Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Laci!
Ez nem valami jó hír.
"a karja csúnyán legyalulva és tele apró kavicsokkal, a térde, csuklója szintén, de legalább nem verte oda a fejét "
Nem sok minden lehetett a srácon, ha így járt. Bízom benne viszont, hogy hamar felépül.
Majd holnap...... vagyis ma felhívlak.
Nagyon szépen harmonizál a fekete blokk a motor szinével
Sziasztok!
A mai motorozás sajnos nem teljesen úgy sikerült mint ahogy azt terveztük. Mint írtam a csapatot én nem is igazán ismertem, csak egyet közülük. Nem mai gyerekek, talán én voltam a legfiatalabb, de a probléma nem is itt kezdődött.
5-fős volt a csapat én mentem elől a felező vonalhoz közel, a többiek cipzár alakzatban követtek. Bükkszentkereszt és Eger között egy éles balos kanyarban a bekötő útról egy autós akart kihajtani jobbról, de időben észrevett és megállt. A kanyarból már kifelé jöttem amikor mögülem csattanást hallottam a vér meghűlt bennem mert szinte biztos voltam benne, hogy az autó kifordult a mögöttem lévő elé. A tükörből nem lehetett belátni a derékszögű kanyart, ráadásul egymást követték a kanyarok és mivel a forgalom is élénk volt még a megfordulás sem volt veszélytelen, vészvillogót bekapcsoltam és két kanyar közötti belátható egyenesben visszafordultam, végig azon szurkoltam ha van valaki az úton azt a szembejövők nehogy elüssék a beláthatatlan kanyarban. Kb. 20 másodperc telhetett el a csattanás óta mire visszaértem, ne tudjátok meg mit éreztem amíg nem láttam mi a helyzet, a forgalom állt és akkor szedték le a motort a srácról, állítólag elfékezte az elejét és az út szélén lévő kavicson csúszott el, szerencsére nem az autós fordult ki elé ahogy azt elsőre gondoltam. Először a srácot láttuk el, az eü csomagom még új volt ezért gyorsan előkaptam, de az nevetséges ami abban található, (pl sebfertőtlenítő nincs benne de gumikesztyű az igen ) a karja csúnyán legyalulva és tele apró kavicsokkal, a térde, csuklója szintén, de legalább nem verte oda a fejét (a sisakot is körbenéztem) és szerencsére törés nélkül is megúszta.
A motor viszont összetört, műszeregység visszahajlott, a km-óra háza szétnyílt, a kormány elhajlott belevert a tankba, sőt a tankot még az aszfalt is lesikálta. Lábtartó letört (az utasét tettük előre) váltókar behajlott a blokk alá alig bírtuk kiegyengetni. Vízhűtő elhajlott de nem folyt, így azt nem is próbáltuk egyengetni nehogy visszahúzáskor repedjen meg. A lámpa tartó konzolok úgy elhajlottak, hogy 5cm-el eltolódott a lámpafej és a gyújtáskapcsoló mögé ékelődött. Kellet egy kis idő amíg rendbeszedtük annyira, hogy lassú tempóval hazamenjen vele, a srácon nem látszott semmi az ijedtségen kívűl de nem engedtük el egyből csak mikor már eltelt valamennyi idő. Egerig még elmotorozott velünk lassú tempóban, majd úgy döntött a legrövidebb úton hazamegy. Azóta már orvos is látta, beszéltünk vele telefonon. Van tanulsága a dolognak, több is, de azt a srácra való tekintettel nem akarom feszegetni. A lényeg annyi, hogy a gumik állapota, a megfelelő védőöltözet és a rutin hiánya ha találkozik akkor abból nagyon nagy baj is lehet.
A túra nagy része még ezután jött (bár a hangulatot beárnyékolta az eset) és akkor már csak négyen megnéztük Recsken a motormúzeumot és felmentünk Galyatetőre is, 540km-rel a napiszámlálóban este fél 11-re értem haza. Volt egy Sevenfifty Nighthawk is a csapatban őt ill. a lovasát ismertem korábbról, 90 pacis a gép pedig ugyanaz a motorblokk hajtja csak ámerikai változat, szerintem csodaszép masina. A képek a sajnálatos eset után készültek, nincs rajta a pórul járt gép és a típusát is szándékosan nem írtam le, remélhetőleg hamar túlteszi rajta magát, a motort segítünk rendbe tenni, a tankot bevállaltam a többi meg bontóból csak össze jön valahogy, az a baj ritka gép az is.
Sziasztok!

A motor alakul, cblaci-ank pedig köszönet az info-ért, Ricsibontóban elvileg hétfőn kézhez is kapok egy fesz.szabályzót, ami megfelel ( bár nem SevenFifty-s ).
Természetesen a hét vége sem telt el küzdelem nélkül, mert a tankot konkrétan meg kellett flex-szel bontani, úgy beleragadt a tisztításhoz használt lánc... tudom, tudom... miért lánc? hiszen az rátekeredhet a belső csövekre! :D Most már én is tudom.
Öröm az ürömben, hogy a tankot így még makulátlanabbra tudtam tisztítani. :D
Még egyszer köszi az infókat, képeket töltöttem fel, a tank nélküli gépről, és a korábbi fázisokról! :)
Szép napot!
T
Tegnap levették a gipszet. Még vagy 3 hónap, aztán kiveszik a vasakat, és csavarokat. Pontosabban műtik.
Kisgyerek gyógyul?
Közegészségügyi szempontból viszont nem ajánlott, mert béka lehet benne!
Ja, amivel fürdünk.
Vizet? Az mi is?
remélem nem ittasodtál le botrányos módon!? Vizet Te sosem iszol? Nem fogod elhinni, de az is iható!
Védő ital gyanánt meg sört fogyasztottam!
Ja, és még a tüzet is rendeztem odakint most, mert ahhoz is én értek a legjobban.
Sziasztok Gyerekik!
Ma jobbára, csak a fűnyíróval, és a sövényvágóval pörögtem, forogtam, de azért egy picit motoroztam is. Elmentem - kis kerülővel, Mikepércsen keresztül - egészen a Debrecen Airportig!
Erősen időjárásfüggő a dolog! És ahogy én a szerencsémet ismerem , ( ha a hátamhoz vágják a lófaszt akkor is a seggembe csúszik) esős lesz a hét vége! De telegráfolok előre merre mennyi!
Szeretném én is tudni mikor számíthatok a látogatásodra. Jövő héten szabin leszek mert festjük a lakás nagyrészét kivéve a 13. szombat mert akkor beugrós ügyeletes leszek, ami azt jelenti, ha itthon is leszek nem mehetek messzire mert bármikor csöröghet a telefon. 14-én leszek teljesen szabad, de már 15.-től 23.-ig megint végig ügyelek. Augusztus vége lesz szabadabb akkor akár hétköznapon is kiveszem a szabit ha úgy hozza a helyzet. Szóval gyere nyugodtan ezeken a napokon, legfeljebb megosztozunk rajtad Mikivel, bár az lenne a legjobb ha hárman is letudnánk ülni sörözni.
Sajnálom, pedig érintjük azt a szakasz is (Bükkszentkereszt-Répáshuta) ahova a múltkor sem tudtál eljönni, meg aztán a Pannónia park is érdekes a motormúzeum miatt.
Persze első az Asszony azt is megértem és szolgáld csak becsülettel, hiszen ha belegondolunk Ők is sokat dolgoznak a háztartásban csak nem mindig vesszük észre, esetleg ilyenkor amikor fordul a kocka.
Lesz még alkalom
Oksi, de jó lenne konkrétan tudni. Ha kiderül, szólj.
Egészségedre!Érkezésem 13-14-e körül, vagy egy héttel később! De azért ne szaladjatok széjjel!
Szia Laci!
Én most ezt sajna kihagyom, egyrészt mert dög fáradt vagyok, másik ok pedig - ami a fontosabb - hogy az Asszony még mindig nincs jól, és így többet tudok segíteni Neki.
Amúgy megemlítettem Neki, hogy jó lenne, ha most már összekapná magát, mert lecserélem 2 huszasra ( csajra ) ( De szép is lenne! )
Ide figyelj, Józsi!
Te csak ne aggódjál sörileg, mert én 1 úriember vagyok, - még ha nem is látszik - és ha el is fogyna a sör, - amire igen nagy esély van, volt, lesz, - elmegyek a bótba, oszt veszek Neked!
Úgyhogy nyugodtan teszteld le a vendég szeretetemet!
Pld most vörös bort iszok. Mert megérdemlem!
Amúgy, ha már így szóba került, és aggódsz a sör miatt, mikor szándékszol jönni? Ugyan áruld már el.
Nem is azon aggódom, hogy elveszett, mert úgyis hazaviszik! Hanem megissza a sört! Aztán mire odaérek addigra víz lesz inni!
Sokat melózik, de jön Ő ne aggódj
Szia!
Józsi leírta a tutit ezzel kapcsolatban, fogadd meg a tanácsát a zárlatkeresést illetően is, bár a Hondáknál sajnos előfordul a spontán fesz.szab halál is
Annyival egészíteném ki Józsit, hogy találsz itt a Sport Motor oldalon egy topikot amelynek az a neve "Motorbontók itthon és külföldön", ott próbálkozz SugomotorBontónál vagy Ricsibontónál van elérhetőség az adatlapjukon. Ha szerencséd van el is küldik Neked a cuccot
Örülök, hogy hamarosan összeáll a géped!
Legelőször bontottat próbálj venni! Ugyanis ezek egyformán működnek, és behelyettesíthetők! De írd be a keresőbe: "eladó sewenfifti feszültség szabályzó" és válogass.
De legelőször keress valami zárlatot, ami a feszültségszabályzó meghibásodását okozhatta . Nézd meg azt is, hogy van-e lehetőség arra, hogy hűtőbordát fogass rá?! Növelni a hőleadó felületet.