Minden oszlop tetején két csinos szőke vár bennünket akik kényeztetnek, legyezővel hűtenek, napolajozzák a testünket, behűtött sörökkel itatnak... aztán nem is csoda ha néha elhúzódik a nap!
Ezért dolgoztam tegnap este is 11-ig... de az is lehet, hogy ez nem is így van csak napszúrást kaptam
Mindegy, a héten megjön a láncszettem úgyhogy hétvégén kimotorozom a hétköznapok minden búját baját
Remélem azóta már rendbe jöttek a dolgaid, és nem fázol az Oszlop tetején! Legalább ott mozog a levegő!
Mi van a fejeteken ilyenkor? Nap ellen adnak valamit?
Se sör, se pince, viszont meleg az volt, meg szép nagy búzaföld és hálózatszerelés, 0 azaz nulla árnyékban...
Aztán alig jöttem haza és befutott két hiba... merhogy ügyelet...
valahogy most nem tudok örülni semminek
Aztán a hétvégi motorozás is veszélyben, persze ha megjönne az új láncszett addig merhogy a régi már nem a régi... persze 41ezer kilóméter után nem csoda
Szóval elég a rébuszokból, kész vagyok mint a mateklecke...
Volt, sőt volt olyan is aki tavaly is eljött és most idén is... így van ez rendjén. Egyébként úgy volt hírdetve itt a SportMotoron, hogy akinek Inazumája van, volt, vagy lesz, esetleg szereti a klasszikus motorokat azaz midenkit szivesen látunk!
Inazumából kevés van az országban, itt az oldalon pl. fórum lehetőséget sem kaptunk mégsem nem adtuk fel.
Jó az ha tartozik valahova az ember! link
Sziasztok!
Remek idő volt az Inazuma találkozóhoz! A tavalyival ellentétben most egy éjszakát ott is aludtunk, mondjuk az aludtunk az nem mindenkire igaz, én talán 1,5órát összesen...
Józsi, fehér kesztyűt nem vittem, pedig jól jött volna mert a szúnyogok miatt igyekeztünk minél kevesebb fényforrást igénybe venni. Szerencsére nem lépett senki a kezemre és valószínüleg én sem a máséra, legalábbis a reggeli sorakozónál nem volt "kézfájós" motoros, viszont "fejfájós" annál inkább...
Zoli, a gyöngytyúknak azért van fehér "sisakja" és piros fejdísze, hogy az aszfalton is látható maradjon legközelebb jobban figyelj, ha meg mégis találkoztok akkor nehogy ott hagyd mert nagyon ízletes a húsa!
Visszatérve a talira, fűrdött a lelkem annyi szép motor között!
Üdvözlök Mindenkit. Igaz, nagyon ritkán írok, de mentségemre legyen mondva, elolvaslak Benneteket. Gondoltam megosztom kis "élményemet" Veletek. Csütörtökön mentem Veszprémbe és a 33-on Tiszafüredet elhagyva (valahol Dormánd magasságában) külterületen enyhe jobbos kanyar (nem belátható) két szélén fák, 110-el abszolváltam a kanyart, amely elbírt volna nagyobb sebességet is. Mikor kijöttem belőle, némi meglepetéssel konstatáltam, hogy a sávomban két megtermett (értsd, vágósúlyban lévő) gyöngytyúk "legel". Úgy érzem, mindenki meglepődött. Ráadásul ezek is szürkék voltak mint az aszfalt. Annyi időm volt , hogy gáz vissza és elegánsan elsiklottam közöttük (rendesek voltak ilyen távolságra álltak egymástól). Még jó, hogy nem is volt idejük menekülni se. Nekem sem lett volna. Olyan gyorsan zajlott a dolog, hogy még beszarni sem volt időm . Minden esetre megúsztam. Vigyázzatok Magatokra.
Jó estét kívánok motorosok! Van egy olyan érzésem, hogy valamit rettenetesen elfelejtettetek! Fehér kesztyűt vittetek-e, hogy ha rettenetesen berúgtok , nehogy a kezetekre lépjenek?!
itt ma sütött a Nap, volt motorozás meg minden!
Holnap a változatosság kedvéért , ugyanez lesz!
Allah növessze hosszúra igazhitűek!
Akkor viszont erre is kaptál választ a 9477-es hozzászólásban
A benzint én soha nem engedem le! Tél előtt egy kicsit bővebben teszek a benzinbe spurit ami meggátolja a sószerű kicsapódásokat a pangó benzinből a karbiba. A tankot teletöltöm és így elvileg annak belső felülete sem korrodál
Stand-by üzemállapot van télen
első kérdés: 51050-45536=5514 km. Tehát ennyi van az olajban eddig, nyilván 6e főlé fog menni. 8e biztos lesz benne még idén. Ezért kérdeztem hogy inkább várjak következő szezonig, vagy 6e-nél töltsem fel. mivel nem igazán húzatom a motort, amint mondtad, lehet elég lenne szezon elején. Kb 4500nél töltöttem rá fél litert, tehát kb 1 decit fogyaszt 1000km-enként. Lehet, hogy ez sok, nekem azért még belefér. 20 éves a motor, szerintem jó ez így. Azóta mondjuk kétszer volt vízszintes állapotban, ami sajnos nem a normális neki, ilyenkor biztos kifolyt valamennyi. Ezt még nem néztem meg. Benzin tuti jött ki belőle. Én sem fogom kibírni a telet, mint ahogy most sem bírtam, és nulla fokban is motoroztam :) Szóval akkor majd tavasz elején töltöm fel, egyelőre ez a terv. Én azt is hallottam szerelőtől, hogy ha elteszed akkor teljesen le kell ereszteni a benzint. Még messze van az eltevés, meg szerintem akkor sem fog 1 hónapnál többet állni, de ezeket mennyire tartsa be az ember? Ha mondjuk néhanéha elővenném télen is?
Az első beteg kérdés volt, mert mint ahogy írtam az a lényeg mennyi kilómétert mész. Vagy ha kevesebbet mint 6ezer akkor is legalább évente.
A második kérdés nagyon vitatott, van aki friss olajjal teszi el télire, elvileg ha nincs beindítva a motor akkor az talán jobb megoldás.
Nekem túl hosszú egy tél és ha tudom előveszem a motort akkor is, így én tavasszal kezdek friss olajjal.
Persze nálam nincs utána öntögetés és mivel nem eszi az olajat így kisebb a koromképződés is
Régebbi japán gépeknél a service manual 12ezres csereciklust határoz meg. Szerelők, szervizek szinte kivétel nélkül a 6ezres cserét javasolják. Kicsit ellentmondásos hiszen ahogy haladunk az idővel egyre fejlettebb a kenéstechnika és ha régen elég volt 12ezrenként cserélni akkor joggal mondhatnánk, hogy akkor most minek adjunk ki 10-15ezerFt-ot ilyan sűrűn a szupernél szuperebb olajokra...
Legutóbb még 6ezret sem futott az olaj amit lecseréltem, szinte sajnáltam olyan tiszta volt még, viszont jött a tavasz, új szezon és legyen az olaj is új.
Aki éves szinten pl. 8ezret fut annak kibírja bármelyik mai olaj úgy, hogy a motor nem látja kárát, viszont aki csak 3-4ezret motorozik az is cserélje le évente mert idővelo savasodik főleg a hidegindítások során.
Nem versenykörülmények között használjuk 10ezres fordulat felett... így az olaj sincs nagy kihívás elé állítva és mióta van olajhmérőm tudom azt is, hogy az üzemi hőfok sem olyan magas (normál körülmények között) mint ahogy azt gondoltam
Ezután is lecserélem 6ezrenként mert már azt szoktam meg, de valahol a szívem mélyén tudom azt is, hogy ez pazarlás egy kicsit...
ez gyönyörű. Az enyém órákon tartó fotosoppolás után sem nézni ki így :) Az a baj, hogy mikor letakarítom másnap gányos lesz. Mikor kicserélek valamit, nemsoká eldől a motor, és cserélhetek megint valamit. Meg nekem idomokat kéne javítani, meg tankot. Sose lesz ilyen
Ezért dolgoztam tegnap este is 11-ig... de az is lehet, hogy ez nem is így van csak napszúrást kaptam
Mindegy, a héten megjön a láncszettem úgyhogy hétvégén kimotorozom a hétköznapok minden búját baját