Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó, hogy minden akkor jut eszembe amikor már elküldtem az előző hozzászólást :D Szóval, Neked alapból nem volt a szélén perem, vagy azt is leszedted? Azért lehet így jobban nézne ki, ha azt a 3 milimétert mindenhonnan leszedném.
amúgy most este pont ezt a képedet néztem meg, hogy mennyire hasonlít. Hát nem nagyon :) Majd teszek fel képet, de most nem mászok le a garázsba :)
persze csiszolópapírral is átmentem rajta, de nemtudom milyennel, ráadásul elég flegmán. Már a motoron van, de amiket mondtál azt így is meg tudom csinálni. Lehet egy picit asszimmetrikus, de szerintem nem látszik. Méregetni meg senki nem fogja :)
A fűrészelés, flexelés, köszörülés és hasonló brutalitások után 100-as csiszolóvászonnal szárazon dolgozd el a megmunkált széleket. Ezután 500-as majd végül ezres vízpapírral szépen dolgozd tökéletesre mindenütt
Legyen az a vágás a gyárival egyenértékű!
Mondjuk ilyen:
erre figyelni fogok akkor. Egyébként néztem videókat youtubeon, ott sok az ilyen "HowTo...on a motorcycle" , és van egy olyan ahol kifejezetten hondások csinálják. Ott is kiemelték, hogy meglegyen a lengése a láncnak. Enyémnek is van, meg azért egy szerelő csak tudja ezt, és figyelmeztet rá.
Amúgy ma levágtam a pleximből én is . Nem lett annyira szép. Próbáltam hasonlót, mint Lacié, de csak ránézésre csináltam, nem szerkesztgettem meg ilyesmi. Rámentem fűrésszel úgy nagyjából, aztán sarokcsiszolóval (vagy köszörű, nemtudom mi a szakmai megnevezése ennek) pontosítottam (szemre ) Ahol vágtam ott azért látszik, hogy nem egyenes a felület, meg nem is fénylik, de nekem elég lesz. Oldalt meg furcsa, hogy alapból ennek van pereme, felül, ahol vágtam meg nincs
Igazából szarni rá, a lényeg, hogy nem a fejemre fújja a szelet talán, és a "műszerfal" is védve van. Plusz van rajta "hagyma" felirat
Főleg amikor központi rugótagos a hátulja.
Ez igaz, csak a lengővilla és a járkerék csapágyak cseréje lófütyi ahhoz képest mint ha a blokkot kellene széthúzni.
Bár tudom nem egy fasza dolog a lengővilla csapágyait sem cserélni...
"a kihajtó tengely csapágyazásáról nem is beszélve."
A lengővilla csapágyakat is szarrá roncsolja, majd mutatok pár dolgot, ha lesz lelkierőm fotózni.
Sok esetben azzal teszik tönkre a láncot, hogy túlhúzzák! Rá kell ülni és akkor sem feszülhet, gondold el mit kap ilyenkor egy huppanókor a lánc egy adott szakaszon... a kihajtó tengely csapágyazásáról nem is beszélve.
Megnézem a Honda Lakamoto-nál, ha lesz veszek. Ha nincs rendelni kell addig is áll szépen, nem fogy a benzinpénz.
biztosan az. Szerelő is mondta, hogy szakaszosan nyúlt, és hallani is lehet, hogy nincs jó hangja. Szerintem az attól van. Lehet érezni mikor gurulok, pici "kattogásokat", de nem hallani, hanem érzem a sejhajomon :)
Azt úgy hívják porvédő és az Inazumáé olyan, hogy azt is rugó húzza össze (kivételesen ez jobb mint a Hondáé volt) a víznek esélye sincs.
Ha repedt a porvédő akkor előfordulhat, hogy bejut a víz, de akkor cserélni kell azt is. Vagy egyszerűbb megvenni szettben és akkor együtt van a szimeringgel.
Naaagggyon gyanús vagy!
Jó lesz, ha megnézed,meg a többiek is, hogy a felső tömítőgyűrű alatt a szimering felett nincs -e víz. Azt ki lehet pattintani a helyéről,. Meg aztán ezentúl legalább ötévenként
kicserélem benne az olajat.
Kedves tapasztalt barátom emlékezz vissza hiszen állandó visszatérő téma volt nálad én előtte azt se tudtam mi van ott
Roppantul gyanús vagy Te nekem. Honnan tudsz Te a fonodai útról?
Sűrű volt benne a 20-éves trutyi? Ha sikerül japán szimeringet vegyél, azzal garantáltan nem lesz bajod ha a becsúszó szár egyébként hibátlan.
Nyárra mire jössz tutira rendben legyen a gép, láthattad Miki mennyit tornázott az övén... trassolt ám rendesen mert olyan hír járja, hogy szigorúbb vagyok mint egy KPM-es műszaki vizsga!
Én minden jóban benne vagyok, ha az rossz is! Ha nincs baj majd csinálok , hogy legyen!
Szép estét Urak! Megvolt a mai színesfíím gyűjtés? Itt ragyogó napsütés volt egész nap, kint szereltem az udvaron , az első teleszpókokat szimeringcsere céljából ! Sok mindent tapasztaltam már , (lásd: Fonodai út), de ilyet amiket ezekben a szárakban leltem még nekem is meglepetést tudott okozni , pedig nem ma pottyantottam el a tejfogaimat. Qrvára időszerű volt!
Holnap megyek a szimeringekért.
Nem nem Józsi először megmutatná aztán meg mennénk mi, majd eljátszanánk az oszlopról való mentést...
De birom útálni... minden évben csinálunk ilyet gyakorlati munkavédelmi oktatáson és eddig még mindig olyat kollégát mentettem amelyik kétszer akkora mint én...
Olyankor van egy önmentőnk amelyiket beakasztjuk a bajbajutott testhevederébe, majd eltávolítjuk az oszloptól és az automata fékezős önmentő szépen leereszti...
Velem nincs sok gondjuk... de amikor nekem kell egy 90 kilóst elhúzni... és még ráadásul el is engedi magát a piszok... olyankor szoktam odaszólni "rugd el magad az oszloptól bazdmeg mert fejjel fogsz lefigyelni"
Jó, én is megyek, de én csak a földről kísérnem figyelemmel az akciót, - instrukciókat nagyon tudok adni, ( okoskodni ) - és mivel felfele kellene nézni, így már csak be lehetne tölteni az anyagot!
Mert úgy látod cserés a láncszett?

komplett gyakorlópálya különböző feszültségszintű gyakorló oszlopsorokkal...
Mondjuk oda én is szivesebben elmennék továbbképzésre
eliszogatnánk az Öreggel
szerintem, az első dolgom az lesz, hogy láncot, lánckerekeket, kormánycsapágyat, mindenféle tisztító sprét meg olajat, olajszűrőt, satöbbi megrendelek innen, és akkor ingyér kihozzák :)
...... egy-két villanyoszlop mászóvassal.......