Kérdés, hogy a kivonás visszahelyezés mennyibe kerül. Ha vennék egy 2002-2003 évjáratú Bulldogot annak az éves adója 11.040.- pénz. Én azért nem járok ocsmányirodába, hogy ennek a harmadát megspóroljam.
Én kivonatom, mert a méreg megenne, ha egy kissé jeges úton földhöz csapnám, eléggé el nem ítélhető módon! A másik, hogy a nem tisztelt állam hadd ne szedjen már télen tőlem teljesítményadó címen pííízet! Nekem sem fizetett soha, mert a "teljesítményem" rendelkezésre állt! Egymásnak osztogattak Nokiás dobozt!
Jobb az a bal, de valóban van. Bukógomba leradírozódott, egy kis műanyag elem javítandó, vagy csere, kormányvégsúly, fékkar, kipufugó takaró lemez, műszerfalon a szürke borítás is sérült, az itt nem látszik. Ez elég az alkuhoz asszem.
Értem! Hát nem egy cb1300 , bár nekem abból is inkább a fejidomos kéne...(de nem hiszem, h valaha is megfogja ezt valaki kérdezni ).
Nyáron beszéltem egy manusszal akinek cbf1000-je van, a sógorának meg cb1300. Azt mondja, h ő is elvolt ájulva tőle meg minden, de a cbf lekeni gyorsulásra és végsebességre is (szerinte kényelemre is, ez ugye nézőpont kérdése). Jó nyilván nem járogatnál vele 280-al. De a manusz azt mondja, h ő szerinte kicsit túlzás az 1300 ára ahhoz képest, h mit tud a cbf mindent összevetve.
Én is bőséggel, bár nem kifejezetten ide. Azért nem kell félteni engem sem a hülyeségben és a célpont keresésben: link
Ha ez összejönne elég is lenne a cb500, mert egész nyáron a Dunán lennék úgyis .
Egy másik fontos részlet is elkerülte a figyelmedet ez nem kereklámpás klasszikus. Péter a motor formájú motort szereti, nem véletlenül az olyanokat teszteli
Hát így bő 22 évesen, főiskolásan, akinek júniusban volt utoljára bevétele... 6 hetes gyak illetve a kiskönyv megszüntetés miatt nem tudtam dolgozni, komolyan mondom felvet a pénz, uh emiatt nem veszem meg én, mert annyi van már, h sajnálom erre.
(Nincs okom panaszkodni, de ha volna rá akkor én venném meg . Bár azt nem veszi észre a sok irigykedő, h igaz nekem már 18évesen ilyen gépem volt, de 14 éves korom óta segédmunkás voltam, úgy hogy volt amikor a nyári szünet 90%át átdolgoztam,ők meg vedelni jártak a strandra. Most fordult a kocka és én vagyok a burzsuj főiskolás, akit az esztergakéssel basznak seggbe az aulában ha nem tetszik a tanárnak vmi.)
Hát nem néztem ezen hozzászólás előtt rendesen utána az áraknak az kétségtelen.
De azért ez a hornet ár is kissé gyanús. 1,5szer ennyibe mennek a hasznaltauton, mondjuk ettől még lehet, h ez az évszázad vétele.
Csak a cbf600N en felbuzdulva küldtem ezt. Jó azt is lehet venni olcsóbban kétségtelen, de ilyen felszereléssel évjárattal majdnem ennyi és azért ez csak 1000ccm. Nem is beszélve a 2 kipuffról , azt hiszem az is igény volt.
Én nem akarok a nagyok dolgába szólni, de ha közéjük tartoznék akkor személy szerint: link
Mondjuk gyanús az ára, de ha élőben is ilyen akkor szerintem verhetetlen.
Nem kevés extra van hozzá: bukócső, 3 doboz, nagy plexi, gyárilag állítható ülésmagasság...
Ugye? Nekem is szakasztott ezek a gondolataim támadtak. Viszont az indexem nem a faridomba, hanem a rendszámtábla tartóba vannak integrálva. Itt látható több kép: link
Ezek még csak kóstolgatások. Az igazán kihegyezett éles próbák a Lacival közös úton lesznek. Bár a Honda elgondolkoztatott. "Csak" 600-as de határozottan kellemes. Az eladó azt mondta, ha holnap estig döntök jelentős kedvezményt ad. Viszont nem eszik olyan forrón a kását... Van még sok érdekes motor, örülne ő később is annak ha elvinném
Akkor elárulok egy titkot bár már pedzegettem hogy kedvelem a 600-as kategóriát.
Nagyon tetszik a kereklámpás CBF 600N kivitel, még következő motornak is simán el tudnám képzelni, bár egy dologgal nem vagyok kibékülve a faridomba integrált indexek nem annyira jönnek be. Persze tudnám orvosolni egy bontott faridommal és akkor már közel járnék a nagy CB 1300 formájához, mert szerintem hasonlít rá főleg a tankja.
Simán elvinne bárhová, könnyen kezelhető, kisfogyasztású, dobozolható és megbízható.
Köszönöm, de ez nem a tehetségen múlott (az sajnos nincs ), egyszerűen ez jött át amikor búcsúztattuk a szezont a Csühössel.
Képesítettem az adatlapomon
Ma is teszteltem
1: Honda CB 600 Hornet link
2. Suzuki GSF 600 Bandit link
Mindkét motor kellemes, a Honda viszont határozottan kezesebb a nagyobb lóerő ellenére. Tetszett nagyon, talán a Sevenfifty után egy kicsit kicsinek tűnt és a nyomaték sincs annyi, jobban kell pörgetni. De határozottan tetszett ennek ellenére.
Nyáron beszéltem egy manusszal akinek cbf1000-je van, a sógorának meg cb1300. Azt mondja, h ő is elvolt ájulva tőle meg minden, de a cbf lekeni gyorsulásra és végsebességre is (szerinte kényelemre is, ez ugye nézőpont kérdése). Jó nyilván nem járogatnál vele 280-al. De a manusz azt mondja, h ő szerinte kicsit túlzás az 1300 ára ahhoz képest, h mit tud a cbf mindent összevetve.
Ha ez összejönne elég is lenne a cb500, mert egész nyáron a Dunán lennék úgyis .
(Nincs okom panaszkodni, de ha volna rá akkor én venném meg . Bár azt nem veszi észre a sok irigykedő, h igaz nekem már 18évesen ilyen gépem volt, de 14 éves korom óta segédmunkás voltam, úgy hogy volt amikor a nyári szünet 90%át átdolgoztam,ők meg vedelni jártak a strandra. Most fordult a kocka és én vagyok a burzsuj főiskolás, akit az esztergakéssel basznak seggbe az aulában ha nem tetszik a tanárnak vmi.)
De azért ez a hornet ár is kissé gyanús. 1,5szer ennyibe mennek a hasznaltauton, mondjuk ettől még lehet, h ez az évszázad vétele.
Csak a cbf600N en felbuzdulva küldtem ezt. Jó azt is lehet venni olcsóbban kétségtelen, de ilyen felszereléssel évjárattal majdnem ennyi és azért ez csak 1000ccm. Nem is beszélve a 2 kipuffról , azt hiszem az is igény volt.
Én nem akarok a nagyok dolgába szólni, de ha közéjük tartoznék akkor személy szerint: link
Mondjuk gyanús az ára, de ha élőben is ilyen akkor szerintem verhetetlen.
Nem kevés extra van hozzá: bukócső, 3 doboz, nagy plexi, gyárilag állítható ülésmagasság...
Nagyon tetszik a kereklámpás CBF 600N kivitel, még következő motornak is simán el tudnám képzelni, bár egy dologgal nem vagyok kibékülve a faridomba integrált indexek nem annyira jönnek be. Persze tudnám orvosolni egy bontott faridommal és akkor már közel járnék a nagy CB 1300 formájához, mert szerintem hasonlít rá főleg a tankja.
Simán elvinne bárhová, könnyen kezelhető, kisfogyasztású, dobozolható és megbízható.
De a döntés a Tiéd!
Képesítettem az adatlapomon
1: Honda CB 600 Hornet link
2. Suzuki GSF 600 Bandit link
Mindkét motor kellemes, a Honda viszont határozottan kezesebb a nagyobb lóerő ellenére. Tetszett nagyon, talán a Sevenfifty után egy kicsit kicsinek tűnt és a nyomaték sincs annyi, jobban kell pörgetni. De határozottan tetszett ennek ellenére.