Szia Józsi!
Még szerencse, hogy nem énekeltél vissza szegény varjúcskának, azon percen leesett volna a fáról
Itt is jó az idő, csak a reggeleken érezhető az ősz, a hétvégére jó időt mondanak ki kell használni
Még Te is fenn vagy valahogy én is bagoly lettem és egyre kevesebbet alszok Elolvastam néhány motortesztet meg egy-két fórumot átnéztem, de az alvást kellene lassan már erőltetni
Állítólag II.János Pál éjszakánként alig 4órákat aludt mondjuk Ő nem is kosaras autóval járkált napközben
Jó éjt mindenkinek!
Pár napja egy hatalmas szarvasbogár repült a körtefára.
Annak volt olyan hangja ahogy repült mint a motoromnak!
Ilyen egyenletes mély döngés!
El is nevezem "szarvasbogár"nak!
Aztán ha elromlik akkor a bogarat lehagyom!
Esetleg "szar-vasbogár" kitüntető címet kapja meg!
Nyilván nagyon hozzá tud nőni az emberhez (nevet adunk neki és rengeteg élmény fűződik hozzá) a CB-1 mikor elment egy egész éjszakát forgolódtam, mert az egy problémamentes motor volt amire mindig számíthattam.
A Suzukit nem ismertem annyira a megérzéseimre hagyatkoztam, átnéztem minden porcikáját és számot vetettem mennyit kell rá költenem ez az összeg nem állt meg egy százas alatt! Viszont ezzel a tudattal vettem meg és nem ért váratlanul. A lényeg az volt, hogy motorja legyen kifogástalan és bontatlan! Azóta csak használom és olajat cserélek rendszeresen, mert tudom ha egyszer megveszik tőlem ezek a szempontok lesznek a lényegesek és erre én is hivatkozhatok Az életünk véges és néha teret kell engedni a vágyainknak, én megértem Pétert, én is egyszer megválok a Csühöstől mégha egy pillanatra megszakad is a szívem.
Aztán majd megint a megérzéseimre hagyatkozok és ha nem nyúlok mellé jöhetnek az újabb kalandok egy másik gép nyergében
Kicsit szétnéztem a piacon és azt láttam, hogy abban az árban amit hasonlóan reálisnak láttunk esetleg kisebb motort (maradjunk Hondánál CB 500, CB 400) lehetne megvenni, de sok közöttük kinti papíros bizonytalan előélettel. Szándékosan nem írtam árat, mert nem akarom befolyásolni a többieket.
Mikor a CB-1 volt eladó volt olyan érdeklődő aki azzal jött, hogy van ettől 50-100 ezerrel olcsóbb... akkor vegye meg azt! Egy karbantartott motoron az értendő, hogy láncszett, féktárcsák....stb is olyan állapotban vannak, hogy nem a cserékkel kell kezdeni. Ha pedig igen akkor könnyen megesik, hogy nem lesz rá elég 150ezer sem és az elmaradt olajcserék okozta károkról amik meg nem is egyből mutatkoznak jobb is ha nem beszélünk.
Az első 2perc alatt meglátom érdemes-e foglalkozni a vásárlás gondolatával, csak az a cumi, hogy van mikor ezért a 2percért 200km-t kell utazni.
Úgy látszik a gmailen belül is vannak furcsaságok. Balázs írt, hogy válaszolt a levelemre, csak hozzám nem jutott el. Mindenesetre lehet, hogy még ma motormustra lesz. Kicsit úgy érzem magam mint a kisiskolás, aki érzi, hogy ideje továbblépni, de sajnálja a régi sulit hátrahagyni, ahol annyi kellemes élmény érte Nehéz ügy
Fiúk, kicsit segítsetek Szerintetek mi lenne a reális ára a motoromra? Kiváncsi vagyok a véleményetekre. A Laciét már ismerem, az összevág az enyémmel, de a többieké szintúgy érdekelne. anélkül, hogy megnevezném az összeget, mert úgy izgalmasabb.
Igazából tegnap reggel elküldtem már a képeket a kért adatokkal. Visszajelzés sem tőled sem az előző érdeklődőtől nem jött A képekkel nem lehetett baj, úgy gondolom a motor állapota szép, a kor, futott km szintén ismert és nem utolsósorban valós. Inkább az árral lehet a baj úgy gondolom. Nyilván ha egy nagyon bagó árat adtam volna meg nagyobb kapkodás lenne érte, de meg kell érteni, ez egy nagyon jó motor és eszem ágában sincs elkótyavetyélni.
A mai motorok már jók! Sőt még a huszonévvel ezelőtti japán illetve külföldi motorok is!
Nem 30 -40éves "Rákosi Művek Csepel" esztergapadokon gyártják őket! Rengeteget számít ki volt, kik voltak a gazdája
A Honda a legjobb választás és ez a meggyőződésem azóta sem változott meg amióta már nem Hondám van.
Amúgy minden motor jó, csak vannak emberek akik nem járták végig azt a "motoros iskolát" amelynek úgy hívták a tagozatait mint pl. rigás korszak, simsonos korszak, Pannónia, Mz, vagy jawás korszak Ezek az emberek nem szerelték a motorjaikat az út szélén és nem tudják milyen jó érzés volt eljutni akkoriban pl. a Kékestetőre. Abban az időben még nem az volt a lényeg, hogy milyen hamar érünk oda és lapon vegyünk minden kanyart.. hanem örültünk ha felvitt oda minket a technika
Az MZ-s világban ha bementünk egy búcsúba vagy bálba, bekötött szemmel megtaláltuk egymást hiszen belénk volt ivódva az Arol 2T illata mert bizony illat volt az mindőnk számára akik akkor motoroztunk.
Ma meg már azt hallom, hogy 100ló alatt nem motor a motor... a hírekben meg visszaköszön a szomorú oldala amikor azt látjuk szétszaladt a ménes...
Használt motornál nem lehet biztosra menni, még Hondával is mellé lehet nyúlni, meg persze Suzukival is és sorolhatnám... ezért nem választottam én egyik márka közül sem hanem egyszer véletlenül találkoztam a Csühössel és miután kipróbáltam az érdekelt a legkevésbé, hogy mi van a tankjára írva.
Úgy tudtam, hogy a biciklire akarod szerelni! Ne légy ennyire dőre !
Szép estét ! Itt is nagyon remek idő van! Voltam lenn badacsonyi mólón , tele van öreg némettel!
Oké Mesterem akkor Rako-t veszek és citrom ízűt még azt áruld el, hogy előtte vagy utána nyeljem le illetve ki kell-e bontani vagy bélben oldódik a csomagolása?
Ja és a lényeg! van-e mellékhatása és alkohollal fogyasztható-e?
Ha nem valami trehány gazdája volt, akkor majd meglátod, hogy a Hondánál nincs jobb! Példa rá az én 26 éves mélyen duruzsolva repülő szarvasbogár utánzatom!
Még szerencse, hogy nem énekeltél vissza szegény varjúcskának, azon percen leesett volna a fáról
Itt is jó az idő, csak a reggeleken érezhető az ősz, a hétvégére jó időt mondanak ki kell használni