igen van pár majdnem velem egy korosztályú ember itten (főleg hogy 27 vagyok, csak a rendszer a születési évből számol), de azért remélem maradhatunk a tegezésnél uraim
Na na na! Te csak ne vigyorogjál, kacarásszál, nevetgéljél itten! Mert itt meglett korú férfiak értekeztek tudományos alapon, igen komoly, nagy súlyú, számodra - betudom fiatal korodnak - felfoghatatlan, igen nagy horderejű dolgokról!
most hallottam, hogy ha a műbőr ülésemet bőrápolóval kezelem, akkor tovább bírja, meg jót tesz neki. Otthon van ilyen mézviaszos direkt bőrápoló kencém, amivel a lovascsizmámat szoktam, szerintetek kenjem vele?
Ma teljesen jól indult, úgy ahogy leírtad. Én is úgy tudtam. Max egy pöcc gázt kell adni neki hogy beinduljon, utána az alapjárat már rendesen megy. Most nemtudom mekkora fordulaton, de akkorán amekkorán kell. Amúgy is 1-2 percet járatom mielőtt elindulok vele, utána már a szivatót is vissza lehet tolni.
Eredetileg is műbőr van rajta. Hát azért bírnia kellene egy darabig szerintem. Reggelre amúgy teljesen visszaállt eredeti állapotába, szerintem csak ha ülök rajta, akkor kicsit elenged. De nem is baj, mert ha túl feszes lenne, akkor inkább szakadna, mint így.
Sor 4 hidegindítási alap: hidegen szivatóval gáz nélkül. Ha így nem megy, csak gázadásra, akkor az alapjárati csavor állíts. Melegen 900-1000 körüli fordulat jó, ha jól emlékszem. A yamaha most nekem 1000-t forog alapon és úgy jó. Igaz az v2, de alapjáratnál kb megegyeznek. Műbőrt én nem tettem volna az ülésre. Javítsatok ki ha rosszul tudom, de szerintem a gyári is igazi bőr. A műbőr sztem semeddig se fog tartani.
A motorikus része az valóban drága. Mi csupán sima sikló repülőket építettünk. Akkoriban volt MHSZ szakkör, az alapanyag ingyen volt. Viszont igen hosszadalmas volt (főleg egy szivárvány tipusú bordázott, hártyapapíros szárnyú) gép elkészítése. Aztán ha azt fás környéken reptetted és leszakadt a szárnya, kezdhetted előről...
péntek-szombat jó idő lesz, és jövő hét szerdától is végig 8 fokot mondd napsütéssel (amivel azért többnek tűnik)
Én tegnap megkaptam a felújított ülésemet, majd teszek fel képet is. Olyan jó idő volt. Asszonyt elvittem két körre itt az M0-ás bevezetőjénél, pólus felé, aztán vissza Csömörre, kb 20 km-t motoroztam vele, aztán az esti focira is avval mentem, sőt most reggel is avval megyek már. Megvolt első tartalékra váltásos élményem, pont mikor egyenes szakaszon akartam volna picit gyorsulni, éreztem hogy nem húz. Amilyen gyorsan tudtam átváltottam tartalékra, de addigra lefulladt, mivel gurultunk kb 70nel, ezért könnyen újraindult menet közben.
Este viszont valamiért alig akart indulni, amitől kicsit félek. Nekem azt mondta a szerelőm, hogy szivató ki, és indítózni gázadás nélkül. Ne sokáig nyomjam, inkább többször, 1-2 mp-ig.Így nem indult, aztán lejjebb vettem a szivatót, és adtam gázt, és valahogy így beröffent. Azt nem értem hogy előtte mindig elsőre indult, és igaz hogy kint állt a hidegben de kb 50 percet. Előtti 2 órát állt kint és semmi baja nem lett, azonnal indult szivató nélkül is.
A másik meg, hogy az ülésemen a műbőr kicsit felgyűrődött. Nyilván, mert ültem rajta, használom, meg szerintem a hidegtől is összerándul picit. Nem vészes, csak látszik :) Lehet, hogy most ha lemegyek a garázsba teljesen jó lesz, mivel valamennyire csak felmelegedett. Én is jó sok szarságot össze tudok hordani ám
Ha valakinek van tippje ezekre, ne tartsa magában. Kezdő motoros vagyok, így mindent (értsd MINDENT) szívesen fogadok, ami nektek alapvető, lehet hogy nekem teljesen új. sőt!
Nekem a fejemben valahogy pont fordítva van ez :) Mindegy, gondoltam hogy esetleg így van. A modellezést mindig ki akartam próbálni, de az nagyon drága. itt előttünk van egy nagy mező, ott direkt le van nyírva a fű egy kis részen, és ott szoktak nyáron modellezni. Ha lóval arra járunk akkor mindig megnézzük őket. Emlékszem, egyszer direkt kértük hogy mutasson valamit a helikopterrel (mert az is volt), mondta a srác h abban annyira nem ügyes, aztán olyan kurflikat csinált vele, hogy csak néztünk :)
"rendszert" ne emlegess, mert nekem arról a bolsik jutnak eszembe. És már kevereg a gyomrom!
Ha ráérsz írsz ha nem tudsz írni, akkor kell egy titkárnő, aki megfogja a "ceruzát"!
Én mentem volna, de ülés nélkül kicsit kényelmetlen lenne!
Amúgy is szét van szedve a gép, de a többit addigra összerakom, lefestem, megcsinálom. Ráadásul mintha következő hétvégére meg rossz időt jósolna.
Eredetileg is műbőr van rajta. Hát azért bírnia kellene egy darabig szerintem. Reggelre amúgy teljesen visszaállt eredeti állapotába, szerintem csak ha ülök rajta, akkor kicsit elenged. De nem is baj, mert ha túl feszes lenne, akkor inkább szakadna, mint így.
Én tegnap megkaptam a felújított ülésemet, majd teszek fel képet is. Olyan jó idő volt. Asszonyt elvittem két körre itt az M0-ás bevezetőjénél, pólus felé, aztán vissza Csömörre, kb 20 km-t motoroztam vele, aztán az esti focira is avval mentem, sőt most reggel is avval megyek már. Megvolt első tartalékra váltásos élményem, pont mikor egyenes szakaszon akartam volna picit gyorsulni, éreztem hogy nem húz. Amilyen gyorsan tudtam átváltottam tartalékra, de addigra lefulladt, mivel gurultunk kb 70nel, ezért könnyen újraindult menet közben.
Este viszont valamiért alig akart indulni, amitől kicsit félek. Nekem azt mondta a szerelőm, hogy szivató ki, és indítózni gázadás nélkül. Ne sokáig nyomjam, inkább többször, 1-2 mp-ig.Így nem indult, aztán lejjebb vettem a szivatót, és adtam gázt, és valahogy így beröffent. Azt nem értem hogy előtte mindig elsőre indult, és igaz hogy kint állt a hidegben de kb 50 percet. Előtti 2 órát állt kint és semmi baja nem lett, azonnal indult szivató nélkül is.
A másik meg, hogy az ülésemen a műbőr kicsit felgyűrődött. Nyilván, mert ültem rajta, használom, meg szerintem a hidegtől is összerándul picit. Nem vészes, csak látszik :) Lehet, hogy most ha lemegyek a garázsba teljesen jó lesz, mivel valamennyire csak felmelegedett. Én is jó sok szarságot össze tudok hordani ám
Ha valakinek van tippje ezekre, ne tartsa magában. Kezdő motoros vagyok, így mindent (értsd MINDENT) szívesen fogadok, ami nektek alapvető, lehet hogy nekem teljesen új. sőt!
Ha ráérsz írsz ha nem tudsz írni, akkor kell egy titkárnő, aki megfogja a "ceruzát"!
Amúgy is szét van szedve a gép, de a többit addigra összerakom, lefestem, megcsinálom. Ráadásul mintha következő hétvégére meg rossz időt jósolna.