Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megint beigazolódott a mondás: A drágább olcsóbb!
Ja, nagy kő zuhant le
Miért tettem volna!
Doboza szerint normál szűrő, nem ugyan az a márka, de olyan mint ami benne volt!
most reggel láttam egy olyan motort mint az enyim!
biztos újabb volt, mert nem piros volt, hanem bordós, és azok csak később jelentek meg. De gyönyörű volt, még hátsó komplett konzolja is volt. Ez eddig a 3dik ilyen motor, amit forgalomban látok. Viszont a hangját egyiknek sem hallottam még. Ugye mikor rajta ülök nem tudom milyen a hangja kívülről. De most nagyon tetszett!
"Sport" légszűrőt tettél rá?!
gondolom örülsz neki, ez a legolcsóbb kb, ami történhetett Veled
Hát azt nem mondtam, hogy engedd el
Meglett a hiba oka!
Az új légszűrőm túl sok levegőt enged át.
Azért nem gyanakodtam erre a hibára mert sok minden történ a mocival a csere időszakában.
Lényeg, megoldódott úgy tűnik a problémám.


Ha már olyan a gond a mocin, amit nem tudok megoldani, akkor egy jó szerelőért bárhova elvinném a gépet(hál' istennek eddig nem volt olyan gond)!
Ezek után én bírságoltatnám azokat az autósokat akiknek valami csöpög az autójukból. Iszonyat veszélyes. Imádkozni sajna nem tudok, miközben két kézzel fogom a kormányt
igen, lecsúszott egykét ser tegnap, és ilyen kedvem lett Direkt volt az anti-alkoholista és motoros megcserélve, hogy mégse legyen ugyanaz, de az értelme fordított
Útburkolati jelek csak kicsit "táncoltatják" meg nekem a motort, de azért meg tudják. Ez olyan, hogy pl ha pirosnál direkt gyorsan akarok indulni, akkor ha tudom hogy csúszós az út, vagy nagyon meleg van és azért csúszhat, akkor szinte biztos vagyok abban hogy csúszkálni is fog, de az kontrollálható, legalábbis egyenlőre.
Hát igen, evvel a 6 hengeressel autók közt nem mész előre pirosnál
Az olajfolt sajnos fennálló veszély. Nekem a tavalyi elcsúszásomban is nagy szerepet játszhatott. Valószínűleg ha nem olajos az aszfalt, egyenes irányban mégha erőteljesebb is a fékezés nem vágódott volna ki alólam a motor. Most már figyelem az utakat mindíg, de ha olyan helyzet adódik, hogy máshol nem tudsz elkanyarodni, vagy fékezni, akkor már csak az ima marad
Először azt hittem álmos fejjel, hogy Józsi írogat álnéven, de ő anti-alkoholista motorosokat szokott emlegetni nem anti-motoros alkoholistákat
Az olajfolt megvicceli az embert, szerintem tavaly a CB 500 túrán is azon táncoltattam meg a motort... kérdezte is aki utánam jött, hogy mi volt az úton mert látta a produkciót.
A festett útburkolati jelek is izgalmasak tudnak lenni, főleg esőben, a villamos sineket meg már ismered egészen közelről is
Az elsőbbség megnemadása mindennapos dolog sajnos, valamiért nem látják a motorost... érdekes amikor a 20tonnás speciális kosaras autóval közlekedek kevésbé akarnak kifordulni elém
Szerintem ritka az a motoros akinek nem tetszik a "hathengeres CB" szeretnék én is birtokolni egyet, de azzal nem vállaltam volna be a Pádist úgyhogy kell mellé egy "rendes" motor is!
Meló van, a többit majd máskor!
jó estét anti-motoros alkoholisták!
Kinek milyen tapasztalata van olajfolttal kapcsolatban? Most nem a mosópor reklámokra gondolok, hogy a Kokó-línó nemcsak kiszedi a foltot, de még kókusz-maci illatú is lesz, hanem az aszfalton található, motorosokra IGEN veszélyes olajról. Eddig annyira nem vettem figyelembe, mert nagyobbra nem is mentem még, DE! Nem annyira régen Szerencs utcáról kanyarodok gyök kettővel az M3-ra kifele és nem is igazán folt volt, inkább olyan csíkféle, ami csöpörész az autókból kifele. A motor úgy megcsúszott rajta (90 fokos kanyarban, utassal, iszonyatosan lassan, picit bedőlve), hogy csodálatos reflexeimnek is ösztöneimnek (hogy hirtelen tudtam ellenkormányozni) köszönhetően nem dőltünk el az autópálya közepén. Ösztönből picit letettem a lábam, dobbantottam egyet az úton, amit lehet nem kellett volna, mert így talán veszélyesebb, ha esetleg eldőlünk, de valahogy nem tudtam visszafogni, annyira gyorsan történt. Azóta folyamatosan figyelem ezeket a foltokat, és meglepően sokkal találkozom. Körforgalomnál különösen veszélyes, mert eddig dőltem, mikor nem figyeltem még erre annyira, viszont ott szinte mindig van, és minnél jobban dőlök, annál valoszinűbb, hogy kicsúszik a segge a mocinak. Itt mennyire számítana, ha új gumik lennének a motoron? Mivel olaj, ezért gondolom annyira nem lényeges, ígyis úgyis csúszna.
Sokan mondják, hogy kocsinyomban kell menni. Viszont, itt a városban, ahol kocsinyom van, ott rendszeresen van vályu is, ami azért szarabb, mintha egyenes úton mennék :) Ha nem a nyomban megyek, akkor az olajcsíkon, a sáv közepén. De az olajcsík sem mindig ott van ám. Összevissza. És kanyarban támad leginkább, ott pedig valamennyire dőlni kell, ha a függőlegeshez képest csak 5 fokot is, akkor is veszélyes. Másik az, hogy nekem az a tapasztalatom, hogy ebben a dögmelegben az autók nyomában, ahol melegebb az aszfalt, ott jobban csúszik. Emiatt sem megyek mindig ott, nameg már még pluszban csak azért sem, mert közel vagyok a sáv széléhez, és vagy a szembe sávból átjönnek "kerülgetni", vagy a vak paraszt dugja ki keresztutcából a bömös orrát, mert olyan hosszú a kocsi, hogy "nem belátható" a kereszteződés. Ilyenekre persze fel vagyok készülve, de meglepő, hogy néha mennyire nem figyelnek a motorra. Gondolom azt gondolják, hogy nekik annyira úgyse fáj, ők az erősebbek. Máskor meg pont ellenkezőleg.
Más: csak nekem, vagy másnak is tetszik a honda cbx 1000-es?
Szivesen, de csak tapogatózás volt részemről hiszen az se biztos, hogy elektromos zűr van.
Néztem az adatlapodat de nem látható melyik részén élsz az országnak. Sok motoros cimborám van és tudok informálódni ha megbízható szerelőt szeretnél.
Jobb úgy odamenni valahova ha van tapasztalat a munka minőségét illetően.
A burkolat repedése nem, de egy rossz kontakt az igen!
De érdekes dolgok fordulhatnak elő áramkörökben. Minden amit el tudsz képzelni, és olyan is amit nem.
A fő biztosítékom műanyag burkolata repedt!
Ez okozhat ilyet?
A bizti vagy jó vagy rossz, nem?
Szia CBLaci!
Köszönöm a választ! Kipróbálom majd a "sötétkamrás" tesztet, ha ez sem jön be akkor mehet a szakihoz, csak az a bajom hogy ilyen területen nem ismerek egyet sem!
Tudsz valakit aki villamos oldalon megbízható?
Üdv
driz
Értem én...
A felvételire gondoltam.......
Még szerencse... Gondold el, mi lenne, ha tartani kellene Tőled a közös motorozásokon
Nahát! mekkora létszám, mint régen... jó benneteket látni ahogy beszélgettek
most én olvasok
Hiába invitálsz, ezen a szeren már nem méretem meg magam.
Már csak a nők érdekelnek!
Hol wifizel?
Csak egy fotó...Sirok alatt
Na igen, de az egyetemi felkészítőn voltak ám nálam idősebbek is
Munkába járásra én is Morzsit rendszeresítettem a héttől.