Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miki! Galéria?
Ja... mondjuk én alapból motorban gondolkodom
na pl ezért sem megyek egyenlőre motorral :) Fel kell még készítenem. Egy 6 éves kombi opel meg csak kibirja.
Nem az emberekkel van a baj vagy a szervekkel, mint itthon ott is vannak jók és rosszak. Velünk esett meg műszaki hiba is amit közösen hamarabb elhárítottunk... a közlekedés is rejt veszélyeket.
Persze ha magabiztos vagy, mint ahogy írtad is: "a veszély vagy akármi probléma nem érdekel minket" akkor kalandra fel!
mi adódhatna? A román szervektől és emberektől kéne tartani?
Mindenképp Erdélybe szeretnénk menni, felfedezni helyeket, amikről olvastunk. A szállás nemigazán érdekel, a legjobb lenne ha útközbe találnánk, nem terveznénk annyira szállodát egyáltalán, csak legyen fedél a fejünk felett, ahogy mondod. Nem feltétlen a romantika az első most, persze olyan lánnyal lennék, akihez eléggé kötődöm :) Amikor voltam rég, akkor Székelyföldön rengeteg magyar volt még, nagyon szerettek minket, és sokkal barátságosabbak voltak mint az itteni városiak. Vidéken itt is barátságosak, de ott szerintem jobban örülnek azért :) Most tényleg a veszély vagy akármi probléma nem érdekel minket, csak szeretnénk utánanézegetni hogy merre menjünk!
azt is meg szeretném nézni, egyszer láttam már messziről. úgy emlékszem elég messze van
Jó nehéz kérdés!
Kb.olyan mintha egy nagy gyümölcsöskert kapujában azt kérdeznéd melyik soron indulj el és miből érdemes szakítani... aztán hiába ajánlanám én az almát mikor Te inkább a mézédes őszibarackot szeretnéd
Szállást könnyű találni szinte bármelyik útvonalon akár a helyszinen is, a kérdés az, hogy milyen igényeid vannak én pl. ugyanúgy jól éreztem magam egy parókia dohos vendégházában is, mint a klimatizált Mária panzióban, vagy XY házinéninél... a lényeg az, hogy volt fedél a fejem felett
Az autó valamennyire korlátozza az embert, de azért óvatosan azzal is sok szép helyre el lehet jutni. A medvetámadás nem olyan elterjedt dolog, de persze előfordulhat mint ahogy egy vadliba is térdencsíphet bármikor
Azt javaslom szánd rá az időt, olvass sok túraleírást és válaszd ki a számodra megfelelőt, töltsd le a Google Eart5-öt ha nincs meg, ott képeket is nézegethetsz ami segít a döntésben és tervezhetsz kedvedre. 200ezerből olyan egyhetes túrát lehet alkotni Romániában hogy ihaj! Annyit azért megjegyeznék, hogy baráti társasággal érdemesebb elindulni, bármi adódhat és akkor van segítség én legkevésbé tartanék az állatoktól, kettesben romantikázzatok inkább itthon, Magyarországon is vannak erre való csodás helyek.
Ha szép a hölgy, akkor javaslom a tordai hasadékot megnézni. Úgyis a hasadékokkal leszel elfoglalva!
Kedves emberek!
Segítségeteket szeretném kérni. Mivel itt sokan túráztok,Erdélyben is, ezért fordulok hozzátok. Július közepe körül egy gyönyörű hölgy társaságában kb egyhetes nyaralást terveznénk Erdélybe, egyenlőre kocsival (motor max jövőre). Mit lenne érdemes megnézni? Én voltam kétszer is, de utoljára is 15 éve kb. Vannak fix pontok amiket szeretnénk, pl a szovátai Medve-tónál két napot is szeretnénk lenni (1 éjszaka), van több is, majd ha megtudom, értesítelek titektek. Én szeretnék elmenni a Békás szorosig, azután egész Brassóig, majd visszafelé Erdély déli részén. Tudnátok-e ajánlani helyeket, gyönyörű tájakat, azért autóval utazható utakon. Esetleg ha van szállásismeretetek valahol, netán ismerős, akkor bökjétek ki! :)
Kb egy hétig tartana, és első tippre két főre max 200e (de inkább kevesebb, ha lehet :) ) pénzbe kerülne, mindennel együtt (ajándékok is, stb).
Szeretnénk kirándulni is az erdőkbe. Pl van-e kifejezetten veszélyes hely, ahol medvék vannak, vagy erről hol lehet tájékozódni? Nem szívesen keresnénk idegenvezetőt, vagy túravezetőt, vagy akármit. Csak ketten.
Akármilyen infót szívesen fogadok.
A motor karakterisztikán semmi nem vehető észre. Úgy mondhatnám, hogy a kipucolt karbikkal ragyogóan megy. Csak a műszer jelez állandóan. A tegnapi út egyébként a szerelőhöz vezetett vissza. Mikor odavittem nem volt hibakód, mikor elhoztam volt. Egyértelműen a szerelés kapcsán jött elő a hiba, neki illik rendbe hoznia úgy gondolom. Probléma inkább ott kezdődik, hogy bár a Suzuki kereskedés márkaszervízében volt szerelő, a Yamaháról nem feltétlenül tud mindent. A Yamahánál pedig elektronika cseréket emlegettek mikor felhívta őket, holott valószínűleg egyszerű kontakt hiba. Hacsak a forrasztással járó hő nem csinált nagyobb bajt mint ami előtte volt.
Köszi, hogy utánnanéztél, akkor kicsit alaposabban is leírom, hogy mit tapasztalok
Szóval van a teszt fordulat, ami után visszaáll 0-ra. Ez itt látsziik, habár ez még a régebbi órás, de a tematika ugyanez: link
Eltelik egy kis idő, felugrik 2000-re, majd megint kis idő elteltével háromezerre, aztán megint kis idő és vissza 0-ra. Tegnap menet közben észrevettem, hogy nagy ritkán mutatja a rendes fordulatot, ez lehet amit te is írtál, de a szisztémáját nem figyelgettem nagyon vezetés közben
Köszönöm, de ez még sajna korai. tart még az iskolaidőszak is, hordani kell a lányom suliba, a vizsgáimnak sincs még vége, meg ugye hétköznap dolgozni is kell Viszont a nyár hátralévő részében szeretnék azért az eddigieknél többet motorozni (nem lesz nehéz), amiben a Veletek való túra is tervbe van véve
*lambdaszonda
Bár ilyen egyszerű lenne Előző autóm is hozott valami hibakódot, CO jó volt de gyorsításkor torpant. A motordiagnosztikai műszer (Bosch) kinyomott egy listát amin szerepeltek a lehetséges alkatrészproblémák... a mester pedig sorolta: a hogyhíjják miatt is lehet... amire hatással van az izé, ami a valamitől függ
Végül vetetett egy potmétert ami az injektorszelep tengelyére van szerelve, magnetti marelli, nincs utángyártott 27ezer Ft!
Kicserélte ugyanúgy szar volt a kocsi! de mondta azt ki kellett cserélni mert szar volt... aztán arra fogta, hogy az injektor pill.szelep tengelye van kikopva és fals levegőt szív, az kavarja meg a rendszert... azt is megcsináltattam! Végül a lambda szonta csatiját széthúztam egy ismerősöm javaslatára, ezután nem rángatott az autó így még vettem egy huszasért egy lambda szondát is... megjavult! Mondtam a mesternek aki azt mondta örüljek, hogy megvan a hiba mert van, hogy nem is találják meg!
Ha meg elforrasztott valamit, akkor inkább egy rajzra lenne szükség...
Vissza kell vinni és kijavíttatni, ha más nem márkaszervízbe... bár ott sem minden garantált
Szia Peti!

Ez a hibakód a szervizkönyv szerint gázpozíció- szenzor hibát jelez, az meg hatással van a motor működésére. Egyébként egy kissé zavaros, mert azt írja, hogy 3 mp-ig 0-t mutat, aztán a hibakódot2,5 mp-ig, (ami vagy 3000, vagy 4000, a 3000 a gázpozíció szenzor hiba, a 4000 a sebességmérő szenzoré) utána megint 3 mp 0, és 3 mp-ig az aktuális motorfordulatot mutatja, majd ezt ismételgeti.
http://www.bt1100.se/files/bt1...
itt le van írva, hogy hogyan lehet kimérni, meg beállítani a szenzort, mondjuk annyi a baj vele, hogy angol.
Az ilyen hozzászólásokat nevezem én "relé díjas"-nak!
Hétfőn megyünk Romániába meghódítani a Jád-völgyét, gyere Te is, ott aztán helyrerázódik Morzsi!
Nyugodtan hívhattál volna Peti napközben, este kikapcsoltam a mobilt... akkor kezdődött a kétszemélyes "zártkörű rendezvény"
Igen, erre én is emlékszem, szoktak jönni utánam autóval!
Örülök, hogy lassan összeáll a technika, csak sikerül már egyszer összebandázni.
Ja, ez az, emeltek 200 Ft-ot, de ezt még ki lehet bírni
köszi a tippet! nagyon jókor jött, holnap szerintem el is megyek.
http://shox.hu/term%C3%A9kkata...

Ez lesz az azthiszem :)

Tükörből sajnos olyat nem találtam ami hasonlítana az eredetihez. Mindeképp króm kéne, és nem csavaros, hanem gömbcsuklós. Ha 10ből kijön egy pár, akkor örülni fogok :)
Na mégis alakult egy kis idő, leírom, mi az aktuális a motorral:
Elhoztam a szervízből, szépen jár nem durrog, az önindító problémát előtte sem vettem észre, úgyhogy az látványosan nem változott, teszi a dolgát. Viszont a szerelő elmondása szerint a kontaktokat is javította, valahol pedig a kezében maradt egy vezeték amit visszaforrasztott. Hogy ennek-e az eredménye, vagy másnak, de a motor hibakódokat jelez, amit szervíz előtt nem jelzett. Gyújtás ráadásnál a km óra és a fordulatszámmérő tesz egy fordulatot és visszaáll. Ha nincs hiba így marad, ha van a fordulatszámmérő a hibakódra ugrik. Nálam ez most úgy néz ki, hogy 0-2-0-3 számok közt ugrál. Sajnos menet közben is. Ez pedig nagyon zavaró. A szerelő szerint ez nem befolyásolja a motor működését, de szerintem valami jelentősége biztos van.
A másik dolog, hogy olajfoltot láttam a motor alatt másnapra mikor elhoztam. Kiderült, hogy a fékolaj folyt a kormányon lévő tartályból, ahogy le volt támasztva a motor és megdőlt a tartály.
Szétszedtem, megigazítottam a tömítést, összecsavaroztam, elvileg most jó, de nem igazán vagyok nyugodt, hogy ilyen előfordulhat...
A héten viszem vissza, mert ez nem a kapugarancia hatálya.
Tavaly nekem is eldőlt a motor pont egy közös túrán. Kuplungkart a shoxban vegyél, 1300 ft volt tavaly. Igaz nekem a fék kellett, de asszem egy árban vannak. Tükröt is ott érdemes, elég olcsó univerzálisok vannak. A gyári valószínűleg horror...
Szia Peti!

Szép az a szín, nekem kifejezetten tetszik Szerintem én már mentem utánnad, igaz autóval, de remélem egyszer egyben lesz a motorom is, aztán azzal is lesz alkalmam.
Nektek is gratula! Komoly hátrányban vagyok mindenkihez képest úgy látom... Na majd nyáron igyekszem pótolni, behozni már úgysem nagyon fogom.