Jelenlegi GBP árfolyamon kb. 17.000,- Forint, de mire hazajön, lesz az 25ezer is... :( És most csak a hasamra ütöttem.
Ez van, remélem mással nem lesz baj, a szerelő szerint tipp-topp a motor belülről. Ettől függetlenül aggódva várom a hívását... :D
Köszönöm a dícsérő szavakat. A moci 1992-es, és Angliából lett behozva tavaly előtt. Tavaly nyár végén sikerült forgalomba helyeztetni, én vagyok az első magyar tulaj. Volt vele meló rendesen, mert kb. tejesládákban vettem meg, darabokban... :) 150-ért megérte. Persze volt mit rákölteni, és kb. ugyanannyi lett a vége, mintha itthon vettem volna meg, de legalább tudom, hogy mi van benne - mert nem spóroltam semmin. A blokkot nem is bontottuk meg, mert szépen járt, leszámítva a kis zörgést hidegen, alapjáraton.
Ennek az orvoslása zajlik most... :) Ami késik...! :D
ne aggódj az annyi. Sőt 22-24 körül van. Meg lehet nézni neten, rá kell keresni, hogy "seven fifty parts manual" vagy valami ilyesmi. Minden robbantott ábra benne van, ami a sima manualban van, csak mellette ott van mindennek az ára az utolsó csavarig. De fertelmesen nagy árak, pl natúr tank, festés és matricák nélkül 150e ft körül van. Komplett váz 300-400e ft. Szóval amit máshonnan be tudsz szerezni, azt nem innen kell :) Viszont a láncfeszító pont nem ilyen, és nekem kellett generátorlánfeszítőt (kb 22e) és persze generátorláncot (kb 22e) is cserélni. Ha már egyszer a feszítő eltört, akkor a láncnak is annyi. Ha tovább használod, akármikor szétmehet teljesen a lánc és akkor kb dobhatod ki a blokkot. Mivel én nem is értek hozzá, ezért szerelővel csináltattam (4e/óra), most konkrétan a blokk szétszedés és összerakásra 8 órát számolt, viszont abba benne volt a kiszedés is meg minden. Én többet költöttem a motorra, mint amennyiért vettem :D de megérte. Most is szokott lenni valami cicergés (de ez nem belülről jön, hanem alulról), majd ha elérem a 3ezer kilómétert, akkor elviszem, hogy nézze meg.Már 1500nél tartok, szóval ha ilyen ütemben megy, akkor egy hónap és mehet ellenőrzésre. Nekem a lánc is cserés ami szintén nem olcsó dolog...
Amúgy kurvajó a motorod :) A színe mint az enyém, de szerintem újabb. Az hanyas évjárat?
A soraid - "nekem is láncfeszítő törés volt, ami eszméletlenül kattogott" - nagyon ismerősek; tegnapelőtt szedte szét a szerelőm a motort, mert hidegen eléggé csattogott valami a blokkban. Régebben 1 perc után elmúlt, mostanra viszont eléggé zajos lett, és a legrosszabbra gondolva gyorsan elvittem hozzá, még a szözon elején. Éppen ezért írok, mert nagyon úgy néz ki, hogy a láncfeszítő tört el nálam is, és az ára érdekelne, ha emlékszel. Mire számítsak? Riogattak 20ezerrel, sőt... van aki többel is.
Egyébként gratula a gépedhez, nem fogod megbánni, hogy ilyet vettél! :)
Szép napot,
T
én meg azt akartam kérdezni, hogy mitől függ az, hogy bejön-e az olaj vagy nem. Most komolyan, mi a különbség? Kíváncsi vagyok, hogy mire kell figyelnem, észrevehető-e ha más márkát használok?
Köszönöm a válaszokat. Még annyi kérdésem lenne hogy márkában milyet használtok? Én személy szerint próbáltam 2 félét már (motul,mol), de ezek nem jöttek be annyira.
Én magasabb hőtűrésű olajat tettem bele. 20w-50, vagy 15w-50, esetleg 10w-50. Most még nem okoz gondot, de később lehet "melege" a motornak. Egyébként itt a gyári ajánlás:
Engine Oil Type
API service classification: SE, SF or SG. Viscosity should be selected according to the ambient temp - see following list.
-10 to 33°C 10W-30 multigrade
-10 to 40°C+ 10W-40 multigrade
-0 to 40°C+ 20W-40 multigrade
-0 to 40°C++ 20W-50 multigrade
Jóreggelt motorosok!
Mikor ilyen keveset írok, mint alant, az azért van mert sokszor nem gépről nézem a fórumot, hanem telefonról, és amihez keveset hozzá tudnék szólni, illetve nem bírom ki, akkor mobilról is írok egykét sort. De mikor regényhez készülök (mint most ) akkor a mobilt hanyagolom, mert órákig tartana....
A gyönyörű időben sajnos nem motoroztam sokat, benzin híján, amikor voltam akkor is csak avárosban. Pl 15.-én körbementünk asszonnyal megnézni hol mi van, de dél körül történt a dolog, amikor még annyira nem zártak le nagy tereket, és nem vonult a tömeg.
Tegnap délelőtt én is lovagoltam 2 órát, kellett már mert rég voltam, viszont a lábam és a s*ggem bele is fájdult eléggé :) gyors ebéd, aztán segítettem annak akinél lovaglok, vaddisznótúrásokat helyreigazítani. A földjein eszméletlen pusztítást végeztek a vaddisznók. Most ránézésre kábé 15-20%-a az egész területnek, ottahol mi voltunk. 2 óra kapálás (és sörivás) után már eléggé lefáradtam, de mindezek után még 3 óra pingpong (és sör) a helyi kocsmában. Szóval eszméletlenül örülök hogy ilyen jó idő volt, és megteremtették a körülményeket mindehhez. Különben gép előtt ültem volna egész hétvégén.
Szombaton tervezek lemenni barátném nagyszüleihez Kajdacsra (Pakstól délre 30 km kb) motorral. Olyan 150 km innen. Kb minden az időtől függ, és attól hogy ha ma sikerül megrendelnünk a bukóját, az megjön-e péntekig.
Amúgy az előző témákhoz hozzászólva: nekem is láncfeszítő törés volt, ami eszméletlenül kattogott. A generátorlánc feszítője volt eltörve. Viszont egy pici éles kaccanás most is van mikor beindítom a motort még hidegen, kb fél percig icipicit zörög alul. Szerelő azt mondta, hogy nem tudja mi, de a kipufogóból jön, illetve a kiömlők blokk alatti részéből. Nem baj, nem lesz vele gond, csak az elején ilyen a hangja.
Köszönjük a jó kívánságokat, Te meg intézzed az erotikus masszázst, oszt megyünk mi is kikapcsolódni! Vagy Te nem azért mész?.......
Akkor ne is menj ha a kötelező minimumot se hozzák! ( Pia, nők )
Kedves Urak!
Kellemesen telt a hosszú hétvége és kellően feltöltődtem ahhoz, hogy felfrissült erővel álljak az újabb hétköznapi akadályok elé.
Az összesen 648 kellemes kora tavaszi kilóméter után a Csühös is letakargatva pihen és várja a következő szabadnapokat amikből sajnos ritkán adódik ilyen sok egymás után
Néhány napra most elszólít a kötelesség, de amint tudok jelentkezek, addig is fogadjatok szót Józsinak és írkáljatok egymásnak, mert ha hazaérek legalább lesz mit olvasnom
Mindenkinek a legjobbakat kívánom!
Búcsúzóul néhány szép pillanat az elmúlt napokból:
Tudtommal a gyári előírás (egész évszakos) 10W-40, de a régebbi manuálok tartalmaznak alternatívákat és nyári üzemben szerepel a 20W-50 is. Viszont hidegebb reggeleken érdekesen szólaltatja meg a hidrotőkéket szerintem
Szerintem a középút a jó...
Annyit ittam amennyit elbírtam, mindössze egy kicsit jobb kedvem volt
Egy kis érdekesség Jani kollégának: link
Jó lenne, ha kevesebbet innátok! Hallatlan B+! Még leisszátok az oroszokat a dobogóról!? Aztán meg majd a türelmi zónából kell visszarángatni benneteket!
Már csak én vagyok a legjózanabb sportos életű!? EZT A SZÉGYENT?!
Többet gyakorolnál, rutinosabb lennél!
Meg okosabb...... Látod, mennyi érv szól a pia mellett?
Motorozás később, mert az Asszony a Lányommal elment a templomba - Neked is ajánlhatnám a pia helyett - és így az én időm később jön. El.
Köszi a gyors választ, közben én is kutakodtam egy kicsit. Meg is találtam:
www.davidsilverspares.co.uk/CB..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:B8hFb3qMRMkJ:www.davidsilverspares.co.uk/CB..." target="_blank">http://webcache.googleusercont...
Jelenlegi GBP árfolyamon kb. 17.000,- Forint, de mire hazajön, lesz az 25ezer is... :( És most csak a hasamra ütöttem.
Ez van, remélem mással nem lesz baj, a szerelő szerint tipp-topp a motor belülről. Ettől függetlenül aggódva várom a hívását... :D
Köszönöm a dícsérő szavakat. A moci 1992-es, és Angliából lett behozva tavaly előtt. Tavaly nyár végén sikerült forgalomba helyeztetni, én vagyok az első magyar tulaj. Volt vele meló rendesen, mert kb. tejesládákban vettem meg, darabokban... :) 150-ért megérte. Persze volt mit rákölteni, és kb. ugyanannyi lett a vége, mintha itthon vettem volna meg, de legalább tudom, hogy mi van benne - mert nem spóroltam semmin. A blokkot nem is bontottuk meg, mert szépen járt, leszámítva a kis zörgést hidegen, alapjáraton.
Ennek az orvoslása zajlik most... :) Ami késik...! :D