Ezzel én is így vagyok, amikor komolyabb motorjaim lettek az MZ-k után bizony sok mindenre magamtól jöttem rá. Viszont rájöttem arra is, hogy nem mindig az a jobb ami bonyolultabb, főleg ha szeretjük otthon magunkak szervizelni
Ha évente kiszeded a betéteket és a fékdugattyút is átkezeled, bezsírzod vékonyan, akkor tényleg nem bonyolult hiszen akkor mozgatva vannak a tengelycsapok is és nem kell a berohadással kinlódni.
A kérdéseidből világos, hogy ez nem szokott megtörténni, vagy ha igen akkor mással csináltatod.
Így aztán legjobb ha a szokásos helyen megnézeted és ott ki is cserélik Neked
Régen én a számítógépemmel voltam mindig úgy, hogy ha nemtudom mi a baja, szétszedtem és összeraktam és általában működött. vagy windows reinstall esetleg még belfért. Simsonnal is voltam így, de azt azért is szedtem szét, hogy tudjam h mi van benne :)
Ehhez a 400ashoz nemsok közöm volt (ergo még nem is láttam élőben), haverek meg kb annyira értenek hozzá mint én (semennyire). Ha legközelebb hazajön a srác, megmondom neki mit csináljon.
Még valami: Ha a benzincsap vákumos akkor először levenni a torokról a vákumcsövet, jól megszívni,és tartani vagy 15 másodpercig, hogy fel tudjanak töltődni az úszóházak, és utána elsőre indul!
Nem mindjárt a motor csavarjainak a beleszaggatásával kezdeni.
Szomszéd a Simsont darabokra szedte, végén jött rá, hogy üres a tank!
Még a szaga sem volt benzines.
egyik barátom vett ilyet, '94es évjáratút és csak szuperlatívuszokban tud róla beszélni. Neki ez a Motor. Pár hónapja kiment Máltára aneszteziológusnak, és pikkpakk összejött a pénze egy 2002es Hornetre. Azt mondja bikaerős, meg nagyonjó, de a Superfourt jobban szereti. Állítólag ott kint ez nagyon tömegmotor, és rosszabbul járt volna ha vesz mégegy ilyet, ezért is vette a Hornetet. Most egy hétre hazajött, úgy volt hogy gurulunk, viszont nem indult be a 400as. Sokat állt gondolom, ki akarták tisztítani a karbit, de 2 csavar úgy belegyógyult, hogy fúrni kell majd. Azóta megint visszament, nemtudom mikor fogok végre nem egyedül motorozni :)
enyém se jobb. Enyémen tényleg nem bonyolult. Az egyetlen nehéz dolog a betéteket tartó tengelyt takaró csavar kiszedése...de az nagyon bele van nőve már....
Allah növessze hosszúra a zacsitokat, Igazhitű Testvéreim!
Mondjatok már valami okosságot, hogy a képek alapján, mennyi km-t tudnak a fékbetétjeim? Még.
Szivesen Neked adnám a CB-1ről maradt kormánysúlyokat, de már korábban elajándékoztam
Nemrég írtam az oldalanként 3-3 cm-el megnövelt kormány előnyeit ugyanazokkal a végsúlyokkal ami (nyilván a nagyobb erőkar miatt is) sokkal jobb kezelhetőséget mutat. Apróságok ezek de érezhető különbséggel. Az egyik túrán szintén Inazumán ettől is szélesebb kormány volt és nagyon dícsérte a tulaj! Sajnos nekem ez a plusz 3-3cm volt a határ... ettől szélesebb kormány esetén mindkét fém fékcsövemet cserélni kellene ami nem kis kiadás lenne. Arról nem is beszélve, hogy nekem rövidebbek a karjaim mint a kétméteres kollégának, így lehet kényelmetlen lenne az ettől is szélesebb kormány
Az eredetihez képest így is sokkal jobb és nem bántam meg a variálást!
Üdv a Hondásoknak. Még sosem írtam Hondás fórumba. Pénteken vettem egyet. nem 750-es csak 400-as, de nincs a kicsinek külön topicja. Remélem nem zavarok majd itt senkit a leendő kérdéseimmel. Ha igen akkor nem tudom hova megyek, mert a 400-as topicban nem sok CB van. Ahogy néztem. Egy gyerek kérdezett benne tapasztalatokról de senki nem válaszolt ott. Az 500-ast kilőném, mert az más. Még talán ez hajaz a legjobban vagy a CB-1? Nem is tudom..:)
már másik témában láttam, hogy ezt írtad, ezért tudtam hogy Neked nem fog tetszeni :) Mivel egy darab ezresem sincs, esztergáltatni viszont ugye nem tudok senkivel, fizetni nem fogok ezért, ezért ideiglenes megoldásnak nekem most tökéletes. Amennyivel könnyebb, nekem az egyáltalán nem számottevő. Így is jobb, mintha az egyiken lenne, a másikon nem (ahogy eddig volt). Jobb, mintha egyiken se lenne, mert legalább nem néz ki hülyén annyira. Ha lesz pénz, ígérem lesz kormányvégsúly is. Addig marad a kormányvégkönnyűfa :)
Józsinak pedig köszönöm az elismerő szavakat. Mostanság csak fogyok (kb 5 kilót az elmúlt hónapban), szóval annyira nem is voltam éhes :)
A kormányvég súlyoknak szerepe van, ami nem csak esztétikum kérdése! A tehetetlenségi nyomatéka annál nagyobb minél nagyobb a súlya, ezért a tömege is nagyon fontos a kormány és a motor stabilsága szempontjából, főleg nagyobb sebességnél vagy erősebb kigyorsításoknál. A gyári a legjobb, ha én pl. elhagynám csináltatnék esztergályossal vasból amilyen a gyári is, nem kéne pl. az olcsó befuttatott aluminium sem... fából meg aztán eszembe nem jutna
Nekem ez olyan mintha a tükröd kitört volna és raknál bele egy betétet furnérlemezből és lefestenéd ezüstre... nem látsz ugyan hátra de legalább "szép"...
Ne haragudj ezért rám, de akármilyen szép és ügyesen kifaragtad a fa nem való oda!
Remekül sikerült, nehogy befesd réz színűre, mert a tezsvíreknek még megtetszik. Az meg hogy tegnap nem ettél jó , mert legalább szegény motor könnyebben visz!
itt vannak a kormányvégeim :)
tegnapi kép, esős volt az idő.
Ott van az új kesztyűm is, és a tegnapi kajám (ami sikeresen a földön landolt, ugyh tegnap éhen maradtam :) )
A kérdéseidből világos, hogy ez nem szokott megtörténni, vagy ha igen akkor mással csináltatod.
Így aztán legjobb ha a szokásos helyen megnézeted és ott ki is cserélik Neked
Ehhez a 400ashoz nemsok közöm volt (ergo még nem is láttam élőben), haverek meg kb annyira értenek hozzá mint én (semennyire). Ha legközelebb hazajön a srác, megmondom neki mit csináljon.
Nem mindjárt a motor csavarjainak a beleszaggatásával kezdeni.
Szomszéd a Simsont darabokra szedte, végén jött rá, hogy üres a tank!
Még a szaga sem volt benzines.
Mondjatok már valami okosságot, hogy a képek alapján, mennyi km-t tudnak a fékbetétjeim? Még.
Megrázó élményben volt része!
Nem mindig a nagy a több...
Nemrég írtam az oldalanként 3-3 cm-el megnövelt kormány előnyeit ugyanazokkal a végsúlyokkal ami (nyilván a nagyobb erőkar miatt is) sokkal jobb kezelhetőséget mutat. Apróságok ezek de érezhető különbséggel. Az egyik túrán szintén Inazumán ettől is szélesebb kormány volt és nagyon dícsérte a tulaj! Sajnos nekem ez a plusz 3-3cm volt a határ... ettől szélesebb kormány esetén mindkét fém fékcsövemet cserélni kellene ami nem kis kiadás lenne. Arról nem is beszélve, hogy nekem rövidebbek a karjaim mint a kétméteres kollégának, így lehet kényelmetlen lenne az ettől is szélesebb kormány
Az eredetihez képest így is sokkal jobb és nem bántam meg a variálást!
Józsinak pedig köszönöm az elismerő szavakat. Mostanság csak fogyok (kb 5 kilót az elmúlt hónapban), szóval annyira nem is voltam éhes :)
Nekem ez olyan mintha a tükröd kitört volna és raknál bele egy betétet furnérlemezből és lefestenéd ezüstre... nem látsz ugyan hátra de legalább "szép"...
Ne haragudj ezért rám, de akármilyen szép és ügyesen kifaragtad a fa nem való oda!
tegnapi kép, esős volt az idő.
Ott van az új kesztyűm is, és a tegnapi kajám (ami sikeresen a földön landolt, ugyh tegnap éhen maradtam :) )