Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugy látom, hogy ez a ¨gumipókos betyárbutor˝ bántja a szemed. Most ennyire tellett.
A defektjavitóban igazad van, vehettünk volna, de itt nem segitett volna, mert olyan volt a sėrülés.
Ugy látom, hogy ez a ¨gumipókos betyárbutor˝ bántja a szemed. Most ennyire tellett.
A defektjavitóban igazad van, vehettünk volna, de itt nem segitett volna, mert olyan volt a sėrülés.
Hát ez az. Defekt volt. Átjöttünk egy vasuti átjárón, ės ott már vėge is volt a kerėknek. Intenziv telefonálások kezdõdtek, sikerült is gumist találni, aki segitett. Ės árban is korrekt volt.
Józsi ne panaszkodj! Ide is jutott egy kis vihar és vele együtt kézenfogva a vezetékszakadás... aztán, hogy még kerekebb legyen az este, egy zetor kettétört egy betonoszlopot... most jöttem haza ázva fázva
Ráadásul én még egy sört sem ihatok!
Na akkor gondolkozzunk! Kevés az infó de vélhetően defekt történt hiszen a lánc folytonosnak tünik! Namármost Balassagyarmat még barátok közt is több mint 200km. Feltételezem, hogy a gumipókos betyárbútor nem tartalmazott keresztkulcsot és motoremelőt... tehát vagy kértek valahonnan, vagy van arra rokonság aki a segítségükre sietett. Akárhogy is van egy ilyen dolog útközben cumi, nem kicsi, nagy! Viszont úgy elindulni egy ilyen útra, hogy nincs defektjavító elég könnyelmű cselekedet. Egy spray 1200 Ft, ismeri is a kolléga mert az első kerekét már javítottuk meg azzal a módszerrel, de azt is leírtam ide 2011 július 3.-án az 5503-as hozzászólásban, hogy én mivel biztosítottam be magam az efféle kalandoktól. Tessék legközelebb szót fogadni és akkor nem történik ilyen, ha viszont más miatt volt a malőr akkor én kérek elnézést!
Ez szívás... Hogy oldottátok meg?
Jól rémlik, valóban nincs rajta Tisztán léghűtéses.
namost a sört mi is eröltettük. Jègerrel. Föleg, hogy balassagyarmat után igy jártunk.
Én ezért mosom mindig az eső után! Amíg elindultam, addig nem esett Meg amikor hazaértem, akkor pár perc és elállt!
én befele, meg kifelé is megvártam míg nem esik. Habár hazafele szitált, meg az utakon nagyon nagy tócsák voltak, így a motor is saras lett. Tudtam hogy nem most kellett volna lemosni vasárnap. Kb rondább most, mint mosás előtt
hátha valaki értékeli
Szép estét Neked! Egy kicsit! Hát így még nem jártam mostanában. Elindultam semmi. Alig mentem a biciklivel vagy 300 métert, mikor leszakadt az ég! De mintha öntenék! Most már megszáradtam. Azért sört ittam!
Csak kissé somolyogtam a bajuszom alatt! Azt szabad?
Ja, ma reggel vidáman, napsütésben indulás. Folyt. Köv.
Ma többször eláztam! Nem röhög, esőben történt! Mikor elindultam, még nem esett,csakis addig amíg mozogtam! És megvan a piros póló!
Szia Miklós!
Nagyon! Hihetetlenül jól!
És a fogyasztása töredék! 3-4-9W !
Ott van mellette az áramstabilizátor!
Normális esetben nem fog túlmelegedni egyik motor sem viszont adódhat olyan szituáció amikor nem a szokványos aszfalt úton poroszkál az ember és bizony jó tudni meddig "spanolható" a rendszer büntetlenül
A legutóbbi hegyvidéki túrát tudom csak megint példának felhozni, azokon a poros emelkedőkön ha nem ésszel hajtja az ember a motort abban a dögmelegben, akkor bármelyiket szét lehetett volna fosatni, még az olyan alacsonyfordulatú chopper "szívű" motort is mint a Bulldog, ha jól rémlik azon még olajhűtő sincs...
Nekem kell ez a plussz információ amit a hőfokmérő mutat, mert ha úgy alakul lemegyek az aszfaltról is a táj szépségéért... az pedig gépet és embert is egyaránt próbára tesz.
Sokkal jobban, bár engem inkább épületvillamosság szempontjából érdekel. A hagyományos (Edison) izzók hatásfoka elég rossz, ugyanis az energia nagy részét hővé alakítja, ha jól emlékszem Wattonként átlagosan 6-7 lument tud, míg a led ami amúgy egy fénykibocsájtó dióda akár 100 lument is tud, ráadásul többszörösen túléli élettartamilag, arról nem is beszélve, hogy még a kompakt fénycsöveknél is feleannyit fogyaszt A hagyományos izzók szórt fényűek, mivel a led irányított így kevesebb lumen is jobb fényérzetet biztosít. Vannak már power ledek is ahol jó nagy áramok folynak, ezeknek hűtőbordákra is szükségük van, de ez már professzionális világítás nagyon nagy élettartammal. Olvass utána, érdekes.
Ez is igaz......
Levonva a tanulságokat megállapítom, hogy zsír új motort kell venni, az 1 darabig jó....... Elméletileg.......
Ez még nem garancia semmire. A szabadonfutót is ők tervezték, hogy a görcs állt volna a kezükbe...
Ki fog derülni, amint el kezded hajtani. De szerintem ezt is gondos kis ferdeszemű mérnökök tervezték, így túlmelegedni nem fog....... Elméletileg.....
Mennyire virít ez a led a valóságban?
Köszi ismerem, már nem új dolog, viszont lesz ez még olcsóbb is
Motorral dugóban araszolni, micsoda képtelenség ez Pont ezt szeretem a motorban, nincs dugó, csak haladás Egyébként én is ebből a megfontolásból, (nomeg plusz kiadás sem kellett) nem vettem a Sevenfiftyre , gondolva, hogy gondos mérnökök tervezték a nálunk délibb országokba is exportálva, tehát bírnia kell a meleget A Bulldog hogy lesz a léghűtéssel azt még nem tudom, de szerintem annak is bírnia kell
Én viszont ezt ajánlom a figyelmedbe mint elektromos szakembernek:
http://orfeusz.unas.hu/spd/una...
Folyamatosan változtatták az előrejelzést végülis a három dobozba csak marad hely esőruhának is, ezen nem fog múlni!
Képek lesznek!