Biciklizni? ebben a jóidőben?
Na kérem egy kicsit most Besenyős stílusban elmondom önöknek mi igaz és mi nem az! Eddig azért sírtunk ríttunk me hogy tél van, meg hideg, most meg egy másik fórumon azt olvasom, hogy fú a szél. Hát persze hogy fúj, mert mit tud csinálni egy szél ha nem fújni, ha nem fújna akkor állna a levegő de azt már szélcsendnek neveznénk, jómondom?
Viszont van olyan motoron, hogy szélcsend? Ez hülyeség kérem mert olyan nincs, esetleg egy Goldwingnél de azt nem szeressük me drága és ráadásul nehéz is. Az én Csühösömön például mindig fú a szél, sőt még akkor is érződik ha hátulról fú, konkrét példa: fúj a szél 70km/h-val hátulról én meg megyek 100km/h val széliránynak megfelelően! Viszont elhagyom a szelet 70 fölött! Akkor pl. 100-nál mindjárt 30al szembe kapom a külömbözetet! Ez viszont igaz, tehát nem hülyeség és jól is mondtam, megint! Na kérem ezzel az aerodinamikai tudattal foglaltam ma helyet szeretett Csühösömön és úgy elégettünk több mint fél tank benzint, hogy abba hiba nem vót! Lementem egészen a román határig és megkörnyékeztük a 800-éves, egykor lakóbástyának vagy ha úgy tetszik toronynak nevezett román oldalon lévő történelmi örökségünket, mert hogy az pedig a mienk! Hol innen, hol onnan, meg volt amikor kicsit arrébb kerestem az odavezető utat... Jó kis területet sikerült bejárni, de Körösszegapáti és Berekböszörmény között tudtam a legtisztább képet elkészíteni, mert sajnos csak földutak vezetnek oda és azok most olyan szinten sárosak, hogy egy darabon amikor próbálkoztam majdnem belevesztem
Annyira már nem voltam tökös gyerek, hogy átmenjek Romániába és Nagyvárad felől kőúton közelítsek. Viszont ami késik nem múlik és csupán hetek kérdése az egész. Hazafelé Biharkeresztes felé vettem az utat és Miklós cimborára gondolva lefotóztam a Herpályi Csonkatornyot, mert régebben említettem neki, hogy új tetőszerkezetet kapott! Persze ezt is csak a 47-es főút kamion parkolójából tudtam mert a toronyhoz esetleg csak lóháton lehetne bebaktatni. Meglepő de csak elvétve láttam motorosokat, na de majd talán holnap többan leszünk, mert mi vagyis a Csühös meg én megint útra kelünk és bizony élvezzük amire oly sokat vártunk a zord tél során.
Ja! jött szembe egy fura agyonoptikázott és cicomázott autó amiről a paradicsommadár is sírva szédülne le, villogott meg felém nyújtotta öklét a mutató újját meg felfelé, valahogy így: azaz baráti gesztust sugalt és mivel nem sok motoros volt az utakon ebből gondolom, hogy nekem örült annyira mint bolond gyerek a savanyúcukornak Vagy pedig benne is motorosszív dobogott!
"Sok dolgom volt! " Má gondolkodtam erősen, hogy rohanok, és megtörölgetem a homlokodat, nehogy tiszta víz legyél a nagy igyekezetben!
Most 16 fok van és süt!
Itt vagyok már! Hiányoztam? Ugye?
Sok dolgom volt!
Megcsináltam a dekli fedelet, háááát.....majdnem jó lett. De már többet nem erőltetem. Teszek fel majd képet, most más gépéről garázdálkodok, csak gondoltam írok, hogy nehogy szétaggódjátok magatokat!
Meg szétszedtem a hátulját, mert csak egy lapos lemez tartotta a rendszámkeretet, - nem véletlenül hagytam el a múltkor - és ezt is megcsináltam.
Motorozós idő volt. Szél nélkül. Meg ülés nélkül, és így motorozás nélkül.
Üdv!
Nekem van egy ilyen indexem, még a régi motoromhoz vettem tartalékba. Teljesen egyben van, de vannak karcok a krómon, a kép szerint. Ha esetleg kell, 2000 Ft ért vettem annak idején, ennyiért eladó. Üdv:
persze hogy van. Alulról toltam neki slaggal amennyire csak tudtam, meg samponnal, kefével. Nem mindenhova fértem oda, de azért amennyire tudtam, leszedtem. Annyira nagyon nem lehet dzsuvás, mert kb 1 hónapja lett kész, előtte kiszedték a blokkot, szétszedték, szóval akkor meg is lett tisztítva. Azóta meg kb 1 hete használom, mióta jobb idő van.
lemostam a motoromat, először :) Kicsit sok volt a sár a kiömlőkön és az olajszűrőn, azt úgy ahogy leszedtem. Talán most egy darabig nem lesz akkora sár mint mostanában volt az olvadás miatt. Most is mennék, de akkora a szél, hogy nemigaz. Kibírhatatlan kb. Tegnap hoztam asszonyt haza suliból, akkor is volt rendesen, kicsit féltem is miatta, de ez a mai még egy lapáttal rátesz.
Én motoromnak még nincs neve, de idővel szerintem magától társul majd hozzá. Nem akarom erőltetni, mert akkor biztos nem lesz olyan kezes jószág :)
Ez egy 4-es Golf volt 230ezer km-el, állítólag a hengerfejben van valami gát ami típushiba miat megreped és az égéstérbe jut az olaj. A tulaj mondta. Az biztos, hogy látok én is furcsaságokat az utakon és több ismerősöm is van az autószerelők között. Volt olyan autó amit azért vittek be mert világított az olajlámpa és amikor leengedték az olajat inkább a pakurára hasonlított. Egy egyszerű kérdésre "mikor volt olajcsere" nem tudott válaszolni a tulaj
Ezek a modern fékpadok hamar lebuktatják a fékhibákat, kicsit én is paráztam hiszen két év eltelt azóta, hogy vizsgázott, aztán egy féktárcsa csere komoly kiadás. Viszont akkor is azt mondom ha szarakodik akkor derüljön ki!
Érdekes dolog ez, én is látok sokszor a sajátomnál fiatalabb autókat is füstöt okádni. A gazdájukra nem szivesen bíznám semmimet azt hiszem... Én valószínűleg bevállalom a KPM vizsgát. Úgy érzem a Morzsival nem igazán lehet semmi baj. Ha meg tévedtem az max egy kis tanulópénz és ahogy mondtad a saját biztonságom érdekében derül ki ha van hiba.
Csühös úrnak most nem volt szerencséje mert a régi helyen ahol vizsgázott (itt vizsgáztak régebben a Hondák is) bezárták a boltot Viszont ugyanott Hajdúszoboszlón van egy másik jóval nagyobb vizsgabázis így elvittem oda. Előttem egy Ikarusz busz vizsgázott, mögöttem meg egy kamion pótkocsi várta a sorát
Egyfolytában azon gondolkoztam, hogyan lesz a fékerő mérés Egyszerűen ráhelyeztek a fékpadra egy adaptert aminek korlátja is volt és előbb 20 majd 40%-on fékezgették a motort én meg sasoltam a monitort... Amikor kiírta a "megfelelt" szót befejeződött a vizsga. Előtte körbenézték és fotózták, kb 20 percig volt bent a csarnokban
Közben jött egy Golf aminek a CO-ját mérték ami nem akarta az igazságot, mivel az analizátor mellett állt a Csühös próbából az ő seggébe is bedugták a szondát de ne a műszerrel vagy a Csühössel volt a baj hanem bizony a Golfal, ami amúgy is szép kék füstöt eregetett
Szerintem ránézésre a duplája is megvan, csak furcsa, hogy inkább a közepe van kikopva és a széle még jóformán új. Sok lehetett az egyenes km. Végül hol vizsgázott a Csühös?
Ú de szép :) kell! :) cégnél bent van mindenféle zsugorcső,megcsinálom.képet ide küldj:hagyma8@gmail.com
most fellépésem van,holnap beszéljük meg a részleteket.tetszik nagyon!
Gőzöm nincs most mennyi régebben 1,6mm volt ha jól emlékszem. Vizsgán a fékpados produkció a lényeg, nem tudom azt meg lehet-e úszni, viszont az olyan dolog, hogy akinek "segítséggel" megy át a motorja (pl. ingadozó fékhatás) az magával szemben is nagyon felelőtlen. Egy akármilyen jó gumi vagy futómű is elveszti prioritását ha pl. szerpentinezés közben üt a fék! Egyedül csak ettől paráztam mert azt itthon nem tudom ellenőrízni, persze bíztam benne hiszen nem éreztem a fékhatáson semmit. Szerencsére minden rendben úgyhogy jöhet a tavasz
Van egy jó és egy rossz hírem. Megtaláltam az indexeket ez a jó A rossz viszont az, hogy az egyiknek el van törve a szára Így került már hozzám is. Szigetelőszalaggal körbe volt tekerve, amit a fényképek kedvéért leszedtem róla. Nézd meg, aztán majd eldöntöd, hogy így is kell-e, vagy nem.
Zsír új a 021 utódja, középső sávban keményebb, míg a gumi oldala valamivel lágyabb a kanyarokban való jobb tapadásért.
Az r17-nél vettem decemberben, még a mai kilóméterek voltak a legelsők a guminak
Ha érdekel olvasd el mit írnak róla: BT 023
Na kérem egy kicsit most Besenyős stílusban elmondom önöknek mi igaz és mi nem az! Eddig azért sírtunk ríttunk me hogy tél van, meg hideg, most meg egy másik fórumon azt olvasom, hogy fú a szél. Hát persze hogy fúj, mert mit tud csinálni egy szél ha nem fújni, ha nem fújna akkor állna a levegő de azt már szélcsendnek neveznénk, jómondom?
Viszont van olyan motoron, hogy szélcsend? Ez hülyeség kérem mert olyan nincs, esetleg egy Goldwingnél de azt nem szeressük me drága és ráadásul nehéz is. Az én Csühösömön például mindig fú a szél, sőt még akkor is érződik ha hátulról fú, konkrét példa: fúj a szél 70km/h-val hátulról én meg megyek 100km/h val széliránynak megfelelően! Viszont elhagyom a szelet 70 fölött! Akkor pl. 100-nál mindjárt 30al szembe kapom a külömbözetet! Ez viszont igaz, tehát nem hülyeség és jól is mondtam, megint! Na kérem ezzel az aerodinamikai tudattal foglaltam ma helyet szeretett Csühösömön és úgy elégettünk több mint fél tank benzint, hogy abba hiba nem vót! Lementem egészen a román határig és megkörnyékeztük a 800-éves, egykor lakóbástyának vagy ha úgy tetszik toronynak nevezett román oldalon lévő történelmi örökségünket, mert hogy az pedig a mienk! Hol innen, hol onnan, meg volt amikor kicsit arrébb kerestem az odavezető utat... Jó kis területet sikerült bejárni, de Körösszegapáti és Berekböszörmény között tudtam a legtisztább képet elkészíteni, mert sajnos csak földutak vezetnek oda és azok most olyan szinten sárosak, hogy egy darabon amikor próbálkoztam majdnem belevesztem
Annyira már nem voltam tökös gyerek, hogy átmenjek Romániába és Nagyvárad felől kőúton közelítsek. Viszont ami késik nem múlik és csupán hetek kérdése az egész. Hazafelé Biharkeresztes felé vettem az utat és Miklós cimborára gondolva lefotóztam a Herpályi Csonkatornyot, mert régebben említettem neki, hogy új tetőszerkezetet kapott! Persze ezt is csak a 47-es főút kamion parkolójából tudtam mert a toronyhoz esetleg csak lóháton lehetne bebaktatni. Meglepő de csak elvétve láttam motorosokat, na de majd talán holnap többan leszünk, mert mi vagyis a Csühös meg én megint útra kelünk és bizony élvezzük amire oly sokat vártunk a zord tél során.
Ja! jött szembe egy fura agyonoptikázott és cicomázott autó amiről a paradicsommadár is sírva szédülne le, villogott meg felém nyújtotta öklét a mutató újját meg felfelé, valahogy így: azaz baráti gesztust sugalt és mivel nem sok motoros volt az utakon ebből gondolom, hogy nekem örült annyira mint bolond gyerek a savanyúcukornak Vagy pedig benne is motorosszív dobogott!