azt biztos nem
Szépek a tükrök Laci. Erről jut eszembe, tegnap menet közben állítgattam (mert olyan szar, hogy nagy sebességnél a szél is elállítja ) és miközben forgatom, eltört. Pedig meg sem szorítottam. Így már a baloldali is törött egy picit. Nekem is hamarosan ideje lenne egy tükröt vennem :)
Ön nyert!
Nyereménye egy hideg üdítő és/vagy egy fagylalt a legközelebbi találkozáskor, mondjuk a Kék túrán
Soha nem tetszett a kerek tükör... már régóta ért bennem a gondolat aztán amikor a Pádison beletörölköztem a múrvába (és lett néhány karc a tükörházon) nem volt kétséges a csere,
Ma végre kaptam, pont olyat amilyenre vágytam
Az első képen látható egy kis sárga színű falevél a fűben a blokkvédő mellett, a második képen már nincs rajta. Valaki felvette, vagy odébbrúgta.
Remélem, ez a helyes megfejtés
Ja egyébként az új tükrök is faszák lettek, jól állnak a Csühösnek.
köszi a választ! igazából majd ha lesz píz rá, akkor valószínű tőle fogok. Sőt ahogy láttam az adatlapjából pesti gyerek, szóval lehet a postaköltséget is meg lehetne úszni egy randival. Viszont nincs kedvem 1 órai bért fizetni a motorszerelőnek (4e ft), úgyhogy az is lehet, hogy ledöcögök valamelyiktekhez ebből a 4e ft-ból, aki mondjuk 2 sörért és barátságból kicseréli nekem a láncot . Így drágább, de legalább motorozom, és találkozunk. Jobb, ha benzinre és sörre megy a pénz, mintha csak úgy eldobnám. Ez még a jövő zenéje, mert píz fingom sincs mikor lesz, de ha lesz erre, akkor mindenképp számítanék valakire.
A teljes szett volt 31200Ft postával együtt, írsz a Gyulának arra a mail címre amit a videónál találtál, leírod a típust, évjáratot, ő ad egy árajánlatot.
Előre utaltam a pénzt a megadott számlaszámra és szinte azonnal küldte is. Megbízható korrekt ember!
Hétvégén egy kicsit én is fordultam egy kanyart, tekintve, hogy az elkövetkező 3 hétvége be van táblázva... A kék túrára idén már én is szeretnék elmenni, de azért remélem előtte is összejön még valami.
Laci, most látom hogy láncot rendelted egy bizonyos Zöldi nevű embertől. Ezt úgy kell, hogy simán írsz neki mailt, hogy mennyiért, és hogy, amire ő ad egy árat?
Azt írtad a videódban, hogy kicsit volt több, mint 30e postával. Abban benne van az első hátsó fogaskerék is? Mert az akkor elég baráti :)
Igen, ilyenkor általában "test" hibára gyanakodik az ember hiszen a nagyobb fogyasztó (mint az én esetemben a lámpa) más kisebb fogyasztókon keresztül próbál "testet" találni és azokkal sorosan kapcsolódva jóval nagyobb feszültséget kíván mint ami egyébként járna neki. Ezzel aztán bekavar a mérőműszereknek ezért feküdt le pl. a ford.számmérőm is. A lámpafejben nyomokban még található volt párásodás az eső után, ez is megzavart és ugye ilyenkor minden kisebb hibában a megoldást szeretné látni az ember ilyen volt pl. laza "test" kábel ami milyen egyszerű megoldás lett volna...
Petit nem akartam mégjobban megváratni ezért a tegnapi szerelés csak ideiglenes volt, reggel nekiálltam a végleges javításnak, persze alig kezdtem el már szólított is az ügyelet "csoportos" hibához... amikor az kész lett akkor meg "ha már ott vagytok" ránk sóztak két közvill. szakaszhibát is... szerencsére csak a délelőttöm szaródott így el, délután rendbe tettem a Csühösön a tegnapi ideiglenes megoldásokat. Kapott (szilikon zsírzás helyett) nedvesség kiszorító spray-t, vezetékcserét és a lámpafej belső elrendezését is átvariáltam.
Nem tudom az olaszok hogyan dolgoznak, az is lehet ők sértették meg a vezetéket mert túlságosan szabalyosan tört szinte ketté. Testvezeték volt ez biztos, bár nem követtem teljesen végig hova megy a tank alatt de mérőműszerrel ellenőrztem, viszont olyan test ez ami nem állandó, ha nincs benne a gyújtás kulcs akkor nem sípol össze az akksi negatív pólusával így még tovább bonyolódott volna a helyzet ha adok neki egy állandó testet... most a gyári állapot lett helyreállítva ami sokkal megnyugtatóbb
Az olasz villanyszerelőnél lustább állat nincsen! Vegyél egy lottót, mert ezt megtalálni legalább akkora szerencse, mint a lottó ötöst! Remélem utána ittál egyet?!
Ezután ilyenkor mindig laza TEST -kábelt keress! De örülök , hogy megtaláltad! A test csavar alá rugós+lapos alátét, +szilikonzsír használata! Csak ugye az árát nem kell megzenésíteni!
A nap nekem is jó nagy cumival indult, a Csühös csúnyán megmakacsolta magát! 9-re volt megbeszélve a találkozó Petivel Hszoboszlón, a motor tele tankal és patyolat tisztán várta az indulást és mint ahogy azt megszoktam rövid indítózás után szépen duruzsolt.
Felkapcsoltam a világítást és hírtelen az összes index világítani kezdett viszont a lámpa nem, a műszeregységen kihunytak a fények és a fordulatszámmérő is lefeküdt nullára, a motor még járt ugyan de elég darabosan. Romániában semmi baja nem volt pedig rendesen kapott az esőből, most meg indulás előtt beszarik nekem... Hívtam volna Petit, hogy induljon el hozzánk és talán addigra megtalálom a hibát, nem vette fel mert úton volt de aztán visszahívott és elindult felénk, én meg nekifogtam keresni a hibát. Kibeleztem a lámpafejet, átfújtam az összes csatlakozót és megszüt a hiba! Hurrá, gondoltam összerakom és kész! Visszarendezgettem a vezetékeket majd újra próba és a hiba megint előjött! Szétbontottam az elakadásjelző relét ami belül párásnak tünt, hőlégfúvóval felszárítottam és megint hibamentes lett, visszaraktam a búrát indítom a motort és be sem indult! Akkor már szidtam azt az első ferdeszeműt amelyiknek eszébe jutott, hogy a szővőgépgyártásról áttérjenek motorkerékpárok gyáratására... Aztán lehúztam az első lámpa csatlakozóját és megszünt a hiba, na gondoltam itt lesz a baj mert zárlatos az égő (volt már olyan a világtörténelemben) sőt, úgy is látszott mintha a tompított wolframszálának tartója a meleg hatására hozzáért volna a fényterelő "tükörhöz" Izzócsere gyorsan és lám megszünt a hiba, öszerakok mindent és beindítom a motort, világítás fel és megint ugyanaz! Műszerfal elsötétül, indexek folyamatosan világítanak a lámpa csak éppen parázslik, a fordszámmérő meg ugrál össze vissza... infarktus közeli állapot... Erőt vettem magamon és szétbontottam a hátsóbúrát is, mert akkor már világossá vált, hogy a világítás felkapcsolásakor kezdődik a cirkusz...
Viszont ott a hátsó traktusban semmi abnormális dolog, minden a helyén, párának, korróziónak semmi nyoma, így aztán a hátulját összeraktam közben befutott Peti. Akkor utolsó reménysugárként megláttam egy laza "test" kábelt a lámpafejben amit gyorsan meghúztam, viszarendezgettem a vezetékeket, mégegyszer főpróba és minden rendben! Ennek örömére ittunk egy pohár málnaszörpöt, beöltöztünk, felpattantam a motorra, Peti kint az utcán már járatta a motorját és várt... indítózok és nem indul be! Agyvérzés, hátsófali infarktus, tüdőembólia és traumás sokk egyszerre!
Ilyen nincs! kisétáltam az utcára és közlöm a hírt Petivel megszégyenülve az ájulás határán... beszart a Csühös! Teljesen!
Aztán már nem is gondolkodtam azon mit csináljak hiszen már minden kézenfekvő lehetőséget átzongoráztam, maradtak még a kezelőszervek, világítás kapcsoló, esetleg index kapcsoló, talán a tank alatti leágazások is elázhattak az esőtől... vagy ki tudja mi lehet a hiba amit bizony akár órákig is kereshetek... a motorozásnak lőttek!
Szerencsére a gyújtás rajta maradt és a világítás is, ahogy kezdtem visszatolni a garázsba hírtelen felgyulladtak a jelzőfények a műszerfalon és a lámpa is! Ahogy mozdítottam a kormányt újra elaludtak... majd újra felgyultak! Indítóztam és beindult! A kormány mozgatásával jött elő a hiba, gondoltam vagy a lámpafejben van zárlat vagy szakadás (bár az kizárva mert többször is szétbontottam) vagy a tank alatt! A tankot mielőtt elkezdtem volna lebontani a kábelkorbácsot vettem szemügyre ami a tank alól fut a lámpafejbe és mozog a kormány fordításával az arra kialakított helyen. Egy 6-os csavar fogta a hatórolót ami a korbácsot a váznyak mellett tartotta, azt leszedtem és kibontottam a korbács külsejét. Az egyik vezeték eltört de olyan szabályosan mintha oldalvágóval csapták volna el, éppen egy kis szigetelésdarab tartotta. A riasztómat utólag szerelték be, még a forgalmazónál valószínüleg mert a papírján az olasz szervíz pecsétje van, ők utólagosan húzták a riasztó vezetékét a korbács mellé felvágva annak külső burkolatás amit viszabandázsoltak szigszalaggal! A szigszalag alatt volt a hiba, egy darab vezetékkel áthídaltam és tökéletesen működik minden. Igaz 9 óra helyett 10:30-kor indultunk el de lagalább elindultunk és motoroztunk egy jót! Hihetettlen mekkora szívás volt, ráadásul jól le is fárasztott a tehetetlenség amit az állandóan visszatérő hiba miatt éreztem Végülis megoldódott és ha belegondolok, hogy ez Erdélyben történik az út mellett... szóval még mindig jobban jártam így!
A történetnek igazából nincs tanulsága, szerintem ez mást is megszivatott volna, vagy ki tudja... engem rendesen az biztos!
Jó éjt!
Jó estét!
Örültem, hogy találkoztunk és sajnálom azt a kis kellemetlenséget ami miatt várnod kellett rám.
Délután időben hazaérkeztem de már toporzékolt a család szerencsére nélkülem nem merték használatba venni a "lacikonyhát", merthogy az legalább akkora szentségtörés lett volna mintha elvinnék a Csühöst egy körre az engedélyem nélkül.
Így aztán sebtibe nekiálltunk grillezni ami nagyon jól sikerült, az Aszonyok előzőleg már készültek különböző bepácolt húsokkal, sőt a Hugomék királyrákot is hoztak ami borzalmas egy csúfság... kellett némi alkoholos befolyásoltság ahhoz, hogy egyáltalán megkóstoljam aztán a kóstoló után már nem is erőltettem a dolgot inkább visszatértem a sima falusi röffencshúshoz amit aztán vörösborral öntözgettem óvatosan. Amilyen szarul indult a nap olyan szépen kialakult, jó volt motorozni és ha előbb nem is de a Kék túrán remélem találkozunk!
Szépek a tükrök Laci. Erről jut eszembe, tegnap menet közben állítgattam (mert olyan szar, hogy nagy sebességnél a szél is elállítja ) és miközben forgatom, eltört. Pedig meg sem szorítottam. Így már a baloldali is törött egy picit. Nekem is hamarosan ideje lenne egy tükröt vennem :)
Nyereménye egy hideg üdítő és/vagy egy fagylalt a legközelebbi találkozáskor, mondjuk a Kék túrán
Soha nem tetszett a kerek tükör... már régóta ért bennem a gondolat aztán amikor a Pádison beletörölköztem a múrvába (és lett néhány karc a tükörházon) nem volt kétséges a csere,
Ma végre kaptam, pont olyat amilyenre vágytam
Remélem, ez a helyes megfejtés
Ja egyébként az új tükrök is faszák lettek, jól állnak a Csühösnek.
miben különbözik a két kép?
Előre utaltam a pénzt a megadott számlaszámra és szinte azonnal küldte is. Megbízható korrekt ember!
Azt írtad a videódban, hogy kicsit volt több, mint 30e postával. Abban benne van az első hátsó fogaskerék is? Mert az akkor elég baráti :)
egy kis esztétikai élmény:
Petit nem akartam mégjobban megváratni ezért a tegnapi szerelés csak ideiglenes volt, reggel nekiálltam a végleges javításnak, persze alig kezdtem el már szólított is az ügyelet "csoportos" hibához... amikor az kész lett akkor meg "ha már ott vagytok" ránk sóztak két közvill. szakaszhibát is... szerencsére csak a délelőttöm szaródott így el, délután rendbe tettem a Csühösön a tegnapi ideiglenes megoldásokat. Kapott (szilikon zsírzás helyett) nedvesség kiszorító spray-t, vezetékcserét és a lámpafej belső elrendezését is átvariáltam.
Nem tudom az olaszok hogyan dolgoznak, az is lehet ők sértették meg a vezetéket mert túlságosan szabalyosan tört szinte ketté. Testvezeték volt ez biztos, bár nem követtem teljesen végig hova megy a tank alatt de mérőműszerrel ellenőrztem, viszont olyan test ez ami nem állandó, ha nincs benne a gyújtás kulcs akkor nem sípol össze az akksi negatív pólusával így még tovább bonyolódott volna a helyzet ha adok neki egy állandó testet... most a gyári állapot lett helyreállítva ami sokkal megnyugtatóbb
Felkapcsoltam a világítást és hírtelen az összes index világítani kezdett viszont a lámpa nem, a műszeregységen kihunytak a fények és a fordulatszámmérő is lefeküdt nullára, a motor még járt ugyan de elég darabosan. Romániában semmi baja nem volt pedig rendesen kapott az esőből, most meg indulás előtt beszarik nekem... Hívtam volna Petit, hogy induljon el hozzánk és talán addigra megtalálom a hibát, nem vette fel mert úton volt de aztán visszahívott és elindult felénk, én meg nekifogtam keresni a hibát. Kibeleztem a lámpafejet, átfújtam az összes csatlakozót és megszüt a hiba! Hurrá, gondoltam összerakom és kész! Visszarendezgettem a vezetékeket majd újra próba és a hiba megint előjött! Szétbontottam az elakadásjelző relét ami belül párásnak tünt, hőlégfúvóval felszárítottam és megint hibamentes lett, visszaraktam a búrát indítom a motort és be sem indult! Akkor már szidtam azt az első ferdeszeműt amelyiknek eszébe jutott, hogy a szővőgépgyártásról áttérjenek motorkerékpárok gyáratására... Aztán lehúztam az első lámpa csatlakozóját és megszünt a hiba, na gondoltam itt lesz a baj mert zárlatos az égő (volt már olyan a világtörténelemben) sőt, úgy is látszott mintha a tompított wolframszálának tartója a meleg hatására hozzáért volna a fényterelő "tükörhöz" Izzócsere gyorsan és lám megszünt a hiba, öszerakok mindent és beindítom a motort, világítás fel és megint ugyanaz! Műszerfal elsötétül, indexek folyamatosan világítanak a lámpa csak éppen parázslik, a fordszámmérő meg ugrál össze vissza... infarktus közeli állapot... Erőt vettem magamon és szétbontottam a hátsóbúrát is, mert akkor már világossá vált, hogy a világítás felkapcsolásakor kezdődik a cirkusz...
Viszont ott a hátsó traktusban semmi abnormális dolog, minden a helyén, párának, korróziónak semmi nyoma, így aztán a hátulját összeraktam közben befutott Peti. Akkor utolsó reménysugárként megláttam egy laza "test" kábelt a lámpafejben amit gyorsan meghúztam, viszarendezgettem a vezetékeket, mégegyszer főpróba és minden rendben! Ennek örömére ittunk egy pohár málnaszörpöt, beöltöztünk, felpattantam a motorra, Peti kint az utcán már járatta a motorját és várt... indítózok és nem indul be! Agyvérzés, hátsófali infarktus, tüdőembólia és traumás sokk egyszerre!
Ilyen nincs! kisétáltam az utcára és közlöm a hírt Petivel megszégyenülve az ájulás határán... beszart a Csühös! Teljesen!
Aztán már nem is gondolkodtam azon mit csináljak hiszen már minden kézenfekvő lehetőséget átzongoráztam, maradtak még a kezelőszervek, világítás kapcsoló, esetleg index kapcsoló, talán a tank alatti leágazások is elázhattak az esőtől... vagy ki tudja mi lehet a hiba amit bizony akár órákig is kereshetek... a motorozásnak lőttek!
Szerencsére a gyújtás rajta maradt és a világítás is, ahogy kezdtem visszatolni a garázsba hírtelen felgyulladtak a jelzőfények a műszerfalon és a lámpa is! Ahogy mozdítottam a kormányt újra elaludtak... majd újra felgyultak! Indítóztam és beindult! A kormány mozgatásával jött elő a hiba, gondoltam vagy a lámpafejben van zárlat vagy szakadás (bár az kizárva mert többször is szétbontottam) vagy a tank alatt! A tankot mielőtt elkezdtem volna lebontani a kábelkorbácsot vettem szemügyre ami a tank alól fut a lámpafejbe és mozog a kormány fordításával az arra kialakított helyen. Egy 6-os csavar fogta a hatórolót ami a korbácsot a váznyak mellett tartotta, azt leszedtem és kibontottam a korbács külsejét. Az egyik vezeték eltört de olyan szabályosan mintha oldalvágóval csapták volna el, éppen egy kis szigetelésdarab tartotta. A riasztómat utólag szerelték be, még a forgalmazónál valószínüleg mert a papírján az olasz szervíz pecsétje van, ők utólagosan húzták a riasztó vezetékét a korbács mellé felvágva annak külső burkolatás amit viszabandázsoltak szigszalaggal! A szigszalag alatt volt a hiba, egy darab vezetékkel áthídaltam és tökéletesen működik minden. Igaz 9 óra helyett 10:30-kor indultunk el de lagalább elindultunk és motoroztunk egy jót! Hihetettlen mekkora szívás volt, ráadásul jól le is fárasztott a tehetetlenség amit az állandóan visszatérő hiba miatt éreztem Végülis megoldódott és ha belegondolok, hogy ez Erdélyben történik az út mellett... szóval még mindig jobban jártam így!
A történetnek igazából nincs tanulsága, szerintem ez mást is megszivatott volna, vagy ki tudja... engem rendesen az biztos!
Jó éjt!
Örültem, hogy találkoztunk és sajnálom azt a kis kellemetlenséget ami miatt várnod kellett rám.
Délután időben hazaérkeztem de már toporzékolt a család szerencsére nélkülem nem merték használatba venni a "lacikonyhát", merthogy az legalább akkora szentségtörés lett volna mintha elvinnék a Csühöst egy körre az engedélyem nélkül.
Így aztán sebtibe nekiálltunk grillezni ami nagyon jól sikerült, az Aszonyok előzőleg már készültek különböző bepácolt húsokkal, sőt a Hugomék királyrákot is hoztak ami borzalmas egy csúfság... kellett némi alkoholos befolyásoltság ahhoz, hogy egyáltalán megkóstoljam aztán a kóstoló után már nem is erőltettem a dolgot inkább visszatértem a sima falusi röffencshúshoz amit aztán vörösborral öntözgettem óvatosan. Amilyen szarul indult a nap olyan szépen kialakult, jó volt motorozni és ha előbb nem is de a Kék túrán remélem találkozunk!