Hello!
A leömlők leszedése nélkül is megy a dolog, csak egy jó olajszűrő leszedő a trükk. Van néhány fajta abból is (láncos, huzalos, karmos, fémszalagos) nekem fémszalagos van, azzal jól elférek a leömlők mellett és tudom használni az autóhoz is. Lazításkor 1-2cm es szakaszonként is újat kell fognom vele, nálam is szűkös a hely sajnos.
Mondd utánam gyermekem:
Bánom azon bűneimet amelyeket elkövettem, őszintén ígérem, hogy Isten segitségével a jóra törekszem és szilárdan megállok Jézus Krisztus kegyelmében!
Ezek után feloldozlak és arra kérem a mindenhatót segítse utadat!
Ámen
Úgy látom, hogy én most mindenféle névnapról lemaradtam! Mea culpa! Mea maxima culpa!
Hát Mindenkitől elnézést kérek, ez az én figyelmetlenségem, ráfogom a prágai útra........ ( elég gyenge kifogás)
De azt megígérem, hogy ezek után minden alkoholos italt - ami nem semmi mennyiség - a Ti egészségetekre fogom elfogyasztani! Pld ezt a sört is, amit most bontok ki!
Köszi Sajnos a névnapokkal én is bajban vagyok, mint a példa is illusztrálja... Nem mondom, hogy elfelejtettem, mert az igazság az, hogy nem is szoktam nézni a naptárt, csak ha valaki eszembe juttatja, mint pl most Te Tehát restellem, de utólag kívánok boldog névnapot, Isten éltessen
Amit Te keresel azt nem is fogod megtalálni mert ivó napot akkor tartok amikor akarok , pl. holnap is az lesz és az esti tábortűznél fog kiteljesedni...
Boldog névnapot a Pétereknek!
Sajnos a névnapokkal általában bajban vagyok most is csak azért jutott eszembe mert tavalyról emlékeztem, hogy az én névnapom után van 2nappal...
Nem tudom mennyire jött le az előző irományomból de én sem igazán hittem, hogy a légszűrő lenne a bajok eredője. Ahogy Józsi is említette sokféle hiba lehet, de általában vannak tünetek amikből lehet következtetni.
Az is lehet csak az egyik karbi vacakol és nincs is más baja mint egy egyszerű dugulás. Ezt csak abból gondolom, hogy folytva látszólag javult a motor állapota azaz as esetleges benzinellátási problémán időlegesen segített a kevesebb levegő... persze ez nem megoldás hiszen a karbiknak szinkronban kell lenniük és mindegyiknek azonos szívóértéken kell lenni. Tényleg felesleges találgatni, főleg ha már szakember is tornázik rajta, remélhetőleg ő hamarabb megtalálja a problémát mint mi így a billentyűk kopogtatásával. Azért ha van valami eredmény azt oszd meg velünk légyszives, mindenből lehet tanulni.
Még egyet nézz meg! rendesen folyik a benzin a tankból? Nincs közben valami "benzinszűrő"? A tank szellőzője nincs eldugulva!
Nem ismerem nagyon a gépedet, de sok baj lehet ami ezt produkálja, és néha pofon egyszerű a "megfejtés".
Minden vissza!
Nem javult sajnos a helyzet!
Szerelőnél volt már a moci és ő teljesen átnézte, nem talált semmit, aztán a gyökereknél újra kezdte és befújta a légszűrőt valamilyen olajjal, kipróbálta és javulást észlelt én meg fellelkesülve megosztottam ezt a hírt veletek, de sajnos ez nem lett megoldás!
Próbáltam folytani a szívó csonkot, amúgy házi barkács módjára hibakeresés céljából, egy szivacsot a szűrő és a torok közé szorítva, de ez meg nagyon sok volt!
Jelenleg félig takartam le és eljöttem vele melóba, de sajnos produkálja a 4000 utáni haldoklást!
Most jön majd a sötétkamrás teszted!
Ez érdekes, hogy jöttél rá? Visszatetted az előző légszűrőt és úgy jó lett? A sima szűrők tulajdonképpen mikron méretű papírsziták amelyeknek meg kell felelniük a gyári tűrésnek, utángyártottként is! Ha a szívó oldalon kisebb ellenállást képez a szűrő akkor az elvileg gyorsabb töltéscserét eredményez, ez a lényege a sportlégszűrőnek is amivel elvileg kapnánk néhány plussz "lovat". Persze igazi érezhető változáshoz hozzá kellene még nyúlni a kipufogórendszerhez a vezérlésről nem is beszélve... nem próbálkoztam én sem ilyen dolgokkal soha mert értelmetlennek tartom, úgy választottam mindig motort, hogy annak gyári paraméterei elegendőek legyenek. Azt írtad 5ezer fölé nem akart kipörögni... ennyire képes lenne beleszólni az új szűrő a motorműködésbe. Amúgy a gyári szűrőház és a szívócsonkok (keresztmetszetük miatt) adnak egy bizonyos áramlási ellenállást amit ha pl. direktszűrővel váltunk ki fel is borulhat a motor karburálása amit hozzá kellene állítani az új állapothoz. Nálad erről nincs szó hiszen gyárival megegyező szűrőt vettél ami ettől függetlenül mégis bekavart, ilyet még nem hallottam megmondom őszintén.
Az autóimban és motorjaimban én cseréltem eddig az összes szűrőt, sajnos vettem már silány kidolgozású légszűrőt amit elég volt normálisan a szűrőházba illeszteni, de olyannal ami hibás motorműködést okozott volna még nem találkoztam, talán szerencsém volt.
10.41 és nem dolgozol? Még jó dolgod van.