Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arra gondoltam, hogy amit google earth-ön kikerestél azt betáplálod a gps-be koordináta szerint, és lemented. Így nem kell bepötyögni később, hanem csak sorba rakni az állomásokat, és csekkolni hogy jó fele mentek-é. Lényegében szerintem Te is ezt mondod, csak én azért írtam, mert így felesleges a papírfecni. Végülis tökmindegy

A lovas képből kilóg még 5 ló. Szóval úgy már 81 lenne, de tudom, hogy ez is kevés

Én is kerülöm az autópályákat, nem a súlyos 1500ft-os díj miatt, hanem sokkal jobb felfedezni ezeket az utakat. Most tudatosul igazán bennem, hogy mennyivel jobb és izgalmasabb volt országúton menni, főleg hogy visszafele direkt teljesen más irányba mentem. A legjobb, amikor bejutsz valami kis falucskába, 2 perc alatt átgurulsz rajta, addig pihensz, azután jöhet az újabb szakasz. Ezeknél a motoroknál úgysem a sebesség számít, mert elég kényelmetlen. Mondjuk még sötétedés előtt le akartam érni, ezért lefele siettem. Nagyon sok motoros jött szembe, akik általában intenek maguktól, de ha nem akkor én rájuk. Észrevettem, hogy 140-es tempó felett nem szívesen engedem el a kormányt egyik kézzel se, főleg amikor akkora a szél, hogy egy kézkitétel is komoly erőforrásokat igényel
A másik dolog amire nem gondoltam, azok a bogarak és egyéb állatok. 2 óra alatt 2x kellett a sisakplexiről letörölni a muslincákat és egyéb rovarokat, mert már alig láttam ki. Mikor odaértünk, csak néztem a lámpát, indexeket mennyire undorítóak. A kabátomról nem is beszélve. Anyám azonnal ki is mosta :)
Amiktől viszont igazán féltem, azok a madarak. Galambok, kis verebek, alacsonyan szálló fecskék. Nem tudom, mekkora baj lenne ha motorral nekimegyek egy ilyennek? Talán csak puffanás, semmi több, de ha mondjuk sisakkal, vagy felsőtesttel, karral. Az már macerásabb. Valakinek tapasztalat? Nem lenne jó, ha szétverné a sisakom egy gyorsan beszálló madárka. Az a baj, hogy nem lehet kivédeni, mert annyira hirtelen repdesnek ezek összevissza...
Itt Te is lassabban mentél volna, főleg a havas vízátfolyásokon vagy az apró murván...
6literes fogyasztáshoz nekem tartósan 120 km/h felett kell mennem, ez még nem sokszor volt, főleg mivel nagyívben kerülöm az unalmas autópályákat
Akkor az annyi mint 76 paci... 10 pacival még mindig le vagy maradva
Mert arra gondolsz, hogy menetközben a motoron pötyögtettem be
A cimbora megadta a túra főbb pontjait és én a Google Earth-ön kerestem hozzá koordinátákat amiket leírtam a fecnire, ugyanis egyszerűbb és pontosabb mint a pl. a román helységneveket erőltetni amit lehet nem is találsz meg a navin
Ezután a "keresés koordinátával" funkciót használva beírtam a naviba a legtávolabbi ponttól a legközelebbi pontig mindet... azért fordítva mert ezután az "előzmények" funkcióval lépegetek akkor már sorrendben azaz a legközelebbitől a legtávolabbi koordinátáig. Persze azért nagyjából memorizálom is az állomásokat és van amikor 2 vagy akár 3 lépést is ugrok. Ha van valami műemlék akkor azt nyilván megjelölöm és főleg oda tervezek, azokat nem ugrom át, ill. be van állítva a műemlék opció is és ha a közelébe érek pl. egy régi templomnak akkor előre mutatja nekem és ilyenkor van, hogy ezzel felülírom az útvonalat és ráutazok Persze ez csak akkor megy ha magam vagyok, csapatos kirándulásnál a többség dönt!
Ja és nem jó amikor csak a túravezető van képbe... mert mi van ha neki bármi közbejön? Ezért írtam, hogy nem szabad egy emberre hagyatkozni. Pl. lemaradsz egy külföldi túrán egy nagyvárosban, vagy olyan forgalmi szitu van, hogy elvesztitek egymást szem elől... ilyenkor jól jön ha felkészült vagy és a következő állomásnál legfeljebb megvárjátok egymást.
3 paci + 73 paci
Lehet, ha lassabban mennék én is, akkor kevesebbet fogyasztana. Városban semmiképp, ott mindig megvan a 6 liter, ha meg messzebb megyek, ott nem akarok lassan menni. Már kezdek beletörődni ebbe a 6-6.2 literbe.
amúgy ezt nem egyszerűbb egyből a gps-be betárazni? vagy az egy macerásabb folyamat, és ha van túravezető, akkor minek.

Beszótá?
Azért annál többről van szó általában készülni szoktam, pl. most is pedig nem is én voltam a túravezető... viszont nem szeretem a meglepetéseket és nem szabad mindent egy emberre hagyni, mert mi van ha véletlenül nem indul otthon be a motorja? Akkor ott állunk és nem megyünk sehova? Vagy ott kapkodunk hírtelen?
Mutatok egy kis fecnit csináltam már pár olyat, de Neked ilyen úgy se kell hiszen nem bírja már a hosszabb túrákat a derekad chopperen nem gondolkodtál még?
Nem tudom, megfigyelted e, de ha hosszabb túrákra megy, mindig ott figyel a GPS a kormánytartón. Csak egy mozdulat beütni, hogy "haza" ! Onnan meg már úgy megy, mint a karikacsapás!
Biztos vagy benne?
Ugye? Tudtam!
Nekem meg még olyanom sincs majd 2013-ban ha lejár a régi személyim... mondjuk én tudom fejből is merre lakok
Megnéztem a lakcím kártyám: Tényleg. Közvetlenül Laciék mellett!
Látom, Nagy Getz-en laktok !
Voltak a napokban , a múlt héten, de akkor nem motoroztam! Mentem bicajjal!
Ha üres, akkor nincs!
Na igen! Erre céloztam volna én is! Meg a beltartalomra.
Hú vazze! Akkora lengőteherrel nincsenek egyensúly problémáid?
Ezt én tudom, csak az "esetleges" jelzőt vontam kétségbe. Mert kétségben az egység....... pld.
Most mér?! Pedig csak 61-63-as kell!
El se hiszed milyen sokat jelent! Volt a túrán egy srácnak Pazzaz alukormánya, még az enyémtől is szélesebb 2-2cm-el... nagyon könnyű vele pl. fordulni és tényleg sokat jelent az a plussz kis erőkar is
Nekem csak azt a 3-3 cm változtatást bírta el a fémfékcsövem hosszúsága... ha azt is cserélném sokba lenne, de így is nagyon jó. Sokkal biztosabban lehet vele menni, főleg egyenetlen úton, ott pedig volt olyan rendesen!
Visszafogtam magam, és erre nem reagálok!
Hát igen. Ez érdekes megközelítése a bukósisak használhatósági területének. Mert még ha azt mondtad volna, hogy abban szex-szeltetek........ kicsit az is bizarr lett volna! De ez a tv nézés,...... mindent visz!
Az enyémben lötyög a labda!