küldök egy linket remélem ti tudtok segíteni itt egy leömlő de a srác aki árulja nem biztos benne hogy cb 750 hez jó. nekem egy 1982 es CB 750F esem van ha valaki tudna tanácsot adni hogy deríthetném ki hogy jó lekötelezne!
köszi a segítséget!
itt a link:
Az hogy is történik? Lábbal hajtod? Két oldalt hátul fenn van a mankó kerék? Nehogy eldűlj!
Veszélyes ez a bicigli üzem! A hihetetlen sebességről nem is beszélve!
Megyek kikalapálom - üvegező kalapáccsal - a rendszámom, mert igen viseltes, biztos, hogy áthajtottak rajta.
Dicsértessék az Úr Jézus Krisztus!
Elmondom Neked, hogy sportmotoron a tanga felrakása a trendi vagy a felhajtható tábla és hasonló okosságok... Most mivel jobb hogy megtaláltad? legalább a trafi ellen biztosítva voltál a rendőr meg úgysem érne utól
"Szerinted néha nem állítanék inkább szivesebben kézzel oszlopot?!" Hááááát...... NEM! Inkább menjünk el a kocsmába, oszt sörözzünk! Vagy a csajokhoz......
Hallelúja Testvérek! Dicsérjük az Urat! MEG LETT A RENDSZÁMOM!
Az úgy volt, hogy vasárnap - idom nélkül - mentem 1 karikát, és valahol elhagytam a rendszámom. Ráadásnak még becsúszott 1-2 probléma is, így nem eszetlenkedtem itt a fórumon, hanem el voltam a problémáimmal. De ma! Meg lett a rendszámom! Hallelúja! Tehát holnap felhergáncsolom, - valahogy felrakom - de a sógorom felhívta a figyelmem, hogy azt csak úgy - sportmotoron - spontán átfúrva a rendszámot, felrakjuk. Nincs keret.
Hát persze, hogy meg akarsz válni! Figyelj, szugerállak: meg akarsz válni, - bár nehéz - meg akarsz válni, meg akarsz válni! Hajrá! Kíváncsi vagyok a Yamahára!
Kétrendszeres távvezeték, az egyik rendszer feszmentesítését kapod a szerelői laptopra, mondjuk legalább egy éve nem jártál arra és a terep is alig járható... az autódban GPS van ami befut a főnöködhöz aki minden lépésedről tud, nincs időd bolyongani mert kint a területen vár az idegen vállalkozó akinek nem csak feszmentes munkaterületet adsz, hanem felügyeletet is nehogy a fesz.alatti részhez menjenek 22kV-on FAM munkát végez a munkacsoportod, rajtad kívűl még 3 ember, Te vagy a munkavezető aki egyszemélyes felelős a csoportjáért... nem bambulhatsz el egy pillanatra sem de nem csak magadra hanem a másikra is kell figyelj!
Szerinted néha nem állítanék inkább szivesebben kézzel oszlopot?!
Dehogynem!
Pedig álmomban néhány karcsapás, és nem győzöm kerülgetni az oszlopokat.
Mikor tanultam , bontottunk olyan vonalat, hogy keményfa oszlopok voltak! Hozzá meg élezetlen mászóvas! Aztán '73-ban még egy fél évet kubikoltam az építő csoportban! Ennyi elég is volt!
Szia Mester!
Az elrugaszkodásal nekem sincs bajom, csak a földetérés lenne fájdalmas
Van nekünk egy olyan kütyünk ami az alpin technikában is használatos, úgy hívják önmentő készülék
Az egy olyan dolog amit rögzítünk valahol az oszlopkarban és azon át van fűzve egy kötélzet aminek végét a testhevederzetünk hátköteléhez rögzítünk A kötél egy energiaelnyelő rendszeren fut keresztül és így automatikusan leenged akár 60méter magasból is, de elég jó kis sebességgel
Tulajdonképpen ez arra van, ha valaki rosszul lesz akkor ezzel akár magát vagy a bajba jutott társát is lementheti, erre ki vagyunk képezve. Szoktunk gyakorolni amikor távvez karbantartás van a 132kV-os főelosztó hálózaton. A madarak csak lesnek ilyenkor de aztán kiröhögnek mert nekik a felszállás is megy
Szia Peti!
Ha már rászántad magad akkor ne habozz sokat, gondolj a Bulldogra vagy ami majd a következő lesz Hajtasz Te is eleget ne sajnáld magadtól, főleg ha megteheted.
Amikor megnősültem 18-éve az utolsó ETZ-t 32ezerért adtam el és azt a pénzt úgy ahogy volt másnap elköltöttem a tüzépen mert elkezdtük az építkezést na az volt kegyetlen mert tudtam, hogy egy darabig nem lesz másik
Aztán ez az idő kemény 10-év lett és szinte szenvedtem amikor elkezdődött a motoros szezon és láttam a motorosokat. Majd amikor már rendbe jöttünk egy kicsit és megvettem az első CB-t... na azt itt nem lehet megfogalmazni milyen érzés volt. Eleinte az Asszony nehezen viselte, de aztán belenyugodott mert nem voltam zsákbamacska, hiszen egykor úgy ismert meg bőrdzsekiben és mindig alig várta az ismerős motorhangot a kapujuk előtt
Sziasztok!
Mostanában meg vagyok rakva melóval rendesen, de azért beszámolok a fejleményekről. Balázs volt megnézni a motort, elmondása szerint tetszett neki, benne maradt az első mustra és próbakör után a pakliban de szétnéz többfelé is, ami teljesen érthető. 400-as motor után ült rá erre, ezért mondtam neki, hogy itt hamarabb számítson a nyomatékra, mert alulról húz. Mikor visszaért megjegyezte, hogy húz ez mindenhol nem csak alul Péterrel szintén egyeztettem egy hétvégi megtekintésről, az még előttünk áll. Fura volt végignézni valóban, ahogy kigurul az udvarról a gép és nem én ülök rajta. Kicsit benne is van az emberben, hogy meg akarok-e válni ahogy Laci fogalmazta"problémamentes" motortól? Viszont sajnos nem engedhetem meg magamnak azt, hogy ez is megmaradjon a következő mellett, pedig legszívesebben úgy intézném.
Megyek én is reggel a városba (mint ahogy szinte minden reggel), pedig útálom a várost, szerintem a város is útál engem valahogy nem vagyok oda kompatibilis
Bezzeg amikor kint a távvezeték alatt... az milyen fasza!
akkor a város is jobban tetszik de csak ilyen messziről:
küldök egy linket remélem ti tudtok segíteni itt egy leömlő de a srác aki árulja nem biztos benne hogy cb 750 hez jó. nekem egy 1982 es CB 750F esem van ha valaki tudna tanácsot adni hogy deríthetném ki hogy jó lekötelezne!
köszi a segítséget!
itt a link:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Veszélyes ez a bicigli üzem! A hihetetlen sebességről nem is beszélve!
Megyek kikalapálom - üvegező kalapáccsal - a rendszámom, mert igen viseltes, biztos, hogy áthajtottak rajta.
Szép Napot Nektek is!
Megyek motorral biciklizni !
Süt és tiszta!
Elmondom Neked, hogy sportmotoron a tanga felrakása a trendi vagy a felhajtható tábla és hasonló okosságok... Most mivel jobb hogy megtaláltad? legalább a trafi ellen biztosítva voltál a rendőr meg úgysem érne utól
Az úgy volt, hogy vasárnap - idom nélkül - mentem 1 karikát, és valahol elhagytam a rendszámom. Ráadásnak még becsúszott 1-2 probléma is, így nem eszetlenkedtem itt a fórumon, hanem el voltam a problémáimmal. De ma! Meg lett a rendszámom! Hallelúja! Tehát holnap felhergáncsolom, - valahogy felrakom - de a sógorom felhívta a figyelmem, hogy azt csak úgy - sportmotoron - spontán átfúrva a rendszámot, felrakjuk. Nincs keret.
Szerinted néha nem állítanék inkább szivesebben kézzel oszlopot?!
Dehogynem!
Mikor tanultam , bontottunk olyan vonalat, hogy keményfa oszlopok voltak! Hozzá meg élezetlen mászóvas! Aztán '73-ban még egy fél évet kubikoltam az építő csoportban! Ennyi elég is volt!
Az elrugaszkodásal nekem sincs bajom, csak a földetérés lenne fájdalmas
Van nekünk egy olyan kütyünk ami az alpin technikában is használatos, úgy hívják önmentő készülék
Az egy olyan dolog amit rögzítünk valahol az oszlopkarban és azon át van fűzve egy kötélzet aminek végét a testhevederzetünk hátköteléhez rögzítünk A kötél egy energiaelnyelő rendszeren fut keresztül és így automatikusan leenged akár 60méter magasból is, de elég jó kis sebességgel
Tulajdonképpen ez arra van, ha valaki rosszul lesz akkor ezzel akár magát vagy a bajba jutott társát is lementheti, erre ki vagyunk képezve. Szoktunk gyakorolni amikor távvez karbantartás van a 132kV-os főelosztó hálózaton. A madarak csak lesnek ilyenkor de aztán kiröhögnek mert nekik a felszállás is megy
Ha már rászántad magad akkor ne habozz sokat, gondolj a Bulldogra vagy ami majd a következő lesz Hajtasz Te is eleget ne sajnáld magadtól, főleg ha megteheted.
Amikor megnősültem 18-éve az utolsó ETZ-t 32ezerért adtam el és azt a pénzt úgy ahogy volt másnap elköltöttem a tüzépen mert elkezdtük az építkezést na az volt kegyetlen mert tudtam, hogy egy darabig nem lesz másik
Aztán ez az idő kemény 10-év lett és szinte szenvedtem amikor elkezdődött a motoros szezon és láttam a motorosokat. Majd amikor már rendbe jöttünk egy kicsit és megvettem az első CB-t... na azt itt nem lehet megfogalmazni milyen érzés volt. Eleinte az Asszony nehezen viselte, de aztán belenyugodott mert nem voltam zsákbamacska, hiszen egykor úgy ismert meg bőrdzsekiben és mindig alig várta az ismerős motorhangot a kapujuk előtt
Mostanában meg vagyok rakva melóval rendesen, de azért beszámolok a fejleményekről. Balázs volt megnézni a motort, elmondása szerint tetszett neki, benne maradt az első mustra és próbakör után a pakliban de szétnéz többfelé is, ami teljesen érthető. 400-as motor után ült rá erre, ezért mondtam neki, hogy itt hamarabb számítson a nyomatékra, mert alulról húz. Mikor visszaért megjegyezte, hogy húz ez mindenhol nem csak alul Péterrel szintén egyeztettem egy hétvégi megtekintésről, az még előttünk áll. Fura volt végignézni valóban, ahogy kigurul az udvarról a gép és nem én ülök rajta. Kicsit benne is van az emberben, hogy meg akarok-e válni ahogy Laci fogalmazta"problémamentes" motortól? Viszont sajnos nem engedhetem meg magamnak azt, hogy ez is megmaradjon a következő mellett, pedig legszívesebben úgy intézném.
Megyek én is reggel a városba (mint ahogy szinte minden reggel), pedig útálom a várost, szerintem a város is útál engem valahogy nem vagyok oda kompatibilis
Bezzeg amikor kint a távvezeték alatt... az milyen fasza!
akkor a város is jobban tetszik de csak ilyen messziről: