Ha szabad közbeszólnom, utcai gumit tegyél a kerekekre, sokkal könnyebb lesz tekerni is és nem megy az sem egyhamar tönkre, hacsak nem állandóan terepen van használva. Annak idején ilyen gumival kértem a boltban a bicajt.
Ma csúcsot döntöttünk a bicajozásban Anyával szinte csak addig szálltunk le amíg feltoltuk a főcsatorna gátjára. Most, hogy már jobban bírjuk kezd tetszeni a dolog és azon agyalok hogyan szerkesszem fel a bicajtartót a kocsira. Reggel uzsgyi leugranánk a Tiszára és estig lehetne bicajozni a gátakon..
Egy dologgal nem vagyok kibékülve, az okés, hogy mindkét bicaj Monti de minek arra olyan vastag gumi? Kéne rá valami vékonyabb haladósabb, ez amivel gyárilag szerelték szinte búg az aszfalton és a felnihez képest is látványosan vastag. Nektek milyen van rajta? Józsi vagy Peti szerintetek tudok keskenyebbet beszerezni ami jó a felnire. Az igazság az, hogy én nem értek a biciklis témához, amikor vettük tavasszal a kerókat a boltos segített kiválasztani, lövésem nem volt hozzá az volt a lényeg ne legyen túl drága de ne is a legsilányabb. Úgy fotóztam, hogy látszik a gumi mérete, a felnin viszont nem látok számot.
Ne is panaszkodj, ahogy látom felétek minden kerek! Csak azt a fránya sört tettétek az alsó polcra! Egészségedre, és jöjjön ki belőled!
Errefelé tele vannak az utak motorral. Most értem haza,motorral a bicajozásból és megint hallom, ahogy valaki a 71-esen a magas "C"-t próbálja kiénekeltetni szerencsétlen géperejű járművel!
Üdv a vízvezeték szerelőknek!
Jó nagy cumó volt a mai nap is, még sötét volt amikor elindultam, ráadásul még az előbb értem haza
Ahogy befejeztem a vacsorát valahogy bekeveredtem a kamarába és akkor nini látom ott bujkálnak a sörök az alsó polcon.
Na gondoltam felszisszentem az egyiket de kimondottan csak a vesém miatt ami bizony néhány napja újra küldi nekem a jelzéseket szúródásos formában
Mivel nem vagyok túl nagy sörfogyasztó (ezek is korábbról maradtak) kerestem rajta a szavatosságot
Ahogy ott olvasgatok és közben természetesen okosodok.. látom ez van oda írva sorba betűvel egymás után: "Fogyaszd felelősséggel!" Na gondoltam ennek a fele se tréfa és komolyan kell venni. Fittebb nem lettem és inkább a hétvége dobott fel jobban mint ez az egy söröcske, viszont valamiről kellet írnom ide a cimboráimnak merthogy nem történtek olyanok mint pl. csőtörés... nem találkoztam répaevő lóval, vagy nem cseszerintették el a visszapillantómat.. és a motorom sem eladó, meg persze venni se akarok motort
No de megyek mert még a térképet is át kell böngészni a holnapi kanyarhoz bár lehet inkább reggel kelek korábban mert most úgy érzem magam mint egy 99éves tata és tompa is vagyok mint a lapátnyél
De attól még Ossian meg Pokolgép... és természetesen Bill Kapitány!
Könnyen lehet hogy majd megnézem. Hétköznap is jó?
Érdekelne még hogy van-e rajta valami dobozka vagy doboztartó konzol. Na meg ugye az ára... mél: balazska80@gmail.com
Már ha nem akarod ide leírni.
Szivattyúzni kellett az aknát mert színig telt az is és tekerős csap volt a főelzáró is, nem tudtam elzárni addig amíg ki nem fogyott a víz az aknából. Szerencsére a szivattyú teljesítménye nagyobb volt mint amennyi utánpótlás érkezett a repedésből. Akkor szerintem nem kell fizetned ha ott volt a törés.
Írtak egy jegyzőkönyvet és ezt kellett bemutatni a szolgáltató ügyintézőjének mert azért nem volt egyszerű megértetni az irodai alkalmazottal a tényállást.
Tele volt az akna vízzel! Tükörrel belevilágítottam, majd a cső végére hegesztett laposvas darabbal elzártam a bejövő gömbcsapot.
mert a törés a víztelenítő- elzáró előtt volt! Szóval alaposan tele van a zacskóm, megszívtam mint a Weber karburátor!
Az aknában! A vízóra után, ugye van a vízóra csatlakozó, az belemegy egy szűkítőbe majd egy bb-s karmantyúba, és a szűkítő törött el.
Ennek utána fogok járni!
Hol volt a törés? Tavaly az aknában volt törés a mérő után és a szolgáltató hárította el a hibát is, nem számoltak fel semmit mert azt mondták az aknában levő cuccok a szolgáltatóhoz tartoznak. Nem is kellett pluszt fizetni és szerencsére aznap reggel volt leolvasás így pontosan lehetett tudni estig mennyi víz ment el a repedésen keresztül a szabadba, csak a tényleges fogyasztást kellett fizetni. Ha tudod igazolni mennyi víz folyt el arra a szennyvízterhelést sem kell kicsengetni, legalább is felénk így van. Írtak egy jegyzőkönyvet és ezt kellett bemutatni a szolgáltató ügyintézőjének mert azért nem volt megértetni az irodai alkalmazottal a tényállást.
Ez szívás a javából... Remélem nálatok nem annyira drága a víz mint felénk. Főleg ilyenkor a csatornadíj része tud bicskanyitogató lenni a számlának, ami ugye nincs is, mert nem oda folyt a víz.
Szia!
Igazából aktuális még, mivel nem is hirdettem eddig és most sem fordult meg a fejemben, mert az őszi időszakban én már max hétvégi motoros vagyok. Reggel és délután gyerek fuvar van, suli oda-vissza. Ezt motorral nem tudom kényelmesen megoldani. Ezért nem is gondolkodtam most a cserén, mivel tök mindegy, hogy egy Sevenfifty, vagy egy Bulldog áll a garázsban Az évjárata 1992, a futott km 53000. Ez korban is km ben is több mint az Inazuma, ha az ott leírtak igazak, akkor az egy nagyon jó vétel. Viszont azért ezt nem árt óvatosan kezelni, sajnos MO-n az óra visszacsavargatás nagy divat. Nálam a honda 4 éve van ezalatt olaj, fékbetét és gumi csere volt rajta. Használtam rendszeresen nyáron majd minden nap, tehát rendben van a motor. Egy hónapja volt vele egy kissebb elcsúszásom, aminek a nyoma látszik a lámpa kereten és a kipufogó végén egy kb 10 filléres horzsolás formájában. A csúszás mértékére lehet következtetni abból, hogy a rajtam lévő póló és vékony nyári nadrág (tudom nem motoros öltözet, de nem esni indultam ) nem szakadt el sehol, szinte álló helyzetben tettem le a motort. Ezt sajnos ilyenkor sem tolerálja, ezért is látszik meg sajnos a nyoma. Egyéb esztétikai szempontból úgy gondolom rendben van. Valószínűleg ez sem vehető észre elsőre, ha nem tudja mit keressen az ember A Laci véleményét osztom érdemes többet is megnézni. Sevenfifty is van pár eladó, bár az igaz, az ár eléggé széles spektrumon mozog. A legolcsóbbat most megnéztem a használtautón, nincs a tankján matrica Na az ilyenek elég beszédesek Ha esetleg a leírtak alapján érdekel az enyém, meg tudom bármikor mutatni. A telefonszámom pannon 310-89-23
Nyilván nem elsősorban a km számít inkább hogy hogy használták addig ok. Öt perc alatt tönkre lehet vágni bármilyen motort, nem csak motor biriglijét ezzel tiszában vagyok, csak megakadt rajta a szemem... Ez már annyira kevés km hogy ekkorát nem lehet hazudni... (vagy de!)
Már vagy két éve tökölök rajta hogy milyen motor és azt hittem hogy eldöntöttem a sevenfiftyt, aztán megláttam a képeiden a tiédet, hát az sem csúnya (meg ezek szerint jó is) úgyhogy valszeg az egyik lesz a két típus közül...
idősebb motoros cimbora? hát vén vagyok mint az országút!
Mostanra hülyültem meg végképp és tettem le a vizsgát...
Szia Józsi!
Nem irigyellek főleg ha nagy bontással jár. Egyszer Apámnál volt egy ilyen szívás. Szólt az öreg menjek már el mert az udvar felnedvesedett holott már vagy 3 hete eső sem esett.
Világos volt, hogy csőtörés... na uccu neki nagy örömmel leugrottam a vízóraaknába, hogy elzárjam a vizet de ezzel a lendülettel ketté is törtem a vizóra lakásfelöli csonkjánál az elmenő csövet, merthogy nem bírta meg a súlyom A víz ömlött rám és míg kerestem a csapot Apámat tisztán hallottam: "ügyes vagy kisfiam, akkor már cseréljük az egész nyomvonalat"
Két napig ástam a kb. 25 méternyi nyomvonalat aztán kicseréltük az egészet KPE csőre, azóta csak akkor van víz az udvaron ha esik az eső. Ja és az öreg is fizetett a vizeseknek mint a katonatiszt!
Hello!
A Pedro motorja kifogástalam állapotú, láttam már és a hangját is hallottam azzal nem nyúlnál mellé A hírdetéssel kapcsolatban meg annyit, hogy amikor az enyémet vettem abban sem volt sokkal több és bár kaptam hozzá az olasz szervízkönyvet mégis gyanakvó voltam. Azóta már megdupláztam a km. állást két év alatt, de semmi gondom nem volt vele, ill a szivató bovden szakadt el tavaly, a külső része megtört és a víz befolyt ami dolgozott belül rozsda formájában.
Az a lényeg, hogy soha ne a km állás alapján válassz motort hanem az állapot legyen a mérvadó.
Ha pedig egy adott típust akarsz akkor többet is hallgass meg és próbálj ki, figyelve a különbségeket
Lehet még jó motorra akadni, csak jó fül és egy kis tapasztalat sem árt mielőtt megveszed. Biztosan van idősebb tapasztalt motoros cimborád, kérd meg segítsen neked a kiválasztásban.
Sok szerencsét hozzá!
amúgy én már semmin sem csodálkozok az utakon...