holnap ezt az útvonalat készülök megtenni asszonypajtással: Térkép
Vasárnap pedig vissza. Sajnos csak 3 körül tudunk indulni szombaton, viszont egyelőre jó időt mondanak.
Tegnap ő is megkapta a bukóját, alant látható
Remélem azért 2 órából ki fog jönni az út, és nem kap el minket semmilyen zápor...
Olyan jó idő van, hogy ihaj, aztán az idő meg b@szik telni!
Hazamegyek bepótolom az egy heti lelki nyomort ami motorozásban fog kiteljesedni
Remélem Ti azért most is huzzátok a bajszát a gépállatoknak
Az idei nyár amúgy hosszú lesz és száraz meleg!
Megmondta a Pista bácsi! (okosabb mint a meteorológusok ) ugyanis aszonta, hogy jobb ódalán fekszik a tehén az istálóban és ez azt jelenti száraz nyarunk lesz
Ja és hogy ez szerintem miért hiteles mert azt is megmondta, hogy kemény hideg szakaszai is lesznek a télnek... mert a libák lehúzódtak az udvar végibe
...és milyen igaza vót!
Köszönöm a névnapi SMS-t, de valamiért a telefonom belépett az üzeneteknél a szerk. üzemmódba, és nem tudok kilépni belőle, így nem tudok válaszolni sem.
Hello Józsi!
Nem is mondtad, - nem integettél, nem kiabáltál, füstjeleket se eregettél - hogy Neked ott stikában névnapod volt! Hát ha utólagosan is, de fogadd el jókívánságaimat ebből az alkalomból!
Üdv Urak!
Először megköszönném tanult gépészmérnök barátom és márkatársam Billig Peti segítőkészségét amivel ösvényt vágott a tájékozatlanság ingoványában és megmutatta azt az ábrát ami segítség lehet Hagymának
Rólam annyit, hogy nehezen telik a száműzetés és most egy kölcsön laptoppal kalózkodok ebédidőben. Leghamarabb péntek éjjel érek haza és majd akkor (vagy másnap ) bővebb lére eresztem a mondókámat.
Akit érint a vasárnapi romániai túra azokat délután felcsörgöm az időpontokkal kapcsolatosan.
Motorozzatok helyettem is!
igen, a leírást azért is csatoltam mert ott van olyan hogy "alternator chain tensioner" az a generátorlánc-feszítő, viszont "cam chain tensioner" ami a vezérműlánc-feszítő lenne, nem találom. Más motoroknál van ilyen? Vagy ez hogy megy? Nem kell feszíteni?
Ha Laci visszajön biztos ellepi a fórumot az utólagos válaszokkal. Már várom is :D (de tényleg)
itt vannak az ajánlott olajok (1. kép). Mondjuk Pedro is ugyanezt írta.
Én azért próbáltam 0 fok alatt is, ezért volt 10w-40 benne, viszont nemhiszem hogy nyáron 40 fok fölé emelkedik a hőmérséklet :)
Ráadásul az ábrán úgy tűnik hogy 40 fok felett is használható.
A 2. és 3. képen a blokk azon része látható ahol pl a generátorlánc, és a feszítő van. Ezen a képen nincs vezérműlánc feszítő, legalábbis én nem találom. Akkor ennek a motornak egyáltalán nincs is olyanja, ugye? Szóval ha megnyúlt a vezérműlánc, akkor azt "csak" cserélni kell, nem kell semmi pluszt cserélni mellé.
akkor hajrá! viszont ne használd addig egyáltalán amíg nem cseréled a feszítőt :)
Amúgy én úgy néztem, hogy a vezérmű láncnak nincs is feszítője ezekben a motorokban. Nem értek hozzá, de gondolom ha mindegyiknek van, akkor ennek is kéne, de a manuálban nem találtam. Szerelő azt mondta, hogy a Honda itt különösen genyón oldotta meg, mert szét kell szedni a blokkot teljesen, és csak úgy lehet kicserléni azt a szart...
Ha esetleg lesz pótalkatrészed, maradék, vagy ilyesmi, szólj, hátha érdekel :)
Remélem a lánc nem nyúlt meg... :(
Így is 50ezres lesz a mutatvány, és idén kb. 200 km-t mentem vele... :(
A blokk egyébként szinterezve lett, és az első villák, valamint a váz is. ;) Sokan hiszik azt, hogy fiatalabb, talán pont ezért.
Találtam egy fotót egy régi SevenFifty-ről, és annak volt így megoldva, hát innen jött a "feketeség".
Remélem hamarosan pozitív hírekkel szolgálhatok, addig is jó gurulásokat Neked és Mindenkinek!
T
akkor te még jól jártál. én pont 2x annyiért vettem, és még annyit ráköltöttem, úgy hogy enyém olasz papíros volt, és én helyeztem forgalomba. 150 az semmi...
Ahogy látom ráadásul a tieden rendben van a tank, nem nyomott, karcos. Nekem az egész motoron sok a karc, viszont legalább az első indexek nem feketék :D Abból gondoltam hogy újabb, hogy sok a fekete rész a blokkon is, meg az első telók is feketék. Enyém meg nem.
De azért mondom, hogy ha a generátorlánc feszítője zörög, akkor a lánc is megnyúlt már. És az már mégegyszer egy huszas. Amúgy a link nem jó, kicsit szétesik.
Térkép
Vasárnap pedig vissza. Sajnos csak 3 körül tudunk indulni szombaton, viszont egyelőre jó időt mondanak.
Tegnap ő is megkapta a bukóját, alant látható
Remélem azért 2 órából ki fog jönni az út, és nem kap el minket semmilyen zápor...
Üdv Urak!
Olyan jó idő van, hogy ihaj, aztán az idő meg b@szik telni!
Hazamegyek bepótolom az egy heti lelki nyomort ami motorozásban fog kiteljesedni
Remélem Ti azért most is huzzátok a bajszát a gépállatoknak
Az idei nyár amúgy hosszú lesz és száraz meleg!
Megmondta a Pista bácsi! (okosabb mint a meteorológusok ) ugyanis aszonta, hogy jobb ódalán fekszik a tehén az istálóban és ez azt jelenti száraz nyarunk lesz
Ja és hogy ez szerintem miért hiteles mert azt is megmondta, hogy kemény hideg szakaszai is lesznek a télnek... mert a libák lehúzódtak az udvar végibe
...és milyen igaza vót!
A viszonlátás!
De köszönöm, hogy gondoltál rám!
Nem is mondtad, - nem integettél, nem kiabáltál, füstjeleket se eregettél - hogy Neked ott stikában névnapod volt! Hát ha utólagosan is, de fogadd el jókívánságaimat ebből az alkalomból!
Először megköszönném tanult gépészmérnök barátom és márkatársam Billig Peti segítőkészségét amivel ösvényt vágott a tájékozatlanság ingoványában és megmutatta azt az ábrát ami segítség lehet Hagymának
Rólam annyit, hogy nehezen telik a száműzetés és most egy kölcsön laptoppal kalózkodok ebédidőben. Leghamarabb péntek éjjel érek haza és majd akkor (vagy másnap ) bővebb lére eresztem a mondókámat.
Akit érint a vasárnapi romániai túra azokat délután felcsörgöm az időpontokkal kapcsolatosan.
Motorozzatok helyettem is!
Ha Laci visszajön biztos ellepi a fórumot az utólagos válaszokkal. Már várom is :D (de tényleg)
Én azért próbáltam 0 fok alatt is, ezért volt 10w-40 benne, viszont nemhiszem hogy nyáron 40 fok fölé emelkedik a hőmérséklet :)
Ráadásul az ábrán úgy tűnik hogy 40 fok felett is használható.
A 2. és 3. képen a blokk azon része látható ahol pl a generátorlánc, és a feszítő van. Ezen a képen nincs vezérműlánc feszítő, legalábbis én nem találom. Akkor ennek a motornak egyáltalán nincs is olyanja, ugye? Szóval ha megnyúlt a vezérműlánc, akkor azt "csak" cserélni kell, nem kell semmi pluszt cserélni mellé.
Amúgy én úgy néztem, hogy a vezérmű láncnak nincs is feszítője ezekben a motorokban. Nem értek hozzá, de gondolom ha mindegyiknek van, akkor ennek is kéne, de a manuálban nem találtam. Szerelő azt mondta, hogy a Honda itt különösen genyón oldotta meg, mert szét kell szedni a blokkot teljesen, és csak úgy lehet kicserléni azt a szart...
Ha esetleg lesz pótalkatrészed, maradék, vagy ilyesmi, szólj, hátha érdekel :)
Így is 50ezres lesz a mutatvány, és idén kb. 200 km-t mentem vele... :(
A blokk egyébként szinterezve lett, és az első villák, valamint a váz is. ;) Sokan hiszik azt, hogy fiatalabb, talán pont ezért.
Találtam egy fotót egy régi SevenFifty-ről, és annak volt így megoldva, hát innen jött a "feketeség".
Remélem hamarosan pozitív hírekkel szolgálhatok, addig is jó gurulásokat Neked és Mindenkinek!
T
Ahogy látom ráadásul a tieden rendben van a tank, nem nyomott, karcos. Nekem az egész motoron sok a karc, viszont legalább az első indexek nem feketék :D Abból gondoltam hogy újabb, hogy sok a fekete rész a blokkon is, meg az első telók is feketék. Enyém meg nem.
De azért mondom, hogy ha a generátorlánc feszítője zörög, akkor a lánc is megnyúlt már. És az már mégegyszer egy huszas. Amúgy a link nem jó, kicsit szétesik.
http://www.davidsilverspares.c...
:D