Szia Laci!
Ez nem valami jó hír.
"a karja csúnyán legyalulva és tele apró kavicsokkal, a térde, csuklója szintén, de legalább nem verte oda a fejét "
Nem sok minden lehetett a srácon, ha így járt. Bízom benne viszont, hogy hamar felépül.
Majd holnap...... vagyis ma felhívlak.
Sziasztok!
A mai motorozás sajnos nem teljesen úgy sikerült mint ahogy azt terveztük. Mint írtam a csapatot én nem is igazán ismertem, csak egyet közülük. Nem mai gyerekek, talán én voltam a legfiatalabb, de a probléma nem is itt kezdődött.
5-fős volt a csapat én mentem elől a felező vonalhoz közel, a többiek cipzár alakzatban követtek. Bükkszentkereszt és Eger között egy éles balos kanyarban a bekötő útról egy autós akart kihajtani jobbról, de időben észrevett és megállt. A kanyarból már kifelé jöttem amikor mögülem csattanást hallottam a vér meghűlt bennem mert szinte biztos voltam benne, hogy az autó kifordult a mögöttem lévő elé. A tükörből nem lehetett belátni a derékszögű kanyart, ráadásul egymást követték a kanyarok és mivel a forgalom is élénk volt még a megfordulás sem volt veszélytelen, vészvillogót bekapcsoltam és két kanyar közötti belátható egyenesben visszafordultam, végig azon szurkoltam ha van valaki az úton azt a szembejövők nehogy elüssék a beláthatatlan kanyarban. Kb. 20 másodperc telhetett el a csattanás óta mire visszaértem, ne tudjátok meg mit éreztem amíg nem láttam mi a helyzet, a forgalom állt és akkor szedték le a motort a srácról, állítólag elfékezte az elejét és az út szélén lévő kavicson csúszott el, szerencsére nem az autós fordult ki elé ahogy azt elsőre gondoltam. Először a srácot láttuk el, az eü csomagom még új volt ezért gyorsan előkaptam, de az nevetséges ami abban található, (pl sebfertőtlenítő nincs benne de gumikesztyű az igen ) a karja csúnyán legyalulva és tele apró kavicsokkal, a térde, csuklója szintén, de legalább nem verte oda a fejét (a sisakot is körbenéztem) és szerencsére törés nélkül is megúszta.
A motor viszont összetört, műszeregység visszahajlott, a km-óra háza szétnyílt, a kormány elhajlott belevert a tankba, sőt a tankot még az aszfalt is lesikálta. Lábtartó letört (az utasét tettük előre) váltókar behajlott a blokk alá alig bírtuk kiegyengetni. Vízhűtő elhajlott de nem folyt, így azt nem is próbáltuk egyengetni nehogy visszahúzáskor repedjen meg. A lámpa tartó konzolok úgy elhajlottak, hogy 5cm-el eltolódott a lámpafej és a gyújtáskapcsoló mögé ékelődött. Kellet egy kis idő amíg rendbeszedtük annyira, hogy lassú tempóval hazamenjen vele, a srácon nem látszott semmi az ijedtségen kívűl de nem engedtük el egyből csak mikor már eltelt valamennyi idő. Egerig még elmotorozott velünk lassú tempóban, majd úgy döntött a legrövidebb úton hazamegy. Azóta már orvos is látta, beszéltünk vele telefonon. Van tanulsága a dolognak, több is, de azt a srácra való tekintettel nem akarom feszegetni. A lényeg annyi, hogy a gumik állapota, a megfelelő védőöltözet és a rutin hiánya ha találkozik akkor abból nagyon nagy baj is lehet.
A túra nagy része még ezután jött (bár a hangulatot beárnyékolta az eset) és akkor már csak négyen megnéztük Recsken a motormúzeumot és felmentünk Galyatetőre is, 540km-rel a napiszámlálóban este fél 11-re értem haza. Volt egy Sevenfifty Nighthawk is a csapatban őt ill. a lovasát ismertem korábbról, 90 pacis a gép pedig ugyanaz a motorblokk hajtja csak ámerikai változat, szerintem csodaszép masina. A képek a sajnálatos eset után készültek, nincs rajta a pórul járt gép és a típusát is szándékosan nem írtam le, remélhetőleg hamar túlteszi rajta magát, a motort segítünk rendbe tenni, a tankot bevállaltam a többi meg bontóból csak össze jön valahogy, az a baj ritka gép az is.
A motor alakul, cblaci-ank pedig köszönet az info-ért, Ricsibontóban elvileg hétfőn kézhez is kapok egy fesz.szabályzót, ami megfelel ( bár nem SevenFifty-s ).
Természetesen a hét vége sem telt el küzdelem nélkül, mert a tankot konkrétan meg kellett flex-szel bontani, úgy beleragadt a tisztításhoz használt lánc... tudom, tudom... miért lánc? hiszen az rátekeredhet a belső csövekre! :D Most már én is tudom.
Öröm az ürömben, hogy a tankot így még makulátlanabbra tudtam tisztítani. :D
Még egyszer köszi az infókat, képeket töltöttem fel, a tank nélküli gépről, és a korábbi fázisokról! :)
Szép napot!
T
Sziasztok Gyerekik!
Ma jobbára, csak a fűnyíróval, és a sövényvágóval pörögtem, forogtam, de azért egy picit motoroztam is. Elmentem - kis kerülővel, Mikepércsen keresztül - egészen a Debrecen Airportig!
Erősen időjárásfüggő a dolog! És ahogy én a szerencsémet ismerem , ( ha a hátamhoz vágják a lófaszt akkor is a seggembe csúszik) esős lesz a hét vége! De telegráfolok előre merre mennyi!
Szeretném én is tudni mikor számíthatok a látogatásodra. Jövő héten szabin leszek mert festjük a lakás nagyrészét kivéve a 13. szombat mert akkor beugrós ügyeletes leszek, ami azt jelenti, ha itthon is leszek nem mehetek messzire mert bármikor csöröghet a telefon. 14-én leszek teljesen szabad, de már 15.-től 23.-ig megint végig ügyelek. Augusztus vége lesz szabadabb akkor akár hétköznapon is kiveszem a szabit ha úgy hozza a helyzet. Szóval gyere nyugodtan ezeken a napokon, legfeljebb megosztozunk rajtad Mikivel, bár az lenne a legjobb ha hárman is letudnánk ülni sörözni.
Sajnálom, pedig érintjük azt a szakasz is (Bükkszentkereszt-Répáshuta) ahova a múltkor sem tudtál eljönni, meg aztán a Pannónia park is érdekes a motormúzeum miatt.
Persze első az Asszony azt is megértem és szolgáld csak becsülettel, hiszen ha belegondolunk Ők is sokat dolgoznak a háztartásban csak nem mindig vesszük észre, esetleg ilyenkor amikor fordul a kocka.
Lesz még alkalom
Szia Laci!
Én most ezt sajna kihagyom, egyrészt mert dög fáradt vagyok, másik ok pedig - ami a fontosabb - hogy az Asszony még mindig nincs jól, és így többet tudok segíteni Neki.
Amúgy megemlítettem Neki, hogy jó lenne, ha most már összekapná magát, mert lecserélem 2 huszasra ( csajra ) ( De szép is lenne! )
Ide figyelj, Józsi!
Te csak ne aggódjál sörileg, mert én 1 úriember vagyok, - még ha nem is látszik - és ha el is fogyna a sör, - amire igen nagy esély van, volt, lesz, - elmegyek a bótba, oszt veszek Neked!
Úgyhogy nyugodtan teszteld le a vendég szeretetemet!
Pld most vörös bort iszok. Mert megérdemlem!
Amúgy, ha már így szóba került, és aggódsz a sör miatt, mikor szándékszol jönni? Ugyan áruld már el.
Szia!
Józsi leírta a tutit ezzel kapcsolatban, fogadd meg a tanácsát a zárlatkeresést illetően is, bár a Hondáknál sajnos előfordul a spontán fesz.szab halál is
Annyival egészíteném ki Józsit, hogy találsz itt a Sport Motor oldalon egy topikot amelynek az a neve "Motorbontók itthon és külföldön", ott próbálkozz SugomotorBontónál vagy Ricsibontónál van elérhetőség az adatlapjukon. Ha szerencséd van el is küldik Neked a cuccot
Örülök, hogy hamarosan összeáll a géped!
Legelőször bontottat próbálj venni! Ugyanis ezek egyformán működnek, és behelyettesíthetők! De írd be a keresőbe: "eladó sewenfifti feszültség szabályzó" és válogass.
De legelőször keress valami zárlatot, ami a feszültségszabályzó meghibásodását okozhatta . Nézd meg azt is, hogy van-e lehetőség arra, hogy hűtőbordát fogass rá?! Növelni a hőleadó felületet.
Ez nem valami jó hír.
"a karja csúnyán legyalulva és tele apró kavicsokkal, a térde, csuklója szintén, de legalább nem verte oda a fejét "
Nem sok minden lehetett a srácon, ha így járt. Bízom benne viszont, hogy hamar felépül.
Majd holnap...... vagyis ma felhívlak.