe, onnan lehetne a Matrán keresztül Gyöngyösre. Ha megjön Laci, majd jóváhagyja, vagy mond jobbat
neeem, szerencsére sem én, sem a "legény" nem ilyen, ő inkább azt kérte hogy hadd vezessen tankot. Szóval szombaton tankot fogunk vezetni. Illetve ő vezet, mi meg ülünk rajta :)
Sajnos viszont nem mehetek motorral mert vinnem kell 4 embert még meg rengeteg cuccot (PIÁT!) , így marad az autó...
2 napos legénybúcsú, tudtok élni Aztán ahogy Józsi mondja, meg ne találjátok a helyi Fonoda utat! Tessék rendes kupiba menni!
Ordítotok, oszt berúgtok! Fúúúúj!
Gusztustalan népség! Elhatárolódok!
( Irigykedek)
Ha nem esik, akkor megyek, de az esőre nem vagyok felkészülve.
Azt mondom, várjuk meg Lacit, - nem adtam fel, hogy lesz még 1 nagy come back - és megbeszéljük az útirányt.
Lackó Mackót már hiába keresed itt, elbujdokolt, mert már nem szeret bennünket. ( Főleg a Józsit.)
Sírtam is egy kicsit a sarokban, de hát ez van.
Nehéz lesz Lackó nélkül........
A fogyasztás ugye attól függ h mennyire húzod. Ahogy megvettem a motort, meglepődtem mert az első pár tankoláskor 6.2-es fogyasztást mértem, aminek nem igazán örültem :) Viszont húztam is neki, élveztem hogy piros lámpánál kilövök, 9ezernél váltok meg hasonlók. Mostanra nyugodtabban megyek, néha néha van ilyen is, de mivel mostanában sokszor viszek utast, amitől meg kéne növekedni a fogyasztásnak, viszont cserébe sokkal lassabb vagyok, így azért csökken az átlagfogyasztás. Most teljesen véletlenül mikor tankoltam megnéztem hogy mennyi ment bele. És 5.1 literre jött ki a legutolsó fogyasztásom, aminek nagyon örülök :) Pedig voltunk Velencén, igaz hogy nem autópályán, de 100-110zel mentünk. Ja, és Bugyin is voltam, ott viszont a 0-son havert hoztan haza, na ott adtam neki. 150-nel szinte végig. Szóval ha ezt is számítjuk, nagyon jó az az 5.1 liter. Visszafelé amúgy tripodról sunyin fotóztak a rendőrök, későn vettem észre, pont lejtőn mentem, 140et mutatott a műszer...110zel lehet menni, 130ig nem büntetnek, és a 140 kilóméter órán, kb 130-132-t jelent igazából. Csak nem kapok csekket. Ráadásul szemből fotóztak, a motornak meg ugye ott semmi azonosítója sincs :) Utánam meg nemhinném h fordulnának.

Eleinte szinte mindig mikor 275 kilóméternél járt a számláló, akkor kellett tartalékra kapcsolni, ami elvileg 3 liter. Ami azt jelenti, hogy 50 km még van benne. Egyszer volt olyan hogy 50re számítottam, és nem tudom hogyan de 30nál elfogyott a tartalék. Én meg telefonáltam hogy hozzanak már benzint nekem :) Most, hogy van némi pénzem, nem is várom meg a tartalékot, de mikor még nem volt, volt olyan hogy 300 km felett váltottam át. Azért jó az, hogy nagy a tankja :)
Köszönöm a részletes választ, ezek szerint még én vagyok csikó... :D
A 120-as tempó nekem is teljesen elég lesz, főleg utassal.
A fogyasztásodra azért kíváncsi lennék, mikor ilyen tempóval csapatod. :D
Nekem a vegyes fogyasztás kb 5-6 között van valahol, ebben városi tempó/fordulat, szerpentin és autóút is előfordul. 120 felett szerintem drasztikus különbségek vannak.
köszi a meghívást, de most egyik legjobb barátomnak lesz legénybucsuja 2 napos, azutáni hétvégén esküvő, aztán családi program, aztán utcabál, szóval egy hónapra most minden hétvégém foglalt. ilyen még sosem volt
Ja természetesen mindkettő németországban volt autópályán, ahol lehet annyival menni, itthon (is) betartom a kreszt
Te nem jösz esetleg? Nekem 200 volt a legtöbb, de durván majdhogy leszedett a szél, pedig én csak 185 vagyok. Bulldognál 180 a vége, de az is elég A kis plekó, meg kb. semmit sem ér.
Felém is repülnek az akadályok, de kitartok. Már akartam menni tavaly is, akkor nem sikerült. Most már valahogy csak megoldom, hogy ottlegyek. Meg aztán ez az évem amúgy sem nagyon olyan motorozás szempontjából, amilyet elképzeltem...
valóban fel vagyok még iratkozva, mert telefonnal nem tudok leiratkozni. Sajnos ebből a buliból is ki fogok maradni, mostanában bármit tervezek, mindig a rövidebbet húzom.
Ahogy a volt századparancsnokom mondotta: "Az ember tervez, az isten megb......a oszt semmi se sikerül"
no, mivel még színre is azonos a motrunk, ezért elmondom, hogy nem kell félni a széltől, és nem kell bízni a plexiben :)
Nekem egy kis picike plexim van, kb semmit sem ér, főleg hogy 204 centi vagyok, így azért el tudom mondani azt, hogy bekapom a szelet rendesen, és semmilyen olyan plexit nem lehetne betenni a lámpa fölé ami érne valamit. Nem hasalok rá a motorra, teljesen normál pozícióban vezetek. Volt hogy levettem a plexit, ugyanaz volt a szél hatása, mint vele. Igazából azért van fent, hogy takarja a műszerfalat. 150-es tempó felett nyakból annyira kell tartani, hogy izomlázam lesz, és tényleg tud fájni. De ettől függetlenül volt olyan, hogy Velencei tóra (tudom, nem nagy távolság) úgy mentem le, hogy 170 alatt nem volt a km óra az autópályán. Volt hogy egy szintén 2 méter közeli barátomat vittem az utasülésen, Siófokra mentünk, és 150 körüli tempóval végig a pályán. Egyszer megálltunk pihenni, de azért bírtuk. Meg lehet ezt szokni. Szerintem úgy csináld, hogy mész pár percig gyorsan, 140 felett, aztán mikor lelassítasz 100-110-re, mintha nem is lenne menetszél. Ha így szoktatod magad, akkor sokkal kényelmbesebb lesz 100-110zel menni. És rengeteg függ a sisaktól is szerintem, mennyire zajos, mennyire dobál, meg persze a szél erejétől és irányától. Lehet szembeszélben mentél 110zel, azért volt kényelmetlen.
Eddigi sebességrekordom 215 km/h a műszer szerint (valószínű ennél azért jóval kevesebb), amennyit nem is bírna ez a 20 éves járgány. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy pont jött egy vihar, és az épp nem viharos részen mentem, a vihar felől pedig egy elég erős hátszelem volt. Azon vettem észre magam, hogy teljesen nyugodt tempóban megyek a pályán, mintha csak 100zal mennék. Nézem a km órát, 160! Mondom magamnak, biztos mert hátulról fúj a szél, nem érzem a menetszelet annyira, most kell megnézni mit tud a masina. Így állítottam be ezt a sebességet, de úgy éreztem ment volna tovább is egy picit, csak le kellett már mennem a pályáról. Amúgy nem szoktam száguldozni, mikor bnőmet viszem, 120 a max amivel megyünk pályán, városban meg teljesen szabályosan. Egyedül már más, de akkor is csak rövid szakaszokon.
Figyelni kell a szelet, főleg ha oldalról jön. Volt hogy olyan erős oldalszelem volt, hogy végig ellen kellett dönteni a motort, hogy egyenesen menjek :) Ma is pl 50nel megyek a városban de érzem hogy összevissza fúj a szél. ilyen időben 110-120nál már zavaró lehet valóban.
A hétvégi indulást hogy tervezzük? Meg ugye ki az aki jön? Laci biztos, Billig drusza is fel van iratkozva a másik motoros oldalon. Miki? A Gyöngyösig vezető utat kicsit fel lehetne dobni. Nekem személy szerint nagyon tetszett az Eger-Miskolc szakasz a legutóbbi gurulás alkalmával, lehetne egy kis hegyi megközelítés most is
Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés erejéig ugrottam be, bár remélem, hogy sikerül mindenki véleményét kikérnem. :)
Az ünnepi hétvégét sikerült szinte végig a motorom nyergében töltenem, és rengeteg új tapasztalatra tettem szert. A legfontosabb, hogy autóúton 110 felett szinte le akar tépni a szél, és a kérdésem is ezzel kapcsolatos. Tudtam, hogy bizonyos sebesség felett a menetszél egy csupasz motoron igen kemény "élmény" tud lenni. Amivel viszont még nem szembesültem, hogy több órás vezetés közben igencsak zavaróvá válik a szél súlya.
Jövőre terveztem több hosszabb túrát is ( Ausztria, Horvátország ), és mindenképpen autópályát kellene használnom, mert egész egyszerűen gyorsabb.
Most nem is mennék bele, hogy hasznos -e a plexi, mert tudom, hogy az. Inkább az érdekelne, hogy ki volt közületek hosszabb autópályás szakaszokon, és mik a tapasztalatok? Gondolok itt pl. Lacira, ugyanis neki plexije is van, és rengeteg időt tölt a lova nyergében! :D
Mekkora km/nap etapokat tervezzek? Mire érdemes odafigyelni?
Természetesen a Többiek véleményét, élménybeszámolóját is várom! :D

Előre is köszönök mindent, szép napot Mindenkinek.
Na azért látom megjött az önkritikád, és nem Te vagy látható a fotón, lelki megrázkódtatást okozva a motorostársaknak! Ennek felettébb örvendünk!
Milyen fa az a fa !?
Kicsit elbújva a fa mögött.