Hát ez jó! Bukósisakban tévézett a család, felváltva...
ki nyerte meg a versenyt? Mármint ki bírta legtovább? Reklámoknál volt pihenő?
Legközelebb próbáljátok ki focilabdával le kell ereszteni majd betuszkolva a bukóba egy kompresszorral folyamatosan nyomatni....
mondjuk először 1 bárral... majd egészen 8-ig!
A CB-1 hátán hamarabb elfáradtam mert sokkal kisebb volt az ülése és a futóműve sem volt olyan precíz Most indulás előtt szélesebb kormányt kapott a Csühös 3-3cm-el oldalanként amivel sokkal biztosabban lehet kanyarogni és "kézben tartani" az esetleges úthibákat. Most érzem csak a BT 023 jótékony hatásait is igazán amikor több mint 15°-os az aszfalt... egyáltalán nem fáradtam el amíg a túra tartott, minden percét élveztem. Az egy más dolog, hogy amikor hazajöttem és leültem a sz.gép elé rottyon lettem azonnal de ez mindig így van, a motoron éber tudok maradni még hosszabb út során is. Változatos volt, a kanyargós jobb utak után amikor már beleszoktunk a jóba vigyázni kellett mert jöttek a sziklás részek ahol néha megindult kicsit a motor fara a mm-es szemcsevastagságú finom omladékon... aztán a havas vízátfolyásos részen megint visszább kellett venni... nem volt unalmas
A Nighthawk-ról annyit, hogy együtt tankoltunk és 4,04l-re jött ki a fogyasztása nekem meg a szokásos 4,5l igaz helyenként 70-80km/h sebességgel csorogtunk és utas nélkül, de ez akkor is hihetetlen jó fogyasztás a Nighthawk részéről
Az meg, hogy mi szép vagy melyik a szebb szubjektív megitélés, szerintem a CB-1300 hoz képest mindegyik csak egy viszonylag jól sikerült próbálkozás!
odafele Ercsi előtt egy benzinkútban kapcsoltuk be, már ott meg kellett állni, mert asszonyt nyomta az új sisak (pedig előtte levő este direkt tágította: tv-t nézett benne, meg anyja, nővére is abban nézte a tv-t ) Azután már nem volt ilyen baja, max fenék elülési gondok voltak mindkettőnknél.
Visszafele pedig beugrottunk nagymamámhoz, és ott kapcsoltam ki.
Sok helyen olvastam, hogy a motorok fogyasztása kb egy literrel kevesebb országúton, mint városban. Nekem itt is ugyanúgy 275 km-nél kellett tartalékra váltani, mint mikor városban használom. Tartalékig 17 liter fogy el, így 6.2/100l a fogyasztása, akárhol mentem eddig.
nagyon szépek a képek!
Alig több, mint 300 km? :) Én a felébe is eléggé elfáradtam per nap, főleg a figyelem csökkent néha. Egyszer kicsit későn kezdtem bevenni a kanyart, így az út legszélére sodródtam, de még a vonalon belül, szóval nem volt vészes, de rájöttem, hogy figyelni kell nagyon. Végig.
A másik, hogy tegnap hazafele eszméletlen szél volt, ráadásul sokszor oldalról, ami a kisebb kanyarodásokat is eléggé megnehezítette. Mert ugye néha meg elállt, máskor meg megdobott pont úgy, hogy kifelé menjek a kanyarból :) Arról nem is beszélve, hogy sok helyen nyomvályús volt az út. Tapasztalatnak nagyon jó volt ez a (nekem) hosszabb út. És szerintem a vezetéstechnikám is (a béka segge alól) picit jobb lett.
Akit esetleg érdekel: Odaút Visszaút
Nem tudom meddig tárolja az oldal, de remélhetőleg még egy darabig. A gps fileok pedig megvannak még.
Nem lettem volna gondban, ugyanis leszálltam volna én is! Arról nem is beszélve, hogy a Pengén közelebb vannak egymáshoz a keRRekek, így könnyebb forgatni.
Annyi különbséggel még, hogy a vadrózsát nem erőltettem volna!
Nem sok kaputól-kapuig 3kiló esetleg kicsivel felette... nem rohantunk, persze volt ahol nem is lehetett. Volt egy rész ahol vissza is fordultunk Te ott igen gondba lettél volna a pengével.
Szükös is volt a hely, leszálltam a motorról és úgy fordítottam meg viszont nem láttam, hogy ráhajlott a nyeregre a vadrózsa szára és simán beleültem!
Akkor nem is vettem észre, csak amikor elindultam és végigszántotta a seggem vagy 3 tüskét még mindig érzek
Igazából egy jó sisakkamera kellene mert menetközben lenne az igazi, főleg ott Bélfenyér-Sólyom-Borzi szoros környékén vagy Belényesújlak és Barátka között ahol két sziklafal között kanyarogtunk...
Tényleg szép volt!
Alig vártam, hogy elolvadjon a hó... aztán most mikor már nincs elmentünk és kerestünk
10 motorral léptük át a román határt és jó hangulatban mentesen minden problémától motoroztuk végig a napot
Először szinte meleg volt de ahogy magasabbra értünk vissza kellett venni a sisakmaszkot. Volt velünk egy szép Bulldog is!
Én meg elvesztettem! No nem az "ártatlanságomat", hanem az egyik kormányvég súlyomat .
Ma viszont megint szép az idő, és már az előbb hallottam , hogy a 71-esen valaki próbálta kiénekeltetni a géperejű járművel a magas "c"-t!
Tegnap kb 2 óra alatt leértünk,én nagyon élveztem és bnőm sem panaszkodott :) ma a Duna másik oldalán megyünk vissza,hogy kicsit változatosabb legyen az út.
most konstatáltam, hogy a bal oldali kormányvégemnek lába kélt
Nem egy eszeveszett hiba, de esztétikailag mégiscsak hülyén néz ki. Ha esetleg valakinek van csavarral együtt, szóljon!
Ha nem akkor már mindkettőt lecserélem mert elég karcosak is (illetve már csak a jobb :) )
igen, közben már kiderült, csak én ezt a képet nem néztem
Amit én tettem fel, azon pedig a generátorlánc és a vezérműlánc van, csak mivel az egész kép fejjel lefelé van, a vezérműlánc feszítőjét nem tették rá. Direkt ezért tettem fel a magyarázatot is.
Én hozzá nem nyúlok semmihez kb, mert a végén elrontom :)
Szerintem biztos csatlakozhatsz akárkihez, rendesek itt az emberek, csak az a baj, hogy a nagyrésze Debrecen felé lakik, innen jó messze :) Ha esetleg egyedül megyek, mindenképp szólok, mehetnénk együtt majd keletre a Tiszához, és ott a többiekkel összefuthatnánk valamikor.
Amúgy nagyon szép a motor (színre mint az enyém :) ) , picit furcsa hogy hátul fekete az index. Viszont ha olyan lesz, mint amilyen képet feltöltöttél, az kurvajó. Eszméletlen jól néz ki, és nemhiszem hogy járkálnak ilyenek az országban.
Bocsánat, hogy beleszólok a képen a generátor és az olajpumpa láncai láthatóak.
Van vezérműlánc feszítője, szegényke eléggé betegre sikerült, gyakorlatlanoknak nem ajánlom hogy hozzányúljanak.
Ezen kívül kérdezném csatlakozhatok-e egy motorozásotokhoz?
Mikor, honnan-hova mentek? Én halásztelki vagyok.
köszi :)
Igazából a Velencei tónál és Siófokon már mindketten jó sokszor voltunk, és az út is ismerős. Túlságosan is :) Autópályán semmiféleképpen nem szeretnék menni, amerre most megyünk, az teljesen ismeretlen számomra. Lehet annyira nem lesz nagy szám, de a Duna mellett leszünk, ahol anno 10 éve túráztunk kajakkal, hátha találok ismerős részeket. Visszafelé meg lehet még kombinálni :)
Üdv Hagyma!
Ma én is majdnem ezen az útvonalon pengettem a céges Csühössel egy darabon, csak én az M6-os autópályán. Egy kicsit ingerszegény a környezet... egy kis Velencei-tó és Siófok környéki kitérővel a mellékutakon szebbé tehetted volna a túrát, főleg mivel holnap is igazi túrázásra való idő lesz
Jó utat Nektek Cimbora!
Szia józsi! Látod nekem még ott is eszembe jutottál, igaz hogy este 8-kor de legalább nem két nap múlva, vagy egyáltalán nem...
Nemi gondozásról szó sem volt bár mondhatom, hogy a tököm tele volt az egésszel Céges továbbképzésen voltam amire azért volt szükség, hogy a fesz.alatti melóhoz szükséges feljogosításom ne vesszen el Ha hiszed, ha nem egy kevés kis boron kívül nem ittam semmit pedig ilyen helyen illene becsodálkozni egy kicsit. Ragyogó idő volt és bizony behallatszott amikor a Baranya megyei motorosok vágtáztak a 6-os úton... engem meg a rosszbaj kerülgetett a szállón ami egyébként a Zrínyi vártól 200m-re van. Általában 3-kor véget ért az oktatás és ott rohadtam a szálodában egy kb.44Ah-s autóakkumulátor méretű zsebtévé társaságában...
Na de eltelt és végre itthon vagyok sőt, holnap se megyek dolgozni aztán vasárnapra meg kinéz egy tartalmas kis túra a Királyerdőben
Csináltam néhány fotót a várról ahonnan Zrínyi kirohant, mindössze ennyi kis csavargáshoz volt kedvem.
ki nyerte meg a versenyt? Mármint ki bírta legtovább? Reklámoknál volt pihenő?
Legközelebb próbáljátok ki focilabdával le kell ereszteni majd betuszkolva a bukóba egy kompresszorral folyamatosan nyomatni....
mondjuk először 1 bárral... majd egészen 8-ig!
A Nighthawk-ról annyit, hogy együtt tankoltunk és 4,04l-re jött ki a fogyasztása nekem meg a szokásos 4,5l igaz helyenként 70-80km/h sebességgel csorogtunk és utas nélkül, de ez akkor is hihetetlen jó fogyasztás a Nighthawk részéről
Az meg, hogy mi szép vagy melyik a szebb szubjektív megitélés, szerintem a CB-1300 hoz képest mindegyik csak egy viszonylag jól sikerült próbálkozás!
Visszafele pedig beugrottunk nagymamámhoz, és ott kapcsoltam ki.
Sok helyen olvastam, hogy a motorok fogyasztása kb egy literrel kevesebb országúton, mint városban. Nekem itt is ugyanúgy 275 km-nél kellett tartalékra váltani, mint mikor városban használom. Tartalékig 17 liter fogy el, így 6.2/100l a fogyasztása, akárhol mentem eddig.
Alig több, mint 300 km? :) Én a felébe is eléggé elfáradtam per nap, főleg a figyelem csökkent néha. Egyszer kicsit későn kezdtem bevenni a kanyart, így az út legszélére sodródtam, de még a vonalon belül, szóval nem volt vészes, de rájöttem, hogy figyelni kell nagyon. Végig.
A másik, hogy tegnap hazafele eszméletlen szél volt, ráadásul sokszor oldalról, ami a kisebb kanyarodásokat is eléggé megnehezítette. Mert ugye néha meg elállt, máskor meg megdobott pont úgy, hogy kifelé menjek a kanyarból :) Arról nem is beszélve, hogy sok helyen nyomvályús volt az út. Tapasztalatnak nagyon jó volt ez a (nekem) hosszabb út. És szerintem a vezetéstechnikám is (a béka segge alól) picit jobb lett.
Akit esetleg érdekel:
Odaút
Visszaút
Nem tudom meddig tárolja az oldal, de remélhetőleg még egy darabig. A gps fileok pedig megvannak még.
Annyi különbséggel még, hogy a vadrózsát nem erőltettem volna!
Szükös is volt a hely, leszálltam a motorról és úgy fordítottam meg viszont nem láttam, hogy ráhajlott a nyeregre a vadrózsa szára és simán beleültem!
Akkor nem is vettem észre, csak amikor elindultam és végigszántotta a seggem vagy 3 tüskét még mindig érzek
Tényleg szép volt!
10 motorral léptük át a román határt és jó hangulatban mentesen minden problémától motoroztuk végig a napot
Először szinte meleg volt de ahogy magasabbra értünk vissza kellett venni a sisakmaszkot. Volt velünk egy szép Bulldog is!
Ma viszont megint szép az idő, és már az előbb hallottam , hogy a 71-esen valaki próbálta kiénekeltetni a géperejű járművel a magas "c"-t!
Nagyon jól mutat!
Nem egy eszeveszett hiba, de esztétikailag mégiscsak hülyén néz ki. Ha esetleg valakinek van csavarral együtt, szóljon!
Ha nem akkor már mindkettőt lecserélem mert elég karcosak is (illetve már csak a jobb :) )
Amit én tettem fel, azon pedig a generátorlánc és a vezérműlánc van, csak mivel az egész kép fejjel lefelé van, a vezérműlánc feszítőjét nem tették rá. Direkt ezért tettem fel a magyarázatot is.
Én hozzá nem nyúlok semmihez kb, mert a végén elrontom :)
Szerintem biztos csatlakozhatsz akárkihez, rendesek itt az emberek, csak az a baj, hogy a nagyrésze Debrecen felé lakik, innen jó messze :) Ha esetleg egyedül megyek, mindenképp szólok, mehetnénk együtt majd keletre a Tiszához, és ott a többiekkel összefuthatnánk valamikor.
Amúgy nagyon szép a motor (színre mint az enyém :) ) , picit furcsa hogy hátul fekete az index. Viszont ha olyan lesz, mint amilyen képet feltöltöttél, az kurvajó. Eszméletlen jól néz ki, és nemhiszem hogy járkálnak ilyenek az országban.
Van vezérműlánc feszítője, szegényke eléggé betegre sikerült, gyakorlatlanoknak nem ajánlom hogy hozzányúljanak.
Ezen kívül kérdezném csatlakozhatok-e egy motorozásotokhoz?
Mikor, honnan-hova mentek? Én halásztelki vagyok.
Igazából a Velencei tónál és Siófokon már mindketten jó sokszor voltunk, és az út is ismerős. Túlságosan is :) Autópályán semmiféleképpen nem szeretnék menni, amerre most megyünk, az teljesen ismeretlen számomra. Lehet annyira nem lesz nagy szám, de a Duna mellett leszünk, ahol anno 10 éve túráztunk kajakkal, hátha találok ismerős részeket. Visszafelé meg lehet még kombinálni :)
Ma én is majdnem ezen az útvonalon pengettem a céges Csühössel egy darabon, csak én az M6-os autópályán. Egy kicsit ingerszegény a környezet... egy kis Velencei-tó és Siófok környéki kitérővel a mellékutakon szebbé tehetted volna a túrát, főleg mivel holnap is igazi túrázásra való idő lesz
Jó utat Nektek Cimbora!
Szia józsi! Látod nekem még ott is eszembe jutottál, igaz hogy este 8-kor de legalább nem két nap múlva, vagy egyáltalán nem...
Nemi gondozásról szó sem volt bár mondhatom, hogy a tököm tele volt az egésszel Céges továbbképzésen voltam amire azért volt szükség, hogy a fesz.alatti melóhoz szükséges feljogosításom ne vesszen el Ha hiszed, ha nem egy kevés kis boron kívül nem ittam semmit pedig ilyen helyen illene becsodálkozni egy kicsit. Ragyogó idő volt és bizony behallatszott amikor a Baranya megyei motorosok vágtáztak a 6-os úton... engem meg a rosszbaj kerülgetett a szállón ami egyébként a Zrínyi vártól 200m-re van. Általában 3-kor véget ért az oktatás és ott rohadtam a szálodában egy kb.44Ah-s autóakkumulátor méretű zsebtévé társaságában...
Na de eltelt és végre itthon vagyok sőt, holnap se megyek dolgozni aztán vasárnapra meg kinéz egy tartalmas kis túra a Királyerdőben
Csináltam néhány fotót a várról ahonnan Zrínyi kirohant, mindössze ennyi kis csavargáshoz volt kedvem.