Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre egyáltalán nem vagyok "éhes".
Köszi, de ettől még nem valószínű, mivel ezek a felvételi pontok miatt kellettek Úgy is vehetem, hogy amit elsőre elblicceltem, azt most kellett bepótolni.
Azt, hogy " éhes sertés és a makk esete "
Mit szóltok az új triciklimhez?
Vigyázz magadra , mert mi van, ha nem megy vissza?!
Haza ne merj jönni, ha meghalsz, mert agyonütlek!
Régi jó történet a '70 es évekből: Mentek a gyerekek fürödni a Balatonba, és az anyjuk utánuk kiabált: Ha belefulladtok haza ne merjetek jönni mert agyon csaplak.
Teeee, suttyó!
Ma engem igazolt az élet, mint már említettem, odakint távolságival járok. Ma kifordultam a kanyarból, - százzal - és szembe odébb az autós dolgozó visszament a teherautó mögé, amit előzni akart.
Hát ez szép, ilyen vén fejjel!
Én is mostanában motorral járok be a dolgozóba, a múlt héten pld 2x mostam le a motort, ázás miatt.
Sajna benne van a pakliban.......
Én a sárba még akkor sem igen megyek, ha kénytelen vagyok! Kinőttem már abból a korból! Furcsa gusztusotok van , képesek vagytok ott kínlódni . Inkább biciklizzetek helyette, mert gyenge lábakon álltok! Estek-keltek 1-2 liter után?!
Én arra gondoltam, hogy azon a fordulaton valami csatlakozó berezeg, át kellene nézni , nincs-e lazulás valahol pl! Ugyanez érvényes a testelésekre is. Nehéz az ilyen hibát kideríteni.
Ebben nincsen a kipufogóban ilyen fojtószelep elektronikus vezérléssel?!
Gratulálok a vizsgához, remélem most már dől majd a pénz vastagon mint a ló dereka!
Üdv az uraknak! Sikeresen túllendültem szóbeli vizsgáimon is, így mostantól már csak dolgoznom kell, tanulni nem Tegnap ennek örömére (és annak is köszönhetően, hogy Lili lányomat már nem kell suliba vinnem) motorral jöttem, amit hazafelé egy esőfürdővel sikerült is megünnepelni. Remélem ma már jobb idő lesz, bár a reggeli 12 fokban nem nagyon izzadtam meg
vigyázok, mostantól :)
amúgy itt rengetegen járnak korsszmotorokkal erdőbe, meg quadokkal. És ez az ösvény tényleg egy kört tett, egysávos volt, direkt dombos, előtte az út nem volt ilyen. És a kanyarokon lehetett látni, hogy a nagy íven dőlt az út. Kicsi kis ösvény volt, de tuti hogy motorozásra, biciklizésre csinálták.
"találtam egy szerintem kifejezetten erre kialakított ösvényt az erdőben"
sőt, szerintem az erdőt is azért ültették, hogy majd Te jól összekaristold a szimóval és még bele is feküdj a dagonyába mint a mocsári malac...
Vigyázz magadra cimbora, kurva karcsú a táppénz
ma is voltam "endúrózni", gondoltam a sárban milyen jó lesz. Az is volt, találtam egy szerintem kifejezetten erre kialakított ösvényt az erdőben, sok nagykanyar volt benne, és hullámzott, mint a veszedelem. Egyik pocsolyánban eléggé kicsúszott a sámson, a másikba már ferdén mentem, imbolygott, a harmadikban pedig megállt, én meg röpültem, mint Gagarin. max 40nel mehettem, de szerintem lassabban, de azért lettek zúzódások és horzsolások rendesen. a sámson bírja, csak a bal tükör ment gajra, de hát ennyi belefér szerintem.
Hello!
Ha a karbi hibátlan akkor elvileg a membránok is épek... mert egyébként azok is képesek ilyet produkálni
Légszűrőnek durván koszosnak kellene lenni, hogy ilyet produkáljon, az kizárható
Az új gyertya is lehet rossz, de arra is kevés az esély...
Viszont a nagyfesz oldalon lehúzhat szigetelés romlás miatt mondjuk... akár a gyertyakábeleken vagy trafónál, bárhol...
Nevetségesnek hangzik de ilyenkor érdemes egy sötétkamrás tesztet csinálni, villany lekapcs, korom sötét, és ha van nem oda való ívfény akkor az látszik, nekem sikerült így kiszűrni egy trafó hibát régebben.
De lehet elektronika gebasz is, sajnos Hondánál előfordul. Még fesszab. hiba is lehet... a CB-1 nél is bekavart az egyik cimboránál hasonló hibát produkálva.
Persze ez csak olyan mint a TV-s sámánkodás, inkább érdemes szakembernek megmutatni
Sziasztok!

Segítség kellene, mert elakadtam egy problémával!
1992 japán belpiacos sevenfifty 5000 felé nem akar kipörögni!
Gyertya új, karburátor hibátlan, beállítva a gyári értékekre, benzincsap, vákuumrendszer működik, levegőszűrő viszonylag új!
5000-ig szépen forog egyenletesen megy, pöccre indúl!

Lehet e az a gond, hogy a kilóméteróra spirál nincs benne és valamiféle jelet adna ki, ami most hiányzik és letíl?

Ez hülyeség, egyéb ötlet, netalántán megoldás!

Előre is kösz!
Üdv
driz
Közben megtaláltam, hogy szabad véggel!
Te Laci, a lánc szabad végekkel érkezik, vagy összedolgozva?
Á nem, sima utca gumival ami van a kismotorokon. Már gondolkodtunk rajta, hogy veszünk egy Pitet és azt átalakítjuk szögesre... na de van már itt éppen elég motor, elég azokat is itatni.
szöges gumival? vagy csak a la natúr? :) Az azért necces. ott lehet esni bőven
Mi meg télen szoktunk a fiaimmal jégmotorozni szimóval meg az AF-el jó móka!
Láttam már néhány szerszámot de amire azt mondtam, hogy valószínű jó is az olyan 16-17ezer Ft (fél láncszett ára ) de az sem volt teljesen univerzális, pl. JT-hez vagy Reginához nem jó
Muszáj találékonynak lenni!
ma annyira unatkoztam hogy végre 4 év után eszembe jutott, hogy a simsont lehetne használni arra hogy itt a környéken úgymond "endúrózzak". Ha már amúgy is körbelovagoltam a földutakat, mezőket, most elmentem kb másfél órára a sámsonnal. Nagyon jó volt, és biza elég fárasztó is. Szerencsére nem estem el, volt egy kb 60 fokos emelkedő amit megpróbáltam (tényleg annyi volt), de nem volt nagy lendületem, igy kb a felénél megállt, és egyesbe sem vitte, mert egyből egy kerékre állt. Ha leültem hogy ne pörögjön ki a kerék akkor első kerék felelmelkedett, ha nem ültem le, akkor meg pörgött a kerék. Ráadásul mindig csúsztam vissza, a két fék egyszerre nem fogta meg a motort, ott majdnem elestem, de szerencsére könnyű ez a dög, így mindig meg tudtam fogni. Valahol 10 centi mély homok volt, amiben ment mindenfelé az elsőkerék, azt volt a legjobb megtartani, valahol meg olyan pocsolyák, hogy le kellett mennem az útról kikerülni, vagy a legkevésbé sáros részen átgázolni. Még egy gázlón is átmentem. Szóval rájöttem, hogy elég jó dolog ez ilyen könnyű motorral.
na erre voltam kíváncsi! Szóval ugyanaz az egy szerszám csinál mindent, csak lehet cserélgetni a bélyegeket rajta. Ez rohadtjó. Youtube-on minden lánccserés videónál külön szerszámot használnak erre.