Pavlo, a régi lámpáddal mi lett? Csak mert úgy hozta a sors, hogy nem ártana nekem egy új lámpakeret Az enyémnek eddig is meg volt radírozva a bal oldala, most adtam kicsit a másik felének is... Ha megvan, jó lenne az én motoromra és meg tudnánk egyezni, akkor érdekelne
A kipufogó nem lyukas, csak a végéről kopott le a króm. A kormányt megköszönöm, magam nem hiszem, hogy boldogulnék vele. Köszi a többi tippet is. Ma már nekiálltam a javításnak is, a kipufogó már a helyén van, és a fékpedál is visszanyerte az alakját. Indexet megveszem rá, jövő héten meglesz a lábtartó is. Egyszóval látszik némi remény derengeni. Nekem nincs különösebb bajom. A meleg miatt nem öltöztem be, ez hiba volt, könyökömröl lejött a bőr, csípőnél szintén van egy horzsolás. Meg a bordáim tájékán van egy fájdalmas rész, külsérelmi nyom nélkül. Aki előttem volt hamarabb kiszállt mint ahogy felkelteni és kérdezte hívjon e mentőt? Mondtam neki hagyja, az érdekel a motorral ki van.
Most értem oda, hogy megnézzem a fotókat nem olyan nagy a baj szerecsére . A kipuffot ahogy a Józsi írta foltozd be cinnel, ha nincs erős pákád egy bádogos fillérekért megoldja, bár én nem látom lyukasnak. A blokkdekni karcokat kiadja az anyaga, 400-as vízpapírral körkörösen radírozd le amíg sima nem lesz, a betőltőnyilás csabarja viszont cserés de csak esztétikai szempontok miatt mert a feladatát úgy látom ellátja. Hűtőbordákat először finom reszelővel majd szintén 400-as vízpapírral szépen ki lehet kozmetikázni. Kormányvégsúly.. hát na.. nem rossz ez se de sokkal szebbeket lehet venni fillérekért és legalább újul a gép. A kormány javítható és ha úgy döntesz rám bízod, akkor a műszerfal burkolatot is juttatsd el vele, van itthon mindig poliészter gittem amivel kijavítom a felületet és lefújom feketére. Egyébként szerencséd van, a srác aki a múltkor a frászt állította belém (aki a Mátrában eltaknyolt) lámpatököt és műszerfal burkolatot 40ezerért kapott bontóban Az övét nem lehetett megmenteni mert atomjaira tört
Viszont magadról nem írtál veled minden okés?
Miután leleveleztük az elérhetőségeket, ajánlott az egyik kollégám egy hengerfejes céget. Ők meghegesztik 4000 pénzért. Igazából az értékbiztosított küldeményért is majdnem elkér ennyit a posta, és még akkor még nem csináltunk semmit Tehát, ez most meg lesz oldva helyben, de nagyon köszönöm a segítőkészségedet.
Leleményes a magyar, jó a műszerészfogó és a vésőszár is ha nincs más Viszont így újabb repedéseket vettem észre. Azaz a törésen kívül van két repedt felület is.
Levenném én, de mivel műszaki cég vagyunk, ezért olyan, mint villáskulcs, fogó itt nemigen található. Az ilyen kurrens cikkeket a kollégák meglovasították. Úgy nézem kalapácsra is szükségem lesz, mert a csapszeg görbült valamelyest.
Vigyázz, mert szavadon foglak Annál is inkább, mert akit ismertem öreg szakit, az valószínűleg már Szent Péternél hegeszt Voltam ma nála, totál zárva minden és a műhely is erősen elhagyott látványt nyújtott.
A kipu nem vészes, a vége horzsolódott le, max egyengetni kell a felfogatásnál., hogy ne súrolja a telót. Azt hiszem ma befejeztem az idei szezont Még lábtartó nélkül izgalmas is lesz hazamenni. Nem tudom mi lenne jobb, megpróbálni meghegesztetni, vagy keresni egy másikat...
Erről itt egy kép. A tipusszáma MW3-R Eddig 4-5 motorbontóban semmi.
Basszus! Most már minden héten földhöz veri magát valaki, megállhatna már végre ez a dolog. Sajnálom Peti talán a kormány menthető bár nem láttam milyen állapotban van, keresd a CB 500 fórumon a 7417-es hozzászólást ott látszik hogyan csináltam meg Zolibácsinak aki azóta is használja gond nélkül. Ilyen módon Neked is szivesen segítek ha gondolod.
Leginkább a kipufogó miatt fájna a fejem a többi az nem vészes annyira viszont a kipu drága és bontottat is nehéz szerezni olyat ami gyári állapotú.
Majd küldj képeket mi a helyzet és megsasoljuk
Sziasztok! Ma sikeresen eldobtam én is a vasat Miklós után szabadon... Még most sem értem hogy sikerült. Előttem fékeztek én is ráfékeztem egy keményebbet. De még azt sem mondhatnám, hogy vészfékezés volt, hiszen még odébb volt az autó. Lényeg a lényeg, elsőkerék le, motor földre. Első olvasatra jobb első lábtartó konzol törött, kormány elhajlott, jobb első index törött. Ezenkívül jobb oldali kipufogó dob telóig behajlott, fékpedál elhajlott, lekaristolta az oldaldeknit, itt az olajbeöntőnél krc szintén, nívó pálca teteje leradírozódott, karcolások vannak a lámpa karimán, hűtőbordákon, dobozon, kipufogón, lökhárítón, kormányvégsúlyon, visszapillantón. Az ideg megöl. Lábtartó konzol és kormány a legfájóbb pont. A fékpedált talán sikerül visszaformálni, a karcokkal majd együttélek, mert ezt mind nem lesz keret javítani A kormányt nem tudom lehet e huzatni, vagy felejtsem el és új kell belőle? Esetleg ha tudtok jó bontót annak örülnék.
Viszont magadról nem írtál veled minden okés?
Erről itt egy kép. A tipusszáma MW3-R Eddig 4-5 motorbontóban semmi.
Itt van pár kép, ezeket lőttem gyorsan.
Képek
Leginkább a kipufogó miatt fájna a fejem a többi az nem vészes annyira viszont a kipu drága és bontottat is nehéz szerezni olyat ami gyári állapotú.
Majd küldj képeket mi a helyzet és megsasoljuk