10kor rákezdte az eső, de mi nyomtuk fél háromig... akkor feladtuk, de nem azért mert bőrig áztunk hanem mert amit addig felépítettünk az oszlopra azt feszültség alá kellett volna helyezni kikapcsolás nélkül, de az már életveszélyes lett volna esőben.
Itthon forró fürdővel kezdtem mert a hideg is rázott... holnap ott folytatjuk ahol abbahagytuk
Inkább vezettem volna...
Sziasztok Gyerekik!
Ma vezettem 400 km-et, - egyre jobban nem szeretem - és még dolgoztam is! Odafele félig, visszafele szinte végig esőben, de autóban azért nem olyan vizes érzés. No meg mások után dolgozni - helyre hozni - sem egy felemelő érzés.
Ez van, ezt kell szeretni!
a legszebb az egészben, hogy mentem vele egy 500 méteres kört kb, és hazafele kiesett a telefonom a zsebemből , bele a kutyaszaros bokor felé. Meglett a hátoldala és az akksija, de a telefon nem. Majd reggel megpróbálok még keresgélni. A házunktól 50 méterre kb. De most csak emiatt nem vagyok boldog, motorozni jó volt vele :D (de rohadt kényelmetlen )
Egyszerűen nem értem miért féltek az utólagos festéstől
A mai autófényező anyagok simán verik a 15éves technológiát, még akkor is ha azt anno Hondáék fújták rá. Amit a bontóban kaptok az tutira nem lesz karcmentes de még az is lehet, hogy egy-két hupli is került rá hiszen nem új az sem! A felborult motor tankja elég dúrván sérült, de szerintem az is javítható és egy jó lakatos és egy fényező megoldaná ami fényezés+keménylakkal együtt annyiba kerülne mint egy kopott tank a bontóból... az meg lehet csak a képen mutat jól Ti tudjátok de én az eredetihez ragaszkodnék.
Megkezdtem a hétvégi (tor)túra nyomait eltüntetni, kezdtem a láncal ami talán még soha nem volt ilyen állapotban mint most a múrvás hegyi út után... ráment egy jó óra mire ecsetes lemosással szemenként végigértem rajta Holnap ha időben végzek komplett viaszos samponos nagymosás lesz és leápolom bőrápolóval a tankbőrt is, még nem következne de veszek bele egy új légszűrőt is! Szerencsére nem akadtam fel vele sehol így csak egy vékony krómtisztítózást kapnak a leömlők. Gondolom a rázkódás miatt a parkir lámpa és a km óra izzó is feladta a harcot, azokat még tegnap kicseréltem. A kétéves telóolaj-csere ciklus evidens lesz ha még egy két ilyen túra összejön, most biztosan megdolgozott az új telóolaj az áráért... viszont ezt se bánom mert végigcsináltuk! Egyik túraendúrós topikba belinkelték a videómat, bár én nem szóltam bele de jól volt tőlük ezt olvasni: "Inazumának esélyes egy törésteszt. Gratula nekik, bevállalós csapat!"
A fene egye meg! egy kicsit lenne több pénzem... vennék a Csühös mellé egy Transalpot, pont elég lenne és akkor megmásznék minden kib.szott hegyet mert ott kezdődnek igazán a természet szépségei ahol az utak véget érnek...
Viszont lecserélni a Csühöst? A szívem szakadna meg az tuti!
az a bordó, milyen bordó? megnéznéd a képeimnél, hogy klappol-e? enyém mondjuk inkább piros, de enyém is húzott, és nem ártana egy tank. Meg az is kérdés, hogy mennyire van összekarcolva. Ebayen egyszer láttam kicsit karcos pirosat, ami jó lett volna nekem, 14ért....Nem volt pénzem.
Itthon forró fürdővel kezdtem mert a hideg is rázott... holnap ott folytatjuk ahol abbahagytuk
Inkább vezettem volna...
Ma vezettem 400 km-et, - egyre jobban nem szeretem - és még dolgoztam is! Odafele félig, visszafele szinte végig esőben, de autóban azért nem olyan vizes érzés. No meg mások után dolgozni - helyre hozni - sem egy felemelő érzés.
Ez van, ezt kell szeretni!
(havernak fogom lefesteni...majd. Addig így mászkálok a faluban :) )
http://www.ledcenter.hu/283-au...
A mai autófényező anyagok simán verik a 15éves technológiát, még akkor is ha azt anno Hondáék fújták rá. Amit a bontóban kaptok az tutira nem lesz karcmentes de még az is lehet, hogy egy-két hupli is került rá hiszen nem új az sem! A felborult motor tankja elég dúrván sérült, de szerintem az is javítható és egy jó lakatos és egy fényező megoldaná ami fényezés+keménylakkal együtt annyiba kerülne mint egy kopott tank a bontóból... az meg lehet csak a képen mutat jól Ti tudjátok de én az eredetihez ragaszkodnék.
Megkezdtem a hétvégi (tor)túra nyomait eltüntetni, kezdtem a láncal ami talán még soha nem volt ilyen állapotban mint most a múrvás hegyi út után... ráment egy jó óra mire ecsetes lemosással szemenként végigértem rajta Holnap ha időben végzek komplett viaszos samponos nagymosás lesz és leápolom bőrápolóval a tankbőrt is, még nem következne de veszek bele egy új légszűrőt is! Szerencsére nem akadtam fel vele sehol így csak egy vékony krómtisztítózást kapnak a leömlők. Gondolom a rázkódás miatt a parkir lámpa és a km óra izzó is feladta a harcot, azokat még tegnap kicseréltem. A kétéves telóolaj-csere ciklus evidens lesz ha még egy két ilyen túra összejön, most biztosan megdolgozott az új telóolaj az áráért... viszont ezt se bánom mert végigcsináltuk! Egyik túraendúrós topikba belinkelték a videómat, bár én nem szóltam bele de jól volt tőlük ezt olvasni: "Inazumának esélyes egy törésteszt. Gratula nekik, bevállalós csapat!"
A fene egye meg! egy kicsit lenne több pénzem... vennék a Csühös mellé egy Transalpot, pont elég lenne és akkor megmásznék minden kib.szott hegyet mert ott kezdődnek igazán a természet szépségei ahol az utak véget érnek...
Viszont lecserélni a Csühöst? A szívem szakadna meg az tuti!
nem tökéletes, és nem is olcsó, de legalább egész. 50ből itthon van elvileg. A javítás viszont lehet olcsóbb...
Vki. tudna segíteni tank témában:
itt lenne a probléma..