Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...már akinél
Na ne helyezgesd itt nekem tudományos síkokra ezen egyszerű dolgot... ha iszik az ember akkor kicsit okosabbá válik mint egyébként Legalább is azt hiszi!

Másnap meg fáj a feje.... mer az az is igaz!

Na de a szél majd kifújja a bajságot
úgyhogy lóra fel urak! Gyönyörű motorozós idő van!
Pálinkásos jó reggelt, antialkoholisták!
Az alkoholnak - többek között - visszafogottság oldó szerepe is van. "Vagy mifene..."
Tiszta Megasztár mi? Na jó megyek elpihenek mert már így is biztos felét megbánom reggel annak amit itt most hírtelen összehordtam
Bikicsunáj!
Vagy mifene...
Én tudtam, hogy nem fogsz elmenni mellette.
Viszont az angol kiejtésed kicsit fura!
Ha valaki elhoz egy motort egy márkaszervízből akkor elvárja, hogy az minőségi munkát adjon ki a kezéből...
Észre vette Zoli is, azért hozta el mert félrehúzott... megmértük otthoni körülmények között, bár látszik sajnos szabadszemmel is centik vannak benne!
Visszaviszi és remélhetőleg orvosolják...
Nem vót az olyan fúj bár mivel ismernek (nem igazán megy a sör és a bor sem) készültek Jégerrel amiből egymagam megittam annyit ami normális esetben egy féléves adagom...
Viszont előjött egy csomó régi sztori amin jókat derültünk és szövögettük az idei túraterveket is... bár az más dolog kibe mi maradt meg a búfelejtők mellékhatásaként...
Sokszor egy csörgő, zakatoló... stb hang eredője akkor sem derül ki amikor megbontanak egy motort. Legegyszerűbb szelephézagra fogni vagy láncfeszítőre, esetleg vez.láncra, aztán van amikor ezek cseréje után is hallható a hang ugyanúgy, mert pl. van már a dugattyúnak is egy kis "billenése" vagy sok más egyéb kopásból eredő olyan dolog ami nem okoz még sok ezer km-ig bajt, viszont jelen van bizonyos hangok formájában.
Sok motor van a piacon és nyomott áron... sokan mélyen áron alul szabadulnának tőlük, nem szabad az elsőnél megragadni. Most ebben a helyzetben a vevők vannak lépéselőnyben, én nem mennék bele kétes hangú vagy szerkezetű motorvásárlásba, főleg mivel tudom mennyibe kerül ezeket helyreállítani.
Magával a CBX-el nincs bajom, legendásan jó motor, de ha nem tökéletes a gatya is rámehet...
Végülis megy nekem az észosztás így is... Minek a 20W-50-es olaj? Hidrotőkés szelepmechanizmus esetében főleg lényeges a gyári előírás, "vastagabb" olaj igaz hogy zajcsökkentő hatású de nem biztos, hogy az segít azokon a bajokon amiket ezzel próbálunk orvosolni...
Hej de csuda jó kedvem van az áldóját néki...
A hozzászólásokra majd holnap reagálok tiszta fejjel, mer vannak itt megint olyanok amikkel nem értek egyet és olyan is amikkel igen

Evridéj ájm sáffölin
elektro-motor

köszi a segítséget, már csak a feleségemet kell megpuhítani teljesen
aztán, ha megy a dolog, biztosan jelentkezem
Széles utat: Jani
Látszik bizony! Még én - a laikus - is látom. Mit látom, kiböki a szemem.
Hogy hogy nem vették észre? Úgy, hogy nem is nézték......
Még valami: Ez egy hidrotőkés szelepállítású blokk, valaki hozzáértő nézze meg, nem annak van -e hangja, és nem a láncfeszítőnek ?
Aztán, ha megvan a motor, szívesen látlak motorostól egy hétvégén itt Badacsonyban. Gyalogtúra cuccot hozz magaddal.
Ha van még kérdésed érdeklődj.
Észreveszed nyugi. Simán alig motorozhatóra zsugorodik a teljesítmény. Igaz a 4-3 töbnek tűnik mint nekem a 2-ből 1, de valójában ugyanaz.
Legelőbb vegyél hozzá 20-50-es ásványolajat , és szűrőstől cseréld le.! Vezérműláncot nézesd meg szakműhellyel!
Már most mondom: Biztos, hogy a lengővillában csapágyakat kell cserélni.
Nézd meg a hátsó rúgóstag állítási lehetőségét ? Megtartja-e a 4 bar levegőnyomást?! Első teleszkópokban a levegőszelepek épségben vannak? Tartja -e a nyomást mindkét oldal? Ezek amik rázósabbak! Többi kisebb gond javítható karbantartható!
elektro-motor.
köszi a segítséget, elöljáróban csak annyit sikerült kiderítenem, hogy bontatlan blokk 80 ezer km környéke , 86-os évjárat, viszont első nekifutásra olyan mintha vezérműlánc kontra feszítő hangja lenne
egyik ismerősöm próbálta és nézte őneki így tűnt
alapjáraton mint egy régi hideg dízel, melegen fordulaton csendesedik
esetleg valami diagnózis
fordulatot szépen veszi, nem füstöl terhelés alatt, hidegen pöcc indul
előre is köszi: Jani
hagyma8
sajna azért szeretnék egy másikat a bandit helyett , mert volt egy jól sikerült vállalkozásunk amivel nem sikerült itt szép Magyar hazánkban az állam segítségével talpon maradni, ezért eladtam az ősszel, hogy ki tudjunk szállni belőle.
de hát motor nélkül nem az igazi , így csak egy szerényebb költségvetésű gépre lesz pénzem, bocs, hogy nem töröltem még a képet a profilomból, nem is volt eszemben....
üdv.
Mennyire nincs a helyén az a kerék? Látszik?! Hogy a fszba nem vették észre?!
Ez baj!
Lefordítva mész inni! Fúúúj!
Nyugi észre fogod venni... három henger az igaz, hogy majdnem négy, de alig van alapjárat (vagy nincs is) dadog és jóval lassabban veszi a fordulatot és zakatolóssá válik a hangja...

Amúgy most lépek, mert csapatépítő programra vagyok hivatalos Andorékkal és még néhány motoros cimborával...
Este még lehet felnézek bár attól függ látom-e a klaviatúrán a betűket
Ja, éljen az Unikum! Ronda alkoholista banda!......
Észre fogod venni, ugyanis nem pörög úgy a gép, mint előtte. Mint pld az autóknál....
Aztán mondjad nekik sokat ne pöcsöljenek vele (főleg azok után, hogy így adták ki a kezükből) mert elkezdődött a motoros szezon!
hát elég szomorú, hogy végre mehetnél, erre ennyi gebasz van vele...ma itt 20 fok volt, és tűzött a nap, szél semmi.
Az jutott eszembe, hogy honnan lehet észrevenni, ha nem megy az egyik henger? Mikor megvettem, szerelőm mondta hogy nem ment valamelyik. Én nem értek hozzá, így ha esetleg bedöglik az egyik, akkor nem fogom észrevenni. Esetleg a kiömlőket óvatosan végigtapogatva?