Ez eddig rendeben van, de én a cementes gyárlátogatást minden hátvégére kicsit túlzásnak tartanám.
Amúgy meg, gumi ide, gumi oda, szerintem ott is van egy kis "cement"por.
A tank éle alá van befordítva egy szegély teljesen körbe, ebben végig gumi fut ami összehúzza. A tank nyílásánál a bőr alatt gumírozott az anyag ami rátapad a tanra, így nem kellene alámennie semminek... majd meglátom ha leveszem.
Végülis jól karbantartott motor bírnia kell, nem is sajnálom ezért van, bárcsak minden hétvégén így össze kenném
Mindent mosni kell Miki!
Még a sisak béléseket is! Mint a cementgyári munkások úgy néztünk ki a motorról nem is beszélve... a lánc olyan volt mintha beleforgattam volna az út porába!
Hát igen nem éppen könnyű terep és még azután jött a java! Ahol a havas részek jöttek egész fent 1200-1300 méteren Kriszti türelme is elfogyott... folyamatosan beszéltem hozzá nyitott plexin keresztül, hogy valamelyest lenyugodjon, szemem szám tele lett porral Az volt a szerencsénk, hogy nem esett már régóta eső, de számoltunk azzal is ha vissza kell fordulni, így utólag nagy kár lett volna mert amit ott láttunk azt a videó és a képek sem adják vissza
Hát, Laci, fogalmam sincs. Nem én szerveztem, annyira nem is figyeltem, meg még tovább is mentünk, és ott az egyik meredeken sikerült megfektetnem a gépet. Az ideg ölt meg. Azt már nem is szabadott volna erőltetni......
Magyarra fordítva: otthon lidikézel!
Ha kész a video, értesíts, mert nem mindig nézem a videókat, de azért most figyelek. Hogy lássam.
Közben azon gondolkodtunk itt Zolival, vagyis úgy terveztük meg - én - a mi kis kiruccanásunkat, hogy odafele elmegyünk északnak. Salgótarján, Balassagyarmat, és fentről ereszkedünk lefele, Vácba bele.
Állítólag arra szép helyek vannak, és így nem szokványos az odaút.
Hello Miki!
Nekem jól telik, mert sajna a kollégám lebetegedett és készenlétes pár csere lett, úgyhogy majd holnaptól kezdek
Ezen a túraendúrós dolgon már én is elgondolkodtam de mivel betegesen szerelmes vagyok a klasszikus formákba inkább kompromisszumokat vállalok, mondjuk olyan utakra nem hajtok fel amik patakokat kereszteznek és tele vannak zetornyomokkal
Egyébként nagyon jól állták az Inazumák a sarat sőt én utassal is viszonylag könnyen boldogultam, persze reggel olyan izomlázzal ébredtem mint a fene...
Most faragom a videót és majd azon meglátod milyenek voltak a körülmények
A fékbetéteid hamar bekopnak a barázdákba aztán egy darabig ezzel nem lesz gondod
Szia Laci!
Ebben a szeles időben hogy telik a készenlét?
Igen szép helyeken jártatok! Bár ami az útviszonyokat (iszonyokat ) illeti, túraendúróra kellene váltanom.
Tegnap reggel lecserélték a fékbetétjeimet, - AP - 15 és félből megúsztam a mutatványt. Bár még kicsit surmákol az egyik tárcsán, - amelyik kicsit vállas - de gondolom, hogy idővel ez elmúlik.
Jó estét kívánok!
Jelentem szerencsésen hazaértünk a mai elég komoly kihívásokkal tarkított túráról!
Fekete-Körös, Borzi szoros, Belényes, majd Vasaskőfalva után a magas hegyi szakaszon egy 55km-es eddig ismeretlen makadám út leküzdése után értük el Havasrekettyét ahol megnéztük a vízesést, azt követően a Sebesvárat majd a Királyhágón keresztül jöttünk haza. Az útvonalterv Péter cimbora érdeme akinek nagyon jó helyismerete van arrafelé, viszont a magas hegyi szakaszon még ő sem járt így bizonytalan volt a túra kimenetele, de szerencsére nem volt szükség "B" tervre
Már reggel 7-kor indultunk és este fél tíz körül értünk haza, többször is volt pihenő de szerintem 10-11 órát simán eltöltöttünk a motorjaink nyergében. A legnagyobb kihívást az ominózus 55km-es magas hegyi szakasz jelentette, a Pádis, Ponor Ék, Doda Pilii, Havasrekettye útvonalat több mint 4óra alatt tettük meg, nyilván többször is megálltunk hiszen nem akartuk felforralni a motorokat miután kilómétereken keresztül 1-es és 2-es fokozatban tudtunk csak haladni köszönhetően az ökölnyi murváknak, vízátfolyásoknak, vagy a poros aprókavicsos útnak ami 1300m-ig vitt fel minket ahol még hógolyót is tudtam gyúrni.
Szép idő volt egész nap, sőt még meleg is, bár a havas részeken elbírtuk a kabátot. Hazafelé jövet végig előttünk ment le a nap szép tiszta volt az udvara, aztán mire Ártándon átléptük a határt ránk is sötétedett és a sötéttel jött a viharos szél is, ami szerencsére esőt nem hozott. Persze a motorom anélkül is olyan poros sáros lett, hogy az valami eszméletlen, viszont megérte ott fent összekoszolni hiszen a látvány sem volt mindennapi Van egy csomó anyagom, a sisakkamera is dolgozott és a fényképező is, ráadásul Laci cimborám is videózott... idő kéne csak és szépen össze lehetne rakni a mai összesen 450km legszebb pillanatait.
Mutatok néhány fotót aztán megyek aludni, azt hiszem menni fog altatódal nélkül is
Most értem haza , most lóg. Kezd a szél feltámadni, meg hüvösebb is lett egy kicsit, de " Jocó fasza gyerek bírja a hideget" ha van forralt borom kellő mennyiségben.
fele olyan zord sincs mint amit a meteurológus mondott.
De az eső nagyon kellene.
Amúgy meg, gumi ide, gumi oda, szerintem ott is van egy kis "cement"por.