A múltkor beszéltük ezt a dekli kérdést. Teszek föl két képet, az egyik az első javítás után, a második pedig amikor még egyszer gitteltem, festettem, és utána. Én azt mondom, hogy majdnem jó.
Még korán keltél! Amúgy legyen igazad, de most hazafelé szólt a rádió, és azt mondta a csaj, hogy hétvégén csapadék várható. Remélem, csak a szokásos tévedés!
Laci! Nagyon jó volt a paszta, nem is gondoltam volna hogy ennyire dúrván működik! Kurvajó! Nagyon örülök, gyönyörű lett, ahhoz képest amilyen volt. Vannak a kipun mély karcok, azok annyira nem, de minden más nagyon szép lett :)
vettem prevent krómtisztítót! Ma nekiállok! Mindezt szárazon kell, vagy előtte toljak rá egy kis vizet? Gondolom a kipufogóvégeket is meg lehet így tisztítani, mert elég gányosak azok is...
Nekem nagyon tetszett Laci leírása
Tegnap Prágában voltam, bátyámnak üzleti dolga volt, én pedig asszonnyal beültem mellé az autóba, megnéztük a várost, már amit 2 óra alatt meg lehet nézni belőle :) Nembaj, megérte, U fleku-ban 2 sört azért gyorsan letoltam, biztos ami ziher. Fateromnak meg hoztam pár barna kozelt, ne jajgasson úgy a fájdalomtól. Ma motorral kell mennem, mert már nem tudok mivel (csak tömegközlekedés, de az micsoda? ) viszont -2 fok van. Várom, hogy melegedjen, aztán nulla körül elindulok.
Másrészt köszi a tippeket! Az műanyagbetétes önzáró anya az milyen? Elképzelni nem tudom, de szerintem a kuplung-, fékkarra biztos beszerzek ilyet.
Ne aggódj Miki bontottam egy üveg vörösbort (is) és újraindítottam a fejemben a rendszert.. tele volt! Most (bár némi tarkótáji nyomás játszik) léptem egyet, aztán újra kezdem előlről.. mármint a hétköznapokat.
Hétvégén meg ha jó idő lesz.. az lesz az igazi!
Kendnek meg epörnyepájinkát a belibe! Há má megen az ákovítán jár az esze? Jó az biz'a, én es mennyalom most, abba hiba nehezen! Me a szógálat es lejárta a nehezit oszt emút a ríhatnék! Igaz forgattam a gondolatot me a motorozhatnékom is környékez de setítbe borút eleve, hogy így oszt mán nem vágyok sehuva, me még tagjaimba es üvölt a fájás emígyen is mint a veszedelem!
Na de ott a kincs a vitrinybe, így oszt a főm se bántja fájás, hanem izibe téblábolok a kupica után me rágja az íletem a sztressz mint lú a tököt! Kendteknek es ezt javallom, igyanak oszt borújjanak össze Asszonyaikkal mint egy kúp kóró, vígadjanak sokasodjanak! Iste áldja mindtüket!
Pálinkás Jó reggelt antialkoholisták! Tudom neked javasolni, hogy a kényes helyekre vegyél műanyagbetétes önzáró anyát !
A csavarokat lehet cserélni imbuszra! Az alapból acélcsavar.
Ráadásul csavarszaküzletben alig várják , hogy adhassanak el belőle. Van galvanizált, saválló, fekete, és kadmiumos is.
Sok ilyen trükk van, amivel a "szeretett motort" kompletté lehet tenni.
A csavarok végülis típustól függetlenül bármelyik motorból kilazulhatnak, köszönhető ez a vibrációknak (a sornégy szempontjából előnyös helyzetben vagyunk ) vagy szerelési hiba (pl.nem megfelelő nyomatékkal meghúzott csavar), vagy ne adj Isten hanyagság (pl.kihagyott rugós alátét, ahol kell menetrögzítő megfelelő használata..stb). Szerencsére sok esetben ez hangot is ad még az elhagyás előtt ekkor viszont keresni kell mi az a nem oda való hang amit hallunk. Velem is előfordult már legutóbb a műszaki vizsgáról hazafelé amikor minden előjel nélkül hirtelen lefeküdt nullára a kilóméterórám mutatója Már gondolatban a bovdenspirál beszerzési forrása foglalkoztatott amikor megálltam egy kicsit gyönyörködni a még havas környezetben aminek végre főszereplője volt a Csühös is a maga egyszerű de nagyszerű valóságában. Ahogy ott jöszmékeltem valami megütötte a szememet, a bovdenspirál ott lógott a leömlők között! Na gondoltam még ilyet se pipáltam, hogy nemcsak a belső szál de még a külső is elszálljon... de aztán látom, hogy az elsőkerék kihajtásából csúszott ki a spirálvég de szerencsére sértetlenül és épen!
Először nem értettem, hiszen én raktam össze amikor a telóolaj csere miatt teljesen szétlegóztam az elejét, ráadásul a rögzítő csavar is benne volt a házban, de mégis kicsúszott valahogy
Az történt, hogy nem nyomtam be teljesen a spirálvéget és a rögzitő csavar ami az erre kialakított horony tengelye is a horony alá esett így nem látta el a funkcióját hiába téptem meg rendesen.
Balf@szság volt részemről, mert rutinból csináltam pedig mindent ellenőrizni szoktam kétszer is! Szóval van ilyen, és olyan is hogy csavarelhagyás szintén volt már a világtörténelemben sőt lesz is még... néha nem árt ellenőrizni és akkor kisebb eséllyel fordul elő
köszi az alapos leírást, nekiállok majd egy szebb naposabb napon :) Lassan meglesz az első 1000 km, pedig én idén vezettem először. Biztos emiatt is pezsgek ennyire még ilyen hidegben is :)
Nekem olyan volt múltkorjában, hogy valami ciccent a földön menet közben, mintha elhagytam volna. Vissza is fordultam, de nem láttam semmilyen nagyobb darabot. Hát mentem mendegéltem tovább .Másnap mikor megláttam, hogy megjöttek az indexek, írány a posta...már majdnem ott vagyok, mikor észreveszem, hogy a kuplungkarnak mintha lenne nem is kicsi holtjátéka. Nézem, a csavar ami tartja, kb másfél centire kint (kb 2 centi hosszú), ott lifeg, a Szentlélek tartotta az egész szerkezetet, csak néztem, hogy ilyen lebegő karral, hogy tudom egyáltalán egy picit is behúzni a bovdent :) Na, azonnal vissza is csavartam kézzel, otthon meg rendesen. Ott derült ki, hogy az anyáját hagytam el, ami alulról megfogja. Kuplungolás közben pedig mindig kicsavarodott egy picit így anya nélkül. Ezt pótoltam, és most jó. Mennyire kell minden csavart átnézni? Olvastam népítéleten olyanokat korábban, hogy hajlamosak engedni a csavarok a rázkódástól, de azért furcsa volt, hogy ilyen hamar. Korábban amikor szétszedtem a fékeket, ott pedig órákat szarakodtam a betéteket tartó tengelynek van egy kis fedőcsavarja. Azt eszméletlen nehezen tudtam kiszedni. Sajnos türelmetlen voltam, így eléggé szét is nyírtam a fejét.
Megvagyunk, mostmár egészséges mindenki A kicsit kivéve végigszaladt mindenkin a nátha, én kaptam a javát. Eminek ma napja volt azért is maradt el a motorozás, szinte semmit nem aludt, szerintem érzi a frontot Nomeg a 9 fok sem sarkalt nagyon Viszont autó wellness volt ma nálam is, ráfért a gépekre. Motort is akartam egy kicsit ápolgatni, de bejelentkezett egy vendég így az elmaradt
Igen, nem erre. de talán jövő hétvége, bár ahogy néztem a meteurológusok nem sok jóval biztatnak. Hátha mellé lőnek, mint ahogy ezt sokszor csinálják.
Jut eszembe, hogy vagytok? Minden rendben?
Szia!
A segítőkészséggel nincs baj itt a fórumon, sőt nekem volt 3éve egy CB 400-as gépem ami kicsit másabb ugyan mint a Super four de nem ég és föld a kettő közötti különbség Tulajdonképpen az itteni aktív tagok között nincs is motorszerelő végzettségű, de ha ír ide a cimborád akkor amiben tudunk segítünk neki, persze ez a távszerelős dolog kicsit hasonlít a Lui Padre féle TV-s sámánkodáshoz és nem biztos, hogy minden esetben vezet célra
Nem veszt semmit ha ír nekünk aztán ha nem haladja meg a képességeinket akkor biztosan segítünk!
Köszi a segítséget! Bori Attilára rákerestem a neten és a telefonszáma is fent van. Holnap megcsörgetem!
A leömlők állapota nem az én érdemem, így vettem lassan egy éve, de igyekszem megőrizni ezt a formát. Tavaly csak hajtani kellett, sosem volt vele semmi gond. Szeptemberben vettem észre, hogy valamelyik oldalon (már nem emlékszem) picit engedi az olajat, talán csak utána kell húzni.
Szia!
Bori Attila nevű mesterről Szigetszentmiklóson ódákat zengenek a fórumokon. Nem vagyok odavalósi, de annyit hallottam már róla, hogy tényleg tehetséges lehet. Címet nem tudok, de a környéken biztosan meg tudja mondani valamelyik motoros.
Itt megnézheted, van benne egy műanyag gyűrű , ami megakadályozza, hogy lelazuljon. Kulccsal szerelhető.
"Az műanyagbetétes önzáró anya az milyen?" Csavarszaküzletben megmondják, meg is mutatják neked!
Tegnap Prágában voltam, bátyámnak üzleti dolga volt, én pedig asszonnyal beültem mellé az autóba, megnéztük a várost, már amit 2 óra alatt meg lehet nézni belőle :) Nembaj, megérte, U fleku-ban 2 sört azért gyorsan letoltam, biztos ami ziher. Fateromnak meg hoztam pár barna kozelt, ne jajgasson úgy a fájdalomtól. Ma motorral kell mennem, mert már nem tudok mivel (csak tömegközlekedés, de az micsoda? ) viszont -2 fok van. Várom, hogy melegedjen, aztán nulla körül elindulok.
Másrészt köszi a tippeket! Az műanyagbetétes önzáró anya az milyen? Elképzelni nem tudom, de szerintem a kuplung-, fékkarra biztos beszerzek ilyet.
Hétvégén meg ha jó idő lesz.. az lesz az igazi!
Kezdek aggódni, olyan "érdekesen" formálod a szavakat! Elfáradtam, mire elolvastam. Pedig tudok olvasni.
Na de ott a kincs a vitrinybe, így oszt a főm se bántja fájás, hanem izibe téblábolok a kupica után me rágja az íletem a sztressz mint lú a tököt! Kendteknek es ezt javallom, igyanak oszt borújjanak össze Asszonyaikkal mint egy kúp kóró, vígadjanak sokasodjanak! Iste áldja mindtüket!
A csavarokat lehet cserélni imbuszra! Az alapból acélcsavar.
Ráadásul csavarszaküzletben alig várják , hogy adhassanak el belőle. Van galvanizált, saválló, fekete, és kadmiumos is.
Sok ilyen trükk van, amivel a "szeretett motort" kompletté lehet tenni.
Először nem értettem, hiszen én raktam össze amikor a telóolaj csere miatt teljesen szétlegóztam az elejét, ráadásul a rögzítő csavar is benne volt a házban, de mégis kicsúszott valahogy
Az történt, hogy nem nyomtam be teljesen a spirálvéget és a rögzitő csavar ami az erre kialakított horony tengelye is a horony alá esett így nem látta el a funkcióját hiába téptem meg rendesen.
Balf@szság volt részemről, mert rutinból csináltam pedig mindent ellenőrizni szoktam kétszer is! Szóval van ilyen, és olyan is hogy csavarelhagyás szintén volt már a világtörténelemben sőt lesz is még... néha nem árt ellenőrizni és akkor kisebb eséllyel fordul elő
Nekem olyan volt múltkorjában, hogy valami ciccent a földön menet közben, mintha elhagytam volna. Vissza is fordultam, de nem láttam semmilyen nagyobb darabot. Hát mentem mendegéltem tovább .Másnap mikor megláttam, hogy megjöttek az indexek, írány a posta...már majdnem ott vagyok, mikor észreveszem, hogy a kuplungkarnak mintha lenne nem is kicsi holtjátéka. Nézem, a csavar ami tartja, kb másfél centire kint (kb 2 centi hosszú), ott lifeg, a Szentlélek tartotta az egész szerkezetet, csak néztem, hogy ilyen lebegő karral, hogy tudom egyáltalán egy picit is behúzni a bovdent :) Na, azonnal vissza is csavartam kézzel, otthon meg rendesen. Ott derült ki, hogy az anyáját hagytam el, ami alulról megfogja. Kuplungolás közben pedig mindig kicsavarodott egy picit így anya nélkül. Ezt pótoltam, és most jó. Mennyire kell minden csavart átnézni? Olvastam népítéleten olyanokat korábban, hogy hajlamosak engedni a csavarok a rázkódástól, de azért furcsa volt, hogy ilyen hamar. Korábban amikor szétszedtem a fékeket, ott pedig órákat szarakodtam a betéteket tartó tengelynek van egy kis fedőcsavarja. Azt eszméletlen nehezen tudtam kiszedni. Sajnos türelmetlen voltam, így eléggé szét is nyírtam a fejét.
Kicsit legyen jobb idő tuti megyek a Tiszához!
Jut eszembe, hogy vagytok? Minden rendben?
A segítőkészséggel nincs baj itt a fórumon, sőt nekem volt 3éve egy CB 400-as gépem ami kicsit másabb ugyan mint a Super four de nem ég és föld a kettő közötti különbség Tulajdonképpen az itteni aktív tagok között nincs is motorszerelő végzettségű, de ha ír ide a cimborád akkor amiben tudunk segítünk neki, persze ez a távszerelős dolog kicsit hasonlít a Lui Padre féle TV-s sámánkodáshoz és nem biztos, hogy minden esetben vezet célra
Nem veszt semmit ha ír nekünk aztán ha nem haladja meg a képességeinket akkor biztosan segítünk!
Egy barátom most vett egy hibás CB400 super four-t és valószínűleg szüksége lenne majd segítségre, de nem tudom, melyik fórumra irányítsam
Ha tudtok segíteni, megköszönném!
Széles utat!
A leömlők állapota nem az én érdemem, így vettem lassan egy éve, de igyekszem megőrizni ezt a formát. Tavaly csak hajtani kellett, sosem volt vele semmi gond. Szeptemberben vettem észre, hogy valamelyik oldalon (már nem emlékszem) picit engedi az olajat, talán csak utána kell húzni.
Bori Attila nevű mesterről Szigetszentmiklóson ódákat zengenek a fórumokon. Nem vagyok odavalósi, de annyit hallottam már róla, hogy tényleg tehetséges lehet. Címet nem tudok, de a környéken biztosan meg tudja mondani valamelyik motoros.