Természetesen. De a nyáron, ha meglátogatsz, akkor sok dolgot meg tudok mutatni. De még jobb, ha magadtól jössz rá! És érdeklődj a neten, sok minden ott van leírva.
Vegyél biciklis boltban ilyen 2000 Ft-os flakonnal. De én most néztem a láncfűrészem "láncolaját" , az is hasonló állagú.
A lényeg, hogy tapad. Ragadós.
lassan belém jön a 3000 km, és akkor mehetek szervízre :) Nemtudom, olyan 10e-nél már mondhatom, hogy motoros vagyok? :)
Simsonnal 4 év alatt mentem 5000-et, akkor kb most tartok 7-nél :) Najó, az nem számít. Viszont ahogy nézelődök neten, keresem a karbantartási leírásokat, videókat, az egyszerűbb munkákat a motoron (értsd: blokkon kívülieket) megpróbálom egyedül megcsinálni, mert rettentő drága szerelőnél (és felesleges, ha én is meg tudom csinálni). Majd valamikor kormánycsapágyat is fogok cserélni, akkor lehet a segítségetekre lenne szükségem. Most pl. a lánc cserét szemeltem ki, mert az már eléggé megérett rá. Ha végre lesz fizum, akkor ez lesz az első (persze miután Pedrot kifizettem). Ezek azért olyan dolgok, ahol nagyon sokmindent nem lehet elrontani, ugye?
Vegyél rá láncolajat, mert az olyan, hogy ha este befújod a láncot, akkor reggelre rászárad, és jobban tapad, ilyen "halenyv-szerű", tehát "síkosítónak" ne használd.
első ránézésre ez lehet jó Neked.
Nemtudom mennyibe kerülhet itthon, ezt viszonylag olcsón házhoz hozzák, 24e-ből kijön. Habár ez elég sok, lehet máshonnan még több beszerezni.
Amúgy nem Te voltál ma negyed 10 körül az Egressy út, Mexikói út kereszteződésénél a pirosnál? Picit mögötted balra együtt álltunk ott (feltéve ha Te voltál :) ) Volt egy kiköpött olyan fehér Yamaha, mint a Tied, épp reggel néztem meg az adatlapodon, most pedig, hogy pesti vagy-e, és azért írok. Tök olyan volt, a bukócsövei és a dobozai is hasonlítottak nagyon. Aztán jobbra ment a Hungária felé.
tökjó, szépen lassan kezdek minden kis apróságra rájönni. Tegnap pl. valami motorvezetéstechnikai előadótól (Zolnai Zoltán azt hiszem) néztem videókat neten, és sok érdekes dolog volt, amit nem tanítanak meg rutinon. Ha egyszer lesz pénzem, szerintem egy ilyen tanfolyamot mindenképp megnézek.
Pl. kiemelték a lábfék használatát (persze mondják, hogy mikor érdemes). Simsonon annyira nincs elsőfék, hogy csak a hátsót használtam, így nehézm volt ennél az elsőre szokni, most viszont már csak azt használom. Nem is tudtam, hogy a lábfékkar és a váltókar pl állítható. Az volt az igazi bajom, hogy feszíteni kellett a lábfejem, hogy a fék felett legyen a lábam. Most legalsó állásba tettem, max lenyomásnál pont nem éri a kipufogót, és teljesen kényelmesen mindig felette van a lábam. Nagyon csak akkor tudom benyomni, ha lábujjhegyre állok, de annyira úgy sem kell, mert csúszik.
Ma reggel pedig a láncot tisztítottam meg, mert tiszta gány volt. NEmtudom mennyire baj, hogy nincs láncspray-m ezért egyelőre wd-40-nel tisztítottam, és a végén lefújtam vele.
Végülis rá van írva, hogy kenőanyag, rozsdaoldó, és korróziógátló, nedvtelenítő, szóval minden ami kell :)
Nekem? Az alkatoddal? az égvilágon semmi, Te úgy vagy szép ahogy vagy! Ne is változz meg mert az pont olyan lenne ha én 2méteresre nőnék... belegondolni is rossz
6 liter felett? Az már pénztárcaszaggató! Főleg most. Egyik barátomnak otthon van SV650-je, és azért nem használja mert az autó kevesebbet eszik, és kényelmesebb. Csak néha megjáratja az élvezet kedvéért, de nagyon ritkán.
Nekem a 12 litert fogyasztó lada után mindenképp pozitív a fogyasztás.
Motorosoknak meg azért köszönök, hogy evvel is biztonságos utat kívánjak, gondolom az egész ezért van (szerintem), így nekem nyilvánvaló hogy ha valakivel történik valami, akkor segítek rajta, ahogy tudok. Mikor sámsonoztam, akkor is köszöntem, és általában visszaköszöntek. A nagymotorosok nem igazán szoktak a kis robogósoknak, de én pont ezért, mivel a városi forgalomban ugyanolyan veszélyben vannak. Az öreg csopperesek nem szoktak annyira, meg a postás robogósok :D
Kb. olyan 8litertől indul ha megszólal mind a 125 ló, persze 6-ot is kilehet belőle hozni ha nem forgatja 6ezer fölé... de addig meg nem sok minden történik
Az a lényeg ki mire használja, túrázgatni a mi esetünkben a kevesebb a több és ráadásul jóval olcsóbb is.
Minél gyorsabban mész annál több eséllyel találnak el a madarak is! 140 felett nagyot üt egy kis fecske, de egy fácán simán leüt a motorról.
Egyszer a terepjáróról verte le egy fácán a jobboldali ablaktörlőt... pedig nem is mentem gyorsan, motorral ugyanez KO lett volna ha fejen talál.
Lassabb tempónál én is intek, de a fénykürt is tökéletes erre a célra... egyébként azt mondom nem így kell demonstrálni az összetartást hanem ha baj van akkor legyen segítség. Legutóbb a Tiszánál álltam meg... a motoros csak pihent, de megkérdeztem nincs-e valami baj. Láthatóan meglepődött, de talán legközelebb ő is megkérdezi ugyanígy és talán pont jól jön ez valakinek...
Egyszer meg egy motort toló emberkének adtam annyi benzint amivel eljutott a legközelebbi kútig.
Apróságok ezek de fontosabb mint egy sima kalimpálás
Nem Neked szólt a hetvenkedés, hanem Lackó barátomnak.
Csak akkor tudom 6 alá szorítani, ha valami túrán nézdegélve megyünk. Amúgy min. 6. És innen csak felfele.
link
pl. sörösdoboz gyüjtemény, bélyeggyűjtemény és pár régi emlék a fonodai útról....
A lényeg, hogy tapad. Ragadós.
Műszerolaj, vagy sima gépzsír nem jó rá? Vagy maradjon a minden napi wd-40?
Simsonnal 4 év alatt mentem 5000-et, akkor kb most tartok 7-nél :) Najó, az nem számít. Viszont ahogy nézelődök neten, keresem a karbantartási leírásokat, videókat, az egyszerűbb munkákat a motoron (értsd: blokkon kívülieket) megpróbálom egyedül megcsinálni, mert rettentő drága szerelőnél (és felesleges, ha én is meg tudom csinálni). Majd valamikor kormánycsapágyat is fogok cserélni, akkor lehet a segítségetekre lenne szükségem. Most pl. a lánc cserét szemeltem ki, mert az már eléggé megérett rá. Ha végre lesz fizum, akkor ez lesz az első (persze miután Pedrot kifizettem). Ezek azért olyan dolgok, ahol nagyon sokmindent nem lehet elrontani, ugye?
első ránézésre ez lehet jó Neked.
Nemtudom mennyibe kerülhet itthon, ezt viszonylag olcsón házhoz hozzák, 24e-ből kijön. Habár ez elég sok, lehet máshonnan még több beszerezni.
Amúgy nem Te voltál ma negyed 10 körül az Egressy út, Mexikói út kereszteződésénél a pirosnál? Picit mögötted balra együtt álltunk ott (feltéve ha Te voltál :) ) Volt egy kiköpött olyan fehér Yamaha, mint a Tied, épp reggel néztem meg az adatlapodon, most pedig, hogy pesti vagy-e, és azért írok. Tök olyan volt, a bukócsövei és a dobozai is hasonlítottak nagyon. Aztán jobbra ment a Hungária felé.
Pl. kiemelték a lábfék használatát (persze mondják, hogy mikor érdemes). Simsonon annyira nincs elsőfék, hogy csak a hátsót használtam, így nehézm volt ennél az elsőre szokni, most viszont már csak azt használom. Nem is tudtam, hogy a lábfékkar és a váltókar pl állítható. Az volt az igazi bajom, hogy feszíteni kellett a lábfejem, hogy a fék felett legyen a lábam. Most legalsó állásba tettem, max lenyomásnál pont nem éri a kipufogót, és teljesen kényelmesen mindig felette van a lábam. Nagyon csak akkor tudom benyomni, ha lábujjhegyre állok, de annyira úgy sem kell, mert csúszik.
Ma reggel pedig a láncot tisztítottam meg, mert tiszta gány volt. NEmtudom mennyire baj, hogy nincs láncspray-m ezért egyelőre wd-40-nel tisztítottam, és a végén lefújtam vele.
Végülis rá van írva, hogy kenőanyag, rozsdaoldó, és korróziógátló, nedvtelenítő, szóval minden ami kell :)
80-as évek beli 750 F hez keresnék feszszabályzót, ha tudtok segítsetek.
Köszi: Biti
Csoppert meg vegyél Te! Én még fiatal vagyok hozzá! A száguldás az életelemem!
Nekem a 12 litert fogyasztó lada után mindenképp pozitív a fogyasztás.
Motorosoknak meg azért köszönök, hogy evvel is biztonságos utat kívánjak, gondolom az egész ezért van (szerintem), így nekem nyilvánvaló hogy ha valakivel történik valami, akkor segítek rajta, ahogy tudok. Mikor sámsonoztam, akkor is köszöntem, és általában visszaköszöntek. A nagymotorosok nem igazán szoktak a kis robogósoknak, de én pont ezért, mivel a városi forgalomban ugyanolyan veszélyben vannak. Az öreg csopperesek nem szoktak annyira, meg a postás robogósok :D
Az a lényeg ki mire használja, túrázgatni a mi esetünkben a kevesebb a több és ráadásul jóval olcsóbb is.
Azzal sem ajánlatos lemenni földútra de legalább jó lassú és keveset fogyaszt
Egyszer a terepjáróról verte le egy fácán a jobboldali ablaktörlőt... pedig nem is mentem gyorsan, motorral ugyanez KO lett volna ha fejen talál.
Lassabb tempónál én is intek, de a fénykürt is tökéletes erre a célra... egyébként azt mondom nem így kell demonstrálni az összetartást hanem ha baj van akkor legyen segítség. Legutóbb a Tiszánál álltam meg... a motoros csak pihent, de megkérdeztem nincs-e valami baj. Láthatóan meglepődött, de talán legközelebb ő is megkérdezi ugyanígy és talán pont jól jön ez valakinek...
Egyszer meg egy motort toló emberkének adtam annyi benzint amivel eljutott a legközelebbi kútig.
Apróságok ezek de fontosabb mint egy sima kalimpálás
Csak akkor tudom 6 alá szorítani, ha valami túrán nézdegélve megyünk. Amúgy min. 6. És innen csak felfele.
Na akkor az enyém meg többet fogyaszt! ( Sajna )